Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 6 ] 
Autor Wiadomość
gaarth
Post : 05 paź 2007 08:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 05.10.2007


Witam szanownych forumowiczów ;)

Od jakiegoś czasu gram w JA2:Wildfire. Nigdy wcześniej nie grałem w żadną inną wersję JA także jestem kompletnym laikiem :-<

Mam 3 pytanka dot. gry:

1. Zakupy w sklepie z bronią:

Zamawiam towar, klikam na wysyłkę 24h, przyspieszam czas, mija 24h, idę do Pabla i nic nie ma :wall: Paczka zaginęła. Nie pomagają próby przekupienia typka ani nic. Chyba, że źle to robię :039:

2. Misja Doreen (kwadrant C13)

Dotarłem do fabryki odzieży (przynajmniej tak mi się wydaję), kwadratowy, płaski budynek, w środku wieszaki, maszyny, ciuchy, więc chyba to to. Problem w tym, że nie ma tam Doreen :galy: :wall: Czy ktoś wie gdzie jej szukac ?

3. W Drasen rozmawiam z Waldo i nie wspomina nic o pilocie, który tożekomo miał zaginąc ?

dzieki wielkie z góry za pomoc

pozdrawiam ;-)


Ostatnio zmieniony 10 kwie 2009 13:22 przez gaarth, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Loucipher
Post : 05 paź 2007 11:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 148
  • Dołączył: 16.08.2007


gaarth pisze:
1. Zakupy w sklepie z bronią:

Zamawiam towar, klikam na wysyłkę 24h, przyspieszam czas, mija 24h, idę do Pabla i nic nie ma :wall: Paczka zaginęła. Nie pomagają próby przekupienia typka ani nic. Chyba, że źle to robię :039:

A ustaliłeś, że przesyłka ma dojechać do Drassen? Bo jak nie, to powodzenia w poszukiwaniu Twojej skrzynki w Austin w Teksasie (USA) - pierwszem mieście na liście miejsc docelowych ;)
gaarth pisze:
Dotarłem do fabryki odzieży (przynajmniej tak mi się wydaję), kwadratowy, płaski budynek, w środku wieszaki, maszyny, ciuchy, więc chyba to to. Problem w tym, że nie ma tam Doreen :galy: :wall: Czy ktoś wie gdzie jej szukac ?