Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 695 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 47  Następna

Czy mod 1.13 uważasz za dobry?
Tak 94%  94%  [ 136 ]
Nie 6%  6%  [ 8 ]
Liczba głosów : 144
Autor Wiadomość
lukasamd
Post : 29 sty 2014 14:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No "powiedzmy"... Jest łatwy sposób na uzyskanie pełnej wersji za darmo :)
Wydaje mi się, że kiedyś można by o tym dać znać. Wszelkie "narzędzia" udostępnia przecież sam producent.


*
  WWW
Ripper
Post : 29 sty 2014 18:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


A może dało by rade przekonać ich by szybciej wypuścili te zmiany z wyglądem postaci a inne jak nurkowanie itp zostawili na potem ?


*
 
micand1989
Post : 29 sty 2014 18:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe



_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Ripper
Post : 29 sty 2014 20:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Dzięki, tylko chyba nie bardzo rozumiem co mam zobaczyć w tym linku, że szukają osób do tłumaczenia ?


*
 
M'cin
Post : 29 sty 2014 21:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Że na tym forum udzielają się twórcy 1.13 i możesz ich osobiście poprosić. O ile uznają 1 ze 100000 podobnych pytań za istotniejsze od innych i ich własnych zachcianek.


*
 
Ripper
Post : 29 sty 2014 21:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Aha rozumiem ;) ale nie będę tego robił, chodziło mi bardziej o to że fajnie by było gdyby wypuścili te jedną zmianę dość szybko( takie gdybanie ), bo jest naprawdę zajebista.


*
 
Starchris
Post : 30 sty 2014 11:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


W najnowszej wersji 1.13 jest ustawione przyspieszone chodzenie i strzelanie naszych najemników. Czy ktoś wie gdzie to się ustawia, żeby chodzili tak jak dawniej, czyli powoli?

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Ronnie
Post : 30 sty 2014 12:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 115
  • Dołączył: 05.03.2012
  • Skąd: Radom


Sekcja "Graphics Settings".

PLAYER_TURN_SPEED_UP_FACTOR
ENEMY_TURN_SPEED_UP_FACTOR
CREATURE_TURN_SPEED_UP_FACTOR
MILITIA_TURN_SPEED_UP_FACTOR
CIVILIAN_TURN_SPEED_UP_FACTOR

1.0 - standardowa szybkość poruszania, im mniej się ustawi tym szybsza animacja

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 30 sty 2014 19:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Starchris pisze:
W najnowszej wersji 1.13 jest ustawione przyspieszone chodzenie i strzelanie naszych najemników. Czy ktoś wie gdzie to się ustawia, żeby chodzili tak jak dawniej, czyli powoli?

Strzelanie ustawiamy w pliku Weapons.xml i tam każda broń ma swoją wartość (bodajże 3 albo 4 wiersz w każdej broni)

Ronnie pisze:
Sekcja "Graphics Settings".

PLAYER_TURN_SPEED_UP_FACTOR
ENEMY_TURN_SPEED_UP_FACTOR
CREATURE_TURN_SPEED_UP_FACTOR
MILITIA_TURN_SPEED_UP_FACTOR
CIVILIAN_TURN_SPEED_UP_FACTOR

1.0 - standardowa szybkość poruszania, im mniej się ustawi tym szybsza animacja

Zgadzam się ale na naszych najemników to nie działa. No chyba że mam za słaby komputer, ale inne działają u mnie poprawnie. I wiadomo żeby nie ustawiać wartości 0.0 bo gra się wysypie już na starcie.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Jazz
Post : 04 lut 2014 21:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 325
  • Dołączył: 09.12.2006


Zwiększono ilość wrogów na mapie taktycznej z 32 do 512! To samo zrobiono z ilością cywili i milicji.

Więcej informacji w tym temacie na BP.

Obrazek

_________________
Archiwum : Jagged Allians 2 : Deadly Games


*
 
Kamilos
Post : 21 mar 2014 10:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 21.03.2014


Witam, mam pytanie do wszystkich którzy grają w najnowsze odsłony 1.13 tj. powyżej 6xxx. Czy odnieśliście wrażenie, że broń jest tak jakby cholernie niecelna i nieskuteczna? Grałem wczoraj po raz pierwszy od dłuższego czasu i miałem niemałe problemy ze zdobyciem Drassen (i w ogóle walką) na Expercie. Przeciwników masa, co mi nie przeszkadza, ale że najemnik (imp - 86 marksman) z odległości kilku pól nie potrafi trafić w cel mając c4 strom z lunetą x2 (nie żeby to była jakaś super broń) lub sks?
Z nieskutecznością broni i granatów sobie poradziłem zmieniając ustawienia w ini, ale ta niecelność jest frustrująca. Czy naprawdę trzeba obładować broń masą celowników, laserów i innych bajerów, żeby była celna? Aha, dodam, że przeciwnik (red shirt) jest znacznie skuteczniejszy od moich najemników.

I jeszcze na koniec, korzysta ktoś z nowego trybu celowania (New Chance to Hit)? Jak go oceniacie w porównaniu do klasyka?


Dziś spróbuje zagrać z 7027 beta...


*
 
Ripper
Post : 21 mar 2014 11:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Powiem ci tak, w 1.13 przesadzili i to ostro, niby miała być super imba pro realistyka a wyszło na odwrót nawet Fn-Fal z masą celowników jest niecelny...

Trzeba za każdym razem się czołgać i wtedy nawet celność jest niezła ale i tak niema 100% pewności, c oto za realistyka że m16 i inne bronie z celownikami są mniej celne od broni z ww2 bez celowników...

Dlatego zdecydowanie bardziej wole zwykłe ja2 z jakimiś niewielkimi modami.


*
 
Kamilos
Post : 21 mar 2014 17:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 21.03.2014


Dziękuje za odpowiedź. Dobrze mi się wydawało, że mieszali przy celności :)
Przeglądam właśnie INI editor dla najnowszego 1.13 i trochę się przeraziłem tym ile tych opcji dodali. Wpływ odrzutu, wagi, tryby celowania. Masakra, aż boje się co jeszcze wymyślą, wpływ wiatru i grawitacji na tor lotu pocisku? :). Pobawię się tym edytorem, bo znalazłem jedną opcję "AIM_LEVELS_DEPENDS_ON_DISTANCE", której wcześniej nie widziałem, a jest ona włączona. Bylem tylko nie musiał edytować w XML każdej broni...
Jutro wieczorem pogram to zobaczę czy coś to dało. Zasadniczo jestem za ulepszeniem, poszerzeniem i utrudnieniem rozgrywki, ale nie za tym, żeby granie było katorgą, nie jestem masochistą.
Z moda lubię korzystać


*
 
Ruttwen
Post : 21 mar 2014 19:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 122
  • Dołączył: 08.06.2013
  • Skąd: Tychy


1) Czy da się zmienić system ilości punktów akcji na stary? Tzn. żeby na każdą turę przypadało ok 20-25 pkt, jak to było w normalnej wersji, a nie po 100 ileś. W ustawieniach nie widzę takiej opcji.

2) Deszcz i burza to fajna sprawa. Da się to jakoś wgrać do Wildfire?


*
 
Starchris
Post : 21 mar 2014 20:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Kamilos pisze:
...tym ile tych opcji dodali. Wpływ odrzutu, wagi, tryby celowania. Masakra, aż boje się co jeszcze wymyślą, wpływ wiatru i grawitacji na tor lotu pocisku?

Dokładnie, z tym że broń jest jak najbardziej celna, tylko musisz spełnić wszystkie te przesłanki, żeby kula trafiła w cel, a do tego wszystkiego musisz mieć jeszcze odpowiedniego najemnika z odpowiednimi umiejętnościami, sama celność na 100 nic Ci nie da.


Ruttwen pisze:
1) Czy da się zmienić system ilości punktów akcji na stary? Tzn. żeby na każdą turę przypadało ok 20-25 pkt, jak to było w normalnej wersji, a nie po 100 ileś. W ustawieniach nie widzę takiej opcji.

Da się: http://forum.jagged-alliance.pl/ja2v113 ... t2187.html

Ruttwen pisze:
2) Deszcz i burza to fajna sprawa. Da się to jakoś wgrać do Wildfire?

Do czystego nie, w AIMNASIE chyba jest wdrożone, no ale to jest 1.13. https://jagged-alliance.pl/plik507/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 29, 30, 31, 32, 33, 34, 35 ... 47  Następna


cron