Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 01 mar 2013 14:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
JollY_BeAsT
Post : 01 mar 2013 23:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 42
  • Dołączył: 09.11.2011
  • Skąd: Warszawa teraz Olsztyn potem może Tokyo


Dzięki ci Starchris ! No to trzeba będzie przetestować tym bardziej że nie grałem w Jagged Alliance . (Miałem Atari 65 XE . ;) ) Czy następnym krokiem będzie stworzenie modyfikacji opartej na dodatku Jagged Alliance Deadlly Games ?

_________________
Moje nogi są jak SKS tactical , próba zrobienia z antyka AR LKM . Ciągle się zacina i wymaga ciągłej uwagi . Ale walczę dalej aby żyć ...


*
 
Len
Post : 02 mar 2013 10:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Modyfikacja robi wrażenie. Z Bartkiem 0511 już myśleliśmy nawet, żeby ją spolszczyć.


*
  WWW
yahooo
Post : 04 mar 2013 12:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 46
  • Dołączył: 05.07.2008


Na prawdę wygląda to bardzo ciekawie, miło zobaczyć starych znajomych w AIM.

Jako że jest to wersja beta, to myślę że warto zgłosić co mi nie przypadło do gustu ;) a więc: niejednokrotnie trafiając wroga który zakończył turę będąc w ruchu, coś nie gra z animacją (w czystym JA2 od razu wróg został "wyprostowany" a tutaj dziwnie się zachowuje). Do tego nie rozumiem za bardzo systemu grania tylko w dzień. W JA 1 po przekroczeniu danego czasu dzień się kończył i wywalało nas do laptopa. Tutaj to nie ma miejsca.


*
 
Soory
Post : 09 mar 2013 05:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 05.10.2011


Szkoda, że napisy pod mapą są po rusku :)


*
 
Svean
Post : 21 mar 2013 10:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Jakoś nigdy się nie przemogłem żeby zagrać w jedynkę - grafika niestety odrzucała. Aż do teraz ;)

Miło jest zagrać w coś od czego zaczął się Jagged zwłaszcza że sektory są doskonale odwzorowane względem oryginału. Co prawda startujemy z pistolecikami (i jakiś czas tylko na nich polegamy) a sprzętu generalnie nie ma tyle co w v1.13, ale ma to swój urok. Swego czasu grywałem w Night Ops całkowicie w cyrylicy więc tu jestem w 7 niebie - szkoda tylko że to jest budowane trochę "obok" (a nie "na") v1.13 ale i tak jest to coś co warto wypróbować.

Osobiście (po paru sektorach) polecam :)

_________________
Obrazek


*
 
hasan_talib
Post : 21 mar 2013 10:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Z tego co zrozumiałem to ten mod nie jest jeszcze całkowicie ukończony?


*
 
Svean
Post : 22 mar 2013 10:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


No niby to jest wersja beta i zdarza się czasem trafić na buga, ale generalnie da się grać :)

Z drugiej strony - czy ktoś może gra w to?
Bo mam następujący problemik - w sektorze F9, jest taki nieduży półwysep, mocno zaminowany, na którym w krzorach ukryta jest skrzynka. Skrzynka jest wyposażona w explosion trap, z tego co przeczytałem póki najmy nie zobaczą że jest tam pułapka to nie mogą jej rozbroić. Niestety żaden z moich najmów (mimo ze mam Larryego z explosives 82) nie jest w stanie nawet zobaczyć pułapki w związku z czym ni cholery nie mogę się dobrać do zawartości skrzynki... Pytanie czy dostrzeżenie pułapki wymagane jest na poziomie 95 czy ile? Czy może to bug jakiś? A może to nie od explosives zależy?

_________________
Obrazek


*
 
Hurricane
Post : 22 mar 2013 12:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 64
  • Dołączył: 13.11.2010


Wystarczy 55 pkt. znajomości materiałów wybuchowych, ale 90 punktów zręczności i inteligencji. Sprawdź czy Larry nie pił przed otwieraniem paczki. A może przypadek nietypowy.


*
 
Mr.Jagged
Post : 22 mar 2013 14:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 145
  • Dołączył: 24.08.2012
  • Skąd: z Wielunia


Ja powiem tak wyczyscilem pol mapy mam 2 fabryki sap trees i szlag mnie trafia 9 dnia zawsze mam podobnie bo godzina 13 zbliza sie i ywala mnie z gry. Poza tym sa 2 fajne miejsca na mapie mianowicie b3, b4 gdzie mozna dostac barretam82 z dodatkami i w ciul amunicji problemem jest tylko ze trzeba miec ponad 90 mechaniki. Dobry tip jescze idzcie w miejsce gdzie wybuchla bomba atomowa takie drzewa osmolone duzo amunici 9mm jest tam ktora sie potem przydaje.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Mr.Jagged
Post : 22 mar 2013 14:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 145
  • Dołączył: 24.08.2012
  • Skąd: z Wielunia


Hurricane pisze:
Wystarczy 55 pkt. znajomości materiałów wybuchowych, ale 90 punktów zręczności i inteligencji. Sprawdź czy Larry nie pił przed otwieraniem paczki. A może przypadek nietypowy.



To 55 to jest minimum w porowaniu co potem . Pulapki maja 10 lvl

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Peter
Post : 29 mar 2013 09:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 29.03.2013


Hello everyone! Jestem nowy na forum, lecz przyglądam się temu co tu jest pisane od dłuższego czasu, gdyż gra JA jest bliska mojemu sercu. Ta modyfikacja jest świetna, dzięki niej kolejny raz mogłem wrócić do najulubieńszej części JA. Co prawda może to niej jest wersja 1.13 z mnóstwem broni i dodatków, które to naprawdę czasem się już ulewało z gęby :P Jednak całkowicie nowa mapa i fabuła to jakby wydana kolejna część JA 2. Bardzo podoba mi się to, że niektóre ważne sektory trzeba zdobywać "po cichaczu" bo w przeciwnym wypadku trzeba się liczyć z małymi stratami :diabelek: No to było na tyle jeśli chodzi o mój pierwszy post. Jeśli ktoś chciałbym podyskutować o tej modyfikacji jestem bardzo chętny gdyż gram w nią zawzięcie :ok: cya


*
 
Starchris
Post : 29 mar 2013 14:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


No a jak sprawa wygląda z tym:

"Przede wszystkim atakować wrogie sektory będziemy mogli tylko za dnia, a dokładniej rzecz biorąc od 06.45 do 21.15."

Czy w godzinach nocnych jest jakaś blokada na sektorach, że nie da się wejść w nocy do nich, tam gdzie są wrogowie? I czy spotkałeś już jakieś elektryczne węgorze?

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Peter
Post : 29 mar 2013 15:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 29.03.2013


Atakować wrogich sektorów nocą nie można, poprostu nie wejdziemy najemnikami nocą na wrogi sektor. Jednak walki nocne nie są wykluczone ponieważ:
- wróg może nas zaatakować nocą,
- można zaatakować wroga tuż przed nocą,

Owszem spotkałem elektryczne węgorze :043: W sumie one "wysysają" energię, głównie tu chodzi o zbyt długie stanie w wodzie. Można wykorzystać ten fakt gdy wrogowie atakują nas od strony wodnej czyli gdy przepływają. Należy wówczas rozmieścić najemników wzdłuż linii brzegowej aby nie pozwolić wyjść wrogom z wody, wtedy węgorze wykonają kawał dobrej dla nas roboty :diabelek:

Teraz moje pytanie czy wiecie na ile mapy sektorów z JA 1 są odzwierciedlone w tym modzie, główni mi chodzi o ukryte skrytki z bronią które można znaleźć np. wykrywaczem metali?


*
 
hasan_talib
Post : 29 mar 2013 20:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


A dlaczego właściwie można atakować tylko w dzień? Jest na to jakieś wytłumaczenie fabularne?


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna