Perry pisze:
Jeśli dokonam zmiany w kodzie źródłowym np atrybutów, to jak mam to potem wdrożyć w grę,
Jak wdrożysz zmiany, w którykolwiek z plików, który jest częścią kodu źródłowego to żeby potem mieć z tych wszystkich plików (które są kodem źródłowym) plik EXE, za pomocą którego uruchamiasz grę to musisz cały ten kod źródłowy skompilować czyli połączyć wszystkie te pliki w jeden plik - plik EXE.
Jak już skompilujesz kod źródłowy to zmiany będziesz mógł dokonywać ale w bardzo ograniczonym zakresie. Praktycznie tylko edycja broni i przedmiotów pozostanie do edycji.
Linki do wszystkich kodów wraz z instrukcją jak kompilować są w moim poradniku
https://jagged-alliance.pl/artykul379/po ... -zrodlowy/
Perry pisze:
Czy ten kod źródłowy jest kompatybilny z wersją 1.12 Gold??
Wszystkie kody w dziale Download są najnowsze.
JA2: 1.12 Gold
JA2 UB: 1.02
Perry pisze:
I czy w czystym pliku .exe można dokonać zmiany, noszenia noktowizora jednocześnie z maską przeciwgazową?
Oczywiście, że można. W tym akurat wypadku wystarczy w odpowiednim pliku i miejscu dopisać te dwa przedmioty.
Perry pisze:
I gdzie w kodzie źródłowym zmienia się opcję, że nóż do rzucania zawsze zabija po "pierwszym strzale"???
Nie ma czegoś takiego. Musisz zwiększyć obrażenia noży na tyle by za pierwszym razem zawsze zabijały. To można wykonać bazując na moim poradniku
https://jagged-alliance.pl/artykul368/po ... zedmiotow/