Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
Olinka
Post : 22 gru 2010 01:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Starchris pisze:
Wiesz co, powiem Ci, że nigdy nie ustawiałem najemników za pomocą Jape'a do jakiś konkretnych statystyk tylko zawsze ustawiałem wszystko na maksa po 100 punktów. Najwidoczniej Jape nie wciela na stałe nowych statystyk tylko ustala je na konkretną jednorazową wartość. Gdy taki najemnik podwyższy sobie punkt statystyczny w normalny sposób to wszystko wraca do poprzedniego stanu. Wyjątkiem są tu statystyki ustawione na 100 punktów. One zawsze będą i się nie zmienią bo już wyżej najemnik nie może podnieść swoich statystyk. Niestety to jest błąd programu Jape i tutaj już nic się nie da zrobić.

Popatrzę jeszcze czy jest jakaś możliwość wykorzystania IMP edytorów, ale z tego co ostatnio próbowałem to żaden nie chciał działać.


Teraz tak.
napisze jak to robie :)

Rozpoczynam gre --> robie IMP'a --> ma on staty i umiejetnosci takie jakie wychodza z psychotestu --> zapisuje gre --> ide do Omrty --> zapisuje gre --> ide do programu Jape, zmieniam wszystko --> no i tu sie własnie dzieje to o czym pisze

Staty nawet te ustawione na 100 nagle zamieniaja sie na np 37 (startowałam z 35 np medical)

Czyli tak jakby progam i tak sobie przeliczał i zapisał gdzies tam (moje Statystyki) a Jape tego nie zmienił.

Spróbuje jeszcze wsio ustawic na 100.

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
pytoneyro
Post : 23 gru 2010 15:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 23.12.2010


Proste pytania techniczne:
1. Czy ta wersja jest w jakiś sposób kompatybilna z 2.13 ? W sensie czy zawiera zmiany, które tam były.
2. Jak wygląda instalacja?

Dzieki za wydany update. Szacunek :)


*
 
Starchris
Post : 23 gru 2010 16:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


pytoneyro pisze:
Proste pytania techniczne:
1. Czy ta wersja jest w jakiś sposób kompatybilna z 2.13 ? W sensie czy zawiera zmiany, które tam były.


Każda najnowsza wersja zawsze zawiera w sobie wszystkie poprzednie wersje i znajdujące się w nich poprawki. Wystarczy, że ściągniesz najnowszą i nic więcej nie musisz ściągać.


pytoneyro pisze:
2. Jak wygląda instalacja?


Wystarczy, że przekopiujesz zawartość folderu "New Classic JA2 (v. 1.33)" do głównego katalogu z Twoją grą. Od tej chwili masz najnowszą wersję z wszystkimi poprawkami jakie do tej pory wyszły.


Najnowsza wersja to 1.33. Ściągnij ją i nic więcej nie musisz ściągać, gdyż zawiera ona w sobie wszystkie dotychczasowe poprawki z każdej aktualizacji, którą wypuszczałem.

https://jagged-alliance.pl/plik429/


Poprawki dla wersji 1.33

1. Skasowano zerowe punkty akcji dla broni Micro Uzi, które powodowały wywalanie się gry do Windowsa podczas walk pomiędzy wrogami a samobroną.

2. Poprawiono błędnie podmienione dwie męskie twarze IMP'ów, które powodowały wywalanie się gry do Windowsa oraz nieprawidłową mimikę ich twarzy.[/quote]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:49 przez Starchris, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
pytoneyro
Post : 23 gru 2010 17:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 23.12.2010


Bardzo dziękuję za odpowiedź. Świetna robota Starchris!


*
 
pudel89
Post : 25 gru 2010 23:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 30
  • Dołączył: 16.12.2010
  • Skąd: Ełk


Powiem szczerze, że nie grałem w JA w wersji 2.13, ale widziałem filmik jak wygląda rozgrywka. Mam wobec tego dwa pytania o przeciwników:
1. Do tej pory rzadko można było spotkać kobietę przeciwnika i tylko jako gwardzistkę, a nie szeregowego żołnierza. Czy dałbyś radę umieścić ich więcej w grze? Zawsze to uciecha dla oczu i większa radość z rozgrywki.
2. Tak zwane finishery. Sporo tam przypadków przewracania lub nawet odrzucenia do tyłu przeciwnika w chwili śmierci. W NC też mi się parę razy udało serią z HK21 wywalić kogoś parę metrów do tyłu, ale można takie akcje policzyć na palcach. Czy da się coś w tej kwestii zmienić?

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 26 gru 2010 07:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


pudel89 pisze:
Powiem szczerze, że nie grałem w JA w wersji 2.13, ale widziałem filmik jak wygląda rozgrywka.


Nie ma takiej wersji JA2. Być może chodzi Ci o słynną wersję 1.13.


pudel89 pisze:
Do tej pory rzadko można było spotkać kobietę przeciwnika i tylko jako gwardzistkę, a nie szeregowego żołnierza. Czy dałbyś radę umieścić ich więcej w grze? Zawsze to uciecha dla oczu i większa radość z rozgrywki.


Przykro mi ale na chwile obecną nie jestem w stanie tego wykonać i będzie musiało pozostać tak jak jest.


pudel89 pisze:
Tak zwane finishery. Sporo tam przypadków przewracania lub nawet odrzucenia do tyłu przeciwnika w chwili śmierci. W NC też mi się parę razy udało serią z HK21 wywalić kogoś parę metrów do tyłu, ale można takie akcje policzyć na palcach. Czy da się coś w tej kwestii zmienić?


W klasycznym JA2 wykonanie krwistej śmierci było bardzo trudne do wykonania. Przede wszystkim dlatego, że aby ją wykonać przeciwnik nie mógł mieć na sobie żadnej osłony oraz musiał stać maksymalnie do pięciu kratek od nas i jeszcze musiał dostać serie z najlepszej broni. W modyfikacji 1. 13 dodali jeszcze jedną śmierć w postaci odrzucenia do tyłu bez użycia krwi. Tę śmierć jest o wiele łatwiej uzyskać strzelając z daleka, natomiast krwista śmierć i tak pozostaje tak samo trudna do wykonania.

Modyfikacja New Classic opiera się na silniku klasycznego JA2 Gold 1.12 i tam była tylko jedna niezwykła śmierć czyli ta krwista i na chwilę obecną niestety nie jestem w stanie wdrożyć innych modeli śmierci lub żeby częściej ona występowała. Niemniej jednak jak chcesz wykonywać tego rodzaju śmierci w modyfikacji New Classic to będziesz to mógł robić ile razy tylko chcesz i to nawet z większych odległości nawet do dziesięciu kratek tylko musisz zdobyć lepsze bronie, które niestety zaczną występować dopiero w późniejszym etapie gry. Polecam Ci: M134D Minigun, Fn Minimi, H&K 21 czy inne tego typu bronie. One mają tak duże obrażenia, że pomimo znakomitych osłon będziesz mógł wykonywać niemal za każdym razem krwistą śmierć pod warunkiem, że przeciwnik będzie w odległości do 10 kratek od Ciebie, będzie w pozycji stojącej oraz będzie ustawiony twarzą w kierunku Twojej twarzy.

Możesz zrobić bardzo łatwy test. Gdy wczytasz save testowy numer jeden, gdzie są do przetestowania wszystkie nowe bronie to wpisz wtedy kody do gry (przytrzymaj klawisz CTRL i wpisz GABBI). Kombinacją klawiszy alt+B pojawi Ci się wróg (w miejscu, w którym wskazuje kursor), natomiast kombinacją klawiszy alt+D uzupełnisz cały swój zapas punktów akcji. Poustawiaj tych wrogów przed najemnikami, którzy mają te najlepsze bronie i strzel do nich serią. Zobaczysz, że praktycznie każdy zginie krwistą śmiercią. Pamiętaj aby byli ustawieni w pozycji stojącej i byli twarzą ustawieni do twarzy strzelającego do niego najemnika.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010 07:47 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
andreas460
Post : 26 gru 2010 20:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 26.12.2010


nazwa mojego pliku wygląda tak- ja2_new_classic_1_32.7z co ja mam z tym teraz zrobić żeby wszystko było jak należy. Błagam piszcie jak najszybciej na gg- 9808958 bo ja musze w to zagrać :D


*
 
Starchris
Post : 26 gru 2010 20:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


andreas460 pisze:
nazwa mojego pliku wygląda tak- ja2_new_classic_1_32.7z co ja mam z tym teraz zrobić żeby wszystko było jak należy. Błagam piszcie jak najszybciej na gg- 9808958 bo ja musze w to zagrać


Masz nie aktualną wersję. Poniżej masz link do aktualnej wersji.

Po ściągnięciu wypakuj wszystkie pliki, a następnie wystarczy, że przekopiujesz zawartość folderu "New Classic JA2 (v. 1.33)" do głównego katalogu z Twoją grą. Od tej chwili masz najnowszą wersję z wszystkimi poprawkami jakie do tej pory wyszły.


Najnowsza wersja to 1.33. Ściągnij ją i nic więcej nie musisz ściągać, gdyż zawiera ona w sobie wszystkie dotychczasowe poprawki z każdej aktualizacji, którą wypuszczałem.

https://jagged-alliance.pl/plik429/


Poprawki dla wersji 1.33

1. Skasowano zerowe punkty akcji dla broni Micro Uzi, które powodowały wywalanie się gry do Windowsa podczas walk pomiędzy wrogami a samobroną.

2. Poprawiono błędnie podmienione dwie męskie twarze IMP'ów, które powodowały wywalanie się gry do Windowsa oraz nieprawidłową mimikę ich twarzy.[/quote][/quote]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:49 przez Starchris, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
andreas460
Post : 26 gru 2010 20:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 26.12.2010


ale co to jest za rozszerzene .7z ja tego nie kumam weź napisz do mnie na gg ok? zaznaczam że cały czas zasysam z tego linka i ni ch**a się nie mogę połapać gdzie to ugryźć a nazwa wygląda tak (nieznany format pliku) New Classic Jagged Alliance 2 (v. 1.33) (1).7z


Ostatnio zmieniony 26 gru 2010 20:37 przez andreas460, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 26 gru 2010 20:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006




*
  WWW
Starchris
Post : 26 gru 2010 20:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Jak będziesz miał czas to zdecydowanie wrzuć, ponieważ teraz na dłuższą chwilę muszę odłożyć jakiekolwiek kolejne jej łatanie, a nawet jak będę miał czas to będę go poświęcał na napisanie dwóch kolejnych poradników dotyczących modowania gry.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
lukasamd
Post : 28 gru 2010 22:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006




*
  WWW
Andrew Vysotsky
Post : 29 gru 2010 12:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 82
  • Dołączył: 21.10.2010


Witam
Od kilku dni pogrywam w to New cudo. Wrażenia z zabawy super. Drobniutkie uwagi:
1. Czołg trochę mnie zawiódł. Gdyby to był samochód, to wiadomo, ale czołg aż się prosi o danie ognia z działa.
2. W kilku pokojach nie otwierają się apteczki, chyba źle ustawione sprzęty. Nie pomaga zamykanie/otwieranie drzwi, itp. Takich drobiazgów jednak tylko kilka w mniej ważnych domkach, więc nie wpływają na grywalność.
3. Rzuciłem duży granat zapalający na dach. Fajnie się fajczyło tylko że również w powietrzu dookoła budynku w zasięgu rażenia granatu. Ogień nie opadał w dół i można było sobie biegać do woli pod tym ogniem. Trochę mało realne.
4. Nie wyświetla mi się w trybie laptopa karta Gastona Cavalier. Nie wiem jaką ma specjalność. Snajper?
Podczas gry z lewej strony ekranu wyświetla się zdjęcie i wszystko inne, ale w laptopie go nie widać.
W trybie laptopa liczba najemników się zgadza, ale zdjęć jest o jedno mniej. Po przełączeniu na charakterystyki jego karty brak.
To tyle jak na razie. Zdobyłem dopiero 3 wyrzutnie i 3 miasta, więc do końca jeszcze daleko. Jak na razie gra jest świetna. Dzięki za pracę nad nią i pozdrawiam serdecznie.

_________________
Obrazek
Ignorancja jest pychą, a pycha ignorancją.


Ostatnio zmieniony 29 gru 2010 14:10 przez Andrew Vysotsky, łącznie zmieniany 4 razy

*
  WWW
Starchris
Post : 29 gru 2010 16:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Andrew Vysotsky pisze:
Czołg trochę mnie zawiódł. Gdyby to był samochód, to wiadomo, ale czołg aż się prosi o danie ognia z działa.


Też bym bardzo chciał to wdrożyć ale na chwilę obecną jest to dla mnie niewykonalne.


Andrew Vysotsky pisze:
W kilku pokojach nie otwierają się apteczki, chyba źle ustawione sprzęty. Nie pomaga zamykanie/otwieranie drzwi, itp. Takich drobiazgów jednak tylko kilka w mniej ważnych domkach, więc nie wpływają na grywalność.


Tym się nie przejmuj. Nawet w oryginalnym JA2 były takie apteczki. Albo szafki, które były położone względem drzwi w taki sposób, że nie dało się ich otworzyć bo rączka (którą się wszystko otwiera) cały czas zachaczała o drzwi. Są też słynne bryłki srebra i złota w kopalniach, które są tak fatalnie położone, że nie da się ich podnieść z gry ani z inwentarza sektora.


Andrew Vysotsky pisze:
Rzuciłem duży granat zapalający na dach. Fajnie się fajczyło tylko że również w powietrzu dookoła budynku w zasięgu rażenia granatu. Ogień nie opadał w dół i można było sobie biegać do woli pod tym ogniem. Trochę mało realne.


To prawda, jest to mało realne, ale niestety będzie musiało tak zostać, bo ciężko będzie mi to zmienić. Zresztą szkoda tego granatu na dach bo nawet nie ma takiego dachu dużego w całym Arulco na cały zasięg tego granatu.


Andrew Vysotsky pisze:
Nie wyświetla mi się w trybie laptopa karta Gastona Cavalier. Nie wiem jaką ma specjalność. Snajper?
Podczas gry z lewej strony ekranu wyświetla się zdjęcie i wszystko inne, ale w laptopie go nie widać.
W trybie laptopa liczba najemników się zgadza, ale zdjęć jest o jedno mniej. Po przełączeniu na charakterystyki jego karty brak.


No właśnie z tym się już u niektórych spotkałem. Mojemu koledze i mi wszystko się wyświetla prawidłowo, z kolei Tobie i innym osobom te zdjęcia się nie wyświetlają. Na razie nie wiem od czego to może zależeć. W każdym bądź razie sylwetka danego najemnika zawsze jest w laptopie, tylko czasem ze zdjęciem, a czasem bez zdjęcia. Ale nawet jak nie ma zdjęcia to klikaj po kolei na wszystkie czarne pola w kartach najemników i po prawej stronie powinno się wyświetlić duże zdjęcie najemnika w raz jego charakterystykami. U mnie akurat wszystko działa bez zarzutu. Na zdjęciu na dole masz przykład. Co do umiejętności najemników to w dokumencie MUSTREADME.pdf na samym końcu jest lista wszystkich najemników wraz z ich umiejętnościami.


Załączniki:
Najemnicy.jpg
Najemnicy.jpg [ 141.54 KiB | Przeglądany 1023 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera
*
 
micand1989
Post : 31 gru 2010 20:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Bedzię z mojej strony dużo minusów (wad) ale kilka plusów też uwzględnie}

Ale zaczna od MINUSÓW bo jest ich bardzo dużo:

1. dźwięki karabinów kalibru 5,56 - niepotrzebnie je ruszałeś, nie różnią się wcale od 9mm (np w Calico) kiedyś można było rozpoznać po głosie z czego strzela przeciwnik.

2. ciche karabiny snajperskie - trochę przegiołeś. VSS Vintorez z zasięgiem 20 :no: . W Urban Chaos miał on zasięg bodajże 40. co się z nim stało :no: to samo AS VAL

3. CAWS - magazynek to to nie jest...prędzej BOX z shellami. No i do tego siła= 40 i zasięg =40 (siła za mała na strzelbe, a zasięg większy niż ciche snajpy :no: )

4. karabin do rozwalania czołgów - a co to już LAW-y wyszły z mody że trzeba zajmować ekwipunek ciężką (17,7kg) armatą na czołg

5. karabin rakietowy Mark II - zasięg. tyle co jest napisane to nie mają razem 3 mapy połączone krawędziami. Przegiołeś :no: siła - przecież to by przez 3 czołgi przeszło i jeszcze zabiło robala stojącego za nimi. :no:

6. rzucanie pociskami moździeżowymi - ty coś pisałeś w pierwszym poście o realiźmie ??? :no: :no: :no:

7. Minigun - zrobiłeś mu 70 pkt siły strzału a 3 seriami (każda po 5 kul) nie można rozwalić robala (w JA2 robale rozwalało się 4 seriami z FN FAL-a (32 siły, każda seria po 3 kule) lub M-14 (33 siły, seria po 4 kule)

8. Robale - niezniszczalne alieny. J.W. :no:

9. Siła karabinów - w JA2 i UC były karabiny które miały max 40 pkt siły (nie licze KSVK i AWM z Urban Chaos) które rozwalały jednym strzałem, a ty jeszcze zwiększyłeś statsy...po co...źle było??? :no: przedobrzyłeś
W tej wersji średnia karabinów to około 40 pkt siły


NO DOBRA TERAZ PLUSY

1. Miotacz - awangarda :ok: ale zasięg... :no:

2. Zdjęcia postaci - fajne ale niektórzy powiedzą że niewłaściwie dobrane (jak dla mnie to ci co są mi potrzebni to akurat są dobrze dobrane) {jedna poprawka Reaper - ja bym wstawił zdjęcie Mark-a Wahlberg-a}

3. Edytor map - nie wiem jak znalazłeś super rzeczy w Omercie. Mógłbyś wstawić do działu download to by se ludziska dorabiali mapy

4. Pistolet USP9 - dobrze zrobione statsy :ok: ...ale dźwięk jakbyś walił z Baretta M82A2 (każdy usłyszy)

5. Dźwięk cichych snajperek - bardzo mi się podoba (tego szukałem w tej wersji) za to duży + :ok:



Jeśli ktoś się na mnie zamierza obrażać za to proszę bardzo.
To jest MOJA analiza nowej wersji.

Jeśli piszesz o realiźmie to przyda ci się to http://world.guns.ru/index-e.html
Na tej stronie masz wszystkie giwery z całego świata z informacjami jakich nie znajdziesz na wikipedii. Myśle że język angielski na tej stronie nie będzie dla ciebie problemem.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 27  Następna


cron