Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 391 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Następna
Autor Wiadomość
Ciubus
Post : 18 gru 2010 11:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 28
  • Dołączył: 07.07.2009
  • Skąd: Rzeszów


Hello. Mam pytanie czy jest jakiś w Classic-u kod który byłby ekwiwalentem '90210' ... chciałbym użyć ponownie IMP-a którym grałem. Z góry dzięki

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 18 gru 2010 12:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Nowy kod do IMP to: ja2.ru

Jak chcesz dokładnie mieć takiego samego IMP'a jakim wcześniej grałeś to najlepiej stwórz nowego IMPa, wejdź w nim w jakąś mapę i zapisz grę. Teraz za pomocą programu Jape zmodyfikuj aktualnego Impa do wartości tego, którym grałeś. Poniżej masz link do programu.

https://jagged-alliance.pl/plik420/pobierz/


Albo wrzuć do postu zapisany stan gry z twoim IMP'em, a ja Ci go w kilka minut przerobię na twojego i go zaraz odeślę. Tylko mi napisz dokładnie jakie statystyki i którą twarz chcesz mieć.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Ciubus
Post : 19 gru 2010 11:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 28
  • Dołączył: 07.07.2009
  • Skąd: Rzeszów


Dzięki wielkie! Pozdrawiam

_________________
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 19 gru 2010 23:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Niestety poprzednia aktualizacja wprowadziła kilka błędów. Wszystkie, które udało mi się wyłapać zostały naprawione. Poniżej jest link do wersji 1.32, w której te błędy zostały naprawione.

https://jagged-alliance.pl/plik429/


Poprawki

1. Usunięto błąd powodujący częste wywalanie się gry do Windowsa podczas walk pomiędzy wrogami a samoobroną, gdy któryś z żołnierzy używał broni Micro Uzi.

2. Naprawiono błąd przy rekrutacji Biffa Apscott'a z MERC, gdzie zamiast niego w punkcie docelowym pojawiał się czołg.

3. Poprawiono puste maile, w których miały być informacje o śmierci konkretnych najemników z A.I.M.

4. Poprawiono kilkanaście błędnie napisanych wyrazów w różnych tekstach.


Nie trzeba zaczynać gry od nowa aby te poprawki zadziałały z wyjątkiem poprawki drugiej dotyczącej Biffa Apscotta. Żeby go mieć w poprawnej postaci to trzeba niestety zacząć grę od nowa.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:48 przez Starchris, łącznie zmieniany 4 razy

*
 
Andrew Vysotsky
Post : 20 gru 2010 16:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 82
  • Dołączył: 21.10.2010


Nie wiem czemu, ale nie mogę przeładować (przełożyć) z większego magazynka do mniejszego w niektórych typach amunicji karabinowej. A - i zdarzyło mi się rozładować pm i zamiast 9mm wyskoczył mi magazynek 7,62mm karabinowy. Oczywiście załadować już się nie dał.

_________________
Obrazek
Ignorancja jest pychą, a pycha ignorancją.


*
  WWW
lukasamd
Post : 20 gru 2010 16:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006




*
  WWW
Starchris
Post : 20 gru 2010 20:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Andrew Vysotsky pisze:
Nie wiem czemu, ale nie mogę przeładować (przełożyć) z większego magazynka do mniejszego w niektórych typach amunicji karabinowej.


Jak byś mógł napisać, o które dokładnie chodzi magazynki to byłbym wdzięczny. Nie wiem czy o to chodzi ale w tej modyfikacji nie załadujesz magazynkami do karabinów maszynowych innych broni. Np. nie załadujesz M16 amunicją do FN Minimi i na odwrót czy np. nie załadujesz FN-FAL'a amunicją do karabinu H&K 21 i na odwrót. Dotyczy to również przekładania amunicji do amunicji. Zrobiłem tak ponieważ chciałem, żeby każda broń miała że tak powiem swoją unikatową amunicję. Zresztą Stridingshadow się wypowiedział w tej kwestii na stronie pierwszej tego tematu.


Andrew Vysotsky pisze:
A - i zdarzyło mi się rozładować pm i zamiast 9mm wyskoczył mi magazynek 7,62mm karabinowy. Oczywiście załadować już się nie dał.


Tym się nie przejmuj, tu jest powiedzmy wszystko w porządku. To są tylko i wyłącznie jednorazowe sytuacje w stosunku do broni zdobytych na pokonanych przeciwnikach (dotyczy to raczej tylko broni krótkiej i tylko na samym początku gry). Czasami zdarzy się, że w broni zdobytej na przeciwniku wyjmiesz nie pasujący do niej magazynek. Ten magazynek będzie pasował już do innej broni, ale po tym wszystko będzie działać właściwie. Po prostu załaduj poprawny magazynek i działaj. Również możesz się spotkać z magazynkami przekraczającymi maksymalną wielkość jak np. magazynek do AS VAL gdzie zamiast maksymalnych 20 będziesz miał w takim magazynku 30 naboi (rzadko ale może się zdarzyć), albo w magazynku 7,62 Nato (na 20 pocisków) możesz znaleźć 70 pocisków (też rzadko ale może się zdarzyć).

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Andrew Vysotsky
Post : 21 gru 2010 11:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 82
  • Dołączył: 21.10.2010


W takim razie wszystko gra :)

_________________
Obrazek
Ignorancja jest pychą, a pycha ignorancją.


*
  WWW
konserwatorsp10
Post : 21 gru 2010 15:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 10.09.2010


Coz zainstalowalem v32 i dalej wywala do windows podczas walk samoobrony jakies wnioski?


*
 
Starchris
Post : 21 gru 2010 20:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


konserwatorsp10 pisze:
Coz zainstalowalem v32 i dalej wywala do windows podczas walk samoobrony jakies wnioski?


Mam prośbę. Za każdym razem gdy gra się wywala do windowsa jest tworzony raport tego zdarzenia i pojawia się on w folderze "Data" (jest on w formacie notatnika i ma nazwę "Crash Report.txt". Mógłbyś ten plik wrzucić do postu. Bym wtedy wiedział dokładnie o co chodzi.

Albo otwórz ten plik i sprawdź czy pisze w nim, któreś z dwóch poniższych zdań (one są tuż na początku tego dokumentu).

1. Exact Error Message
"The thread tried to read from or write to a virtual address for which it does not have the appropriate access."

2. Exact Error Message
"The thread tried to divide an integer value by an integer divisor of zero."

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 21 gru 2010 20:32 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
konserwatorsp10
Post : 21 gru 2010 20:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 10.09.2010


Release v1.32: Build 19.12.10. Z

File:
D:\Program Files\GOG.com\Jagged Alliance 2\NewClassicJA2.exe
File created on: 12/21/2010 14:50:06
2 type 586 processor.
Total Physical Memory: 2037 Megs.
Segment( CS:EIP ): 001b:0053fcc4.

Exception occured at address: 0x0053fcc4

Exact Error Message
"The thread tried to divide an integer value by an integer divisor of zero."

The game 'CAN' continue


*
 
Starchris
Post : 21 gru 2010 20:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


konserwatorsp10 pisze:
Exact Error Message
"The thread tried to divide an integer value by an integer divisor of zero."


Dzięki wielkie. Niestety to dalej jest ten sam błąd z Micro Uzi, który myślałem, że naprawiłem w wersji 1.32. Widocznie kod źródłowy nie przyjmuje jakiejkolwiek wartości 0 (zero) dla punktów akcji dla jakiejkolwiek broni, a właśnie Micro Uzi miało ustawione na 0 (zero) punktów akcji. Do godziny czasu wydam aktualizacje, w której Micro Uzi będzie miało parametry punktów akcji 1 (pojedyńczy strzał) do 5 (seria) i to powinno załatwić sprawę.

Trochę to dziwne ale my bez problemu możemy korzystać z takich broni (ustawionych na zero punktów akcji) i nic się nie dzieje, a gdy używa ich osoba sterowana przez komputer (np. wróg czy samoobrona) to gra się wywala.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Olinka
Post : 21 gru 2010 21:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Zainstaluje te poprawke i dam zanc.
mam problem.
Mój IMP po podrasowaniu w Jape, po dorobieniu twarzy, na której mi zalezało :) wyglada slicznie.
Niemniej ma jeden mankament.
Kiedy w walce, akcji robi cos co normalnie podnosiłoby jego umiejetnosci to mimo, że np ma juz jakas wysoka wartosc pojawia sie na ziolono np 37 a było ustawione na 84.
Innymi słowy zmieniaja mi sie usatwione statystyki na te jaki miałabym grajac bez podrasowania.
Co robie nie tak?

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Starchris
Post : 21 gru 2010 21:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Wiesz co, powiem Ci, że nigdy nie ustawiałem najemników za pomocą Jape'a do jakiś konkretnych statystyk tylko zawsze ustawiałem wszystko na maksa po 100 punktów. Najwidoczniej Jape nie wciela na stałe nowych statystyk tylko ustala je na konkretną jednorazową wartość. Gdy taki najemnik podwyższy sobie punkt statystyczny w normalny sposób to wszystko wraca do poprzedniego stanu. Wyjątkiem są tu statystyki ustawione na 100 punktów. One zawsze będą i się nie zmienią bo już wyżej najemnik nie może podnieść swoich statystyk. Niestety to jest błąd programu Jape i tutaj już nic się nie da zrobić.

Popatrzę jeszcze czy jest jakaś możliwość wykorzystania IMP edytorów, ale z tego co ostatnio próbowałem to żaden nie chciał działać.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Starchris
Post : 21 gru 2010 21:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Poniżej jest link do wersji 1.33. Myślę, że już na 100% został naprawiony błąd z Micro Uzi. Dodatkowo znalazłem jeszcze jeden błąd krytyczny stworzony przez ostatnią dużą aktualizację.

https://jagged-alliance.pl/plik429/


Poprawki

1. Skasowano zerowe punkty akcji dla broni Micro Uzi, które powodowały wywalanie się gry do Windowsa podczas walk pomiędzy wrogami a samobroną.

2. Poprawiono błędnie podmienione dwie męskie twarze IMP'ów, które powodowały wywalanie się gry do Windowsa oraz nieprawidłową mimikę ich twarzy.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 29 cze 2011 17:49 przez Starchris, łącznie zmieniany 4 razy

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 27  Następna


cron