Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 28 lis 2010 00:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


lukasamd pisze:
A tak w ogóle, na tych screenach widać sporo więcej, chociaż nie zawsze to dobrze, bo niektóre tekstury są raczej średnie. Ale co ja od tego chcę, skoro to dopiero wczesna produkcja


Myślę, że mylisz JA2 Reloaded z JA3. Trudno jest wymagać znakomitych tekstur w grze, która ma być tylko remake'iem bardzo starej ale kultowej gry. Moim zdaniem możemy wymagać wszystkiego co najlepsze dopiero w grze JA3. No a Reloaded moim zdaniem jest bardziej traktowany jako gra testowa przed JA3 no i przede wszystkim jako fundusze finansowe ze sprzedaży, które pójdą zapewne na JA3. Bit Composer na pewno ma ograniczone fundusze i nie wtopi wszystkich na Reloaded.

Ale z powyższych zdjęć rzeczywiście uderza taka prostota i ogrom pustej przestrzeni wewnątrz budynków. Ale czy to można uznać za minus w mapach typowo wojskowych. Trudno jest mi to ocenić gdyż nie widziałem jak wyglądają mapy typowo miastowe. Myślę, że jak będą gotowe tak odmiennego typu mapy, to Bitcomposer pokaże kilka z nich.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
M'cin
Post : 28 lis 2010 01:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Wiecie, takie drobiazgi dodają klimatu, ale beez przesady. Nie będą oddzielnie teksturować brudu na każdym kafelku, nie o to chodzi. Niby wszyscy mówią, że "grafika nie jest najważniejsza", ale tylko spróbuj wstawić jedną gorszą teksturkę, to... :D No cóż, dziwny jestem, ale mi wystarczy, żeby miało ogarnięte wymagania i było przejrzyście. I miało KLIMAT, jakiś charakterystyczny styl, a nie jak współczesne gry robione na jedno kopytko na Source czy Unreal Engine. rozdzielczość tekstur jest mniej ważna.
Inna rzecz mnie niepokoi - interfejs. Przesunięty na bok, zapewne dla wygody przy korzystaniu z panoram. zawsze uważałem, że 16:9 to paranoja :D Ciekawe, czy im się uda zrobić równie przejrzysty, wygodny i, mimo małej rozdziałki, łądny interfejs. No a poza tym ja mam 17'' 5:4, wiec miło by było, gdybym mógł przesunąć to wszystko na dół.
Gwoli ścisłości, ten z Hired Guns mi się nie podobał, w E5/E6 już lepiej, ale mimo wszystko...


Dodano: 28 lis 2010 01:11



*
 
Paker111
Post : 28 lis 2010 13:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


w porównaniu do starego, dobrego JA2 + klony wygląda to pięknie. To chyba pierwszy raz kiedy grafika przekonuje mnie do gry ;)

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
Len
Post : 29 lis 2010 16:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Z tymi szczegółami nie jest tak źle. Spójrzcie na łazienkę, ma nawet kafelki na ścianie, na plakatach wreszcie coś widać, a gaśnica wygląda jak gaśnica (a nie jak czerwona plama w JA2). Twórcy ledwie rozpoczęli produkcję, elementy takie jak wyposażenie budynków robi się przez cały okres trwania prac. Cierpliwości.


*
  WWW
Len
Post : 29 lis 2010 21:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Już jest! Wywiad z autorami JA2 Reloaded!
Kiedy na początku bieżącego roku czytaliśmy o przejęciu praw do marki Jagged Alliance, spodziewaliśmy się co najwyżej trzeciej próby reanimowania... a właściwie zrobienia od nowa Jagged Alliance 3. Nic z tych rzeczy, ambitni Niemcy zapowiedzieli aż trzy projekty, z czego jeden, ten najważniejszy, odłożyli na później. Najpierw czeka nas przygoda z remakiem Jagged Alliance 2 oraz sieciowym JA Online. Po co i dlaczego? Tego dowiesz się z naszego wywiadu w którym specjalnie dla JACenter, Elmar Grunenberg mówi o próbie sił przed długo oczekiwaną trzecią odsłoną serii.

Nim jednak przejdziecie do szczegółów, wiedzcie iż jest to dopiero drugi wywiad na świecie. Nie trzeba więc chyba dodawać, że jest to rzadka okazja poznania przemyśleń autorów i ich planów. A w głowach mają sporo, wiemy już na przykład, że w Reloaded nie będzie multiplayera, a w JA Online nie znajdziemy Ivana czy Shadowa - Właściwie to nie znajdziemy żadnego ze znanych nam najemników, bo po prostu ich tam nie będzie. Jednak wydaje nam się, że ujawniamy zbyt wiele jak na jeden news. Serdecznie zapraszamy do czytania wywiadu.

Przeczytaj wywiad


*
  WWW
Starchris
Post : 29 lis 2010 21:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


A w jaki sposób był wykonany ten wywiad ? To znaczy w formie bezpośredniej, telefonicznej, emailowej czy innej. Pytam tylko z czystej ciekawości.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Len
Post : 29 lis 2010 21:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Z nimi ciężko się dogadać i w ogóle złapać kontakt, pewnie przez nadmiar pracy (odnoszę wrażenie, ze ta mała firemka wzięła na siebie zbyt duży bagaż). Wywiad przeprowadziliśmy najprostszą możliwą metodą - my wysyłamy pytania na maila, a oni odpowiadają. Przy czym ta czynność zajęła im jakieś 2 miesiące.


*
  WWW
Starchris
Post : 29 lis 2010 21:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Dzięki za odpowiedź.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Premislaus
Post : 29 lis 2010 22:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Uważam, że ta "wojna fanów z autorami gry" jest żenująca. Krytykują aktywną pauzę, że względu na to, że była ona elementem gier które były kiepskie, bądź średnie w wykonaniu np. seria Ufo. A dla mnie to następny krok w ewolucji. W ruskich grach taktycznych było to świetnie zaprezentowane (Brygada E5, 7.62), nie było tur ale był koszt wykonania akcji wyrażony w sekundach. Jedyne co mi nie pasuje to to, że mają być widoczni wszyscy wrogowie na mapie, jeśli dobrze zrozumiałem czy zapamiętałem. Myślałem, że JAOnline będzie kiepską browserówką, ale to co ten koleś powiedział to mnie zachęciło.

Byleby gra była modowalna i nie zabugowana.

Nie widzę nic do czego można by się przyczepić, na pewno kupię oryginał, nawet jakbym miał zapłacić 50 euro za wersję digital.

Może ktoś bardziej kumaty w angielskim wrzuciłby link na Bears Pit i forum autorów gry?

Chciałbym by w oddziale było tak z 10, 12 najemników, by było więcej wrogów, to co założymy na najemnika to to widać na nim, nawet modyfikacje broni tak jak w 7.62, by mapę można było dowolnie obracać i przybliżać. Fajnie by było jakby dorzucili parę questów więcej, możliwość zajęcia San Mony i szkolenia w niej milicji no i czerpania zysków z hazardu i burdelu.

Ciekawe czy będą robić DLC?

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 29 lis 2010 22:26 przez Premislaus, łącznie zmieniany 2 razy

*
  WWW
Len
Post : 29 lis 2010 22:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Premislaus pisze:
Ciekawe czy będą robić DLC?

Oby nie. Wolę jeden dodatek niż kilka super-hiper ulepszeń, których nie widać.

Przy okazji wyszło na jaw, że JA Online jest mocno wzorowane na JA: Deadly Games w którym dostawało się misje i miało ograniczony czas na ich wykonanie. Może to będzie remake DG? :D


*
  WWW
lukasamd
Post : 30 lis 2010 15:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Len pisze:
Może to będzie remake DG?


Całkiem możliwe, w sumie to ni byłby taki zły krok, bo DG również otwierało się na multiplayera, więc będą z niego zapewne czerpać garściami :)

Co do innych spraw, trochę szkoda, że nie zamierzają dorzucać multiplayera, bo z ładniejszą grafiką może więcej osób zdecydowałoby się na grę.
Niepewność budzi również licencjonowanie samej gry, a więc nie wiadomo czy będą mody. Mam nadzieję, że chociaż JA2 zostanie w pełni udostępnione.


*
  WWW
Len
Post : 30 lis 2010 16:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Byłaby niezła promocja, gdyby zamieścili na swojej stronie pełniaka JA2. Ale z drugiej strony ta gra wciąż może przynosić zyski.

A w Reloaded słusznie nie robią multiplayera. Gdyby zrobili, to mogłoby dojść do sytuacji w której wszyscy grają w Reloaded, a nikt w JA Online. Nie ma sensu robić sobie konkurencji.


*
  WWW
M'cin
Post : 30 lis 2010 17:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Themselves się piszę łącznie ;)

Wywiad mnie uspokoił, jest lepiej, niż oczekiwałem. Nie chcą sprzedawać 2gi raz tego samego, wiec udają, że tak nie jest i robią Reloaded, a dla ludzi, którzy widza życie w turach zostaje darmowe JAO. Troszkę boje się tego ich gnania za next-genwymi graczami i zmniejszania poziomu trudności - u mnie zazwyczaj ilość powtórzeń danego elementu przekłada się na radość z przejścia danego etapu i satysfakcje z gry.
Motyw główny z JA2 nagrany na nowo przez orkiestrę... ja chcę to JUŻ!
To normalne, że chcą trzymać kontakt z fanami, muszą jakoś wzbudzać zainteresowanie, nie mają przeca takich szans na wyhypeowanie swoich dzieł jak w przypadku Sracrafta czy Assasin's Pierda.
A o rozmiar studia bym się nie martwił, People Can Fly wielkie nie było, Croteam też. a brak podczepienia ich pod wielką, znaną markę oznacza więcej pieniędzy na projekt, a mniej na akcjonariuszy, prezesów, wiceprezesów, kierowników do spraw kierowania kierownikami i ich rodziny, oraz służbowe wehikuły dlań.


*
 
lukasamd
Post : 30 lis 2010 17:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Na The Bear's Pit już "zjechali" polską społeczność Jaggedów:

http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ub ... Post267585

Geist pisze:
P.P.S. why an interview with polish fans and nothing with this community (if I am not wrong there is a thread with ours questions)? Maybe because them aren't so upset with change of the combat system?


Niestety, to wcale nie wynika ze zmiany systemu walki, a z tej chorej mentalności.
Len i Stridingshadow się napracowali, potem można było zareklamować wywiad nawet na setce serwisów, a tu i tak większość ma to gdzieś :042:

Dla tych co udają że czytają, a nie chce im się nawet słowa napisać nie mówiąc o rejestracji:
Grabicie sobie... ostro sobie grabicie i nie doceniacie, że jest coś takiego jak JAC. Zobaczymy co zrobicie, jak my sobie podarujemy.


*
  WWW
M'cin
Post : 30 lis 2010 17:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Aha, czyli mamy schizmę fanów JA... no bezy kitu, rozumiem, że każdy ma inna wizję wymarzonego Reloaded czy trójki, ale to już zahacza o szerszą patologię. Wygląda na to, że pragnąc pozostawienia systemu turowego, nieświadomie stałem się członkiem jakiejś subkultury taktycznych kiboli. Ale ludzie, przecież to TYLKO gra. Ale nie, widzę mamy następców wojen religijnych - wojny fanbojów.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron