Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 27 paź 2007 23:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Zgłaszanie błędów w Renegade Republic

Nazwa tematu mówi sama za siebie. Temat został utworzony po to aby każdy grający w modyfikację JA2: Renegade Republic mógł zgłosić napotkane błędy i tym samym przyczynić się do zwiększenia jakości tegoż projektu. Prosiłbym o zgłaszanie błędów w miarę czytelnie abyśmy nie spędzali większości czasu nad rozszyfrowywaniem zamiast naprawiać błędy :)
Wszystkie zgłoszenia zostaną bezpośrednio przekazane do twórców gry, więc macie szanse przyczynić się do jak najlepszej jakości finalnej wersji.

Jak zgłaszać błędy...
1. Znaleziony błąd dokładnie opisujemy:
a) Jeśli jest to komunikat to piszemy jego zawartość (wraz z błędem!) i co zrobiliśmy że się pojawił.
b) Jeśli jest to cokolwiek innego to po prostu opisujemy to co się pojawiło i gdzie się pojawiło (np. w laptopie/historii)
c) Jeśli jest to tekst postaci piszemy całe zdanie z tekstu, a także do kogo należy ten tekst.
d) Jeśli jest to tekst postaci w którym nie ma błędu lecz jest głupio brzmiące zdanie (Ľle złożone) to robimy to co w podpunkcie B, z tym że piszemy swoją propozycję na to jak zdanie powinno poprawnie wyglądać według Ciebie.
2. Nie zgłaszamy tu tylko błędów dotyczących polskiej wersji Renegade Republic, lecz także angielskiej (oryginalnej).
3. Błędy zgłaszamy tylko w przypadku gdy zaczęliśmy nową grę na polskiej wersji!
4. Zanim zgłosimy jakikolwiek błąd, w miarę możliwości sprawdzamy czy już ktoś go nie zgłosił.
5. Zgłaszając błąd podajemy wersję spolszczenia (jest w Readme).
6. Można dawać zdjęcia błędów, ale w miarę możliwości nie załączajcie ich do postu, tylko np. wysyłajcie na serwer i dawajcie link, bądź na nasz e-mail.
7. Staramy się pisać w tym dziale bezbłędnie i w miarę estetycznie tak abyśmy nie musieli tego odszyfrowywać i tracić czas przeznaczony na poprawienie błędów.
8. Raczej nie będziemy tu odpisywali tylko czytali i poprawiali. W razie pojawienia się nowej wersji o wszystkim poinformujemy.

JA2: Renegade Republic możecie pobrać stąd


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 przez Len, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
lukasamd
Post : 29 paź 2007 20:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Mimo wszystko postanowiłem zobaczyć jak wygląda RR i przeszedłem 1 sektor ;) Oto co znalazłem:

1. Moja postać normalnie wygląda tak:

Obrazek

fajna animacja i podczas chodzenia nie ma problemu, jednak kiedy wchodzę na dach nagle koleś nieco się zmienia i traci ubranie:

Obrazek

2. Pierwszą broń jaką dostałem był pistolet maszynowy Whalter MPL, niestety został zaliczony jako broń nieco większa:

Obrazek

3. Zabiłem kilku przeciwników i w każdym po animacji padania ich ciało pojawiało się przesunięte względem miejsca upadania, było tak w każdym wypadku.


*
  WWW
the_Scorpion
Post : 29 paź 2007 20:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 41
  • Dołączył: 21.05.2007
  • Skąd: Zurich


lukasamd

the animation to climb roofs is very detailed. I have however already drawn 50 percent of it.

animations that are also lacking is when a character falls (dying) from roof. These animations are very detailed and there is no useful placeholder for the beta ;-)

same with using Mortar's and LAW's ;-(


*
 
lukasamd
Post : 29 paź 2007 20:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Ok, I didn't know about that so I reported this problem ;)


*
  WWW
the_Scorpion
Post : 29 paź 2007 22:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 41
  • Dołączył: 21.05.2007
  • Skąd: Zurich


yes it is good people are paying attention :-D

i'm happy you do care.

it will still take me a long time until the bodytype animations will be completed


*
 
HardcoR
Post : 04 lis 2007 00:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 04.01.2007
  • Skąd: Leeds


Hi,

When I was playing RR I spot this bugs:

1. Transparent boat
Nothing behind Shadow's back
Obrazek

but when he turn around boat is on place:
Obrazek
( and you can walk straight boat)

2. Kevlar leggins + compound 18

When you use on kevlar leggins compound 18 don't remove them from legs because only one place where you can put them back is ... head:
Obrazek

if I spot something else I'll inform you on that post

ps. sorry for my english, still need some practice ;-)

HardcoR


*
 
Len
Post : 04 lis 2007 00:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Ja może wspomnę, że można pisać po polsku. Przetłumaczymy to czego Scorpion nie zrozumie ;)


*
  WWW
the_Scorpion
Post : 04 lis 2007 21:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 41
  • Dołączył: 21.05.2007
  • Skąd: Zurich


HardCor

i think the first bug abou the transparent boat has to do with this setting in ja2options.ini:

enable_limited_vision= true

this makes your mercenaries not seeing characters behind themselves. The boat in the middle of your picture is a vehicle that counts like a character. The other boats, those that don't dissapear, are just tileset objects, so they don't dissappear (tileset objects don't dissapear due to limited vision)

i'll have a look at the bugged kevlar pants, this looks like a mistake in the xml's.

*edit*

i found the bug. some indexes were missing. i guess at some point i wanted to disable compound18 pants but didn't do it completey.
i'll try to restore them.

thanks for the feedback


*
 
Aayren
Post : 12 lis 2007 12:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem


1. Kiedy na początku gry wybrałem w wyposażeniu "Bobby Ray's" opcję "exelent" lub "awsome" to w czasie rozgrywki nie mogłem kupić żadnej broni oprócz broni ciężkich i pistoletu na strzałki.

2. Kiedy w czasie burzy chciałem wejść do sektoru "Kopalnia w Tbilisi" na ekranie wczytywania pasek stanu dochodzi do końca, a potem następuje restart komputera.


*
 
biernik master
Post : 10 sty 2008 18:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 65
  • Dołączył: 06.07.2006
  • Skąd: Poznań


1)podczas powrotu grupy najemników do sektora, w którym dawniej była kopalnia w drassen, jeden z moich najemników utknął w miejscu i nie ruszył się, choć potwierdzał rozkaz swoim głosem
co gorsza sytuacja powtórzyła się kiedy wróciłem do starszego "seva"

2)podczas wymiany magazynka w valu raz amunicja wygladała jak sp-6 a za chwile jak sp-5

3)jako tako rozumiem ang i wydaje mi sie ze zołnierz w zajmujący sie naprawą i testowanie broni w sektorze gdzie jest obóz wojskowy oprócz sprezentowania tłumika dzwięku, mowi zeby zabrac SKS, który leży sobie na stole
niestety, później strzela do mnie jak do złodzieja

4) sektor F13 minimapa zupełnie nie odpowiada widokowi obszaru

5) gra wyrzuca do windy kiedy po zwerbowaniu Leona inny najemnik chce użyć jego jeepa
6) jeep zniknął kiedy Leon do niego wsiadł a gra chwilę później się zawiesiła

_________________
"Żyj i pozwól umrzeć"


*
 
Paker111
Post : 15 lip 2008 16:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 79
  • Dołączył: 07.07.2008
  • Skąd: Kraków/Słupsk


biernik master pisze:
mowi zeby zabrac SKS, który leży sobie na stole
niestety, później strzela do mnie jak do złodzieja


to błąd (wszak nam pozwala go wziąć), jednak jest na to sposób. Mianowicie trzeba felernego gostka wyprowadzić z budynku tak żeby ani on, ani nikt inny nie widział naszego najemnika jak zachachmęci broń. Zrobić to można... zamieniając się z nim miejscami. Trochę z tym roboty, ale metoda pewna.

Oto lista błędów jakie póki co znalazłem:

1 występuje zaniżanie potrzebnych do wykonania czynności ilosc punktów akcji (np. nie liczy ze najemnik musi sie obrócić żeby oddać strzał)
2 gra robi autosave ale nie moge go wczytać (nie widzę tego autosave z menu wczytywania save)
3 z baz wojskowych wychodzące oddziały nie zostawiają straży i można się tam bez większych problemów zakraść, co uczyniwszy obrobić lokację ze sprzętu umieszczonego we wszelkiego rodzaju szafkach.
4 bywa, że mapka sektora różni się od miniatury np f13
5 w kwadracie e15 zdarzylo mi się w czasie walki, że postać najemnika przechodziła przez samochod jak by byl z powietrza
6 zdarzylo mi sie pewnego razu rzucić "piorunem" (afrykanerska nazwa koktajlu mołotowa) w grupkę 3 wrogów (2 krytycznych i 1 silny- wszyscy z elity wroga) o dziwo moim pięknym oczom ukazało się, że chłopaki sa odporni na ogień [sic!] Czyżby dostawali w zestawie kamizelki naszyte folią przeciwogniową :>

nie wiem czy to jest zamierzone aby nasi najemnicy (i co poniektórzy samoobroniarze) mieli takie wdzianka, jakie mają. Osobiście niesamowicie mi się nie podobają. Czy są planowane dodatkowe "ubranka" gdy np. cała postać jest w zestawie masukjącym ?(kaptur, mundur, spodenki- trójczłonowy zestaw ghillie)

_________________
Polska nie ma przyjaciół, Polska ma interesy.


*
  WWW
biernik master
Post : 13 wrz 2008 09:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 65
  • Dołączył: 06.07.2006
  • Skąd: Poznań


"Assertion Failure Line 2989 in A; Strategic Movement.cpp"

gra sie wiesza i wyskakuje info zeby uzyc esc

sam początek gry

błąd wyskoczył po zainstalowaniu patcha od skorpiona

_________________
"Żyj i pozwól umrzeć"


*
 
Assassin77
Post : 15 wrz 2008 12:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 1
  • Dołączył: 15.09.2008


Mam identyczny błąd jak biernik master


*
 
Olinka
Post : 06 sty 2009 12:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Mam błąd:
Polska wersja RR.
Pierwszy sektor przeszłam, idac dlaej za Fatima (nadal nazywa sie Fatima nie Galina jak powiada) dochodze do miejsca gdzie ukrywaja sie rebelianci lub ludzie zleceniodawcy.
Dimitri prowadzi nas na dół.
Carlos rzuca sie, ze dlaczego tu jestesmy, Dimitri mu tłumaczy Carlos nadal swoje i podchodzi Miguel jak mniemam.
Gra sie zawiesza na zasadzie słynnego zegarka Jagged.
Nie moge z gry wyjsc normalnie, nie reaguje na nic za wyjatkiem alt+tab, nawet zrzucona do paska nie wykazuje checi na współprace, nie moge uruxhomoc menadzera zadan jedynie wylogowanie zamyka gre.

Co mam z tym zrobic?

P.S.wyglada na to, ze wina była moja w nieprawidłowej instalacji modyfikacji.

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Olinka
Post : 07 lut 2009 18:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Ok gram co jakis czas sobie dla rozrywki miedzy praca i inymi obowiazkami :0
No i od jakiegos momentu a konkretnie od 158 dnia gry mam problem.


Polega ona na tym, że kiedy najemnik przypomina sie 3 godziny przed wygaśnięciem kontraltu to obojetnie czy mu go odnowie czy nie nie moge zapisywac gry.
Przy próbie zapisu gra sie wywala.

Znalazłam na to sposób, po prostu kiedy dochodzi do 4 godziny odnawiam kontralt.
I jest ok.

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna


cron