Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 87 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna
Autor Wiadomość
Perry
Post : 04 paź 2011 16:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
No bardzo mi przykro ale powyżej 85 punktów podwyższanie punktów życia jest bardzo trudne. Trzeba chodzić i chodzić, a efektów może w ogóle nie widać



Lepszym i dużo szybszym rozwiązaniem byłoby zmienić maksymalne punkty w atrybutach przy wyborze IMPa z 85 na 100, ale czy w 1.12 jest to możliwe??? Lub zwiększenie postępu postaci w opcjach, że szybciej osiąga wymarzony wynik, tak jak jest to możliwe w opcjach 1.13.

Swoją drogą, we wcześniejszych wersjach JA2, zdrowie rosło w piorunującym tempie, ale oczywiście Strategy First musiał to zchrzanic...

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 04 paź 2011 16:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
Lepszym i dużo szybszym rozwiązaniem byłoby zmienić maksymalne punkty w atrybutach przy wyborze IMPa z 85 na 100, ale czy w 1.12 jest to możliwe???

Da się to zmienić w kodzie gry. W moim przypadku muszę użyć potem programu HEX. Myślałem o tym, ale tak jak wcześniej wspomniałem na chwilę obecną jest to dla mnie zbyt skomplikowane.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 04 paź 2011 16:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Da się to zmienić w kodzie gry. W moim przypadku muszę użyć potem programu HEX. Myślałem o tym, ale tak jak wcześniej wspomniałem na chwilę obecną jest to dla mnie zbyt skomplikowane.



Jak się naumiesz, to błagam, napisz jak tego dokonałeś, bo sam bym chciał to potrafić. :D

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 04 paź 2011 17:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
Jak się naumiesz, to błagam, napisz jak tego dokonałeś, bo sam bym chciał to potrafić.


Jak masz dostęp do kodu źródłowego to wystarczy to zmienić w pliku IMP Attribute Selection.c w katalogu Build / Laptop.

Plik ten otwórz za pomocą programu Notepad ++. To co chcesz zmienić zaczyna się od linijki 355. Można to zmienić w przeciągu kilku chwil. Zobacz na zdjęcia poniżej. Ja to wykonałem w ciągu kilku minut. Pasek zdrowia po zmianie można przesunąć aż do wartości 100 tylko, że trzeba jednocześnie grafikę zmienić. bo się suwak nie mieści.
Załącznik:
IMPa.jpg
IMPa.jpg [ 160.93 KiB | Przeglądany 1597 razy ]

Załącznik:
IMPb.jpg
IMPb.jpg [ 203.97 KiB | Przeglądany 1597 razy ]


Tu masz na szybko wykonany plik EXE ze zmienionym zdrowiem IMP.

Załącznik:
ja2.7z [928.18 KiB]
Pobrany 133 razy

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 04 paź 2011 17:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Dzięki Starchris, za nowy plik. exe, ale mam już problem na starcie:
Ściągnąłem, przekopiowałem wszystkie pliki .slf do katalogu New Classic.., przekopiowałem smack32., ale w miejscu gdzie ląduje helikopter mam błąd:
Could not load tile file TILECACHE\HELI_SH.STI

Zrobiłem osobny katalog dla New Classic, w głównym katalogu z grą, żeby nie stracić oryginalnego JA2 1.12 Gold, więc zrobiłem podkatalog New Classic JA2, intro sie wgrywa, laptop też, twarze i interfejs jest z New Classic , tylko błąd z ladowaniem helikoptera.. Jeśli co chwile bedzie mi czegoś brakować bedę musiał zainstalować go na moim 1.12, a nie chciałbym tego robic za bardzo..

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


Ostatnio zmieniony 04 paź 2011 17:35 przez Perry, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 04 paź 2011 17:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Ale ten plik EXE jest czystym plikiem EXE JA2 GOLD 1.12. Już Ci mówiłem, że do New Classic żadnych takich zmian nie wdrożę bo nie mam kodu źródłowego do pliku EXE. Do czystej wersji JA2 Gold 1.12 takie zmiany mogę wprowadzać bo mam do niego kod, który jest ogólnie dostępny w dziale Download.

Co do instalacji New Classic to wszystko jest w pliku MUSTREADME.PDF

Nie potrzebnie kombinujesz. Skopiuj cały główny folder gry JA2 i będziesz miał duplikat na którym zainstalujesz New Classic i wszystko będzie działać bez problemu.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 04 paź 2011 17:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Ale ten plik EXE jest czystym plikiem EXE JA2 GOLD 1.12. Już Ci mówiłem, że do New Classic żadnych takich zmian nie wdrożę bo nie mam kodu źródłowego do pliku EXE. Do czystej wersji JA2 Gold 1.12 takie zmiany mogę wprowadzać bo mam do niego kod, który jest ogólnie dostępny w dziale Download.



Ja rozumiem, ale chciałbym w jednym głównym katalogu C:\JA2 mieć dwie gry oryginalne 1.12 i twoje new classic, dlatego mam problem z lądowaniem helikoptera..

Starchris pisze:
Pasek zdrowia po zmianie można przesunąć aż do wartości 100 tylko, że trzeba jednocześnie grafikę zmienić. bo się suwak nie mieści



A jak zmienic grafike???

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 04 paź 2011 17:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
ale chciałbym w jednym głównym katalogu C:\JA2 mieć dwie gry oryginalne 1.12 i twoje new classic, dlatego mam problem z lądowaniem helikoptera..

Nie potrzebnie kombinujesz. Skopiuj cały główny folder gry JA2 i będziesz miał duplikat na którym zainstalujesz New Classic i wszystko będzie działać bez problemu.

Perry pisze:
A jak zmienic grafike???

https://jagged-alliance.pl/artykul376/po ... -nowe-tlo/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 04 paź 2011 18:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Z tą grafiką nie dam rady bo program unslf mi nie chodzi, po za tym za wysoka szkoła jazdy jak dla mnie...

A mógłbyś zrobić taki plik .exe, żeby wszystkie atrybuty można było dać na 100, oraz zwiekszyć punkty atrybutów do podziału??? (wiesz te co są w prawym górnym rogu, bodajże jest ich 45 w oryginalnym JA2). Jeśli to dla ciebie 5 minut, please, bo dla mnie to by były całe wieki. Po za tym nie mam dostępu do kodu źródłowego.

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


Ostatnio zmieniony 04 paź 2011 18:09 przez Perry, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 04 paź 2011 19:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Jak nie masz dostępu do kodu źródłowego, jak wszystkie kody są w dziale Download.

Poniżej masz plik EXE. To jest czysty plik EXE do JA2 Gold 1.12.
Załącznik:
ja2.7z [928.17 KiB]
Pobrany 129 razy

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 04 paź 2011 21:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Poniżej masz plik EXE. To jest czysty plik EXE do JA2 Gold 1.12.



Dzięki wielkie.. :ok:

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Perry
Post : 06 paź 2011 16:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
Jak nie masz dostępu do kodu źródłowego, jak wszystkie kody są w dziale Download.


Sorry, że tak post pod postem..

Ale mam pytanie.
Jeśli dokonam zmiany w kodzie źródłowym np atrybutów, to jak mam to potem wdrożyć w grę, innymi słowy jak zamienić istniejacy plik .exe na ten, w którym dokonałem zmian?? (Taki jaki ty mi wysłałeś dwa posty wyżej)

Czy ten kod źródłowy jest kompatybilny z wersją 1.12 Gold??

I czy w czystym pliku .exe można dokonać zmiany, noszenia noktowizora jednocześnie z maską przeciwgazową? Bo rozumiem wcześniejsze pytanie na ten temat dotyczyło twojego moda.

I gdzie w kodzie źródłowym zmienia się opcję, że nóż do rzucania zawsze zabija po "pierwszym strzale"???

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Starchris
Post : 06 paź 2011 16:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Perry pisze:
Jeśli dokonam zmiany w kodzie źródłowym np atrybutów, to jak mam to potem wdrożyć w grę,

Jak wdrożysz zmiany, w którykolwiek z plików, który jest częścią kodu źródłowego to żeby potem mieć z tych wszystkich plików (które są kodem źródłowym) plik EXE, za pomocą którego uruchamiasz grę to musisz cały ten kod źródłowy skompilować czyli połączyć wszystkie te pliki w jeden plik - plik EXE.

Jak już skompilujesz kod źródłowy to zmiany będziesz mógł dokonywać ale w bardzo ograniczonym zakresie. Praktycznie tylko edycja broni i przedmiotów pozostanie do edycji.

Linki do wszystkich kodów wraz z instrukcją jak kompilować są w moim poradniku

https://jagged-alliance.pl/artykul379/po ... -zrodlowy/


Perry pisze:
Czy ten kod źródłowy jest kompatybilny z wersją 1.12 Gold??

Wszystkie kody w dziale Download są najnowsze.
JA2: 1.12 Gold
JA2 UB: 1.02

Perry pisze:
I czy w czystym pliku .exe można dokonać zmiany, noszenia noktowizora jednocześnie z maską przeciwgazową?

Oczywiście, że można. W tym akurat wypadku wystarczy w odpowiednim pliku i miejscu dopisać te dwa przedmioty.

Perry pisze:
I gdzie w kodzie źródłowym zmienia się opcję, że nóż do rzucania zawsze zabija po "pierwszym strzale"???

Nie ma czegoś takiego. Musisz zwiększyć obrażenia noży na tyle by za pierwszym razem zawsze zabijały. To można wykonać bazując na moim poradniku

https://jagged-alliance.pl/artykul368/po ... zedmiotow/

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Perry
Post : 06 paź 2011 16:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Starchris pisze:
skompilować czyli połączyć wszystkie te pliki w jeden plik - plik EXE.



Do tego potrzebny jest program Visual Studio, który ciężko dostać..

Starchris pisze:
Oczywiście, że można. W tym akurat wypadku wystarczy w odpowiednim pliku i miejscu dopisać te dwa przedmioty


Nawet jeśli będę wiedział gdzie, to i tak bez VS tego nie zrobię.. Tak samo w przypadku zwiększenia obrażeń noży do rzucania i zwiększenia miejsca w małych i dużych slotach z 2 na 4 i z 4 na 8, dla gazów, noży do rzuc. granatów, amunicji itd...

A gdybyś miał chwilę, dokonałbyś tych zmian dla mnie, proszę? Zachowując te atrybuty które zmieniłeś dla mnie w ostatnim pliku .exe??

Myślę, że więcej osób byłoby tym zainteresowane..

Wiem, że idę na "łatwizne" ale dla mnie to naprawdę czarna magia..

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


Ostatnio zmieniony 06 paź 2011 16:43 przez Perry, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
Starchris
Post : 06 paź 2011 16:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Jeśli chodzi o Visual Studio z 1998 roku dla JA2 Gold 1.12 to jest on w programach do poradników. Kliknij na link, który jest podpisem każdego mojego postu, a potem wejdź w katalog Poradniki do JA2 i tam on jest.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna


cron