Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
Falcon
Post : 09 lut 2012 21:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 09.02.2012


Ja tam podszedłem do tego tytułu z kilku stron. Twórcy zapowiadali JA2 w nowym świetle i to im się udało, to zupełnie inna gra i powiem szczerze, że nowy sposób rozgrywki jest genialnie pomyślany. Taktycznie, aktywna pauza, zespolenie ataków, rozwiązania względem maskowania i inne smaczki sprawiają, że trzeba się fajnie pogłowić.
Wkurza mnie brak mgły wojny, przez co czuję się jakbym grał w commandosa (po mimo miłych wspomnień z tym tytułem) to jednak brakuje mi tej niespodzianki, kiedy mój najemnik wypowiadał, że widzi wroga. Wtedy zaczynała się zabawa.
O i kolejny pies pogrzebany, brak IMPa, albo jego odpowiednika, brakuje mi tego rozwiązania najbardziej, bo w JA2 mieliśmy możliwość stworzenia swojego alterego z którym można było się utożsamiać, twarz mogła by być jak innych najemników, nie przeszkadza mi to w zupełności, nie patrzę się na nich (chociaż sam wiem, że wykonanie lepszych modeli nie jest aż takie straszne, ale twórcy woleli skupić się na czymś innym)

Ogólnie wrażenia zaspokojone, wręcz wszystko pozytywne (oprócz wyżej wspomnianymi błędami i minusami). Odświeżone Arulco na pewno sprawi, że ta gra będzie inna niż poprzedniczka. Oprócz tytułu nie chcę dalej porównywać tych gier, ponieważ nigdy się wszystkich nie zaspokoi, ale moderatorzy pewnie staną na wysokości zadania i stworzą z tej gry coś co z chęcią nazwiemy dobrym krokiem do JA.

Swoją drogą myślę, że twórcy dobry ruch zrobili, przedstawiając nam "remake" JA2 na swoich zasadach, ponieważ jakby nas zaskoczyli tego typu rozwiązaniami i nową fabułą na raz, to mogło by być zbyt wielkim ciosem...


*
 
Starchris
Post : 09 lut 2012 21:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Zaczynam właśnie swoją przygodę z tą grą i jak na razie jest taka nuda, że aż odechciewa się grać. Zdobyłem lotnisko, miasto Drassen i ten sektor z pompą wodną. Sektory są tak wielkie, że najemnik musi kilka razy odpoczywać aby energia się odnowiła. Jak na razie sektory są tak słabo rozbudowane, że większość to drzewa i ziemia. Najgorsze jest to, że na minimapie nie ma punktu odniesienia, gdzie aktualnie środek kamerki się znajduję (w demo przecież był).

Premislaus, ty też nie masz tego punktu odniesienia na minimapie ?


Premislaus pisze:
Sprawa z milicją wygląda tak. Jak wygramy bitwę w danym sektorze( mam zajęte lotnisko, Drassen, pompę wodną i blokadę drogową, a teraz szturmuje kopalnie obok Cambrii), to po bitwie pojawiają się npc z ikonką pięści ... Trzeba nacisnąć ikonę wymiany i przekazać każdemu z osobna broń.

Niestety to jest prawda. Trzeba latać po całym sektorze i zbierać broń a następnie przekazywać każdemu milicjantowi z osobna - aż odechciewa się grać z powodu tego pomysłu twórców gry.


Premislaus pisze:
Jak klikam w przycisk, żebym wszedł do lokacji to mnie wywala do windy, więc całkowicie na mapie globalnej opuszczam sektor, tak na skraj i zaraz do niego z powrotem wchodzę.

Mam to samo ale nie trzeba wychodzić całkowicie poza sektor wystarczy minimum aby droga powrotna spowodowała wejście do sektora. Poza tym gra ma mnóstwo błędów. Niektórych ładunków wybuchowych nie da się rozwalić bo z chwilą wysadzenia gra wywala do Windowsa. Jest strasznie dużo crashy.


Najgorsze jest to, że nie ma inwentarza sektora. Trzeba albo pisać sobie co dany przeciwnik upuścił albo pamiętać, bo jak zapomnimy co gdzie było, to musimy każde upuszczone przedmioty lub te znalezione sprawdzać czy to w nich jest to czego szukamy. Jest to tragiczny pomysł ze strony twórców, że coś takiego wdrożyli.


Na razie walczę samymi krótkimi broniami. Sprawdzają się dobrze ale pewnie tylko dlatego (tak jak wcześniej Premislaus powiedział), że większość przeciwników ma tylko siekiery i noże. Mam tylko tą M14 i te diamenty znalezione za szopą w sektorze z rurami. Co do samej walki to na chwilę obecną jest ona dla mnie nudna, w żaden sposób rozrywkowa, po prostu idę do przodu i strzelam i na tym się na chwilę obecną opiera się cała rozgrywka. Zobaczymy jak będzie później.

Co do NPC to są oni tacy statyczni, tacy jakby nieobecni, a ich twarze kolejny raz dają się we znaki. Trzeba zapamiętać gdzie dokładnie się znajdują, bo jak zapomnimy to trzeba sprawdzać każdego NPC po kolei i latać po mapie, bo żaden z nich nie ma napisane nad głową kim jest - niestety. Ich głosy są tak ciche, że żeby dobrze usłyszeć ich głosy to całą resztę trzeba powyłączać (dobrze, że jest tekst).

Cała przyroda, z której zbudowane są sektory jest również taka statyczna, że aż wszystko to wygląda na takie sztuczne, a przez to sektory wydają się takie ciche i nijakie.

Kamerka też została zmieniona, inaczej się ją przybliża i oddala niż w demo. Jest to o wiele gorszy sposób. Poza tym gdy przesuwamy kamerkę po mapie to ona dostaje turbulencji za każdym razem gdy napotka na jakiś kamień samochód lub budynek. Mnie osobiście bardzo to przeszkadza.

Niestety jedną z najgorszych rzeczy, jaka została wdrożona do tej gry, to możliwość widzenia lub nie widzenia dachów. Opcja ta działa tylko wtedy gdy jesteśmy w środku budynku. Gdy tylko z niego wyjdziemy to dachy z powrotem zostają włączone. Gdy próbujemy jakąś akcję bojową z budynkiem w roli głównej, to niemalże dach znika i pojawia się, znika i pojawia się i tak ciągle gdy tylko najemnik wejdzie do środka i wyjdzie z budynku. Jest to tak irytujące, że czasami naprawdę muszę głęboko poodychać aby nerwy zemnie zeszły.

Jeszcze można by ten problem z dachami olać gdyby nie fakt, że nie możemy przycelowywać do wrogów przez przeszkody. To my musimy (gracze) widzieć przeciwnika na ekranie monitora aby do niego przycelować albo wydać rozkaz przycelowania w aktywnej pauzie. Niestety wszystko jest tak jak nie powinno, musimy najpierw w aktywnej pauzie wydać rozkazy aby nasi najemnicy weszli do budynku, żeby dach zniknął, a dopiero potem kolejna faza rozkazów przycelowania w aktywnej pauzie. Jest to tak irytujące, że po raz kolejny odechciewa się grać.

Tryb guardian jest mocno nie dopracowany. Gdy najemnik kuca lub leży bokiem do przeciwnika, to nasz najemnik choć obrywa non stop, to się nie obróci, żeby zacząć się bronić tylko tak leży w tej pozycji aż go przeciwnik zabije. Następnym wielkim błędem trybu guardian jest to, że najemnicy strzelają do wroga dopiero wtedy gdy mają go w zasięgu strzału broni. Jeśli broń ma zasięg 15 metrów, a wróg jest na 16 metrze, to najemnik będzie stał lub leżał i się patrzył, jak do niego przeciwnik strzela.

Kolejną denerwującą sprawą jest to, że gdy mam czterech najemników ustawionych tak jak chciałem, to gdy wezmę jednego najemnika i każę mu gdzieś iść, to pozostała trójka przegrupowuje swoje pozycje tak aby każda strona była kryta. Problem jest w tym, że kto ich o to prosił aby tak zrobili. Przez to muszę na nowo ustawiać najemników do odpowiednich pozycji do konkretnego ataku. Tak jest za każdym razem.


lukasamd pisze:
... seryjnie jest tak, że ludzie podchodzą do tego jak do JA2. Jeżeli podchodzimy do niej jako do zupełnie czegoś nowego, nie wzorujemy się cały czas na modach, no to dopiero wtedy nasza ocena jest fair.

Ja nie patrzę na JA BiA jak na JA2 bo to nie ma najmniejszego sensu. Dla mnie to jest całkowicie inna, nowa gra, która potrzebuje obiektywnej oceny ze strony osób, które nie uważają, że tury i inne sprawy to świętość i jak tego nie ma, to gra jest niczym. Dla mnie jeśli chodzi o JA BiA takie myślenie jest całkowicie błędne (powtarzam w mojej ocenie). Na chwilę obecną patrząc obiektywnym okiem na tę grę poprzez pryzmat tych trzech sektorów, które przeszedłem oceniam grę na 3/10. Na razie więcej nie mogę dać. No ale zobaczymy jak będzie później.



Dla osób, które się pytają jak wyjść z ekranu strategicznego do taktycznego. Trzeba nacisnąć konkretny sektor, a na samym dole pojawi się prawie, że nie widoczna opcja START LEVEL. Jest ona zaznaczona na żółto na zdjęciu poniżej.


Załącznik:
Start Level.jpg
Start Level.jpg [ 781.31 KiB | Przeglądany 1452 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Len
Post : 09 lut 2012 21:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


W nowej wersji jest bardziej swobodna kamera: można oddalić tak, że widać wszystko z góry niemal pionowo, lub przybliżyć do poziomu postaci, dzięki czemu wszystko widać bokiem.

Niestety, zwiększyły się wymagania. Tak jak wcześniej gra działała gładziutko na najwyższych mozliwych ustawieniach, tak teraz haczy :(

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Wigen
Post : 10 lut 2012 00:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Premislaus pisze:
Hehe padło im forum...


Chyba nieźle się wykrzaczyło skoro do tej pory nie udało im się go z powrotem postawić.


*
 
misisqo
Post : 10 lut 2012 09:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 30.06.2007


Gralem w pelna wersje. Podtrzymuje dalej slowo ze gra slaba. Cale drasen odbilem bez strzalu za pomoca noza i maczety (Grizzly, Bull i Fox jako lekarz) Gra raz iniedociagnieciami...uderzenia z noza wygladaja smiesznie przeciwnik nawet nie ma szans zareagowac obecnie uwazam ze to chyba najskuteczniejsza bron w grze. Wyglad ekwipunku i paczuszki na mapie oznaczajace ze cos mozna podniesc wygladaja smiesznie. Nie ma mozliwosci przeszukiwania szafek i innych rzeczy totalna lipa. Na mordy najemnikow nie patrze bo mnie strach oblatuje. Tworcy przesaadzili troche ozbrajajac zawodowe wojsko ktore przejelo panstwo w siekiery. totalna porazka. gra nie warta ceny. kamera tez beznadziejna. widac zbyt pionowo a po przyblizeniu widac za maly obszar. bez mgly wojny gra jest zdecydowanie za latwa mozna tak wszystko zaplanowac ze przechodzi sie sektor bez strzelania.jedyne co moze sie podobac to grafika...mam na max ustawieniach z max filtrowaniem x16 gra nie tnie i dziala plynnie.


*
 
Svean
Post : 10 lut 2012 09:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Ale te wszystkie braki czy niedoróbki BiA to nawet nie tyle świadczą o niekompetencji Niemców, a głównie o tym jak genialną i dopracowana pozycją było JA2. Niby nic ale te motywy "przygodowe" z Kingpinem i walkami bokserskimi, bloodcatami (i to nawet nie tymi z misji tylko atakującymi podróżujących piechotą po mapie ludków), tekstami w tracie podróżowania i walki odpowiednimi do charakteru i inteligencji RPC i NPC, kwiatkami dla królowej itp. itd... tego przecież jest całe mnóstwo...

Mam wrażenie, że teraz generalnie coraz bardziej się robi gry "technologicznie", żeby były ładne i z wodotryskami, a nawet jak ktoś się trochę wysili w kierunku "klimatu" to nie zawsze wyjdzie (np. jak dla mnie w Fallout 3 "klimat" był nieco na siłę, w New Vegas nie grałem). Chociaż dzięki temu perełki (jak w miarę nowe Dungeons of Dreadmor czy stareńkie ale odświeżane JA2 v1.13) tylko zyskują.

Jak dla mnie BiA wcale nie jest gra złą - wręcz przeciwnie, po poprawkach (np. Fog of War ;)) ma szansę stać się najlepszą współczesną grą taktyczną (rzeczywiście wygląda jakby grywalność miała lepszą niż 7.62mm, chociaż to tam był zdecydowanie lepszy system walki) - głównie dlatego że konkurencja jest słaba ;)
Ale do genialności JA2 brakuje jeszcze baaaardzo dużo....

P.S. Z tym brakiem "Mgły Wojny" to naprawdę dali ciała. Ja rozumiem że mapy są duże i i przeszukiwanie wszystkiego mogłoby być frustrujące, ale mogliby to rozwiązać poprzez np. postawienie jakiegoś znaku zapytania na mapce w OKOLICY gdzie są wrogowie (na zasadzie informacji od tubylców), a potem sami byśmy badali budynki czy krzaki w którym się może coś kryć (i gdzie moglibyśmy wpaść w pułapkę). Zwykle w grach bywa tak że AI czituje (civilization itp ;)) bo gracz jest za dobry - tutaj można by pomyśleć że jest odwrotnie (choć AI bynajmniej nie jest za dobre ;)).

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 10 lut 2012 10:05 przez Svean, łącznie zmieniany 4 razy

*
 
Len
Post : 10 lut 2012 10:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Svean pisze:
Ale te wszystkie braki czy niedoróbki BiA to nawet nie tyle świadczą o niekompetencji Niemców, a głównie o tym jak genialną i dopracowana pozycją było JA2. Niby nic ale te motywy "przygodowe" z Kingpinem i walkami bokserskimi, bloodcatami (i to nawet nie tymi z misji tylko atakującymi podróżujących piechotą po mapie ludków), tekstami w tracie podróżowania i walki odpowiednimi do charakteru i inteligencji RPC i NPC, kwiatkami dla królowej itp. itd... tego przecież jest całe mnóstwo...

Mam wrażenie, że teraz generalnie coraz bardziej się robi gry "technologicznie", żeby były ładne i z wodotryskami, a nawet jak ktoś się trochę wysili w kierunku "klimatu" to nie zawsze wyjdzie (np. jak dla mnie w Fallout 3 "klimat" był nieco na siłę, w New Vegas nie grałem). Chociaż dzięki temu perełki (jak w miarę nowe Dungeons of Dreadmor czy stareńkie ale odświeżane JA2 v1.13) tylko zyskują.

Nie musisz mieć wrażenia, bo tak jest. JA2 jest grą rozbudowaną na niespotykaną dotąd skalę - trzeba w nią grać naprawdę długo, żeby poznać wszystkie jej aspekty. Ale przypomnij sobie do czego ta dbałość o szczegóły doprowadziła firmę Sir-tech... I to pomimo otrzymania za ten tytuł licznych nagród i świetnej sprzedaży.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Premislaus
Post : 10 lut 2012 11:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Po zaaplikowaniu patcha zniknęły crashe o których mówiłem wcześniej. Pojawiły się za to inne, całkowicie randomowe, coś z DirectX i grafiką. Zniknął też przycisk start level( pewnie było to z wersji deweloperskiej). A na gołej wersji jak otworzymy ekwipunek i klikniemy dwa razy zakładkę ze statystykami, to pojawia się trzecia zakładka. Chyba na klucze, ale po patchu zniknęła wraz z kluczem który tam włożyłem. Było to zabugowane bo tam można było dawać też inne graty.

Milicja jest lipna. Powymieniałem im bronie, ale pancerze nie bo brak kasy. Z resztą, bez żadnego środka transportu nie widzi mi się łażenie co chwile do nich. Poza tym jest ich zbyt mało :/. Dobrze, ze robię często sejwy. Odparłem dwa ataki, 7 i 10 żołnierzy na kopalnię i blokadę drogi. W obydwu mam trzech gości bez pancerzy ale z fajnymi giwerkami, sam noszę kałachy. Szkoda, że nie da się rozłączać amunicji na różne magazynki.

Skąd mam giwery? Farma Hicków :). Tam gdzie maja ludzką spiżarnię jest arsenał.

Ciężko ich się atakowało, radze wziąć granaty. Dlaczego ciężko? Miałem strzelbę i dwie beretty. Tam jest kilku kolesi z siekierami i mocnym pancerzem, szarżują na ciebie jak spieszeni rycerze :one:. No i nasi najemnicy wolno strzelają, a w trybie strażnika opornie reagują :/. Jeden z "rycerzy" wytrzymał granat, śrut ze strzelby i pocisk z Beretty 92F. Mam teraz jakieś skojarzenia z Resident Evil :P. Rycerzy odróżnicie po tym, że nie noszą koszul flanelowych.

W ogóle z kima ja walczę? Szkoda, że wrodzy żołnierze nie noszą mundurów.

Farma daje jakiś bonus do kasy, ale nie jest tam dostępny żaden milicjant. Ktoś wie gdzie jest jakieś auto?

Teraz chyba ruszę na Cambrię, Uniwersytet i Szpital. Muszę znaleźć Miguela, Ira coś mówiła o górach koło Estoni. Ja tam żadnych gór nie widzę.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 10 lut 2012 11:55 przez Premislaus, łącznie zmieniany 7 razy

*
  WWW
Len
Post : 10 lut 2012 11:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Premislaus pisze:
Z resztą, bez żadnego środka transportu nie widzi mi się łażenie co chwile do nich. Poza tym jest ich zbyt mało :/.

Z tego co zaobserwowałem, to liczba milicji rośnie wraz z lojalnością w danym mieście.

Premislaus pisze:
Skąd mam giwery? Farma Hicków :). Tam gdzie maja ludzka spiżarnię jest arsenał.

Można też znaleźć w stacji pomp, za dużym (na boku) blaszanym budynkiem w chaszczach leży AK-47.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Premislaus
Post : 10 lut 2012 11:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Len pisze:
Można też znaleźć w stacji pomp, za dużym (na boku) blaszanym budynkiem w chaszczach leży AK-47.


Ja tam znalazłem Mini 14 i coś jeszcze fajnego, ale już nie pamiętam co.


Dodano: 10 lut 2012 11:57

jacenty90 pisze:
Witam mam pytanie , jak się kupuję broń przez "Internet" to gdzie można ją otrzymać , bo kupiłem 2 razy i nie wiem dokładnie gdzie i jak ją odebrać :)


Na lotnisku, pierwsza lokacja. W budzie gdzie siedzi Pablo.


Dodano: 10 lut 2012 11:58

Len pisze:
Nie musisz mieć wrażenia, bo tak jest. JA2 jest grą rozbudowaną na niespotykaną dotąd skalę - trzeba w nią grać naprawdę długo, żeby poznać wszystkie jej aspekty. Ale przypomnij sobie do czego ta dbałość o szczegóły doprowadziła firmę Sir-tech... I to pomimo otrzymania za ten tytuł licznych nagród i świetnej sprzedaży.


JA2 i seria Wizardy dobrze się sprzedały. Jakby zrobili klona Quake'a, to może by nie zbankrutowali... Poza tym nie wiemy na co szła u nich kasa i jak wyglądało zarządzanie.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 10 lut 2012 11:59 przez Premislaus, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
seboo
Post : 10 lut 2012 12:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Kapral
Kapral
  • Posty: 32
  • Dołączył: 08.02.2012


jacenty90 pisze:
Witam mam pytanie , jak się kupuję broń przez "Internet" to gdzie można ją otrzymać , bo kupiłem 2 razy i nie wiem dokładnie gdzie i jak ją odebrać :)


Na poczatku witam cala spolecznosc Jagged Alliance.
Odnosnie pytania tez sie zastanawialem gdzie to jest, jednak po przeczytaniu maila i poszukiwaniach nalotnisku znalazlem miejsce dostarczania rzeczy przez sklep oline.
Jest to maly budynek na lotnisku (tam gdzi jest zielona flaga) w skrzynce za stalowa bramka po prawej stronie. Tam tez dostarcza nam bonusowe itemy z dodatku przedpremierowego.

Moje wrazenia po latce calkiem pozytywne szczegolnie zakres kamery jakim teraz dysponujemy. Ciekawa sprawa jesli chodzi o XP-o bo przed paczem dostawalem jakies 128 xp za kill a teraz tylko 45. Moze to dlatego ze gram od nowa innym teamem i jest to zalezne od statystyk ale niesadze zeby byla az tak roznica.


*
 
misisqo
Post : 10 lut 2012 12:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 30.06.2007


Premislaus pisze:
Farma daje jakiś bonus do kasy, ale nie jest tam dostępny żaden milicjant. Ktoś wie gdzie jest jakieś auto?


Nie ma aut. sa na planszy hamvii ale nie da sie nimi jezdzic. badziew. o milicji juz nie wspomne bo to kpina. Gra bardzie przypomina commandosow niz ja z tymi walkami realtime ale nawet nei corownuje commandosom 1 ... slabizna. Co do kolesi z siekierami wez noz lub maczete i szybciej ich rozwalisz. z noza wystarczy 1 cios i przeciwnik lezy. jak klikniesz atak nozem to najemnik od razu zaczyna biec wiec najpierw taktycznie podejdz a potem z 3m zaatakuj. nawet nie zdazy zaareagowac.


*
 
jacenty90
Post : 10 lut 2012 12:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 10.02.2012


Wróciłem sobie na lotnisko a tam patrze :D

Fajna niespodzianka w skrzyni oprócz zamówionych to był 4 giwerki i 4 hełmy :D


*
 
Premislaus
Post : 10 lut 2012 12:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


jacenty90 pisze:
Fajna niespodzianka w skrzyni oprócz zamówionych to był 4 giwerki i 4 hełmy :D


One są z DLC. Ani razu ich jeszcze nie założyłem.


Dodano: 10 lut 2012 12:25

Starchris pisze:
Premislaus, ty też nie masz tego punktu odniesienia na minimapie ?


Jest jakieś zielone cóś...Niewygodna jest, dobrze, ze chociaż można ją oddalać.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
havok
Post : 10 lut 2012 12:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 17
  • Dołączył: 11.08.2008


To ja jeszcze tylko dodam od siebie, że warto dobrze się zastanowić, kogo bierzemy na początku, bo w Drassen niewiele jest dropów i może zabraknąć amunicji... Wziąłem Sidneya (ten im dobrze wyszedł, polecam) i Statica, po czym okazało się, że nie mam czym strzelać, bo żaden nie ma zapasowej amunicji, a dropy to głównie 9mm, 1 lub 2x .357 magnum, 1x .38 i jedna paczka .12. A ani jeden ani drugi nie mieli noża, jak już im "pestki" wyszły.
W skrócie: bać tych z nożami i/lub bronią 9mm.
Aha, szkoda, że zepsuto w tym 3d niektórych najemników (twarze, głosy np. Shadow baaardzo rozczarowuje), ale niektórzy (vide Sydney) są OK. Niektórzy są też nieco lepsi niż w JA2 (np. Ron Higgins mnie bardziej przekonuje wyglądem i mową), więc otwierają mi się nowe wybory. No i zmienione są statystyki postaci. Swoją drogą Lynx podupadł na marksmanship.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 11  Następna