Plutonowy |
 |
-
Posty:
155
-
Dołączył:
03.03.2012
|
Z tym że do zrobienia aby zbliżyć się do JA2 jeszcze naprawdę sporo - przypomnę listę JA2C forum z 5 sierpnia: "Minusy: - wytwarzanie amunicji i problem z jej dostępnością - overwatch spłyca rozgrywkę wolałbym system jak w JA2 czyli pilnowanie kierunków i interrupty"
tzn dodałbym więcej dlatego tak duża popularność modów uzupełniających najważniejsze braki - i stąd patche:
w niektórych momentach słaba optymalizacja, czasami potrafi zlagować, szczególnie przy zoomach, szata graficzna jest standardowa, nie budzi ona raczej zachwytu oka, brak szansy na trafienie w oficjalnej wersji, chociażby jako wybór, brak wszystkich najemników, twarze niektórych naszych bohaterów dość mocno odstają od oryginału, postacie mają zawsze jeden ubiór, nie widać na nich zmian, gdy miksujemy im garderobę, najemnicy idą zawsze po wytyczonej ścieżce, nawet jeśli znajduje się na niej widoczna mina, Shadow nie ma na sobie takiego mocnego i charakterystycznego kamuflażu jak w JA2, brak skilla kamuflaż oraz zestawów do kamuflażu, niedziałający poprawnie tryb skradania, wrogowie i tak Cię zobaczą, mało intuicyjny interfejs, brak możliwości zmiany kąta kamery podczas zoomowania, brak możliwości przejścia w dowolnym momencie w tryb turowy, gdy wróg jest w sektorze, nie zaimplementowano podczas walk, możliwości obrócenia najemnika stojącego w miejscu, wybuch granatu nie powoduje powalenia przeciwników, dostają oni obrażenia stojąc w miejscu, gra nie ma prostej mechaniki, jest trochę skomplikowana ponieważ system zależności jest duży i trzeba się tego nauczyć i poświęcić na to dobrych kilka godzin, małe mapy, brak minimapy, brak sklepu Bobby Rays.
|
|