Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 84 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6
Autor Wiadomość
marcinl0
Post : 24 sie 2023 08:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Mam pewną satysfakcję bo tyle pisałem na oficjalnym forum o konieczności aktywnej pauzy w JA3 - iż nareszcie Autorzy aktywną pauzę wprowadzili i to lepiej działającą niż w oddzielnym modzie. Ale można tak było od razu.

To samo się tyczy przejmowania dostaw broni i amunicji podobnych do zrzutów znanych z klasycznego JA1 o których też wielokrotnie pisałem.

Niech jeszcze przywrócą w patchu brakujący sklep Bobby Rays i Tony'ego znane z JA2 - to definitywnie skończą się problemy z brakami porządnej amunicji w JA3.


*
 
marcinl0
Post : 25 sie 2023 05:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Czy może ktoś już grał / ukończył JA3 z najnowszym patchem 1.1.1 - i jakie opinie.

- Co ten najnowszy patch odczuwalnie wniósł dla Gracza (poza zaimplementowaną aktywną pauzą) szczególnie w drugiej części i końcówce gry.


- i jak się udało z ważnymi modami ponieważ stare mody są w większości niekompatybilne z najnowszym patchem 1.1.1 (sam czekam na aktualizacje i nowe mody w pełni zgodne z 1.1.1).


*
 
marcinl0
Post : 29 sie 2023 04:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


- szczególnie że wchodzą nowe b. ciekawe mody zgodne z patchem 1.1.1 np. wprowadzający suppression system
https://www.nexusmods.com/jaggedalliance3/mods/148

- oraz więcej broni poprawiony UI i armor bleeding system i inne - warto. Sam czekam aż porządnie dopracują.


*
 
marcinl0
Post : 16 wrz 2023 13:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Najbardziej cieszy nadchodząca "AKTUALIZACJA 1.3 - POWRÓT SKLEPU BOBBY'EGO RAYA" - a tyle się o tym napisałem na oficjalnym forum podobnie jak o pauzie inwentarzu rozwiązaniach z JA JA2 JA2.5 itd. Kierunek oczywiście słuszny - ale od razu tak trzeba było jak w starym dobrym JA2 - po co było niepotrzebnie kombinować.


*
 
marcinl0
Post : 16 wrz 2023 13:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Z tym że do zrobienia aby zbliżyć się do JA2 jeszcze naprawdę sporo - przypomnę listę JA2C forum z 5 sierpnia:
"Minusy:
- wytwarzanie amunicji i problem z jej dostępnością
- overwatch spłyca rozgrywkę wolałbym system jak w JA2 czyli pilnowanie kierunków i interrupty"

tzn dodałbym więcej dlatego tak duża popularność modów uzupełniających najważniejsze braki - i stąd patche:

w niektórych momentach słaba optymalizacja, czasami potrafi zlagować, szczególnie przy zoomach,
szata graficzna jest standardowa, nie budzi ona raczej zachwytu oka,
brak szansy na trafienie w oficjalnej wersji, chociażby jako wybór,
brak wszystkich najemników,
twarze niektórych naszych bohaterów dość mocno odstają od oryginału,
postacie mają zawsze jeden ubiór, nie widać na nich zmian, gdy miksujemy im garderobę,
najemnicy idą zawsze po wytyczonej ścieżce, nawet jeśli znajduje się na niej widoczna mina,
Shadow nie ma na sobie takiego mocnego i charakterystycznego kamuflażu jak w JA2,
brak skilla kamuflaż oraz zestawów do kamuflażu,
niedziałający poprawnie tryb skradania, wrogowie i tak Cię zobaczą,
mało intuicyjny interfejs,
brak możliwości zmiany kąta kamery podczas zoomowania,
brak możliwości przejścia w dowolnym momencie w tryb turowy, gdy wróg jest w sektorze,
nie zaimplementowano podczas walk, możliwości obrócenia najemnika stojącego w miejscu,
wybuch granatu nie powoduje powalenia przeciwników, dostają oni obrażenia stojąc w miejscu,
gra nie ma prostej mechaniki, jest trochę skomplikowana ponieważ system zależności jest duży i trzeba się tego nauczyć i poświęcić na to dobrych kilka godzin,
małe mapy,
brak minimapy,
brak sklepu Bobby Rays.


*
 
marcinl0
Post : 16 wrz 2023 14:18
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


Na oficjalnym forum jest ciekawa propozycja dodania w dlc
https://community.jaggedalliance.com/fo ... apons-dlc/:

HANDGUNS:

Colt M1911

Beretta M93R

Glock 17

Glock 21

Makarov

Stechkin



SUB-MACHINE GUNS:

Ingram MAC-10 .45 ACP

Sterling

Heckler & Koch UMP .45

FN P90

Skorpion vz. 61



BATTLE RIFLES:

Heckler & Koch G3 (or) CETME

SKS



MACHINE GUNS:

RPD

RPK

PK



SHOTGUNS:

Mossberg M500



GRENADES:

RGD-5


*
 
Jaahquubel
Post : 02 paź 2023 14:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1155
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Pobrałem demo, żeby zobaczyć, czy gra pójdzie na moim kompie. Poszła. Kupiłem pełną wersję (na Steamie do dziś jest taniej).
I wtedy przeczytałem, że JA3 będzie też na Xboksie One…
I chyba wyszło na to, że bezsensownie wywaliłem kasę. Na Xboksie będzie mi łatwiej grać. O ile będzie się w to w ogóle dało grać na padzie.


*
  WWW
marcinl0
Post : 28 paź 2023 11:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 179
  • Dołączył: 03.03.2012


ciekawym problemem JA3 jest niekompatybilność poprzednio wydanych bardzo przydatnych modów przede wszystkim z najnowszym patchem 1.2 (nawet nie da się teraz rozwinąć-przesunąć ich listy w mod manager - a łatka wręcz zmusza do ich całkowitego powyłączania i to wszystkich modów) - jak to rozwiązać.

Czy pozostaje tylko czekać na ostatni zapowiedziany patch 1.5 i dopiero pod niego powstaną działające nowe mody.


*
 
kowan69
Post : 21 maja 2024 18:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 18.05.2024


Jako weteran serii byłem dość ostrożny jeśli chodzi o kolejną część tej gry. Motywowałem to tym, że poprzednie próby wskrzeszenia marki raczej nie były udane.
Na spokojnie poczekałem aż grę popaczują, prześledziłem w sieci komentarze i recenzje, które były raczej pozytywne, poczekałem na sensowną promocję, po blisko roku kupiłem i... wsiąkłem po całości.
To jest ten przyjemny typ gry, o której się myśli w czasie poza graniem, co się dalej będzie w niej robiło. Walka jest satysfakcjonująca, przemodelowany system przerwań mnie osobiście kupił, inne funkcje jak rozstawienie ciężkiej broni też są ok, pozytywnie zaskoczyłem się też rozbudowaną warstwą fabularną rozgrywki. Miałem pewien problem z tym, że gra poniekąd wymusza zatrudnienie większej ilości najemników i oddziałów, bo jedną ekipą ogarnięcie mapy jest zbyt mozolne i może doprowadzić do radosnego bankruta, ale to też kwestia przystosowania. Sami najemnicy mają więcej tekstów mówionych, radośnie komentują przebieg walk jak i interakcje fabularne, co czyni ich bardziej immersyjnymi niż w poprzednich częściach. Broni jest chyba mniej niż w poprzedniej części, ale ich modyfikacje powodują, że można z jednego karabinu zrobić kilka różnych jego wariantów, więc dostępny asortyment trochę się wydłuża. Tutaj jednak dwie uwagi, pistolety (tak jak w gołym JA2) szybko tracą na znaczeniu, a modyfikacja tłumika powinna moim zdaniem powodować mniejsze obrażenia, w myśl zasady coś za coś. Dobrze z kolei, że w ciągu rozgrywki cały czas brakuje części do craftingu, a kolejne modyfikacje musimy robić z sensem, bo części szybko się kończą. To wywołuje efekt ciągłego gonienia za marchewką, bez przeświadczenia, że mam już wszystko co chciałem ulepszone ma maxa po 30h gry. Osobiście przekonałem się też do prowadzenia postaci pod cichą eliminację wroga, bo ta jest szalenie satysfakcjonująca, jednakże gdy coś pójdzie nie tak, otwarta walka z kilkoma przeciwnikami, też się obroni swoją grywalnością. Mapki nie są duże, ale dają możliwości grania na kilka różnych sposobów i od różnych stron, do tego są różnorodne, co w perspektywie wielogodzinnej rozgrywki ma spore znaczenie. Fajnie że twórcy pomyśleli też o weteranach poprzednich części co i raz zamieszczając różne smaczki związane z poprzednimi tytułami. Generalnie raczej och i ach, choć kilka niedociągnięć jest, jak brak zmiany ubioru najemników, co dziwi zwłaszcza, że bronie są z kolei odwzorowane z każdą najmniejszą modyfikacją. Do tego bardzo ograniczona liczba awatarów dla naszego IMPa, czy wspomniane wcześniej pistolety.
Podsumowując jak dla mnie jest to pełnoprawny następca drugiej części, gry w którą co by nie gadać zagrywałem się z różnymi przerwami przez ostatnie 20 lat, więc tym bardziej cieszy, że w końcu pojawiło się coś uzupełniającego tamtą historię.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6


cron