Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 14 ] 
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 10 gru 2013 21:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 10 gru 2013 22:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Dziękuje za artykuł.

A i nowy pomysł na jaguary.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Mrn31
Post : 11 gru 2013 13:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 11.12.2013


Chętnie wykonam parę sektorów, jednak najpierw chciałbym zobaczyć mapę główną projektu aby wszystko się zgadzało na poziomie mikro i makro :)


*
 
micand1989
Post : 11 gru 2013 16:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Mrn31 pisze:
Chętnie wykonam parę sektorów, jednak najpierw chciałbym zobaczyć mapę główną projektu aby wszystko się zgadzało na poziomie mikro i makro :)

Mapa pojawi się na dniach.

Mikro i makro? Co masz na myśli?

Profile map:
Cytuj:
Miasta - gęsto zabudowane, małe domki z dykty, ciasne alejki, łączone dachy, 1 cywil na 1 domek, żadnego sprzętu po szufladach i szafach, ulice piaszczyste i wąskie, okna takie i takie.

Lasy - gęste ale nie drzewo przy samym drzewku, nie takie że trzeba obejść pół sektora żeby ominąć kilka drzew. Krzaki i trawa, kamienie (bez przesady), kilka kałuż.

Bagna - Drzewa gęsto (ale jak wyżej), dużo małych kałuż, małe bajora, wysoka trawa, kamienie.

Wioski - takie mniejsze miasta tzn. mniej domków ale gęsto ustawiane, braki w drzwiach i oknach, mniej cywili.

Drogi - jak najmniej zyg-zaków, proste ulice z 2-3 zakrętami (bo wiadomo że przez cały sektor prosta nie przeleci).

Bazy wojskowe - koszary, sypialnie, składy amunicji, czołgi, patrolujący żołnierze, snajperzy na dachu, zasieki z drutu, siatka ogrodzeniowa, ogólnie trudne do zdobycia.

Lotniska - hangary, długi pas startowy, lądowiska dla helikopterów, wieża kontroli lotów (tutaj by się przydała pomoc kogoś kto umie zrobić wielopoziomowe budynki, żeby taką wstawić. Od razu moge powiedzieć że przewiduje 4-5 lotnisk), stojące samoloty, helikoptery, żadnych domków wkoło pasa.

Farmy = wioski (patrz powyżej)

Bazy SAM - podobne do baz wojskowych (tu liczę na kreatywność)

WAŻNA UWAGA:
*wszystkie mapy tworzymy pod 1.13
*żołnierze mają ograniczony sprzęt, lista będzie utworzona na dniach.
*żadnych pustyń, tropików, plaż.

Lista sprzętu:
Cytuj:
Broń:
AK-47
AK-74
AKM
SVD
RPD
RPK
AKMS
AKS-47
WA2000
Skorpion vz.82
G36K
G3KA4
Steyr AUG-A2
USAS-12
Pieczyng
PKM

Osłony:
Beret
Kapelusz
Kamizelki Flak
Kamizelki Kevlar
Mundur polowy
Getry Kevlar

Kamizelka taktyczna flecktarn albo Tactical Tailor 3-Day Pack

Innego sprzętu dla wrogów nie przewiduje. Żadnych płyt do kamizelek, noktowizorów, elektroniki, hełmów, kamizelek taktycznych (wyjątek powyżej), plecaków (wyjątek powyżej) i kabur oraz ładownic.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 11 gru 2013 22:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Załącznik:
B_map.jpg
B_map.jpg [ 117.62 KiB | Przeglądany 1659 razy ]

D8, F4, E11, F13, H16 - Magazyny handlarzy narkotyków
D1, D15, I8, K15, N4 - SAM Sites
K4 - Labolatorium narkotykowe
J9 - Więzienie
I6 - Stacja benzynowa
P13 - strefa zrzutu
B1, B13, H6, G11, H13, L1, M16, N3 - Można tam odebrać sprzęt kupiony w BR

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Mrn31
Post : 12 gru 2013 13:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 11.12.2013


Miałem na myśli to, aby była zgodność - tam, gdzie na mapie głównej jest np sektor z drogą i najemnicy do niego wejdą, okazuje się, że w sektorze jest np. rzeka, której nie było na mapie głównej. Chyba jasno to opisałem ;)


*
 
micand1989
Post : 12 gru 2013 14:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Mrn31 pisze:
Miałem na myśli to, aby była zgodność - tam, gdzie na mapie głównej jest np sektor z drogą i najemnicy do niego wejdą, okazuje się, że w sektorze jest np. rzeka, której nie było na mapie głównej. Chyba jasno to opisałem ;)

Jasno i wyraźnie :D

Magazyny narkotyków wyglądem mają przypominać coś takiego
https://jagged-alliance.pl/images/news/n ... pgm_03.jpg
Do każdego z magazynów bedzie przypisany barman (Santos), który będzie handlował Kokainą.

Głównym dochodem nie bedzie już wydobycie złota i srebra. Trzeba będzie też handlować Kokainą i bronią.

Kingpin jako boss mafii handlującej wszystkim czym popadnie (bronią, kokainą, sterydami) będzie neutralny w stosunku z nami.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 13 gru 2013 14:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Lista broni w załączniku
Załącznik:
Weapons.rar [16.08 KiB]
Pobrany 119 razy

Jest dużo miejsca na nowe. Zapraszam do zgłaszania propozycji.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 19 gru 2013 18:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Wyeliminowałem problem z niekompletnym wyposażeniem startowym dla IMP. Brakowało broni. Użytkownik @lost zgłosił właśnie taki problem.

Rozwiązanie:
Osłony SWAT +

KAC PDW (dla broń automatyczna)
C7CT (dla snajpera)
ARES M4 (dla broń ciężka)
Desert Eagle x2 (dla rewolwerowca)
SPAS-12 (dla mysliwego)

+ Ucho, nóż, maska pgaz, dodatki do broni, itp. (żadnych kulek, cygar, zegarków, itp).

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
lost
Post : 19 gru 2013 18:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


Zbiór szczególnych/innych/rzadko występujących w grach broni mojego autorstwa przygotowany w związku z sesją RPG.

• Mossberg Chainsaw
• Ruger 22/45
• Remington 870 Police Magnum: http://www.imfdb.org/wiki/File:Remingto ... Folder.jpg
• Remington 870 "Witness Protection: http://www.imfdb.org/images/8/8b/Reming ... ot_Eli.jpg
• PGM Ultima Ratio Intervention: http://www.imfdb.org/images/8/80/PGM_Ultima-1-.jpg
• Winchester Model 1887
• Zip Gun: http://4.bp.blogspot.com/-riyqeh-fe-8/T ... DType2.jpg , http://www.everydaynodaysoff.com/wp-con ... weapon.jpg , http://www.thefirearmblog.com/blog/wp-c ... 28-tfb.png
• Ruger AC556K
• Chauchat Light Machine Gun
• AIG Asymmetric Warrior ASW338LM with AAC TiTAN-QD suppressor
• Korobov TKB
• Race Gun
• KS-23
• Welrod
• Millwall brick
• Schwarzlose 1908
• Crickett Blue Barrel Pink Synthetic
• Owen Mk.1-43
• MGD PM-9
• Stoeger Double Defense
• Rossi Circuit Judge Lever
• Limcat Razorcat:
• M4 Survival Rifle
• Hunga Munga-Hunga Munga
• Palmer Cap-Chur Model 60 Short Range Projector http://www.imfdb.org/wiki/File:Palmer_Model_60.jpg
• MilTec G1 paintball pistol http://www.imfdb.org/wiki/File:MilTec_G ... Pistol.jpg
• Heckler & Koch Mark 23
• FN FNP-45 Tactical http://www.imfdb.org/wiki/File:FNP45Tac.jpg
• "The Colt" (Colt Paterson 1836 cartridge conversion): http://www.imfdb.org/wiki/File:PIETTA_P ... DELUXE.jpg
• Special Weapons SP-10
• Colt MKIV Series 8 http://www.imfdb.org/wiki/File:ColtMkIV ... achete.jpg
• DPMS Panther LRT SASS
• Heckler & Koch HK45: http://www.imfdb.org/images/thumb/3/3d/ ... 45_Eli.jpg
• Springfield M1903 in a Mannlicher Schönauer Carbine stock: http://www.imfdb.org/images/thumb/0/02/ ... licher.jpg
• Dual 12 Gauge Sawed-Off Double Barreled Shotguns: http://www.imfdb.org/images/thumb/a/af/ ... OnFire.jpg
• CZ Scorpion Evo 3
• Kriss Super V Vector
• Gepard M1: http://www.imfdb.org/images/2/2c/GepardM1.jpg
• SR-2M Veresk
• Honey Badger
• APS Underwater Assault Rifle
• Broń gładkolufowa
• Blaser R93 Tactical
• Beretta Model 70: http://www.imfdb.org/images/thumb/9/9e/ ... odel70.jpg
• Valmet M76
• Jericho 941
• Johnson M1941: http://milpas.cc/rifles/ZFiles/Semi-aut ... on1941.jpg

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 19 gru 2013 23:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


lost pisze:
• FN FNP-45 Tactical
• DPMS Panther LRT SASS
• Kriss Super V Vector
• SR-2M Veresk
• Blaser R93 Tactical
• Valmet M76

Przecież to już jest. A reszta nie pasuje do scenariusza.
lost pisze:
• Honey Badger

Czy tak się nie nazywał Rosomak z Call of Duty: MW2 :?:

@Starchris
Oba nasze posty nie wprowadzają nic nowego do tematu. Do kosza. Dziękuje.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
lost
Post : 20 gru 2013 09:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 21.11.2011


Cytuj:
Przecież to już jest. A reszta nie pasuje do scenariusza.

Zostało Ci się więc tylko obrazić :P Sorry, już nie będę próbował :wall:

Cytuj:
Czy tak się nie nazywał Rosomak z Call of Duty: MW2 :?:

Nie wiem, jest taka możliwość.

_________________
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 18 sty 2014 18:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Przesadziłem z realizmem. Laska - elita, komplet ghillie, minigun (25kg). Nawt się ruszyć nie mogła. Stała jak wryta w każdej turze.


Załączniki:
1.jpg
1.jpg [ 143.21 KiB | Przeglądany 1568 razy ]

_________________
Obrazek
Obrazek
*
 
Stridingshadow
Post : 18 sty 2014 20:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


micand1989 pisze:
Przesadziłem z realizmem [...] minigun (25kg).

Albo realizm, albo przenośny minigun.
Szczytowy odrzut przy ogniu ciągłym 2000/min sięga setek kilogramów siły.

_________________
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie