Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 41 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3
Autor Wiadomość
Marius123404
Post : 19 sty 2013 23:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 36
  • Dołączył: 30.12.2011
  • Skąd: Koło


marzy mi się nowa mapa taktyczna nowe sektory :-D aby było dużo zadań pobocznych + aby przeciwnicy byli trudni ;)


*
  WWW
Winter
Post : 31 mar 2013 14:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 15.12.2012


Tak sobie myślę, fajnie byłoby móc zagrać w jakiegoś moda do JA2 w postnuklearnym świecie w stylu np Fallout 1 & 2. Rozumiem, że byłaby masa roboty z wprowadzeniem do edytora odpowiednio zniszczonych obiektów i nie tylko, oraz konieczne byłoby stworzenia wszystkich sektorów od nowa (chociaż mogłoby być to coś o wielkości JA2.5), by odpowiednio oddawały klimat zniszczonego świata. Można byłoby sprawdzić jak pasowałoby otoczenie Fallout Tactics do JA2, chociaż niekoniecznie może wymiarowo być okej i konieczne będą modyfikacje. Udało mnie się natknąć kiedyś co prawda na informacje o podobnym projekcie, ale nie było o nim zbyt głośno i zbyt wiele napisane.

Jak nabędę nieco doświadczenia, samodzielnie postaram się wziąć za stworzenie jakichś próbek by zobaczyć jak będzie to wyglądało. Jednak do stworzenia pełnej wersji bez potrzebnej wiedzy, jak i bez konkretnej ekipy się nie obedzie, cóż..


*
 
micand1989
Post : 27 maja 2013 05:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Ruszyły prace nad najnowszą wersją moda stworzonego przez PGM. Każdy kto chce mieć w tym swój udział, może zamieścić w tym temacie własną mapę sektora. Jedynym warunkiem jest "kilmat" sektora (rzeka, bagno, las i rzeka, małe miasteczka i wioski z bambusa, gęsto zabudowane miasta, itp)

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 21 lis 2013 23:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


micand1989 pisze:
Ruszyły prace nad najnowszą wersją moda stworzonego przez PGM. Każdy kto chce mieć w tym swój udział, może zamieścić w tym temacie własną mapę sektora. Jedynym warunkiem jest "kilmat" sektora (rzeka, bagno, las i rzeka, małe miasteczka i wioski z bambusa, gęsto zabudowane miasta, itp)

Ogłoszenie jest cały czas aktualne. Ponad 20 sektorów jest do wzięcia.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
hasan_talib
Post : 22 lis 2013 03:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


to czemu ja jeszcze tego nie wziąłem? :D ale jakiś konkretny ten klimat sektora ma być czy mamy sobie wymyślić?


*
 
micand1989
Post : 22 lis 2013 11:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


hasan_talib pisze:
to czemu ja jeszcze tego nie wziąłem? :D ale jakiś konkretny ten klimat sektora ma być czy mamy sobie wymyślić?

A nie byłeś czymś zajęty?
Klimat to pojęcie-symbol.

Miasta - gęsto zabudowane, małe domki z dykty, ciasne alejki, łączone dachy (płaskie tylko), 1 cywil na 1 domek, żadnego sprzętu po szufladach i szafach, ulice piaszczyste i wąskie, okna takie i takie.

Lasy - gęste ale nie drzewo przy samym drzewku, nie takie że trzeba obejść pół sektora żeby ominąć kilka drzew. Krzaki i trawa, kamienie (bez przesady), kilka kałuż.

Bagna - Drzewa gęsto (ale jak wyżej), dużo małych kałuż, małe bajora, wysoka trawa, kamienie.

Wioski - takie mniejsze miasta tzn. mniej domków ale gęsto ustawiane, braki w drzwiach i oknach, mniej cywili.

Drogi - jak najmniej zyg-zaków, proste ulice z 2-3 zakrętami (bo wiadomo że przez cały sektor prosta nie przeleci).

Bazy wojskowe - koszary, sypialnie, składy amunicji, czołgi, patrolujący żołnierze, snajperzy na dachu, zasieki z drutu, siatka ogrodzeniowa, ogólnie trudne do zdobycia.

Lotniska - hangary, długi pas startowy, lądowiska dla helikopterów, wieża kontroli lotów (tutaj by się przydała pomoc kogoś kto umie zrobić wielopoziomowe budynki, żeby taką wstawić. Od razu moge powiedzieć że przewiduje 4-5 lotnisk), stojące samoloty, helikoptery, żadnych domków wkoło pasa.

Farmy = wioski (patrz powyżej)

Bazy SAM - podobne do baz wojskowych (tu liczę na kreatywność)

WAŻNA UWAGA:
*wszystkie mapy tworzymy pod 1.13
*żołnierze mają ograniczony sprzęt, lista będzie utworzona na dniach.
*żadnych pustyń, tropików, plaż.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
hasan_talib
Post : 22 lis 2013 13:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 328
  • Dołączył: 25.08.2010


Byłem, ale przestałem być, pisałem Ci, ale żeś nawet nie odpisał, to myślałem, że już nie współpracujemy ;-) No ale mniejsza z tym. A co być powiedział na dużą bazę wojskową, złożoną z dwóch albo nawet trzech sektorów, między którymi przechodzi się jak między sektorami miasta? (w 5 minut)


*
 
SaviolaMaster
Post : 22 lis 2013 15:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


hasan_talib pisze:
Byłem, ale przestałem być, pisałem Ci, ale żeś nawet nie odpisał, to myślałem, że już nie współpracujemy ;-) No ale mniejsza z tym. A co być powiedział na dużą bazę wojskową, złożoną z dwóch albo nawet trzech sektorów, między którymi przechodzi się jak między sektorami miasta? (w 5 minut)



Lubię to.


*
 
micand1989
Post : 04 gru 2013 20:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


micand1989 pisze:
WAŻNA UWAGA:
*żołnierze mają ograniczony sprzęt, lista będzie utworzona na dniach.

Lista:

Broń:
AK-47
AK-74
AKM
SVD
RPD
RPK
AKMS
AKS-47
WA2000
Skorpion vz.82
G36K
G3KA4
Steyr AUG-A2
USAS-12
Pieczyng
PKM

Osłony:
Beret
Kapelusz
Kamizelki Flak
Kamizelki Kevlar
Mundur polowy
Getry Kevlar

Kamizelka taktyczna flecktarn albo Tactical Tailor 3-Day Pack

Innego sprzętu dla wrogów nie przewiduje. Żadnych płyt do kamizelek, noktowizorów, elektroniki, hełmów, kamizelek taktycznych (wyjątek powyżej), plecaków (wyjątek powyżej) i kabur oraz ładownic.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
SaviolaMaster
Post : 05 gru 2013 18:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


W sumie tak patrzę od paru dni i muszę Wam pogratulować zaangażowania :).
Dzięki takim jak Wy ta gra dalej żyje! :D.
Bardzo ułatwi to życie przyszłym moderom amatorom.
PS: micand, jak postępy z modem?


*
 
micand1989
Post : 05 gru 2013 19:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


SaviolaMaster pisze:
W sumie tak patrzę od paru dni i muszę Wam pogratulować zaangażowania :).
Dzięki takim jak Wy ta gra dalej żyje! :D.
Bardzo ułatwi to życie przyszłym moderom amatorom.
PS: micand, jak postępy z modem?

Wszystko idzie bardzo powoli ze względu na mały nakład pracy. Właśnie przed chwilą opublikowałem listę tego co już zrobiłem w temacie Grupy moderów.

@SaviolaMaster
Lekki Offtop.

@Starchris
Proszę o przeniesienie posta mojego i SaviolaMaster do tematu "Pomysły na projekty". Z góry dzięki.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3