Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 55 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 10 sty 2013 01:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Dać zawsze dalibyśmy radę, tylko kwestia jest taka jak mówisz, na jakiej zasadzie to zrobić. Zanim byśmy się zabrali za coś tak poważnego, musielibyśmy wykonać szczegółowe analizy tego wszystkiego. Nie wyobrażam sobie zacząć takiego projektu, a później go zarzucić z powodu błędnego oszacowania uwarunkowań wstępnych.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kushin
Post : 10 sty 2013 01:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Starchris pisze:
Dać zawsze dalibyśmy radę, tylko kwestia jest taka jak mówisz, na jakiej zasadzie to zrobić. Zanim byśmy się zabrali za coś tak poważnego, musielibyśmy wykonać szczegółowe analizy tego wszystkiego. Nie wyobrażam sobie zacząć takiego projektu, a później go zarzucić z powodu błędnego oszacowania uwarunkowań wstępnych.


No tak, trzeba dokładnie sprawdzić ile to pochłoneło by czasu i na ile jest to możliwe. A sprawdzałeś ile jest dokładnie tych bitmap?

_________________
Obrazek


*
  WWW
Starchris
Post : 10 sty 2013 01:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Nigdy tego nie liczyłem, ale tak na oko samych spritów (czyli jak by nie patrzeć pojedynczych bitmap) jest około kilkaset tysięcy.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kushin
Post : 10 sty 2013 01:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Starchris pisze:
Nigdy tego nie liczyłem, ale tak na oko samych spritów (czyli jak by nie patrzeć pojedynczych bitmap) jest około kilkaset tysięcy.


W takim razie do projektu trzeba by było zaangażować więcej osób, obrać program i robić. Raczej na dzień dzisiejszy nie wykonalne :P

_________________
Obrazek


*
  WWW
Starchris
Post : 10 sty 2013 01:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Absolutnie nie wykonalne. Jutro postaram się dokładnie policzyć liczbę samych spritów oraz wdrożę do gry taki pięciokrotnie powiększony sprite. Zobaczymy jak gra na domyślnych ustawieniach sobie poradzi z czymś takim.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kushin
Post : 10 sty 2013 01:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Starchris pisze:
Absolutnie nie wykonalne. Jutro postaram się dokładnie policzyć liczbę samych spritów oraz wdrożę do gry taki pięciokrotnie powiększony sprite. Zobaczymy jak gra na domyślnych ustawieniach sobie poradzi z czymś takim.


Okej :) To czekam na info co tam wyczarujesz :D

# EDIT

Znalazłem ciekawy temat na Bear's Pit, który mógłby pomóc odnośnie tego o czym mówiłem wcześniej, czyli zmian modelów w momencie kiedy zakładamy daną zbroje czy coś :)

http://www.ja-galaxy-forum.com/board/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=185384

Jest mowa o warstwach (layers), np jedną z takich warstw dodaktowych jest zmiana w momencie gdy zmieniamy/zakładamy broń, tak jak tutaj :

Obrazek

A tutaj jeden z przykładów takiej edycji :

Obrazek

P.S. Mamy już grupe Moderzy, więc fajnie by było gdybyśmy stworzyli sobie dział do takich rozmów by nie offtopować i rozmawiać na różne tematy odnośnie modyfikacji, otwartych projektów, prac itd. :)

_________________
Obrazek


*
  WWW
Starchris
Post : 10 sty 2013 13:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Kushin
Post : 10 sty 2013 21:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Starchris pisze:


Tak, wiem wiem, posty zostały przeniesione do tego Topicu.

Samym projektem zajmował się lisac, ale od sierpnia nie dawał żadnych aktualności odnośnie postępów. Zapewne zajmuje sie teraz czymś innym odnośnie 1.13-1.14.

Ostatnia aktualizacja to wykonanie nowej fryzury, łysej :D

Obrazek

P.S. Model nie ma jeszcze cieni (tzw. JSD)

_________________
Obrazek


*
  WWW
Starchris
Post : 10 sty 2013 22:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Sprawdziłem dokładnie i cały katalog "Anims.slf", w którym są animacje zawiera 645 plików. Ilości duszków w każdym pliku jest różna ale waha sie między kilkanaście a 200 do 300. Uśredniając dajmy na to, że będzie po 100 w każdym to wynik jest 64 500 bitmap.

Co do programu STI Edit oraz samej gry, to oboje bez problemu przyjmują jakiekolwiek wielkości najemników. Nawet od razu poprawnie nadaje kolory koszulek. Jedyny problem jest taki, że informacja o ciele pozostaje tam gdzie było małe ciało, ale to jest do zmiany w kodzie źródłowym. Również błędnie zdefiniował cień, ale to także można bez problemu poprawić. Ten duży najemnik to Reaper.

Załącznik:
big merc.JPG
big merc.JPG [ 83.75 KiB | Przeglądany 652 razy ]


Mnie bardzo ciekawi, czy twórcy rysowali od razu takie małe duszki, czy jednak robili duże, a później skalowali czy zmniejszali, aby pasowały do gry. No bo jeśli tak, to znaczy, że gdzieś jest cała masa przepięknych, dużych, wyrazistych pierwowzorów.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Lutek70
Post : 11 sty 2013 01:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Kapral
Kapral
  • Posty: 54
  • Dołączył: 29.07.2010


Cyfry są powalające,a to tylko same animacje,dodać do tego tilsety,portrety....duuużo tego.


*
 
Kushin
Post : 11 sty 2013 08:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Ale przynajmniej już wiemy że się da, tylko poprawa pikseli wymaga dużo pracy. Trzeba odezwać się do Tworców po pliki projektów źródłowych :-D

_________________
Obrazek


*
  WWW
Lutek70
Post : 14 sty 2013 14:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Kapral
Kapral
  • Posty: 54
  • Dołączył: 29.07.2010


Mam jeszcze takie pytanie odnośnie tym razem portretów najemników.Czy muszą być w takiej wielkości jakie są podane w poradniku czy też można wstawić w większej rozdziałce?np:


Załączniki:
reaper ost.png
reaper ost.png [ 128.06 KiB | Przeglądany 623 razy ]
*
 
Kushin
Post : 14 sty 2013 16:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 136
  • Dołączył: 27.12.2006
  • Skąd: San Mona


Lutek70 pisze:
Mam jeszcze takie pytanie odnośnie tym razem portretów najemników.Czy muszą być w takiej wielkości jakie są podane w poradniku czy też można wstawić w większej rozdziałce?np:


Jezeli interface tez jest w wiekszej rozdzielczosci to jak najbardziej :) Ale to tez kod zrodlowy by rozmiescic wszystkie duze textury...

_________________
Obrazek


*
  WWW
Starchris
Post : 14 sty 2013 23:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Podpułkownik
Podpułkownik
  • Posty: 1899
  • Dołączył: 25.06.2010


Ale przepiękne zdjęcie. Nowy wymiar najemników, niespotykana żywość kolorów.

Co do Twojego pytania, to rozumiem, że chciałbyś takie zdjęcie jakie dałeś do posta (taki sam rozmiar), wdrożyć do gry. Na pewno w laptopie tego się nie da zrobić, ani w AIM, ani w laptopie w informacjach o wynajętych najemnikach. Żeby to wykonać w laptopie to cały interfejs laptopa trzeba by było powiększyć, a to jest masa roboty, do tego dochodzi potężna zmiana kodu źródłowego aby wszystkie napisy pasowały do nowej grafiki w laptopie.

Natomiast jest możliwość wdrożenia takiej wielkości zdjęć do poniższego interfejsu. Tutaj wystarczy zmienić jedna grafikę i dostosować ją do nowych wymiarów zdjęć (przy większych rozdzielczościach nawet wskazane). Robiłem to wielokrotnie. Nic trudnego, ale jak już otworzysz inwentarz najemnika, to takie zdjęcie chyba nie wejdzie.

Obrazek

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
micand1989
Post : 15 sty 2013 06:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1578
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


@Starchris

ten interfejs z twojego screena na 10 najemników w oddziale jest dostępny? Bardzo ładnie wygląda.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna