Starchris pisze:
Myślę, że to już jest koniec przygody Bitcomposer Games z serią Jagged Alliance. Kilka razy wyłączali forum, pewnie aby je wysprzątać, ale za każdym razem gdy je z powrotem włączali, spamu było coraz więcej. Teraz zostało już zaatakowane całe forum i wszystkie podfora, gdzie w niektórych jest ponad pół tysiąca tematów spamerskich. Nadal żadnej reakcji ze strony moderatorów. No i jak tu nie twierdzić, że twórcy totalnie olali całą serie Jagged Alliance.
Oni w ogóle nie zdają sobie sprawy ile pracy włożyli moderzy, aby wykonać wszystkie modyfikacje i narzędzia do ich robienia. Poświęcili swój cenny czas, a teraz to wszystko zostało tak naprawdę skasowane. Wszystko przecież tam było pisane i uploadowane.
Jeśli oni (twórcy JA Back in Action) mają tak niskie poczucie odpowiedzialności za to co robią, to się wcale nie dziwię tak niskim ocenom najnowszej odsłony JA2 oraz całej ich ekipy, która robiła tę grę.
To o czym napisałeś jest bardzo smutne.
BIA jako gra nie jest zła. Problem w tym, że ma w nazwie Jagged Alliance i karmiono nas informacjami o wiernym remake'u. Problemem nie jest brak tur, ale kompletny brak klimatu JA( portrety, odzywki, kolorystyka, etc.). No i zbytnia arcadowość.
Gdyby to była gra arcade o zombie, to by to była jedna z najlepszych gier o takiej tematyce.
W BIA zagrałem po premierze. Grałem też z modami. Od tamtej pory ani razu nie odpaliłem i już raczej nie odpalę. Gra siedzi i się kurzy na dysku. Nawet nie zainstalowałem tego dużego patcha.
Najlepsze gry taktyczne w jakie grałem i do których stale wracam to; JA2, JA2 1.13, X-COM: Terror from the Deep, 7.62 z modami. Chcę zagrać w coś nowego, maksymalnie modowalnego, trzymającego nowoczesne standardy, ale mającego co najmniej klimat i możliwości ww. gier.
BTW powstaje masa silników, np. Flare w które ostatnio gram. Może fani gier taktycznych powinni napisać własny silnik?