Więc zacznijmy od przetestowanego faktu z noktowizorem i okularami:
seboo pisze:
[...]
Noktowizor i helm z noktowizorem nie daja bonusow ani do odleglosci celowania ani do odleglosci widzenia na gard node, nie skracaja tez czasu celowania. Kombinowalem ze wszystkimi okolarami tez bez zadnych zmian.
Noktowizor i helm z noktowizorem nie daja bonusow ani do odleglosci celowania ani do odleglosci widzenia na gard node, nie skracaja tez czasu celowania. Kombinowalem ze wszystkimi okolarami tez bez zadnych zmian.
Potem celowniki:
seboo pisze:
Z celownikami tez smieszna sprawa bo bez znaczenia z czego celujemy czas celowania jest zawsze taki sam i zmienia sie tylko szansa trafienia z dalekiego dystansu bo z bliska nawet jesli bedziemy mieli reflex czas bedzie taki sam jak przy lunecie 12x wiec nie rozumie roznicy miedzy tymi celownikami. Roznica pojawia sie tylko przy zdieciu calkiem celownika.
A oto jak sie sprawy maja do ubioru:
seboo pisze:
przy standardowym najemniku bez bonusa od cameleona ,bez zadnych ubran mamy w dzien 85% i w nocy 64 % (stoimy w sloncu)
Ubierajac najemnika w perfekt como (+25% do wszystkiego wykluczaja buty ktore daja tylko do nocy co daje 75% do como danego terenu):
(perfect como 75%) ------- dzien 47% noc 27% (na innym tereni niz dany ubior (miast,pustynia dzungla) wartosci wracaja do 85% dzien, 64 noc)
(night como 75%) ------- dzien 74% noc 50% (bez butow)
(universal como) ------- dzien 72% noc 52% (+25% na wszystkie terany (kask 5% wszystkie, uniform 10% wszystkie, spodnie 10% wszystkie))
Ubierajac najemnika w perfekt como (+25% do wszystkiego wykluczaja buty ktore daja tylko do nocy co daje 75% do como danego terenu):
(perfect como 75%) ------- dzien 47% noc 27% (na innym tereni niz dany ubior (miast,pustynia dzungla) wartosci wracaja do 85% dzien, 64 noc)
(night como 75%) ------- dzien 74% noc 50% (bez butow)
(universal como) ------- dzien 72% noc 52% (+25% na wszystkie terany (kask 5% wszystkie, uniform 10% wszystkie, spodnie 10% wszystkie))
Kolejna rzecz którą sam testuję to zasięg. Z tego co zauważyłem "Range" w opisie broni to nie maksymalny zasięg broni, a optymalny - tzn. jeśli celujemy do kogoś kto jest bliżej lub dalej niż ten zasięg to wzrasta nam CZAS celowania, wydaje mi się że zasięg ma bardzo ograniczony, o ile w ogóle, wpływ na celność.
Zresztą w plikach tekstowych skąd pobierane są dane o broni parametr ten nazywa się "BestRange".
Rodzi to daleko idące wnioski - nie ma sensu podkręcanie zasięgu bo wydłuży to tylko czas celowania, z kolei w budynkach im mniejszy zasięg tym lepiej. Mogę się mylić więc prosiłbym o weryfikację tego co napisałem powyżej