Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 20 lut 2012 12:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Svean pisze:
M14 i AK-47? W pierwszych 4 sektorach? Niemożliwe...
Generalnie najlepsza bronią jaka widziałem w tych sektorach (a zaczynałem grę kilka razy) były shotguny i ew. Tec-9 (SMG).
Tam prawie wszyscy są na poziomie 1 i ledwie paru z poziomem 2 (1 na blokadzie i 2 albo 3 w Water Pump, w Drassen i Airport nie pamiętam) i to oni mają SMG/shotguny (cała reszta to pistolety/siekiery/maczety), a kałasze pojawiają się na poziomie 3 a M14 chyba jeszcze wyżej.
(Jak się kliknie na lokację to w lewym dolnym pojawia się ilu typa jest na jakim poziomie).

Poza tym ja jestem w stanie na tych sektorach uzbierać jakieś 13-14, absolutny max 21k$ (to było z kopalnią i diamencikiem za 4k$), prawdopodobnie ze względu na nieobecność takiego sprzętu...
Jakoś podniosłeś sobie poziom czy co?

Właśnie w lokacji Water Pump w budynku, koło którego są diamenty Oswalda jest M14, a na zewnątrz tego budynku jest AK-47. Pewnie mało pistoletów wrogowie Ci pozostawiali albo sprzedawałeś popsute. Najwięcej jest za pistolety i shotguny z tym, że naprawione. Za popsuty dostaniesz najwyżej 200 dolarów, a za naprawiony do dwóch tyś. Ja miałem Wolfa z narzędziami do naprawiania, a gdzieś w tych lokacjach znalazłem kolejny zestaw do naprawiania więc narzędzi starczyło.

Ja wyprzedałem wszystkie znalezione przedmioty i miałem tego tyle, że zabrałem wszystkie pieniądze jakie mieli Ci dwaj handlarze.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Rixi
Post : 20 lut 2012 12:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 26
  • Dołączył: 10.02.2012


Len pisze:
A ja nie rozumiem czemu wszyscy porównują BiA z 1.13. No ludzie, litości - przecież to nie jest kontynuacja 1.13, tylko JA2! Ta modyfikacja zresztą nie przedstawiała wizji twórców serii, była jedynie zlepkiem innowacyjnych rozwiązań fanów.

Zresztą, wielu zdaje się zapominać, że w JA2 nigdy nie było zbyt dużego realizmu, a wiele rozwiązań było mocno umownych (w tym tak podstawowe elementy, jak zasięg broni czy pole widzenia). W tej kwestii BiA jest podobne, a jednak wszyscy nagle zaczęli oczekiwać jakiegoś symulatora pola walki dla US Army...

svean pisze:
Może powiem tak - ludzie nie przyrównujcie BiA do v1.13 tylko do JA2 jak już coś. To zupełnie dwa różne byty - a jak porównywać to chyba te komercyjne, te niekomercyjne z czasem się pojawią jak damy im szansę. Wielu rzeczy w BiA które były w JA2 brakuje (jak choćby kopalni z robalami i innych motywów "przygodowych") jednak są inne (np. trudności w celowaniu do obiektu biegnącego prostopadle do linii celowania, inne motywy przygodowe itp.).
W końcu ktoś to powiedział.


Dokładnie, polecam America's Army w wydaniu tylko dla armii. :P

Też grałem w JA2, 2,5, wildfire, i inne dodatki, mody itp. oraz je zakończyłem... już nie mowie o JA2, bo przeszedłem ją chyba z 50 razy. ;P :)
Dla mnie ten Jagged Alliance to po prostu nowa gra, w 3D, na nowym silniku graficznym, produkowana przez nową ekipę. Jak dla mnie gra jest dobra, jasne ma wiele niedociągnięć, ale jest dobra, ma to coś, po czym chce się następnego dnia grać w nią dalej.
Jeśli sobie przetłumaczycie te aspekty i dacie sobie zrozumieć te "nowości" a zarazem staniecie się "wyrozumiali", to gra wam się spodoba, mi się podoba. :)
Olejecie że, leczenie nie działa perfekcyjnie, że mapy są jakieś dziwne, (za duże?, że co?), że nie ma totalnej rozwałki mapy i budynków, że wszystko jak by nie było jest trochę inne! :P

PS. Dodam, że gdy odpaliłem Demko JABiA to byłem w szoku i miałem ochotę ją od razu wywalić, ale mnie tak wciągnęła po chwili, że zakończyłem demko i mówię... i co tyle? chce więcej!

Moja ocena gry to: 5+


*
 
Premislaus
Post : 20 lut 2012 13:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Svean pisze:
M14 i AK-47? W pierwszych 4 sektorach? Niemożliwe...


Ja znalazłem w sektorze z pompą wodną, w tym domku gdzie obok niego jest worek z diamentami, Rugera Mini i chyba M14 - fajna giwerka, można już z nią do końca gry łazić. Ruger nie wali seriami więc jest średnio przydatny.

Len pisze:
A ja nie rozumiem czemu wszyscy porównują BiA z 1.13


Bo 1.13 jest zajebiste i ma wiele fajnych smaczków.

Len pisze:
przecież to nie jest kontynuacja 1.13, tylko JA2


Jako kontynuacja albo remake wypada bardzo słabo.

Len pisze:
Zresztą, wielu zdaje się zapominać, że w JA2 nigdy nie było zbyt dużego realizmu, a wiele rozwiązań było mocno umownych (w tym tak podstawowe elementy, jak zasięg broni czy pole widzenia).


Z tym był problem bo jedna kratka, to jeden metr efektywnego zasięgu broni, przez co wydawało się nam, że bronie mają za mały zasięg.

Chciałbym zobaczyć 1.13 z nowoczesną grafiką i fizyką, najlepiej taktyczny shooter, albo coś w stylu 7.62. Na 7.62 jest Blue Sun Mod... Ale ja bym po prostu chciał zagrać w takiego Jaggeda( cała otoczka, smaczki, klimat).


Dodano: 20 lut 2012 13:02

Rixi pisze:
za duże?, że co?),


Są za duże bo nie są wykorzystywane.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012 12:59 przez Premislaus, łącznie zmieniany 2 razy

*
  WWW
Svean
Post : 20 lut 2012 13:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Starchris pisze:
Właśnie w lokacji Water Pump w budynku, koło którego są diamenty Oswalda jest M14, a na zewnątrz tego budynku jest AK-47. Pewnie mało pistoletów wrogowie Ci pozostawiali albo sprzedawałeś popsute. Najwięcej jest za pistolety i shotguny z tym, że naprawione. Za popsuty dostaniesz najwyżej 200 dolarów, a za naprawiony do dwóch tyś. Ja miałem Wolfa z narzędziami do naprawiania, a gdzieś w tych lokacjach znalazłem kolejny zestaw do naprawiania więc narzędzi starczyło.

Ja wyprzedałem wszystkie znalezione przedmioty i miałem tego tyle, że zabrałem wszystkie pieniądze jakie mieli Ci dwaj handlarze.

Haa - do tego budynku z M14 się nie dostałem bo Ice ma za mało mechaniki (a łomu nie zabrałem żeby spróbować), niemniej sam budynek obiegłem dookoła ze 3 razy i AK-47 ni cholery nie znalazłem (w dzień).
Natomiast przedmioty handlarzom także sprzedawałem naprawione (przynajmniej od części miejskiej Drassen) i z tego co pamiętam najdroższy jest ten Remington 870 za 1700$. Nieważne nawet - po kopalni w Cambrii nie zostało im nic kasy - niemniej aż za wiele to jej od początku nie mieli... jeśli się nie mylę to ten lotniskowy 20-25k$ a ten w barze chyba koło 5k$.

Poza tym naprawdę chyba masz coś walnięte z dochodami z kopalni - specjalnie wczoraj sprawdzałem i zaraz po zdobyciu Cambria Mine i Water Pump (z Drassen, blokadą drogową i Airportem) miałem coś 4300$ dziennie, a jak odparłem jeden atak na blokadę wzrosło do 4500$. Pierwszego dnia.

Ale masz rację że super sprzętu od początku u Bobiego być nie powinno :)

Premislaus pisze:
Chciałbym zobaczyć 1.13 z nowoczesną grafiką i fizyką, najlepiej taktyczny shooter, albo coś w stylu 7.62. Na 7.62 jest Blue Sun Mod... Ale ja bym po prostu chciał zagrać w takiego Jaggeda( cała otoczka, smaczki, klimat).

Przyznam że w 7.62 mm wiele rzeczy było rozwiązane lepiej - przede wszystkim aktywna pauza, o takim FoW nie wspominając ;)
Niemniej... BiA jest bardziej Jaggedowe, nawet jeśli nie ma klimatu oryginału to jest zdecydowanie bliżej.
I jak dla mnie ma lepszą grywalność.

_________________
Obrazek


Ostatnio zmieniony 20 lut 2012 13:13 przez Svean, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Starchris
Post : 20 lut 2012 13:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Svean pisze:
jeśli się nie mylę to ten lotniskowy 20-25k$ a ten w barze chyba koło 5k$.

Tak, jeden ma prawie 26 tyś., a drugi prawie 6 tyś. plus jeszcze 3000 mi zostało z sumy 40 tyś po wynajęciu najemników. Tylko ja również sprzedałem wszystko co miał ze sobą i Thor i Wolf na wyposażeniu z A.I.M. bo na co mi to było jak bronie już im znalazłem, a ochronę zamówiłem nową.


Svean pisze:
Poza tym naprawdę chyba masz coś walnięte z dochodami z kopalni - specjalnie wczoraj sprawdzałem i zaraz po zdobyciu Cambria Mine i Water Pump (z Drassen, blokadą drogową i Airportem) miałem coś 4300$ dziennie, a jak odparłem jeden atak na blokadę wzrosło do 4500$. Pierwszego dnia.

Widzę, że większość osób ma takie dochody jak Ty więc pewnie ja mam coś walnięte ale nie będę tego sprawdzał bo i tak już przeszedłem grę.


Svean pisze:
Haa - do tego budynku z M14 się nie dostałem bo Ice ma za mało mechaniki (a łomu nie zabrałem żeby spróbować), niemniej sam budynek obiegłem dookoła ze 3 razy i AK-47 ni cholery nie znalazłem (w dzień).

Strzałki na zdjęciu pokazują lokalizacje broni. AK-47 razem ze 120 nabojami jest bardzo dobrze ukryta w krzaku.


Załącznik:
M14 i AK-47 in Water Pump.jpg
M14 i AK-47 in Water Pump.jpg [ 861.81 KiB | Przeglądany 2517 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Len
Post : 20 lut 2012 14:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Premislaus, ale 1.13 to wizja fanów, a nie twórców. Sami twórcy nigdy nie robili z tego symulatora pola walki ani encyklopedii broni. Wystarczy popatrzeć na JA2, żeby dostrzec, że ta gra od początku była projektowana tak, aby była przystępna dla wszystkich graczy. Idąc tym tropem moglibyśmy BiA porównywać do innych modów, takich jak UC czy SJ, tylko po co? BiA też doczeka się swoich modyfikacji, być może nawet remake'ów tych do JA2 i wtedy będziemy mogli całkowicie sprawiedliwie je postawić obok siebie.

Swoją drogą - Back in Action: Urban Chaos... mmm...

Starchris pisze:
Strzałki na zdjęciu pokazują lokalizacje broni. AK-47 razem ze 120 nabojami jest bardzo dobrze ukryta w krzaku.

Jak wszedłeś do tego budynku? U mnie nikt nie potrafi otworzyć drzwi :/


*
  WWW
Starchris
Post : 20 lut 2012 14:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Len pisze:
Jak wszedłeś do tego budynku? U mnie nikt nie potrafi otworzyć drzwi

U mnie bez najmniejszych problemów otwiera te drzwi Wolf za pomocą wytrychów. On ma mechaniki 65, a zręczności 86.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Rafos
Post : 24 lut 2012 10:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 14.02.2012


Brak mgły wojny jest po prostu żałosny a sam poziom trudności walk poniżej zera przez to.
Sztuczna inteligencja też leży.
Poniżej filmik z zabicia Deidranny jedną serią bez czyszczenia ostatniego pokoju (uwaga spoiler)
http://www.youtube.com/watch?v=lfFPlCNeaCw

Same walki może są i ładne ale potrzebne są mody żeby gra była grywalna.


*
 
Perry
Post : 24 lut 2012 17:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 571
  • Dołączył: 09.09.2008
  • Skąd: Old York


Chociaż ściągnąłem sobie tylko demo na Steamie, nie dałbym za tą grę złamanego grosza, a kosztuje ona w Anglii 29 funtów.. Nic mi się tam nie podoba, w ogóle to już nie jest Jagged Alliance, tylko jakaś namiastka znakomitej gry - tak zuchwale zrypana przez niemieckich imbecyli.. Wielki minus Bitcomposer myślę że, jesteście do bani jak wasz Ja BiA..

_________________
Obrazek
"Na jednego zwycięzcę przypada jeden przegrany"


*
 
Len
Post : 24 lut 2012 20:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Recenzja Jagged Alliance: Back in Action na łamach JACenter!
Cytuj:
W Jagged Alliance: Back in Action graliśmy jako jedni z pierwszych w Polsce, lecz na recenzję naszego autorstwa trzeba było czekać aż 2 tygodnie. Postanowiliśmy nie iść tropem komercyjnych portali, grając na szybko i pisząc krótki opis, w którym pomija się najważniejsze elementy. W tym czasie dogłębnie przeanalizowaliśmy grę, czego efektem jest artykuł długi na 2900 wyrazów i prawie 20 tysięcy znaków. Najchętniej dopisalibyśmy jeszcze więcej, jednak musieliśmy mieć na uwadze Was, czytelników. Mimo to, tak dogłębnej analizy ta gra chyba jeszcze nie przeszła.

Cytuj:
„Do wielu rzeczy można się przyczepić, jednak łatwo w tym wszystkim się zagubić. Wtedy warto zadać sobie pytanie „Czy nie takie właśnie było JA2?”, a okaże się, że odpowiedź często jest twierdząca. Nie rozumiem tylko po co twórcy nazywali ją remakiem – to zupełnie nowa gra, która idzie własną drogą. (...) Ta gra posiada ogromne pokłady grywalności, jednak czasem odnoszę wrażenie, że odbija się od ściany tam, gdzie powinna zostać przyjęta z otwartymi ramionami. Niektórzy fani oczekiwali po niej jakiegoś symulatora pola walki, zapominając przy tym, że żadna gra z tej serii taka nie była.”


Gorąco zachęcamy do lektury oraz dzielenia się swoimi wrażeniami w komentarzach pod recenzją lub na naszym forum dyskusyjnym. Wiedzcie również, że to nie pierwszy i nie ostatni artykuł na JACenter poświęcony Back in Action - w przygotowaniu znajduje się już solucja, w której opisujemy sposób przejścia wszystkich misji w grze! Czekajcie cierpliwie.


Przeczytaj recenzję Jagged Alliance Back in Action na JACenter


*
  WWW
Hallas
Post : 24 lut 2012 23:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 14.02.2012


Ukończyłem grę. Że jest grywalna to czasu nie żałuję. Że jest miejscami prostacka... mam nadzieję, że pojawi się jakiś wyższy poziom trudności gdzie najemnicy będą się wolniej leczyć, oczywiście FoW - te dwa aspekty dość mocno zmienią podejście do stosowanej taktyki.

Dziś uruchomiłem grę jeszcze raz, zagrałem jednym najemnikiem - samą Raven. Wybór padł na nią ponieważ ma nóż, dzięki temu mogłem pobawić się trochę w kotka i myszkę i zobaczyć też pewne zachowania AI, jakich jeszcze nie widziałem.

Sporo przeciwników da się wykończyć bronią białą z zaskoczenia. Co ciekawe - do tej pory wydawało mi się, że przeciwnicy nie reagują na zwłoki. Okazało się, że jednak reakcja jest - nie rozpoczynają alarmu ale sami przechodzą w tryb gotowości do walki i ich już zaskoczyć się z nożem nie da.

Wydawało mi się też, że AI po pierwszym kontakcie już nie daje spokoju graczowi. Tym razem byłem zmuszony korzystać z taktyki HIT&RUN i ku mojemu zaskoczeniu przeciwnicy nie biegli na mnie ślepo - gdy tylko stracili ślad przyjmowali pozycje obronne.

Bardzo we znaki dał mi się problem rozładowujących się broni po włożeniu ich do plecaka. Grając normalnie potrzeby zmiany broni nie miałem. Gdy zacząłem się bawić w granie jednym najemnikiem zobaczyłem jaka to fajna by była opcja, by zamiast powolnej zmiany magazynka wyciągnąć naładowany pistolet i otworzyć z niego ogień. O zmianie broni w z noża na coś innego gdy plan STEALTH spalił na panewce aż żal wspominać - idiotyczna sytuacja gdy mojego najemnika goni koleś z siekierą przez pół mapy może i wyglądała komicznie ale w końcu trzeba było się odwrócić i walczyć wręcz. Na szczęście nóż jest szybszy niż siekiera.

Kontynuować rozgrywki nie będę. Poczekam na jakieś sensowne update, gra zasługuje też na płatne dodatki tylko niektóre rzeczy muszą zostać zmienione by było po co do niej wracać.


*
 
Benoslav
Post : 25 lut 2012 02:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 36
  • Dołączył: 04.08.2011


Ja ukończyłem dziś grę (znaczy wczoraj bo już noc ciemna). O realizm w potyczkach i statystyki broni, czy inne tego typu rzeczy (rzucanie granatem za róg i przez próg mi się marzy) się nie martwię, bo to moderzy zrobią, czy tego chcemy, czy nie i po prostu będzie można sobie ściągnąć. Są jednak rzeczy, które twórcy muszą poprawić, żeby chciało mi się przechodzić tę grę jeszcze raz. Poniżej obok nich napiszę też parę ogólnych uwag.

1. Zarządzanie ekwipunkiem. Ekwipunek sektorowy. To już zapowiedzieli, że będzie, to nie ma się nad czym rozwodzić.

2. Zbrojenie milicji. Może być indywidualne tak jak teraz, ale niech się to robi z mapy strategicznej. Mogą już nawet wymagać obecności najemnika w obrębie sektora, ale niechże się zlitują i nie każą biegać w te i z powrotem po sektorze za każdym razem jak kilku matołów deidrany przyjdzie i zabije kogoś w Cambrii. Ewentualnie, jeśli implementacja tego systemu okazałaby się trudna, to przynajmniej zmodyfikować ich spawny, tak, aby w większych sektorach podobnie jak w roadblockach i innych tego typu grupowali się w jednym miejscu. Najlepiej obie te rzeczy łącznie.

3. POJAZD. Chociaż 1!! Niech on może przewozić do 5 najemników nawet, byleby miał przepastny bagażnik i niech służy raczej za zaplecze logistyczne, nie ważne ale niech będzie. Bo nie zdzierżę zasuwania z buta przez cały kraj za każdym razem jak kogoś mi postrzelą i trzeba mu wymienić mundur. Niech paliwo do niego drenuje kasę, wtedy DaHonko Flakes i inne takie questy o kasę będą miały sens i nawet nie trzeba się ich będzie pozbywać.

4. Brak naprawy ekwipunku mi akurat nie będzie przeszkadzał, o ile zrealizowany zostanie poprzedni punkt, no bo w końcu, co prawda, nie jestem specem, ale łatanie w warunkach polowych kamizelek balistycznych wydaje mi się być mocno wątpliwe z punktu widzenia bezpieczeństwa ich użytkownika, skoro już nie ma czasowych kontraktów, to tak, niech to zostanie jako koszt obok paliwa z pkt 3, ale nie każcie po to biegać do cholery!

5. Mgła wojny i sztuczna inteligencja. Łączę to w jeden punkt, bo oba zasadniczo dotyczą tego samego - utrudnienia potyczek. Niestety, bez mgły wojny, gra zawsze pozostanie łatwa. Tylko te momenty, w których rzuca się na naszych 6 najemników 30 elitarnych żołnierzy jednocześnie (w Medunie mi się to raz przytrafiło) potrafią sprawić problem, a wtedy też tak na prawdę wystarczy Guard Mode, kilka erkaemów i deszcz granatów. Sztuczna inteligencja zachowuje się różnie, poprawiłbym przede wszystkim reakcję na snajperów. Przeciwnicy powinni się schować jak ich kolega straci twarz od pół calowego naboju wystrzelonego z dużej odległości, nie machać ręcyma i biec do przodu., to rozwiązanie można powtarzać jak mantrę przez ostatnie lokacje i wybijać ich grupka po grupce, kasując karabinami jak starają się dobiec przez pole opuściwszy swoją pozycję. Chociaż zamiast 'mgły wojny' per se, wolałbym jakąś sensowną implementacje line of sight modyfikowanego w zależności od lunet, okularków i tak dalej, żeby się nie okazało, że snajperzy przestaną nadawać się do czegokolwiek. Po prostu nie wyświetlać przeciwników, którzy nie znajdują się w LoS żadnego z naszych bojowników. Co ja tu tłumaczę, jak to tak właśnie działa w JA2 1.13 :> .

6. Czołgi powinny przyjąć na klatę, ze 2-3 pociski z rakietnicy, i nie wybuchać od granata. W zasadzie tyle mam do powiedzenia.

7. Co do dostępności sprzętu od początku to to rozwiązanie jest dla mnie zagadką. Dlaczego robić taki wybieg w stronę realizmu nietypowy, kiedy implementuje się arkadowe leczenie, naprawianie i levelowanie? Jest to dla mnie wysoce niekonsekwentne. Wydaje mi się jednak, że ograniczenie finansowe działałoby i nie byłoby większego problemu, gdyby pkt 3, 4 i 5 zrealizowano, ba nawet byłoby moim zdaniem z korzyścią dla rozgrywki, gdybyśmy mogli wybrać, czy wolimy mniejszą drużynę z wypasionym sprzętem, czy bandę plebsu z pistolecikami z odzysku. Tu akurat mi się wydaję, że samo w sobie to rozwiązanie jest lepsze, niż blokowanie sprzętu w ogóle, ale jest dość niekonsekwentne w stosunku do reszty gry i nie współgra z ilościami pieniędzy, jakie momentami można pozyskać, gdyby współgrało, to poczytałbym to nawet za plus.

8. Voice acting poruszony przez kolegów powyżej moim zdaniem nie trzyma żadnego poziomu. Jest nierówny. Są postacie, które autentycznie w nowym wydaniu mi się podobają i jedyny zarzut jaki mógłbym im postawić, to to, że nie są takie same jak te z JA2 (Magick, Grizzly, czy Raider np.). Są też takie, których nie da się słuchać (np. wszyscy miejscowi). Do poprawy! Z tego co mi się wydaje, choć programistą nie jestem, to to akurat powinno być stosunkowo łatwo zrobić, nagrać nowe pliki dźwiękowe i podmienić, chyba kodem gry się od tego nie trzeba bawić?

9. Arkadowość leczenia, naprawiania, odpoczynku. Obawiam się, ze z tym się trzeba po prostu w XXI wieku pogodzić. Nie żebym bronił pomysłu jako takiego, ale twórców jednak trochę muszę, nie sądzę, aby był dziś ktoś na tyle odważny, żeby wprowadzać dla współczesnych graczy te wszystkie mechaniki z różnymi zależnościami i szczegółami mechanicznymi. Sądzę, że by się to po prostu nie przyjęło, chyba, że jago opcjonalny 'hardcore mode', tak jak było w Fallout New Vegas. Może dodadzą, ale jak to mawiają za oceanem, nie wstrzymywałbym na tę okazję oddechu.

Ogólnie mógłbym zgodzić się z oceną 3, ale nie w skali do 10, ale w takiej ot mojej autorskiej - do 7. Bardziej jednak chyba przechylałbym się do 4, neutralności (za to lubię tę właśnie skalę). Co najważniejsze jednak, uważam, ze jeśli bitComposer zepnie poślady i nie koniecznie wszystkie, ale przynajmniej te najbardziej palące problemy wypatchuje i (obawiam się, ze to nastąpi w w formie DLC, ale już trudno, byleby nie policzyli jak za zboże) doda IMPa, to gra ma potencjał nawet bez modów osiągnąć poziom 5-6/7 (w zalżności od ilości i poziomu poprawek.


Ostatnio zmieniony 25 lut 2012 02:29 przez Benoslav, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
marcinl0
Post : 06 mar 2012 09:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 162
  • Dołączył: 03.03.2012


Szczerze mówiąc, Back in Action wręcz odrzuciło mnie po przejściu tutoriala i kilkukrotnej próbie zagrania.

Jakie wady aż ukłuły, wymienię tylko sam czubek góry:

- bezsensowne sterowanie RTS w potyczce.... wg mnie tragedia w porównaniu ze starym dobrym JA2 i Wildfire.

- bezsensowne skomplikowanie użycia przedmiotów, czynności najemnika, sterowania. Nawet przesuwanie mapy - koniecznie klawiszami a nie przeciągnięciem kursora na brzeg mapy - potrafi załamać.

- bezsensowni i uproszczenie najemnicy - nie chce się nawet ich wypróbowywać w boju.

- "mulenie się" gry, okien, laptopa - niby płynne przejścia

Prawdę mówiąc nie mam nawet ochoty grać w BIA, gram teraz w stare dobre Wildfire, chyba że może wyjdzie potężny patch czy mod w którym zostaną dokonane zasadnicze zmiany, z przywróceniem turowej walki na czele.

Żadne inne wydanie kolejnej odsłony wybitnej serii Jagged Alliance, już od chyba 16 lat, tak mnie nie zniechęciło na wstępie do gry... Szkoda że tak na siłę musieli sknocić co było dobre.


Ostatnio zmieniony 06 mar 2012 09:41 przez marcinl0, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Bloomy
Post : 06 wrz 2012 22:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 05.09.2012


Przepraszam za mały odkop, ale czy twórcy tej części zrobili jakiś patch ostatnio który bardziej przybliżał ją do poprzedników, czy nadal to samo?


*
 
Starchris
Post : 06 wrz 2012 22:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Bloomy pisze:
Przepraszam za mały odkop, ale czy twórcy tej części zrobili jakiś patch ostatnio który bardziej przybliżał ją do poprzedników, czy nadal to samo?

Wszystko co mogli to już zrobili, lepiej nie będzie. Najnowsza wersja to 1.13g i jeśli nawet pojawia się następne wersje, to będą to zapewne tylko poprawki błędów.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna


cron