Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 152 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna
Autor Wiadomość
blackraven81
Post : 09 lut 2012 10:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 9
  • Dołączył: 08.02.2012


Gra pojawiła się już na steamie :)
Można dokupić dodatki.
Koniec promocji -15%


Ostatnio zmieniony 09 lut 2012 10:06 przez blackraven81, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Len
Post : 09 lut 2012 10:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Właśnie zauważyłem. A godzina była ustawiona na 19:00 :/ Zaraz napiszę newsa.


*
  WWW
misisqo
Post : 09 lut 2012 10:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 30.06.2007


Malo napisales o swoich wrazeniach jak na mozliwosc gry w pelna wersje i zajecie drassen...

Gralem w demo. Gra beznadziejna, uproscili, ogolocili ja z tego co najlepsze. Grafika slaba jak na to co prezentuja inne gry. Moze otoczenie wyglada ok ale itemy ekwipunek zenada. twarze zrobione wszystkie jakims generatorem i to tandetnym tak ze nawet kobieta wyglada jak facet. Glosy zalosne... System walki mnie nie przekonuje dla mnie nie dopracowany. AI przeciwnikow slabe. niektorzy stoja nieruchomo i nic nie robia kucaja w dziwnych miejscach patrzac w scianie. brak modelu zniszczen. Takie rzeczy oferowaly gry z 2008 roku. Za taka cene tak slaba gra jest nie do przyjecia i nie oplacalna. wole odpalic ja2 v1.13 czy ja:ub i jest to duzo ciekawsze aniezeli to mimo iz oprawa graficzna jest duzo slabsza ale gra ma klimat wciaga i ma to cos czego ta podrobka nie ma. dla mnie to nie ja3 tylko remake ja2 zawiera ta sama fabule ale jest znacznie gorszy od orginalu. porazka kiedy firmy chca zarobic na dobrych starych grach probujac wypuscic jakis badziew. jak to bylo w przypadku hired guns...


*
 
Perteks
Post : 09 lut 2012 10:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 11
  • Dołączył: 28.12.2011


Niestety taka prawda,że dzisiejsze gry robią idiot-friendly. Jedyna moja nadzieja,że wyjdzie coś ala 1.13 dla BiA ale na to pewnie poczekam :)


*
 
misisqo
Post : 09 lut 2012 10:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 30.06.2007


Niestety jak piszesz. czas dobrych naprawde dobrych gier sie skonczyl na jagged alliance, baldurs gate, icewind dale, fallout ... te czasy odeszly mozna bylo grac godzinami... a dzis zrobia gre naszpikuja kura kosztuje fortune a przejscie jej zajmuje kilka godzin... w dodatku w polowie rozgrywki sie nudzi bo robisz jedno i to samo... pokusilbym sie nawet ze naprawde dobre gry byly na amigach i comodore;) oooo tak...

Nic... pozostaje odpalic jaggeda v1.13 i wspomniec stare dobre czasy.


btw. Pomine fakt ze remejkiem ja2 bylo ja:wf niestety ten rimejk nie dorownuje oryginalowi ani pierwszemu rimejkowi


Ostatnio zmieniony 09 lut 2012 10:43 przez misisqo, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
DonPablo
Post : 09 lut 2012 11:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 09.02.2012


Co do wrażeń aż żałuję że musiałem iść do roboty :P jestem po jakiś 3-4 godzinkach gry i choć jest parę rzeczy które dla mojego prywatnego zadowolenia z gry powinny być inaczej rozwiązane to ogólnie gra wypada na wielki +.

Ogólna walka strzelecka :p
Zacznę od tego co najważniejsze (przynajmniej dla mnie) w JA czyli walki - część z was narzekała na uproszczenia po części to prawda ale nie do końca, wczoraj za dnia grałem w ja2 1.13 i na planszy leśnej "strzelałem się" z 4 przeciwnikami samym impem wyskakując zaa kamienia i ponownie kucając - osłona, widoczność etc wygrać nie wygrałem ale zanim padłem 3 ubiłem, w BiA taki manewr ot tak sobie nie przejdzie raz AI lubi dążyć do zwarcia, dwa z powodu dość niskiej wartości osłony jaką daje teren. W JA2 leząc sobie za kamyczkiem byliśmy umiarkowanie bezpieczni w BiA trzeba znaleźć solidny głaz najlepiej taki który chroni nas nawet stojąc i wychylać się z którejś strony. Czy to dobrze czy źle ciężko ocenić mi się podobało pykanie ze strzelby zaa kamyczka. Inaczej się ma sprawa przy szturmowaniu budynków w JA2 dobry najemnik mógł na chama wejść przez drzwi i walnąć dwa headshoty zgromadzonym w środku czarnym dziewczętom nawet jeśli ich nie zabił to zbił im tyle AP że spokojnie je sobie dobił. Spróbujcie coś takiego wywinąć w BiA a was rozstrzelają, w nowej odsłonie budynki naprawdę się szturmuje ktoś przez okno ktoś przez drzwi, czuć wreszcie przewagę shotguna nad karabinkiem szturmowym na bliski zasięg. W JA2 zawsze mnie dziwił duży koszt wystrzału z czegoś takiego teraz Steryd z dobrą pompką robi ćwikłę nawet z największego buraka. W demie mieliśmy do czynienia z ciężko opancerzonymi przeciwnikami którym śrut nie straszny na początku gry sprawa wygląda zupełnie inaczej.

Granaty i materiały wybuchowe.
Przy szturmowaniu budynków wychodzą jednak dwa bardzo poważne "błędy" lub jak kto woli niedociągnięcia, po pierwsze tor lotu granatu jest zawsze balistyczny nie da się poturlać szyszki do pomieszczenia i trzeba się nieźle nakombinować żeby wrzucić niespodziankę do środka, druga sprawa to praktyczna nieprzydatność materiałów wybuchowych a zatem najemników z tą umiejętnością, nawet UFO 3 apokalipsa miało możliwość niszczenia większości ścian a nawet podłóg (zbroja lewitacyjna, działko i rozwalanie ścian salwą amunicji eksplodującej) tutaj zmuszeni jesteśmy wysadzać ściany tam gdzie życzą sobie tego twórcy co na razie (demo, Drassen, Calbria mine, farma ludojadów) nie miało ani razu wartości taktycznej (wywalenia ściany w pomieszczeniu zawierającym jakiś wrażych osobników stawiających opór) jest to zatem nawet nie tyle zmiana (jak w przypadku ogółu walki) a krok w tył.

Mgła
Brak mgły wojny, też byłem przeciwny bo z jednej strony daje nam olbrzymią przewagę ułożenia starcia tak jak sobie życzymy bez konieczności zwiadu ale z drugiej przyśpiesza rozgrywkę (mapy są naprawdę spore) i ostatecznie wpływa pozytywnie na ogólne wrażenia jak pomyślę że miałbym szukać wrogów po całej mapie (a nie zawsze siedzą w kupie lub kluczowych punktach) czyli znów save zwiad biegiem, load i powolne wydłubywanie wrogów o których i tak wiem gdzie ogólnie są. Jest to ułatwienie ale moim zdaniem na +.

Leczenie
Moim zdaniem za łatwo się leczy najemników parę razy już byłem poważnie ranny (hp=0 i padanie na glebę, czarny obrazek) i wystarczyła Fox ze swoją dużą apteczką i po kłopocie najemnik w parę sekund nadawał się do walki (w demie widziałem obrażenia które zmniejszały maksymalną ilość pkt życia i pewnie wymagały długotrwałego leczenia (coś jak zółty pasek w JA2) ale w głównej grze jeszcze się nie spotkałem.

Czas
Nie wiem jak wy ale mi zawsze podobała się ta realistyczna cześć gry w której najemnicy się męczyli, długo leczyli, spali etc. W BiA odbiłem lotnisko, miasto, stacje pomp, kopalnie i jest około... 14:30, 1 dnia. Najemnicy po parogodzinnej drodze przez bezdroża muszą odpocząć z godzinkę i już mogą atakować z pełnią sił.

AI
W obronie i niewielkich odległościach spisuje się całkiem nieźle gorzej kiedy pojawia się walka z użyciem karabinów szturmowych, widziałem ją tylko w demie i mam nadzieję że w pełnej to dopracują bo dając Lynxowi Dragunova reszcie zdobyczne karabiny i dobrze ich ustawiając dało się wystrzelać całą obstawę głównej bramy rozumiem ze 2-3 padnie nie znając siły nieprzyjaciela i pobiegnie jak głupi obejrzeć zwłoki ale bez jaj 5 chłopa stojących w rządku na stojąco i cisnący z tych swoich AK ile fabryka dała podczas gdy Magic i Fidel leża gdzieś schowani a Lynx czyści ich jednego po drugim, aż się prosi o zmienna morale która sprawi że po pewnych stratach ludzie królowej zaczną sie wycofywać? Chować w budynku którego maja bronić ale nie... najmężniejsza armia pod słońcem 90% strat osobowych a gość z pistoletem leci w stronę drzew z których sypią się kule i napierdala co jakiś czas grom allaha.

Eee co tam jeszcze...
Aaaaaaaa juz wiem! Nie ma IMPa! Podłe szwaby!!! Przebrała się miarka! Jarek zawsze miał racje że podli Niemcy chcą zabrać nam ziemie, pluć w twarz i hańbić kobiety!

Perteks pisze:
Niestety taka prawda,że dzisiejsze gry robią idiot-friendly. Jedyna moja nadzieja,że wyjdzie coś ala 1.13 dla BiA ale na to pewnie poczekam :)

Preteks a przeszedłeś demo? BiA jest trudniejsze niż JA2.


Ostatnio zmieniony 09 lut 2012 11:39 przez DonPablo, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Wigen
Post : 09 lut 2012 12:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa




*
 
konrado9
Post : 09 lut 2012 13:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 52
  • Dołączył: 11.05.2010




*
 
lukasamd
Post : 09 lut 2012 14:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006




*
  WWW
Premislaus
Post : 09 lut 2012 14:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Mam problemy ze stabilnością gry, ale miałem je jeszcze na demie. Myślałem, że za mało mam RAMu, ale już kilka osób zgłosiło crashe...

Gra jest pocięta na maksa( trudno to nazwać remeakiem), a walka jest prosta jak drut, idziesz przed siebie i likwidujesz. Na razie zdobyłem Drassen. Potem, albo zza parę dni coś napisze jak się nagram. Mordy jak się ruszają w grze to tak źle nie wyglądają. Wynająłem Barriego Ungera i Thora Kaufmana, na więcej kasy nie starczyło. Nie polatamy sobie helikopterem, Skyrider siedzi w Drassen przy pustym lądowisku helikoptera i gada nam, co byśmy się skoczyli pod Cambrie bo go zestrzelili jak przemycał diamenty i da nam połowę woreczka. Ciekawe czy będzie można wziąć wszystkie i dać mu kulkę w łeb?

Najgorsze jest to, że wróg póki co stoi pojedynczo, albo niewielkimi grupkami, a jak wystrzelimy bez tłumika lub spowodujemy wybuch, to nie ma alarmu na mapie :/. Chciałbym toczyć pojedynek ogniowy z kilkunastoma kolesiami... W JA2 jedną z moich ulubionych map jest kopalnia w Grumm. Pełno kamieni i masa wroga.

W każdym razie jak skończę BiA to wracam do 1.13. I czekam aż się pojawią porządne mody, bo teraz jestem zawiedziony. Brakuje mi klimatu JA2! Jestem zawiedziony...

BTW próbowałem strzelić do cywila, nie da się. I nie ma questa z Dorren mimo, że ta szwalnia stoi... Milicje głupio zrobili, trzeba im dawać broń do ręki. Z resztą opowiem dokładniej jak się nagram.

BTW2 Są dwie nieścisłości. W intrze koleś daje nam zamiast walizki z dolarami woreczek diamentów. Sprzedażą diamentów na świecie rządzi kartel diamentowy i na maksa utrudnili wolny obrót diamentami, nazywają takie "krwawymi diamentami". Ciężko by było naszej postaci je opchnąć. Może dlatego ma tylko 40000$ na początku gry ;). Diamenty z Arulco, to tak jakbyś powiedział diamenty z Liberii.

http://mises.pl/blog/2011/04/27/karanam ... %E2%80%9D/

Druga rzecz jest taka, ze w opisie Thora Kaufmana stoi, że jest on wegetarianinem. Dałem mu mięso do zjedzenia i zjadł ;).

Rozwój postaci w zwykłym JA2 był zdecydowanie lepszy. Brakuje mi odzywek postaci :/.

Najbardziej boli mnie brak IMPa i nie czuję klimatu dwójki. Czuję się jakbym grał w grę arcade.

Moje ocena to 5/10( bo nie jest to paść, ale nie jest to też Jagged na którego czekałem). Mogli sobie odpuścić robienie rimejka, a zrobić inną grę w tym uniwersum. Nie mogę polecić tej gry.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 09 lut 2012 14:57 przez Premislaus, łącznie zmieniany 7 razy

*
  WWW
Ripper
Post : 09 lut 2012 15:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Ponawiam pytanie ;), czy są chociaż, stare smaczki jak wysyłanie kwiatów do królowej, cutscenki po odbiciu miasta/rakiet, dzikie koty ?

Btw zauważyłem że na filmiku jest stare "elektroniczne ucho" tylko zastanawia mnie, po co kiedy jesteśmy bogiem, i tak wszystko widzimy, wiec po co to komu ?

Niestety sam nie sprawdzę, bo nie pójdzie mi to.


*
 
Premislaus
Post : 09 lut 2012 15:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


Ripper pisze:
Ponawiam pytanie ;), czy są chociaż, stare smaczki jak wysyłanie kwiatów do królowej, cutscenki po odbiciu miasta/rakiet, dzikie koty ?


Nie ma. Nie ma strony z kwiatami i ubezpieczeniami. Są przyciski jak w dwójce, e-mail, item shop, recrutiment, finanse i pliki. :/

Do krwawych kotów nie doszedłem. Ale pewnie ich nie ma, taki pisał ktoś na angielskim forum. Ale ktoś mi mówił, że widział w plikach gry, chyba Len...

Nie ma cutscenek. Postacie coś mówią, ale cicho na tle reszty dźwięków. Musiałem muzę ostro wyciszyć. Mówią coś w stylu brak amunicji i nie mam czystego strzału i że sektor wyczyszczony. Zero odzywek.

Oryginalne mordy i wokale są zdecydowanie lepsze.

Znalazłem w sektorze z lotniskiem świerszczyka z lesbijkami ;). Jako item, szkoda że nie można pooglądać.

Waldo handluje giwerami. Podobnie barman w Drassen! I nie mają swoich tekstów i nie opowiadają fajnych historii. Podobnie księżulek...

Jedyne co mi się podoba na razie to mapa strategiczna i podział lokacji - np. oddalenie lotniska od domków. Chociaż jeśli chodzi o budynki, to Drassen nadal biednie wygląda.

Wiecie, że nie ma Chitzeny? Jest tam San Mona. Nie ma też Omerty.

A Arulco jest teraz wysepką na Karaibach. Wcześniej leżało na kontynencie, ale to nawet pasuje.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 09 lut 2012 15:38 przez Premislaus, łącznie zmieniany 4 razy

*
  WWW
misisqo
Post : 09 lut 2012 15:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 30.06.2007


czyli beznadzieja nie bojmy sie tego powiedziec. niemcy nie umieja robic gier bo sie na tym nie znaja. dobrze ze twarze nie sa podobiznami hitlera, geringa i innych podobnych.


*
 
Len
Post : 09 lut 2012 15:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Premislaus pisze:
A Arulco jest teraz wysepką na Karaibach. Wcześniej leżało na kontynencie, ale to nawet pasuje.

Arulco zawsze było wyspą.


*
  WWW
Premislaus
Post : 09 lut 2012 15:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


misisqo pisze:
czyli beznadzieja nie bojmy sie tego powiedziec. niemcy nie umieja robic gier bo sie na tym nie znaja. dobrze ze twarze nie sa podobiznami hitlera, geringa i innych podobnych.


Beznadziejnie jest z klimatem gry moim zdaniem.

Szkoda, że w zwykłym JA2 nie da rady poprawić grafiki i dodać jakiejś fizyki...

No bo mogli zrobić spokojnie Jaggeda Arcade, ale błąd popełnili nazywając to remakiem. Z resztą twórcy się z tego po jakimś czasie zaczęli wycofywać, z tej deklaracji, ale nadal "lądujemy" w Arulco. "Lądujemy" bo nie ma animacji helikoptera, albo desantu, etc.

To jest taka fajna gierka na jeden raz. Albo żeby sobie po pogrywać. Widzę dużą analogię z serią UFO - tą od Cenegi.

Chociaż lepiej bym się w to bawił jakby zrobili taktycznego shootera, albo TPP jak Mass Effect :ok:. Jeżeli mamy już iść w idiot friendly.

W każdym razie 1.13 nie umrze. Zobaczymy jakie będą DLC, patche i mody.

Jako kontynuacja serii Jagged Alliance mnie zawiodła na całej linii. Jako sama gra jakoś się broni.

Szkoda, że nie można bardziej przybliżyć widoku.

Przyszło mi do głowy, że o wiele lepiej by zrobili jakby to był remake jedynki!!! To była prostsza gra jeśli chodzi o wykonanie i lepiej by pasowało do tego co nam zaserwował bitComposer. I bądźmy szczerzy, niewielu pamięta jak się w to grało i nie wszyscy weterani JA2 w to grali ;).


Dodano: 09 lut 2012 15:48

Len pisze:
Arulco zawsze było wyspą.


Graniczyło z Traconą na północy... ;)

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


Ostatnio zmieniony 09 lut 2012 15:49 przez Premislaus, łącznie zmieniany 2 razy

*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5 ... 11  Następna


cron