Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 67 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 23 sie 2010 19:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Dziś po 15:00 odpisał mi Stephan Barnickel w odpowiedzi na mojego maila wysłanego w piątek. Mówiąc krótko - zgodził się na wywiad, który będzie dopiero drugim wywiadem przeprowadzonym z bitComposer Games nt serii Jagged Alliance :) Zazwyczaj ukrywaliśmy takie fakty ale może czas abyście wy nieco się wykazali ;) Rzucajcie swoje pytania, jakiekolwiek, a ja przejrzę je i jeśli będą ciekawe dodam do wywiadu, oczywiście odpowiednio przeredagowując. Do dzieła, fani!


*
  WWW
Qbiak
Post : 23 sie 2010 20:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 23.08.2010


Pytanie o JA3:

Czy poziom trudności będzie wierny serii Jagged Alliance i nie ulegnie złagodzeniu na rzecz dzisiejszych graczy?

Pytania mogą być tylko o wersję Online?


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010 20:11 przez Qbiak, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
Len
Post : 23 sie 2010 20:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


O JA Online, JA2: Reloaded, JA3, jakieś wcześniejsze jaggedy czy całą serię. Ogólnie, o wszystko. Jeśli pytanie będzie dobre i przypasuje mi do koncepcji wywiadu to je dodam.


*
  WWW
aszek
Post : 23 sie 2010 20:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Mnie interesuje odnośnie JA3:

1. Czy pozostanie turówką (gracz wykonuje ruchy na przemian z AI) czy zapowiada się jakaś innowacja typu ruch symultaniczny ?
2. Jak dużo będzie sektorów ?
3. Jakiej wielkości będą sektory ?
4. Czy sektory będą miały ukształtowanie terenu (pagórki/doliny) ?
5. Czy będzie można niszczyć otoczenie ?
6. Czy broń dostępna w grze będzie wzorowana na istniejącej ?
7. Czy spotkamy najmitów z JA2 ?
8. Ilu (orientacyjnie) będzie dostępnych najmitów i czy będą indywiduami jak w JA2 ?
9. Czy będzie rozbudowany wątek questowy/intryga/zwroty akcji ?
10. Czy grę będzie można (w prosty sposób) modować ?
11. Czy BitC będzie czerpał inspirację z innych, taktycznych produkcji (...jakich ?) ?
12. Czy będzie można szturmować budynki przez okno ?
13. Będzie zaimplementowany model fizyki ?
14. Czy AI będzie bardzo głupie (...będzie potrafiło flankować, położyć ogień zaporowy) ?
15. Czy będą budynki wielopiętrowe (...czy zawalą się od uszkodzeń ?) ?
16. Jakie będą środki transportu ?
17. Jak bardzo zostanie zaimplementowana ekonomia - czy takie smaczki jak dbanie o zapas paliwa do środka transportu też się znajdą ?
18. Kiedy premiera i pierwszy patch ? :D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Wigen
Post : 23 sie 2010 20:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Czy w przyszłości możemy liczyć na DLC?


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010 20:57 przez Wigen, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
pico143
Post : 23 sie 2010 21:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 07.02.2010


Ja mam pytania nt starszych części:
1.Czy zostaną podjęte jakieś działania związane z renowacją JA1? Bo np mnie od tej gry odpycha tylko stara grafika.(zwykle mi to nie przeszkadza...no ale w tym przypadku jednak razi)
2.Czy AI w JA2 Reloaded zostanie poprawione? Uważam,że nawet ekspert jest dużo za łatwy,grę można przejść malutkim oddziałem bez większych problemów.
3.Dojdzie do jakichś zmian w systemie walki,czy też będzie ona wyglądać identycznie?(np. ilość punktów akcji,bronie,umiejętności)
4.Dialogi i cutscenki zostaną nagrane od nowa?
5.Jak bardzo wzrosną wymagania sprzętowe? Odbiorcy JA2 mogą mieć stare komputery,przez co kupno /pobranie przeróbki może być bezsensowne.


Ostatnio zmieniony 23 sie 2010 21:39 przez pico143, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 24 sie 2010 10:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


JA Online:
- czy gra będzie wymagała instalacji, czy będzie to tylko opcja tzn. trzeba instalować aby grać w obu trybach, ale czy do podstawowego, bez działania w sektorze również jakaś aplikacja jest wymagana?

- jak wygląda sprawa muzyki, tak klimatycznej w poprzednich Jaggedach - będzie w ogóle jakaś?

- czy przewiduje się jakieś płatne konta premium, ze zwiększonymi możliwościami, szybszym uczeniem najemników itp. - po prostu jakieś profity za to, że zapłacimy

- jak bardzo rozbudowane będą kampanie i czy będą ze sobą w jakikolwiek sposób powiązane - szczerze nie wyobrażam sobie powiązania fabularnego w grze online, ale kto wie...

- jak będzie wyglądała gra, gdy jeden użytkownik będzie grał przez przeglądarkę, a inny postanowi samodzielnie dowodzić swoimi najemnikami - jakieś ograniczenie czasowe dotyczące walki (coś jak w obecnych grach przeglądarkowych np. zlecanie budowy czegoś - dostajemy informację o czasie, kiedy zostanie ukończone)


JA2: Reloaded:
- czy do gry zostaną dodane jakiekolwiek narzędzia pozwalające na jej edycję?

- czy fabułą gry będzie zbliżona bardziej do JA2, czy może jednak do JA2 Wildfire - chodzi mi o dodatkowy wątek związany z mafią Kingpina

- czy twórcy biorą pod uwagę scenę modów do JA2, tzn. czy inspiracją do pewnych rozwiązań będzie JA2 v1.13, które wprowadza ogromną ilość nowości

- na jaki poziom realizmu pod względem fizyki możemy liczyć - czy nadal będziemy mieli okazję podziwiać lewitujące dachy?


JA2:
- czy "w obliczu" produkcji JA2 Reloaded firma bitComposer zdecyduje się na uznanie Jagged Alliance 2 jako abandomware i udostępnienie gry za darmo?


*
  WWW
mtl
Post : 24 sie 2010 13:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


W zasadzie wszystkie pytania jakie chciałem zadać zostały już zadane, ale najważniejsze - czy twórcy przewidują w JA2: Reloaded rozwiązania z 1.13? I czy będą dostępne narzędzia umożliwiające modyfikowanie gry, a jeżeli tak to w jakim stopniu będzie możliwa modyfikacja.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
M'cin
Post : 30 sie 2010 14:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Czy można liczyć na obniżkę ceny gry w Polsce? Po jakim czasie trafi do reedycji :D ( sorki, nie mogłem się powstrzymać :P)

Poziom trudności - ile będzie i porównanie względem JA 2 i współczesnych gier - czyli czy warto będzie grać, dopiero jak fani dadzą moda insane.
Co już wiadomo na temat fabuły?
reszta już została napisana chyba


*
 
aszek
Post : 19 wrz 2010 09:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Minęło już trochę czasu, więc w związku z planowanym wywiadem:
BitC raczył już odpowiedzieć ? :>

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Len
Post : 19 wrz 2010 15:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Kontakt jest bardzo utrudniony. Pytam o coś Stephana a on w ogóle nie odpowiada, a jeśli już to najczęściej z 2-3 tygodniowym opóźnieniem. Tak więc, nie sądzę, aby w tym roku to wypaliło.


*
  WWW
aszek
Post : 19 wrz 2010 17:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


No szkoda.

Jak widzę bitC koncentruje się obecnie tylko nad wersją online i być może sami na razie nie wiedzą w jakim to kierunku zmierza (dlatego uchylają się od spekulacji) - i stąd pewnie pomysł na "jakiego najmitę chcecie w wersji online" co jest jednoznaczne badaniom marketingowym (sondowaniem popularności) oraz oceną rentowności samego pomysłu. Przyznam że mam awersję do gierek online (są niezdrowe :P) a i na wielką grywalność takiej wersji nie liczę. W erze gierek przeglądarkach, gdzie Niemcy są liderem w ich produkcji, z przetartą już filozofią naciągania gracza (zresztą nieletniego) pewnie skończy się na kolejnej produkcji typu: za 1 diamencik kup pan: tłumik do siekiery (SMS 2zł + VAT) :/

Hmm... za dobrego singla w standalone dałbym diamencik :D

edit: khe ?? naspamowałem się i efekt 'sierżant' mi wskoczył :D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010 17:17 przez aszek, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Len
Post : 27 lis 2010 20:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Przepytaliśmy bitComposer Games!
Cytuj:
Redakcja JACenter s swojej historii zawsze angażowała się tam, gdzie rodziła się nadzieja na ożywienie serii. Przeprowadziliśmy wywiad z twórcą Jagged Alliance 3 (i to tej wersji która nigdy nie ujrzy światła dziennego), przepytaliśmy kierownika projektu Hired Guns: The Jagged Edge, a w ogniu naszych pytań znalazł się nawet dawny pracownik firmy Sir-Tech, który brał bezpośredni udział w pracach nad Jagged Alliance 2. Myślę, że nie będzie zaskoczeniem jeśli napiszę, że panowie (i panie) z bitComposer Games również nie zdołali ukryć się przed nami.

Udało nam się nawiązać kontakt ze Stephanem Barnickelem (którego możecie kojarzyć z kwietniowego wywiadu dla PC Games) oraz Nadine Knobloch. Z kolei na pytania odpowiadał sam Elmar Grunenberg - kierownik rozwoju, trzymający pieczę nad wszystkimi projektami w firmie. A co ciekawego wynika z wywiadu? No cóż, wiemy, kiedy rozpoczną się beta testy JA Online, wiemy czy w Reloaded będzie multiplayer i z jakiego silnika graficznego korzysta. Wiemy wiele więcej ale przede wszystkim uświadomiliśmy sobie, że obie gry produkowane przez Niemców są na naprawdę wczesnym etapie produkcji. Musimy uzbroić się w cierpliwość. Póki co, warto zaznaczyć, że nasz wywiad będzie dopiero drugim na świecie! A dlaczego będzie? Bo publikacja w poniedziałek o 21:00, miłego czekania!

Tymczasem, Nadine podesłała nam najnowsze zdjęcia z JA2 Reloaded w megawysokiej rozdzielczości. Zapraszamy na forum.


Takie małe wyjaśnienie - oszukałem was mówiąc, że wywiadu nie będzie :P Cały czas miałem kontakt z bitComposer, a Stridingshadow pomagał w tłumaczeniu. Jednak kontakt rzeczywiście był utrudniony, wszyscy w tej firmie są tak zapracowani, że czasem trzeba kilkukrotnie się przypomnieć, żeby odpowiedzieli. Same pytania, które im nadesłałem sprawiły wiele kłopotów. Utwierdziłem się przy tym w przekonaniu, że nieprędko dostaniemy JA2: Reloaded, a jeszcze później JA Online. Widać to po enigmatycznych i krótkich odpowiedziach. Zresztą, wywiad trwał tak długo ponieważ w trakcie jego trwania... oni wciąż negocjowali szczegóły dot. Reloaded. Kilka pytań nawet musiałem wywalić, bo nie byli w stanie udzielić mi odpowiedzi. Ale za to dowiedziałem się paru innych rzeczy... jaka szkoda, że wy musicie czekać aż do poniedziałku...*

Na pociechę mam ostatnio opublikowane screenshoty w wysokiej rozdzielczości 1680x1050, które wczoraj wieczorem podesłała mi Nadine Knobloch. Są na tyle duże, że możecie podziwiać szczegóły, m.in. wnętrze budynku, które wygląda tym ciekawiej, im więcej widać.

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek


*
  WWW
Starchris
Post : 27 lis 2010 22:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2055
  • Dołączył: 25.06.2010


Zdjęcia bardzo piękne i przejrzyste ale znając Lukasa natychmiastowo wywali je do trybu okienkowego i chyba nawet będzie wtedy bardziej praktycznie.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


Ostatnio zmieniony 27 lis 2010 22:35 przez Starchris, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 27 lis 2010 23:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Szukamy jakiegoś rozwiązania aby automatycznie się skalowały, bo to jednak by się nam przydało :]

A tak w ogóle, na tych screenach widać sporo więcej, chociaż nie zawsze to dobrze, bo niektóre tekstury są raczej średnie. Ale co ja od tego chcę, skoro to dopiero wczesna produkcja :)


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4, 5  Następna


cron