Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 54 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Wigen
Post : 30 mar 2011 19:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Utrzymywana długo przeze mnie tajemnica dotycząca wideo zapowiedzi gry na którą wszyscy czekamy ujrzała w końcu światło dzienne :D Wszystko, to za sprawą niemieckiego magazynu o grach GameStar (odpowiednik polskiego czasopisma CD-Action), który dołączył do płyty swojego najnowszego wydania wideo zapowiedź Jagged Alliance: Back in Action. Trwający 4 i pół minuty film przedstawia wg. mnie wczesną wersję beta gry oraz to, co czym żyje cała polska i nie tylko społeczność Jagged Alliance, czyli zmieniony system walki. Słowem wstępu, to tyle, bo tyle udało mi się wychwycić z forum oficjalnego.

Niestety nie istnieje link bezpośredni do tej zapowiedzi, ale można ją śmiało ściągnąć za darmo ze strony niemieckiego magazynu. Miejmy nadzieję że wkrótce taki link się pojawi. Pliczek waży 183MB

http://www.gamestar.de/index.cfm?pid=1735&pk=142176

Odmeldowuje się.

Wigen.

PS: Nowe screeny, trzecia część dziennika dewelopera i na deser wideo zapowiedź i to wszystko jednego dnia. Obrodziło dzisiaj wiadomościami jak nigdy.


Ostatnio zmieniony 30 mar 2011 20:14 przez Wigen, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
Len
Post : 31 mar 2011 09:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Aż nie wiadomo od czego zacząć. News pisze się, ale najpierw o Dzienniku Dewelopera, żeby było chronologicznie :)

PS. To raczej wideo beta test niż zapowiedź. A na polskim rynku też jest GameStar ale w ostatnich latach wydali zaledwie kilka numerów. Filmik wrzucam na nasz kanał na YouTube.


*
  WWW
DEMOn
Post : 31 mar 2011 09:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 40
  • Dołączył: 01.10.2010
  • Skąd: Żnin


Obejrzałem ten filmik i stwierdzam, że cycków nie miażdży. Otóż animacje postaci nie zachwycają, są trochę drewniane.
Wygląda to trochę jak HG w lepszej grafie i aktywną pauzą. Momenty gdy padały strzały do przeciwnika to jakaś komedia.
Żeby z takiej odległości nie trafić za pierwszym razem??? Dziwne.
Rzut granatem też nie był zbytnio naturalny, szczególnie jeśli chodzi o jego lot.
Wybuch? Ładnie wygląda, ale...
Widzieliście jak sztywno postać upadała? Nie ma chyba efektu kukły, a do tego broń jakoś dziwnie się zachowywała.
Spodziewałem się trochę większych fajerweków, ale przynajmniej portret Igora był jak z dwójki :D

_________________
"You cannot kill what you did not create"


*
  WWW
Len
Post : 31 mar 2011 10:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


To wczesna wersja gry, a w takich rzadko kiedy animacje postaci są szczegółowo zaprogramowane. Widać to po tym, że postać wciąż rusza nogami, kiedy przestała już biec. Ale scena z nawalaniem dwóch najemników do jednego wroga wyszła bardzo słabo. Ledwie 5 metrów a musiało minąć kilka metrów, zanim któryś trafił. Podobne sytuacje mieliśmy w JA2, twórcy obiecali, że tu ich już nie będzie ale to może być kolejna przypadłość wczesnej wersji.

Co do wybuchu, to ten pierwszy o którym mówisz DEMOn nie wyszedł za ładnie. Ja nawet pomyślałem, że gra nie posiada własnej fizyki ale pod koniec nagrania widać już jak ładnie postać odlatuje.

PS. Wrzuciłem filmik na kanał JaggedAlliance: https://www.youtube.com/watch?v=01e3bPLo3zE


*
  WWW
aszek
Post : 31 mar 2011 11:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Dzięki za link do YT :ok: No to teraz mamy dostawę prawie 8K screenów, więc może jakoś przeżyjemy do Q3 2011 :D

Ogólnie filmik niezły, mnie się podoba. Jeśli prace bitC dalej pójdą to w tym kierunku to chyba będzie w co pograć :)

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
lukasamd
Post : 31 mar 2011 13:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Napisałem już co prawda w komentarzu, ale co tam :)
Moim zdaniem wygląda bardzo ładnie, znacznie lepsze wrażenie robi aniżeli opublikowane do tej pory screeny, głównie w kwestii grafiki to:
- podobają mi się cienie, w szczególności poruszających się postaci
- nie jest cukierkowato, a tego się obawiałem
- podczas gameplaya mapy zapowiadające się dobrze okazały się naprawdę świetne, w szczególności ta baza rakietowa - wygląda w końcu sensownie, a nie tak "biednie" jak w JA2
- wygląd gazu: w fpsach tego zrobić nie potrafią, a tu jest naprawdę ok

Oczywiście niedoróbki są, jest ich nawet sporo, ale jakoś mam bardziej pozytywne wrażenie niż przy gameplayach z Hired Gunsa :)
No i to dosyć wczesne nagranie, pewnie multum będzie zmienione.

Aha, jednego póki co nie zauważyłem - krwi.. wiem, brutal ze mnie, ale ten detal powinien być w grze o najemnikach. Poza tym podczas nieudanego rozbrajania miny z chęcią zobaczyłbym coś takiego jak w Fallout Tactics - noga tam, ręka tam... itd.


*
  WWW
Len
Post : 31 mar 2011 14:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


lukasamd pisze:
Oczywiście niedoróbki są, jest ich nawet sporo, ale jakoś mam bardziej pozytywne wrażenie niż przy gameplayach z Hired Gunsa :)

Pewnie dlatego, że tam postacie poruszały się jakby ktoś uwiesił trupa na sznurkach ;D


*
  WWW
Wigen
Post : 31 mar 2011 14:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Grunt że możemy "rozwalić się" na całym terenie. Dobrze że bitComposer nie wpadł na pomysł, aby tworzyć niedostępne przestrzenie.


*
 
lukasamd
Post : 31 mar 2011 14:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Ciekawe jak będą wyglądać krawędzie mapy - "mgła wojny", czy coś podobnego.


*
  WWW
GrU
Post : 31 mar 2011 15:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 258
  • Dołączył: 04.03.2008


patrząc na ten filmik mam nadzieję że to nie beta, tylko beta bety

_________________
Jeżeli historia nas czegoś uczy, to tego, że każdego można zabić


*
 
Aver
Post : 31 mar 2011 16:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 259
  • Dołączył: 07.04.2010


Na lepsze animacje bym nie liczył. Niemieccy twórcy gier nie słyną z finezyjnych animacji, ale to idzie przeżyć jakoś. Liczę za to że interfejs końcowy będzie dużo lepszy od tego tymczasowego.


*
 
M'cin
Post : 31 mar 2011 17:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Grafika jest dla cieniasów! Bardziej mnie martwi, że wzorem Silent Storma walki na dystansie 20 metrów będą rozstrzygać strzelcy wyborowi, choć 9 miesięcy pozwala wierzyć w sukces.


*
 
Dudus
Post : 31 mar 2011 17:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 50
  • Dołączył: 27.12.2010


Ogólnie wszystko mi się bardzo podobało z wyjątkiem :
1.Animacji rzutu granatem
2.Animacji najemników potraktowanych granatami
3.Sztywniarstwa najemników


*
 
Jaahquubel
Post : 31 mar 2011 17:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Ja myślę, że oni do testów (a przynajmniej do tego filmu) specjalnie tak ustawili obrażenia zadawane przez karabiny/ki, żeby można było blisko podejść do przeciwnika. Jestem spokojny o tę sprawę.


*
  WWW
Wigen
Post : 31 mar 2011 18:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1324
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Ogólnie to ten filmik miał na celu zaprezentowanie systemu "Plan&Go" oraz tego dlaczego twórcy chcą z niego korzystać. Interfejs, grafika, animacja i inne rzeczy nie są jeszcze ostateczne.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna


cron