Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 5 ] 
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 05 gru 2012 01:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


p5zx pisze:
Jak teraz najczęściej grają ludzie 4 vs 4 czy 1 vs 1 ?

Grają tak samo jak do tej pory, czyli raczej 1vs1 i tylko samymi commando (Shadow, Take ...), reskillowanymi pod snajperkę i pistolet.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
p5zx
Post : 05 gru 2012 02:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Starchris pisze:
p5zx pisze:
Jak teraz najczęściej grają ludzie 4 vs 4 czy 1 vs 1 ?

Grają tak samo jak do tej pory, czyli raczej 1vs1 i tylko samymi commando (Shadow, Take ...), reskillowanymi pod snajperkę i pistolet.


Pytam bo ostatnie dwa razy jak kogoś mi znalazło do pvp to były składy po 4 najemników z ich strony.

Co do grania reskilowanymi postaciami (około 20-25 zł za najemnika) to jest to oczywiste mój Take zwykły Commando ma przewage 23pkt (fizycznych) nad moim IMPem a wiec różnica jest ogromna.

(Może te 30zł bym wydał bo teraz miesiąc przerwy od pracy a i finansowo całkiem całkiem :) )
Jesteś w stanie podać jak powinien wyglądać build takiego Shadowa pod pistolet i snajperkę głownie chodzi mi o Perception do ilu max się opłaca dawać bo tego nie jestem pewny. Czemu też pod pistolet a nie smg ? (chodzi o to że najlepsze pistolety mają zasięg od 1 pola ? ) Jak resetujesz to na ile są skile na 0 pkt czy na 1pkt wszystkie czy też jakoś inaczej ?

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 05 gru 2012 14:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


p5zx pisze:
Pytam bo ostatnie dwa razy jak kogoś mi znalazło do pvp to były składy po 4 najemników z ich strony.

Wiadome, że zawsze może się zdarzyć, że trafisz na skład czteroosobowy.


p5zx pisze:
Co do grania reskilowanymi postaciami (około 20-25 zł za najemnika) to jest to oczywiste mój Take zwykły Commando ma przewage 23pkt (fizycznych) nad moim IMPem a wiec różnica jest ogromna.

Ja na początku tego nie wiedziałem, że IMP jest do niczego i go reskillowałem. Gdybym wiedział, to bym przeznaczył złote sztabki na reskill Shadowa lub Take, a nie IMP'a.


p5zx pisze:
Czemu też pod pistolet a nie smg ? (chodzi o to że najlepsze pistolety mają zasięg od 1 pola ? )

Dlatego pistolet, ponieważ ma o wiele większe accuracy niż smg oraz obrażenia. Co z tego, że możesz wystrzelić serie z SMG, jak wiadomo, że i tak w głowę trafisz tylko jedną kulkę. Na wyższych poziomach strzelanie w tulów to strata czasu, nabojów i tury. Przy dostępnych mega osłonach, przebicie ich graniczy z cudem, a ochrony na głowę nigdy nie są za dobre dlatego jeden z strzał w głowę np. z takiego zwykłego pistoletu anakondy zawsze zrobi jakąś ranę. Nikt nie reskilluje na SMG, jest to bezsensowne i bezcelowe.


p5zx pisze:
Jak resetujesz to na ile są skile na 0 pkt czy na 1pkt wszystkie czy też jakoś inaczej ?

Wtedy punkty się resetują do pierwszego poziomu, będzie wyglądał mniej więcej tak jak twój imp commando na pierwszym poziomie. Taki shadow reskillowany będzie z 31 do pierwszego poziomu. Podstawowe statystyki dla klasy Commando (jak i każdej innej) nie resetują się. Skoro Shadow ma 31 poziom to reskillując go na takim poziomie, zjedzie on do pierwszego i dostaniesz następujące ilości punktów:

2x30 poziomów = 60 punktów do swobodnego rozdysponowania - zielone statystyki
3x30 poziomów = 90 punktów do swobodnego rozdysponowania - niebieskie statystyki

Każdy następny reskill kosztuje więcej. Dla permanentnie zatrudnionego najemnika np. IMP'a wygląda to tak

Pierwszy - 68 gold
Drugi - 135 gold
Trzeci i każdy następny - 199 gold


p5zx pisze:
Jesteś w stanie podać jak powinien wyglądać build takiego Shadowa pod pistolet i snajperkę głownie chodzi mi o Perception do ilu max się opłaca dawać bo tego nie jestem pewny.

Jak ma być Commando, to przede wszystkim punkty akcji muszą być na 23. Trzeba tutaj mieć łącznie 102 punkty z dexterity i reflexu. Ja w moim Impie ustawiłem sobie po równo po 51. Dzięki temu mam przerwanie na poziomie 13 punktów i skradanie się na poziomie 51 punktów. Muszą być obydwie statystyki bardzo wysoko, bo niektóre mega osłony wymagają obydwu statystyk na wysokim poziomie.

Nikt nie inwestuje w percepcje u commando. Maks to 20 punktów i nie dawaj więcej. Dlaczego, a no dlatego, że mega osłony na głowę lub tułów wymagają dużej siły i zdrowia, a nie percepcji. Są bronie i przedmioty, które wymagają percepcji na określonym poziomie, ale maks jaki widziałem to 13 punktów. Lepiej mieć mega osłonę niż duży zasięg. Commando walczą na krótkim zasięgu pistoletami. Snajperka to poboczna rzecz. Wystarczy, że założysz odpowiedni kapelusz i będziesz miał percepcje plus 15 i razem 35, to już w zupełności wystarczy dla Commando.

Najlepsze osłony darmowe na tulów to: bomb siut uncommon (endurance i strenght po 43) oraz kelly's armor epic (strength na 55)
Najlepsze osłony darmowe na głowę to: chemical fritz honored (endurance i strength na 39)
Najlepsze osłony płatne na głowę to: heavy kraut I (endurance i strength na 33)

Musisz tak rozdysponować punkty, aby commando miał możliwość noszenia tych ubrań. Wtedy będziesz mógł powalczyć z najlepszymi.

Podstawa to pistolet. Najlepszy pistolet jaki znalazłem to junk 12revolver (111 damage,) więc tyle przynajmniej musisz mu dać (64 punkty dla pistoletów). Oczywiście musisz mu dać więcej, żeby celniej strzelał. Poziom 80 punktów to minimum.

Resztę punktów musisz przeznaczyć na snajperkę. Teraz najlepsza z darmowych to junk WA2000, ale ona potrzebuje 63 punktów. Natomiast płatna po craftingu to MSG 90 i potrzebuje 59 punktów snajperskich umiejętności. Niestety wątpię, aby Ci się udało mieć bardzo wysoki pistolet i do tego móc używać najlepszych snajperek. Będziesz musiał tak porozdawać punkty aby pistolet był jak najwyżej i jednocześnie żebyś mógł używać jakiejś dobrej snajperki.


Teraz najważniejsze. Tuż przed świętami szykuje się duża aktualizacja, która podobno ma zmienić na tyle rozgrywkę, że każda klasa najmenika ma być tak samo dobra. Chcą skończyć z nudnym wybieraniem i graniem tylko commando. Ja uważam, że to krok w dobrą stronę. Na pewno natomiast ma być odblokowana możliwość dalszego ulepszania naszego obozu oraz wszystkie przedmioty z ikonką craft będą teraz mogły być rzeczywiście craftingowane. Aktualnie to większość przedmiotów z ikonką craft nie da się craftingować.

Ja bym osobiście zalecał wstrzymanie się z zakupami do wydania patcha i zobaczenia przynajmniej co daje nowego. Być może reskill wtedy będzie musiał iść w całkiem inną stronę oraz najlepsze przedmioty przestaną być najlepsze na rzecz innych.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
p5zx
Post : 07 gru 2012 23:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Dzięki za tak obszerną odpowiedz.

Ja robiłem swojego IMPa w tak aby miał najlepsze smg czyli te 60kilka pkt a resztę w snajperkę i o wiele za dużo w perception.

Piszesz że tylko strzały w głowę a z takiego WA2000 (junk) to nie za ciekawie to wygląda nawet przy wysokim perception i skilu na snajperkę.

Cytuj:
ma być odblokowana możliwość dalszego ulepszania naszego obozu oraz wszystkie przedmioty z ikonką craft będą teraz mogły być rzeczywiście craftingowane. Aktualnie to większość przedmiotów z ikonką craft nie da się craftingować.


Coś by się w końcu ruszyło bo to mnie najbardziej irytowało że są bronie z ikonką a nic się nie da zrobić.

Cytuj:
Ja bym osobiście zalecał wstrzymanie się z zakupami do wydania patcha i zobaczenia przynajmniej co daje nowego. Być może reskill wtedy będzie musiał iść w całkiem inną stronę oraz najlepsze przedmioty przestaną być najlepsze na rzecz innych.


Tak też zrobię zobaczę tez jakie będą możliwości craftingu i ile sztabek złota będzie potrzebne aby to wszystko ogarnąć ale coś mi się wydaje że więcej niż chciałbym wydać.

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 08 gru 2012 12:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


p5zx pisze:
Ja robiłem swojego IMPa w tak aby miał najlepsze smg czyli te 60kilka pkt a resztę w snajperkę i o wiele za dużo w perception.

Ja mojego IMP'a za pierwszym razem robiłem również pod SMG i snajperkę. Przechodzenie misji z użyciem SMG i snajperek było łatwe. Niestety do walk PvP okazało się to nie trafnym wyborem. Na 45 poziomie miałem 90 SMG i 63 Snajperki i 40 perception i 23 PA, a w silę w ogóle nie inwestowałem. Na końcu dowiedziałem się, że siła zmniejsza odrzut broni przy serii i więcej kul może wtedy trafić w cel, a ja jej miałem 25 i dziwić się, że w mojej serii tylko jedna kulka trafiała w cel.

Po resskilu mój IMP ma tylko 20 perception, 23 PA, a całą resztę dałem na siłę. Starczyło na 52 punkty. Teraz to większośc serii trafia w cel. Jako, że IMP jest i tak do niczego, to nie zmieniałem mu broni dalej ma SMG i snajperkę.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron