Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 52 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Starchris
Post : 26 paź 2012 13:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Miałem zamiar kupić płatne przedmioty, ale te najlepsze tak podrożały, że nawet już o tym nie myślę (ze 140 do nawet 270 złotych sztabek). Zepsuli to co działało dobrze, czyli dolary w grze, które zdobywało się za darmo (obniżyli zdobywane kwoty i ceny przedmiotów). Natomiast podnieśli ceny przedmiotów płatnych. Czy ktoś widzi jakaś logikę, bo ja nie.

Obniżyli również złote sztabki za początkowe płatne przedmioty. Jestem ciekaw, kto był by na tyle głupi, żeby wydać 39 złotych sztabek, na pierwszą płatną snajperkę, która staje się o wiele gorsza już po godzinie grania, bo tyle wystarczy aby zdobyć bezpłatną o wiele lepszą snajperkę.

Dalej nie poprawili zamiany złotych sztabek na pieniądze. Jeszcze raz się zapytam, kto był by na tyle głupi żeby wydać 210 złotych sztabek za 32 tyś. dolarów.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
p5zx
Post : 27 paź 2012 04:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Z tego co widzę to zmieniło się też obliczanie zadawanych obrażeń, mam wrażenie że teraz dużo łatwiej tracimy zdrowie. W przypadku Light Vest dla snajpera wcześniej byłem w stanie przyjąć na nią dużo strzałów teraz od pierwszego trafienia odejmuje mi od zdrowia.

Co do sztabek złota to nawet nie chce mi się pisać bo to jakaś kpina nie mam zamiaru wydać na tą grę złotówki.

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 27 paź 2012 15:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


p5zx pisze:
Z tego co widzę to zmieniło się też obliczanie zadawanych obrażeń, mam wrażenie że teraz dużo łatwiej tracimy zdrowie. W przypadku Light Vest dla snajpera wcześniej byłem w stanie przyjąć na nią dużo strzałów teraz od pierwszego trafienia odejmuje mi od zdrowia.

To nie jest błąd, oni pozmieniali wszystkie misje tak, że dużo przeciwników posiada teraz amunicję AP, która jak wiadomo przechodzi przez każdą osłonę jak przez masło. Prawdopodobnie pomyśleli, że dzięki takiemu zabiegowi i trudniejszym misjom, ktoś będzie na tyle głupi, że kupi amunicję AP i będzie ją zużywał na misję. Po prostu śmiech na sali :lol2:

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
p5zx
Post : 27 paź 2012 22:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Mi się to podoba że misje są trudniejsze bo nie oszukujmy się ostatnia seria misji (45) była baaardzo łatwa przeciwnicy bez kamizelek byli łatwym celem teraz chociaż mogą coś się bronic :)
Ja z kolei nie użyłem jeszcze ani razu amunicji HP ani AP gram tak jak by jej nie było, na początku czekałem aż misje staną się trudniejsze ale się nie doczekałem i zwykła amunicja dawała sobie rade, reasumując mam tego odłożone w magazynie ładną ilość.
Zmienili też nagrody za wykonanie całych kontraktów teraz z tego co patrzyłem dużo jest controler chipów, iou, i właśnie amunicji HP,AP, więcej jest też chyba samych sztabek, ja nie wydawałem sztabek bo myślałem ze mi na jednego najemnika starczy żeby go wykupić a wyszło tak że wykupiłem jeden slot na najemnika i zostały mi chyba 64 sztabki za które wiele nie zrobię.

Teraz ta ostatnia misja jest naprawdę ciekawa,właśnie mi zabili 3 z 4 najemników ostatnie 20 hp mi zostało.
żeby wszystkich uzdrowić i naprawić itemy wydałem z 30k za misje dostałem coś ponad 10k wiec teraz żeby zarobić trzeba przechodzić misje perfekcyjnie. Muszę podszkolić najemników bo 2 mam na 45lvl ale 2 wymieniałem i teraz są coś około 38lvl takim składem przed updatem wszystkie ostatnie misje zrobiłem bez problemu na srebro za pierwszym razem (w ostatniej brąz bo nie zauważyłem jakie są kryteria) teraz widzę że będzie ciężko gdyż wcześniej bazowałem na dużej ilości dolarów można było łatwo naprawiać i uzdrawiać teraz jest to niemożliwe co prawda mam troche dolarów zarobionych przed updatem ale przy takim tempie wydawania szybko się skończą.
Naprawę i leczenie też zmienili i nie są to dobre zmiany z tego co widzę jest ciężej ulepszyć i tyle, dodali więcej przedmiotów które tak naprawdę niewiele się różnią od siebie nie ma nic co podnosiło by i procentową szanse jak i podnosiło zdrowie (jak plastry wcześniej )
Wszystkie te zmiany są marną próbą wyłudzenia pieniędzy od graczy dobrze że skończyłem wszystkie misje chyba zrobię sobie przerwę dopóki nie dodadzą misji na 45lvl+ albo kolejny update nie zmieni tego co teraz zepsuli.

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 28 paź 2012 16:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


p5zx pisze:
Wszystkie te zmiany są marną próbą wyłudzenia pieniędzy od graczy dobrze że skończyłem wszystkie misje chyba zrobię sobie przerwę dopóki nie dodadzą misji na 45lvl+ albo kolejny update nie zmieni tego co teraz zepsuli.

Dokładnie po to to zrobili, zresztą muszą zarabiać na tej grze, co jest oczywiste, lecz wykonali to w taki sposób, jakbyśmy my gracze, byli dla nich niczym więcej jak tylko zwykłymi przedmiotami do wydawania kasy na nich. Teraz nikt nie będzie wydawał ani grosza na tę grę. Na oficjalnym forum posypała się taka fala krytyki za to co zrobili, że chyba da im to do myślenia.

Nie grałem w wersję BETA, ale z tego co czytam to była to najlepsza wersja. Z każdym kolejnym uaktualnieniem gra stawała się coraz gorsza.

Z kolei na forum Bear's Pit są tylko trzy tematy na temat JAOnline. Aż tak popularna jest u nich ta gra.

Znalazłeś może jakieś super bronie i przedmioty, bo chętnie bym poznał kryteria ich używania (najbardziej by mnie interesowały SMG). Ja znalazłem następujące:

Walther 2000 (wersja junk), snajperka, obrażenia 93, trzeba mieć poziom 45 i snajperki na 63.
Zastava M93 (wersja uncommon i junk) snajperka obrażenia 92 i 104, trzeba mieć poziom 45 i snajperki na 59 i 60.
12GA Revolver (wersja junk) pistolet, obrażenia 111, trzeba mieć poziom 45 i pistolety na 64.
Mp5 (wersja uncommon i junk), SMG, obrażenia 59 i 60, trzeba mieć poziom 45 i SMG na 60 i 59.
HK MG4 (wersja junk) LKM, obrażenia 68, trzeba mieć poziom 45 i LKM na 64 (strzela 7 kul w serii)

Four Dead Eyes (epic) kapelusz, ochrona 89, trzeba mieć poziom 42 i dexterity na 39.
Bomb Suit, (uncommon) tulów, ochrona 129, 59, 129, trzeba mieć poziom 45 i endurance oraz strength na 43.
Bomb Suit, (junk) tulów, ochrona 100, 31, 100, trzeba mieć poziom 45 i endurance oraz strength na 43.
Kelly's Armor (epic) tulów, ochrona 139, 51 0 (durability 208), trzeba mieć poziom 43 i strength na 55.
Siegebraker (epic) tulów, ochrona 91, 76, 51 (durability 186), trzeba mieć poziom 41 i strength na 39.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Poznanczyk
Post : 29 paź 2012 13:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 8
  • Dołączył: 30.08.2011


Ta ostatnia aktualizacja to klapa, 50k dolarów odłożone i już się rozeszły, a zatrzymałem się na 31poziomie ;/

_________________
"Mieli do wyboru wojnę lub hańbę, wybrali hańbę, a wojnę będą mieli także. Wybrali hańbę, a wojnę będą mieli i tak."

Winston Churchill


*
 
p5zx
Post : 31 paź 2012 21:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Po paru dniach od ostatniej aktualizacji mogę stwierdzić że nie jest tak źle jak myślałem.
System naprawy jak i leczenia działem całkiem nieźle, z kasą rzeczywiście jest krucho ale da się przeżyć.
Co do tych sztabek złota to i tak nie mam zamiaru wydawać na tą grę realnych pieniędzy (no chyba że na 5ty slot na najemnika :) )
Najlepsze jest to że poziom trudności w końcu jest optymalny jeśli się nie używa amunicji AP, HP to jest naprawdę fajnie trzeba trochę pomyśleć.

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 01 lis 2012 18:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Cytuj:
Patch notes 01.11.2012
Hi JAO fans,

As we told you, we didn’t manage to fix the reputation gain, but there are some new feature you may like. For example we included a new prestige map with some little surprises. We also included some new armors and the requirements for JAO are reduced now, for that the game should be running smoother.

List of the patch notes:

- New prestige map: A cool new map with height differences and respawn triggers
- New armor variations
- Decreased memory footprint of client
- Decreased loading times of client
- All items with durability loss are grey now

Kolejna ich zdaniem aktualizacja - pięć bezwartościowych zmian. To są jakieś kpiny. Upgrade szptala kosztuje teraz o wiele mniej, ale gdy kliknąłem na upgrade "Monitoring Tools" to wzięło mi kasy jak po staremu czyli około 30 tyś., a nie jak pisało tylko 3 tyś. Czy ktoś przy okazji mógłby to sprawdzić, że tylko ceny pisane zostały zmienione, a nie zostały te pobierane.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
p5zx
Post : 02 lis 2012 02:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Cytuj:
- All items with durability loss are grey now
:one: :one: :one:

Nie no praca nad grą idzie pełną parą ;)


Cytuj:
Czy ktoś przy okazji mógłby to sprawdzić, że tylko ceny pisane zostały zmienione, a nie zostały te pobierane.


U mnie ceny pisane zostały takie jak wcześniej czyli dalej ponad 30tys


Brakowało mi 1 controler chipa do power generatora a teraz zmienili na IOU ehhh

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 05 lis 2012 14:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Niestety coraz więcej graczy odchodzi od JA Online z powodu braku jakiejkolwiek reakcji ze strony twórców gry. Przestali oni (twórcy) nawet odpowiadać na pisane przez graczy problemy. Ogólnie bardzo nie przyjemna sytuacja się zrodziła. Ja też już w to nie gram.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
p5zx
Post : 06 lis 2012 19:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Chyba się zorientowali że coś nie wypaliło.

Upcoming fixes...
- Cash Gain for higher level Missions increased again
- Cash grind - you get more cash playing missions below your level (as long as they are at least slightly dangerous)
- After PvP health and weapon/armor are fully restored to the level they had before you entered a PvP match
- Merc XP gain now keeps pace with company reputation gain, so you don't get in over your head...

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 13 lis 2012 20:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010



_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
p5zx
Post : 14 lis 2012 03:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 73
  • Dołączył: 26.08.2011
  • Skąd: Warszawa


Też mi się tak wydaje,dziś nawet chwile pograłem ale myślałem ze więcej będzie dolarów za wykonane misje.
Ale z drugiej strony dobrze że coś z tym zrobili,a co do wykupowania przedmiotów za sztabki to jest to bezsens dla osoby co ma wszystkich najemników na 45lvl bo prawie każda broń od 45lvl jest lepsza niż ta ze sklepu.

_________________
"Damn guns. A knife never runs out of ammo."


*
 
Starchris
Post : 25 lis 2012 12:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Wyszła kolejna aktualizacja. Chciałem napisać newsa o tym, ale jak zobaczyłem ilość zmian to mi się odwidziało. :lol2: Jest tyle spraw do poprawy i ulepszeń, a oni dają coś takiego. :lol2:

Cytuj:
Changes for the patch from the 23rd of November 2012:

Fixes:

1. Fixed potential item loss issue and login issues which occurred sometimes after PvP.
2. Improved the server performance and reliability in order to handle all player actions faster.
3. HQ building upgrade costs are displayed correctly now for 4 digit values as well.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Starchris
Post : 07 gru 2012 19:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Kolejna rekordowa aktualizacja. Jak tak dalej pójdzie, to wykonają aktualizację bez aktualizacji i to już będzie absolutny rekord.

Cytuj:
Fixes 6th of December 2012

Fixes:

1. Fixed a bug which caused the unity webplayer to crash upon shooting for some webplayer version recently released by Unity.
2. Fixed a bug which displayed wrong prices when buying fuel in some instances. The amount deducted and the amount displayed in the pop-up was always correct though.

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna


cron