Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 117 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Autor Wiadomość
DanielS
Post : 17 sie 2015 00:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 48
  • Dołączył: 07.09.2014


Uruchamiasz INI Editor.
Windowed mode=FALSE
Przy okazji możesz tam ustawić rozdzielczość.
Załącznik:
Ashampoo_Snap_2015.08.17_01h32m10s_001_JA2 v1-13 - INI Editor.png
Ashampoo_Snap_2015.08.17_01h32m10s_001_JA2 v1-13 - INI Editor.png [ 114.42 KiB | Przeglądany 1976 razy ]


*
 
Ares
Post : 22 sie 2015 13:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 4
  • Dołączył: 31.08.2014


Głupie (a może nie?) pytanie, czy powinno być tak, że w Bobby Ray's nie mam żadnych granatów bojowych, to samo się tyczy granatów do granatników i pocisków do moździerzy, same dymne, plastikowe i hukowe. :O


*
 
Ripper
Post : 22 sie 2015 16:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


A nie jest to tak że mają one inny obrazek niż ten z JA2 ?
W UC mają one chyba inny obrazek, CHYBA.


*
 
hutnik
Post : 02 sty 2016 10:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 29.09.2008


Witam, mam JA2 Wildfire ENG GOG version i chciałbym ją ożenić z modem 1.13 oraz Urban Chaos. Jak to zrobić i w jakiej kolejności? Grałem kiedyś sto lat temu w Urban Chaos ale zdaje się, że bez 1.13 i niewiele z tego pamiętam.

Przeszedłem zwykły Wildifre na 1.13 bez problemów („JA2 Wildifre ENG” + „JA2 Modifications on JA2 Wildfire v1.23” + „JA 2 1.13 (7435) Wildfire ENG”).

Czy mogę na powyższy zestaw wkleić po prostu: „1.13(7435+bugfix)_urban_chaos_v4.50_eng”?

Martwi mnie to, że „JA 2 1.13 (7435) Wildfire ENG” jest chyba w wersji bez bugfixa 7609, a w instrukcji Urban Chaos wyraźnie napisali, że ma być wersja: „2014 Stable 1.13 Release (7435) + JA2_113_UpdateForRelease7435_English_7609”.

Wkleiłem tak jak wyżej i niby mi ten Urban Chaos działa normalnie, a przy ładowaniu ekranu SIRTECH piszę mi, że wersja jest 7609 (a przy ładowaniu samego Wildifre+ JA2 Modifications on JA2 Wildfire+ JA 2 1.13 (7435) Wildfire ENG piszę mi, że wersja jest 7435).

Boję się, że teraz mi niby wszystko działa a potem mi się na czymś wykrzaczy i savy pójdą się paść.

Czy powinienem w związku z tym zainstalować w kolejności:
- JA2 Wildifre ENG
- JA2 Modifications on JA2 Wildfire v1.23 (ja2_mods_on_wildfire_v1.23)
- JA 2 1.13 (7435) + Bugfix (7609) ENG (ja2_1.13(7435)_eng+bugfix)
- 1.13(7435+bugfix)_urban_chaos_v4.50_eng
?

Czy też zostać przy aktualnej kombinacji:
- JA2 Wildifre ENG
- JA2 Modifications on JA2 Wildfire v1.23 (ja2_mods_on_wildfire_v1.23)
- JA 2 1.13 (7435) Wildfire ENG (1.13(7435)_wildfire_eng)
- 1.13(7435+bugfix)_urban_chaos_v4.50_eng
?

I pytanie czy mogę na powyższe zestawy nałożyć jeszcze jakiegoś ciekawego moda przy zachowaniu stabilności gry i balansu.

Z góry dziękuję za pomoc.


*
 
Ripper
Post : 02 sty 2016 10:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Hutnink mam pytanie skoro grałeś na ostatniej stabilnej wersji 1.13, jak sobie poradziłeś z bugiem LAW out of range ?

Co do twojego pytania, to powinieneś zostać w opcji 1.


*
 
hutnik
Post : 02 sty 2016 23:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 29.09.2008


Ripper pisze:
Hutnink mam pytanie skoro grałeś na ostatniej stabilnej wersji 1.13, jak sobie poradziłeś z bugiem LAW out of range ?


Nie spotkałem się z takim bugiem. A o co w nim chodzi?


*
 
Ripper
Post : 03 sty 2016 10:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Że nieda sie strzelać z lawów, zawsze jest po za zasięgiem, wiesz celowniczek miga, i zadaje ono czołgom jakieś 15dmg... sprawdzałem na polskim ja2 i angielskim gold + 1.13 w tej najnwoszej stabilnej wersji i ZAWSZE było out of range.


*
 
hutnik
Post : 03 sty 2016 18:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 29.09.2008


Ripper pisze:
Że nieda sie strzelać z lawów, zawsze jest po za zasięgiem, wiesz celowniczek miga, i zadaje ono czołgom jakieś 15dmg... sprawdzałem na polskim ja2 i angielskim gold + 1.13 w tej najnwoszej stabilnej wersji i ZAWSZE było out of range.


Zaraz zaraz chyba miałem tego buga. Zdarzyło mi się użyć parę razy LAW-a z braku laku i faktycznie mimo, że byłem blisko to pokazywał mi out of range. Ale nie zwróciłem na to specjalnie uwagi bo pomyślałem, że po prostu w 1.13 Wildifre LAW na tanki jest do bani, najlepiej sprawdzał mi się RPG GROM z rakietą ppanc, Grizzly z reguły zdejmował tym tank 1 strzałem (GUS miałby pewnie skuteczność 100%). Nawet RPG z innymi rakietami niż ppanc sprawdzał się lepiej niż wszystko inne (lepiej niż jednorazówki). A rakiet w okolicach Meduny jest od groma. Także inne rakietnice, które nawet miały nominalny b.wysoki dmg (Tavolga, Trzmiel itd.) okazywały się mało skuteczne na tanki. Zresztą w Medunie i okolicach jest fura różnych ppanców, więc można spokojnie obejść się bez LAW-ów :). Więc jak dla mnie ten bug nie był zbytnio problematyczny.


*
 
Ripper
Post : 04 sty 2016 12:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


Dzięki za odp przyda się :)


*
 
HanterTheOne
Post : 04 sty 2016 16:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 7
  • Dołączył: 04.01.2016
  • Skąd: Polska, Śląsk


Cześć wszystkim. Dawno dawno temu kombinowałem sporo w plikach gry. Teraz modyfikacje wychodzą w całych pakach, zintegrowane we wszystkie systemy więc nie trzeba się tyle bawić... ale do rzeczy, moje pytanie brzmi następująco: Mam "wrzuconego" mod Urban Chaos 1.13 v4.50 BETA na Jagged Alliance 2 GOLD. Wszystko fajnie śmigało do momentu aż nie zachciało mi się aktualizować 3 głównych plików exe (w głównym folderze gry w notatniku są linki do najnowszych wersji) po których gra Urban Chaos działa stabilniej i zależy mi żeby nie cofać się do wersji "rozwojowej", a mój problem pojawia się w momencie kiedy wróg atakuje i chcę któregokolwiek zastrzelić. Nieważne w jaką część ciała wróg oberwie lub z jakiej broni, zawsze ściąga po 4, 5 pkt energii. Przeskanowałem cały główny plik .ini w folderze data-UC113 (ja2_options) ale jedyne co znalazłem to jakieś obrażenia zadawane w głowę, nic poza tym.

Może ktoś pomóc gdzie znajdę linijki, ewentualnie plik odpowiadający za obrażenia, o ile w ogóle taki istnieje? Ewentualnie proszę o odpowiedź czy obrażenia nie są zawarte w samym kodzie pliku .exe (w co powątpiewam)?

Z góry dzięki za pomoc jeśli kogoś zainteresuje post ;]


*
 
hutnik
Post : 04 sty 2016 17:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 25
  • Dołączył: 29.09.2008


Podbijam jeszcze raz moje pytanie, czy mogę nałożyć na Urban Chaos 1.13 (“JA2 Wildifre ENG” + “ja2_mods_on_wildfire_v1.23” +” ja2_1.13(7435)_eng+bugfix” + “1.13(7435+bugfix)_urban_chaos_v4.50_eng”) jakikolwiek inny mod?

Chodzi mi przede wszystkim o AIMNAS, w który jeszcze nigdy nie grałem. Chętnie bym postrzelał z nowych pukawek bo te z 1.13 mam już rozpracowane, a nie uśmiecha mi się grać jeszcze raz (oczywiście chwilowo) w kampanię Arulco bo przed chwilą ją przeszedłem :).


*
 
Ripper
Post : 04 sty 2016 17:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 324
  • Dołączył: 24.09.2010


HanterTheOne pisze:
Cześć wszystkim. Dawno dawno temu kombinowałem sporo w plikach gry. Teraz modyfikacje wychodzą w całych pakach, zintegrowane we wszystkie systemy więc nie trzeba się tyle bawić... ale do rzeczy, moje pytanie brzmi następująco: Mam "wrzuconego" mod Urban Chaos 1.13 v4.50 BETA na Jagged Alliance 2 GOLD. Wszystko fajnie śmigało do momentu aż nie zachciało mi się aktualizować 3 głównych plików exe (w głównym folderze gry w notatniku są linki do najnowszych wersji) po których gra Urban Chaos działa stabilniej i zależy mi żeby nie cofać się do wersji "rozwojowej", a mój problem pojawia się w momencie kiedy wróg atakuje i chcę któregokolwiek zastrzelić. Nieważne w jaką część ciała wróg oberwie lub z jakiej broni, zawsze ściąga po 4, 5 pkt energii. Przeskanowałem cały główny plik .ini w folderze data-UC113 (ja2_options) ale jedyne co znalazłem to jakieś obrażenia zadawane w głowę, nic poza tym.

Może ktoś pomóc gdzie znajdę linijki, ewentualnie plik odpowiadający za obrażenia, o ile w ogóle taki istnieje? Ewentualnie proszę o odpowiedź czy obrażenia nie są zawarte w samym kodzie pliku .exe (w co powątpiewam)?

Z góry dzięki za pomoc jeśli kogoś zainteresuje post ;]


Ostatnio sprawdzałem najnowszą wersje btea, i mi też każdy trafionby strzał zabierał po3-5hp, poprostu jakiś bug, radze ci grać na najnowszej stabilnej +bugfix

:HUTNIK z chęcia bym pomógł, ale niestety AIMNAS nigdy nie instalowałem, bo nie jarał mnie ten mod, teraz zagrywam się w 1.13 WILDFIRE 6.07 :)
Ale chybapowinno być ok.


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 4, 5, 6, 7, 8


cron