|
Starszy sierżant |
|
-
Posty:
361
-
Dołączył:
11.01.2007
|
Widzę że ta gra jakoś nie wzbudza zainteresowania:-(. Mimo wszystko wklejam małe tłumaczenie które zrobiłem przeglądając rosyjskie forum. Odpowiedzi na pytania internautów: -mapa sektora i cały landscape nie będzie zawieszony w "próżni"jak w Brygadzie, tylko otoczony dekoracjami co da wrażenie "horyzontu". -można celować w różne partie ciała. -ponad 150 modeli broni wraz z możliwością ich modyfikacji. -będzie 30 najemników, większość to będzie nowy "narybek", ale częściowo będą także ci którzy byli w Brygadzie. -nie będzie możliwości podziału grupy najemników na mniejsze. -gracz będzie dysponował maksimum 6 najemnikami. -główna mapa to "strategiczna" będzie miała pow. 600X600 km. -sektor będzie miał pow. 200X200 m. -prawdopodobnie będzie można mieć swoją bazę. Tam będziemy mogli umieśćić paru NPCów, np. doktora. -Questy będą wpływać na siebie wzajemnie, ale część niewykonanych, zepsutych zadań nie będzie miała negatywnego wpływu na głowny wątek. -ranni będą pozostawiać krwawe ślady. -będzie można niszczyć lampy i "źródła światła". -nie będzie można budować denensywnych instalacji (bunkry, druty kolczaste, okopy itd). -nie będzie poruszających się pojazdów po sektorze (transport oczywiście taki jak w Brygadzie). -siły rządowe będą używać broni amerykańskiej, partyzanci za to broni z bloku wschodniego. -będzie ragdoll, ale bez odpadających kończyn. -główne sektory nie będą losowe, oczywiście spotkania losowe będą generowane na różnych mapach (brak informacji ile ich będzie). -będzie podział na rodzaje sił wroga. Czyli np. atak na posterunek policji będzie łatwiejszy niż na obóz sił specjalnych. -Podstawowa mechanika cRPG pozostanie taka jak w Brygadzie. -raczej nie będzie możliwości połączenia kilku granatów w jedną wiązkę. -nie będzie miotaczy ognia. -będą "niespodzianki" w stylu miny i "potykacze". -krzaki i wysoka trawa pozwolą na lepszy ukrycie i kamuflaż. Będzie można przez nie strzelać. -developerzy starają się uniknąć sytuacji gdy napada na nas gang uzbrojony w Steyr Augi. czyli broń powinna być przystosowana do "poziomu" przeciwnika który jej używa. -wrogowie będą strzelać z granatników. -wrogowie nie będą mieli poruszających się pojazdów. -nie będzie można strzelać podczas przemieszczania się. -będzie ulepszony AI przeciwnika. Wrogowie będą współpracować ze sobą na większą skalę. -manualna dystrybucja punktów umiejętności będzie się odbywać najprawdopodobniej tylko przy tworzeniu postaci. Później skille będą wzrastać tylko przez ich używanie. -nie będzie wsparcia artyleryjskiego. -nie będzie można niszczyć budynków, ale wszystko inne tak. -planowane jest są także "siły rozjemcze" (mandat UN) -napisano już tysiące stron dialogów. Relacje z NPCami mają być zdecydowanie bardziej rozwinięte w stosunku do Brygady. -jeżeli gracz będzie chciał sprawdzić co się dzieje w kraju, np. po zasadzce na jakiegoś watażkę wystarczy że włączy radio [tutaj nie wiem czy dobrze zrozumiałem]. -przez wciśnięcie klawisza "z" będzie można włączyć/wyłączyć widok z oczu (a właściwie celownika) merca. Dzięki temu rozwiązaniu będzie można wygodniej celować w różne partie ciała.
|
|