Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 190 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna
Autor Wiadomość
snick
Post : 13 sty 2007 22:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Jeśli twórcy będą tryskać pomysłami w grze w takim stopniu, jak przy wyborze tytułu, to gra chyba nie zaskarbi sobie mojego uznania... xD


*
  WWW
lukasamd
Post : 14 sty 2007 16:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No rzeczywiście, w tej kwestii "NIECO" przesadzili :kosci:


*
  WWW
Lemur
Post : 15 sty 2007 14:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


@Snick. A co cie odrzuca od tej gry tytul, czy potencjalny brak optymalizacji?:-)


*
 
snick
Post : 15 sty 2007 15:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


@Lemur:

Najbardziej? Brak tur i punktów akcji... Bez tego gra nie ma u mnie szans. :D Później spodziewana "optymalizacja". Na końcu tytuł - przełknę każdy, jeśli tylko gra będzie dobra. ;)


*
  WWW
Lemur
Post : 23 sty 2007 21:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007




*
 
Lemur
Post : 27 sty 2007 13:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Widzę że ta gra jakoś nie wzbudza zainteresowania:-(. Mimo wszystko wklejam małe tłumaczenie które zrobiłem przeglądając rosyjskie forum. Odpowiedzi na pytania internautów:
-mapa sektora i cały landscape nie będzie zawieszony w "próżni"jak w Brygadzie, tylko otoczony dekoracjami co da wrażenie "horyzontu".
-można celować w różne partie ciała.
-ponad 150 modeli broni wraz z możliwością ich modyfikacji.
-będzie 30 najemników, większość to będzie nowy "narybek", ale częściowo będą także ci którzy byli w Brygadzie.
-nie będzie możliwości podziału grupy najemników na mniejsze.
-gracz będzie dysponował maksimum 6 najemnikami.
-główna mapa to "strategiczna" będzie miała pow. 600X600 km.
-sektor będzie miał pow. 200X200 m.
-prawdopodobnie będzie można mieć swoją bazę. Tam będziemy mogli umieśćić paru NPCów, np. doktora.
-Questy będą wpływać na siebie wzajemnie, ale część niewykonanych, zepsutych zadań nie będzie miała negatywnego wpływu na głowny wątek.
-ranni będą pozostawiać krwawe ślady.
-będzie można niszczyć lampy i "źródła światła".
-nie będzie można budować denensywnych instalacji (bunkry, druty kolczaste, okopy itd).
-nie będzie poruszających się pojazdów po sektorze (transport oczywiście taki jak w Brygadzie).
-siły rządowe będą używać broni amerykańskiej, partyzanci za to broni z bloku wschodniego.
-będzie ragdoll, ale bez odpadających kończyn.
-główne sektory nie będą losowe, oczywiście spotkania losowe będą generowane na różnych mapach (brak informacji ile ich będzie).
-będzie podział na rodzaje sił wroga. Czyli np. atak na posterunek policji będzie łatwiejszy niż na obóz sił specjalnych.
-Podstawowa mechanika cRPG pozostanie taka jak w Brygadzie.
-raczej nie będzie możliwości połączenia kilku granatów w jedną wiązkę.
-nie będzie miotaczy ognia.
-będą "niespodzianki" w stylu miny i "potykacze".
-krzaki i wysoka trawa pozwolą na lepszy ukrycie i kamuflaż. Będzie można przez nie strzelać.
-developerzy starają się uniknąć sytuacji gdy napada na nas gang uzbrojony w Steyr Augi. czyli broń powinna być przystosowana do "poziomu" przeciwnika który jej używa.
-wrogowie będą strzelać z granatników.
-wrogowie nie będą mieli poruszających się pojazdów.
-nie będzie można strzelać podczas przemieszczania się.
-będzie ulepszony AI przeciwnika. Wrogowie będą współpracować ze sobą na większą skalę.
-manualna dystrybucja punktów umiejętności będzie się odbywać najprawdopodobniej tylko przy tworzeniu postaci. Później skille będą wzrastać tylko przez ich używanie.
-nie będzie wsparcia artyleryjskiego.
-nie będzie można niszczyć budynków, ale wszystko inne tak.
-planowane jest są także "siły rozjemcze" (mandat UN)
-napisano już tysiące stron dialogów. Relacje z NPCami mają być zdecydowanie bardziej rozwinięte w stosunku do Brygady.
-jeżeli gracz będzie chciał sprawdzić co się dzieje w kraju, np. po zasadzce na jakiegoś watażkę wystarczy że włączy radio [tutaj nie wiem czy dobrze zrozumiałem].
-przez wciśnięcie klawisza "z" będzie można włączyć/wyłączyć widok z oczu (a właściwie celownika) merca. Dzięki temu rozwiązaniu będzie można wygodniej celować w różne partie ciała.


*
 
Lemur
Post : 05 lut 2007 18:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Tak sobie pomyślałem że "7,62" będzie najprawdopodobniej najbardziej realistyczną grą ze wszystkich na które czekamy (nie odejmując nic JA 3 i JAZZ). Więc ta gra wymaga tak naprawdę najlepszego tłumaczenia. Jedna rzecz to tłumaczenie dialogów, a druga to tłumaczenie opisów broni i ich charakterystyk. Jagged nie jest aż tak wymagający pod tym względem. Dlatego zaproponuję aby tłumaczeniem "7,62" zajął się profesjonalista (chociażby z tego względu że tłumaczenie Bdygady nie było najlepsze). Mam tutaj na myśli człowieka który zajmował się np. zbrojownią do gry fabularnej "Neuroshima". Gość zna się na rzeczy, tu jest jego strona:

http://www.militech.sownet.pl/index2.html

Zaproponuję aby wysłać mu maila z propozycją tłumaczenia "7,62", a potem wysłać maila do Cenegi (?) z zapytaniem czy...da radę. Co wy na to?.


*
 
Len
Post : 06 lut 2007 13:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Wysłać maila do gościa zawsze możesz choć na pewno odpowie ci, że ma teraz wiele innych tłumaczeń na głowie. A jeśli uwielbia takie gry to duża szansa, że się zainteresuje. A jak wyślesz maila do Cenegi to ci odpowiedzą, że obecnie nie mają tej gry w planach - Standard :]


*
  WWW
Lemur
Post : 06 lut 2007 14:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Wiesz co Len?. Przekonałeś mnie...na nie;-). Po pierwsze dlatego że masz rację, po drugie że gadałem dziś z niejakim Pazurem 76 (autorem recki do Brygady na gryonline) i okazało się że taki mail był wysłany. Odpowiedź nadeszła szybko:
"Pocałujcie nas w nasze szanowne d...y"


*
 
Grizzli
Post : 07 lut 2007 16:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 267
  • Dołączył: 02.08.2006
  • Skąd: że :)


Jeśli chcemy miec dobre tłumaczenie to sami musimy soibie prosic. Jedynie o co mozemy prosic to by wydawca udostepnił nam jakieś narzędzie do edycji tekstów w grze. A w sprawie tej gry to mam dobrą wiadomosc- słyszałem jednak że silnik gry będzie zooptymalizowany i to nawet lepiej niż w BRYGADZIE E5!! i bedzie MNIEJ WYMAGAJĄCY !!!!!!! :jupi:

_________________
"Losing my sight Losing my mind Wish somebody would tell me I'm fine"


*
  WWW
Lemur
Post : 07 lut 2007 17:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


@Grizzly
A mogę cię prosić o podanie źródła tej pozytywnej informacji?. Chętnie po prostu się z nią zapoznam. Byłoby świetnie, bo Brygada nie wyglądała na zbyt wymagającą a okazało się że poniżej GE 6600 nie ma co grać, bo strasznie przycina. Pamiętam że przy moim AMD 2,6 , 7600 GS i 1 Gb RAMu gra się trochę cieła czasem, a przy dogrywaniu plansz mogłem sobie herbatę zaparzyć:-(.
Generalnie myślę że to nie takie głupie, bo goście dostali kasę za Brygadę i mają (mieli) nowy budżet, więc może rzeczywiście to dopieszczą.

A teraz pewna "anegdota" z rosyjskiego forum:

-Ja: Mam nadzieję że "7,62" nie będzie tak zubagowana jak Brygada
-Niejaki Ivashkin (przedstawiciel Apeironu): "7,62" to zupełnie inna gra, więc bugi też będą inne :D .
Rozwaliła mnie ta szczerość:-).


*
 
Grizzli
Post : 07 lut 2007 17:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 267
  • Dołączył: 02.08.2006
  • Skąd: że :)



_________________
"Losing my sight Losing my mind Wish somebody would tell me I'm fine"


*
  WWW
Lemur
Post : 07 lut 2007 17:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Dzięki, jakoś umknęło mojej uwadze:-)


*
 
Lemur
Post : 11 lut 2007 11:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Z odpowiedzi Apeironu na forum wynika jednak że gra będzie miała zdecydowanie większe wymagania niż Brygada. Pocieszające jest to że w przeciwieństwie do Brygady, 7,62 ma być zoptymalizowane do "granic możliwości".


*
 
Len
Post : 11 lut 2007 20:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Miejmy nadzieję, że te większe wymagania będą szły w parze z lepszą grafiką. Bardzo się cieszę, że wreszcie dotarło do nich, że optymalizacja kodu to równie ważna sprawa.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5 ... 13  Następna