Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 28 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
aszek
Post : 19 sty 2010 15:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Linki wygasły

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010 21:42 przez aszek, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 19 sty 2010 16:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006




*
  WWW
aszek
Post : 16 sie 2010 06:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


W związku z tym, że wyszedł BlueSun w wersji 1.03 (z Class System - więc chyba pogram znowu :P) a mnie się znudziło po raz n-ty ręczne instalowanie gry, wypakowywanie .azp, wrzucanie patcha, pakowanie .azp, wrzucanie moda i konfigurowanie tego - to napisałem automat:

Obrazek

http://jagged-alliance.pl/plik433/

Oczywiście patcha i BSa (z media packami) trzeba sobie samodzielnie ściągnąć.

Nie jestem pewien czy dobrze ustawiłem kompilator, więc jakby czegoś brakowało (.bpl) to pisać.

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


Ostatnio zmieniony 26 sie 2010 21:43 przez aszek, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
M'cin
Post : 03 wrz 2010 09:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


No to teraz poradź, guru, co źle robię. Bo mi tylko te okienka w nieskończoność wyskakują... tylko ściągłem, użyłem Twego softu i dla bezpieczeństwa kopię zapasową 7.62 zrobiłem. I kupa :(


Załączniki:
BS.JPG
BS.JPG [ 100.17 KiB | Przeglądany 2950 razy ]
*
 
aszek
Post : 03 wrz 2010 15:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Tak na szybko to mam tylko jedną sugestię, czy odpaliłeś może exeka prosto z archiwum ?

W folderze z aplikacją są dwie biblioteki .dll do rozpakowywania archiwów .rar i .7z, tu aplikacja chce abyś wskazał plik 7za.dll który zapewne nie znajduje się w tym samym folderze co updater. Wpisz w polu edycyjnym nazwa pliku *.dll i wskaż mu gdzie żeś ją posiał, albo lepiej wypakuj je do folderu z aplikacją.


Dodano: 03 wrz 2010 16:10

Jest inaczej niż sądziłem, musiałem spojrzeć i zrobić małe dochodzenie w tej kwestii i mogę powiedzieć, że plik archiwum w bazie JAC:
patch_unofficial_1_06.7z (1.997 MB)

jest niekompatybilny z updaterem, a to z tej przyczyny że w archiwum .7z jest dodany podfolder \762unofficial_patch106\ i dopiero w nim znajduje się patch. Zamiast, tak jak w wersji którą publikuje R@S patch siedzi prosto w archiwum. Ci którzy pobrali patcha z rapida nie mają problemów (.rar), bo updater miał wspołpracować z tymi relasami które daje R@S. Ja nie przewidziałem (a i nie ściągałem z JAC patcha), że LukasAMD po prostu dodał info skąd plik ściągnięty a właściwego patcha przesunął do podfolderu - cóż, z tym plikiem updaterowi nigdy się nie uda współpraca. Choć w sumie mogłem to wcześniej sprawdzić, bo u siebie testowałem cały proces kilkukrotnie. Jak widzę biblioteka .dll z której korzysta aplikacja ma też jakieś problemy z otwarciem tego archiwum z bazy na JAC i domaga się podania następnej części (volume)- pewnie nie zna tej wersji... :/

Dobra, to w kwestii technicznego objaśnienia sytuacji, natomiast jeśli ktoś ma .rar'a z rapida to wczystko gra, a dla tych co koniecznie chcą mieć .7z proponuje ściągnąć przepakowane archiwum, zgodne z relasem R@S'a:

http://www.aszeq.republika.pl/762/Unofficial%20Patch%201.06.7z (1.593MB)

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
M'cin
Post : 03 wrz 2010 16:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Zabawa trwa dalej, jak widać. Pół godziny mu nie starczyło.


Załączniki:
bsa.JPG
bsa.JPG [ 66.16 KiB | Przeglądany 2939 razy ]
*
 
aszek
Post : 03 wrz 2010 16:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Widzę, że patcha już sobie ściągnąłeś i rozpoczeła się właściwa faza konsolidacji. Jak dysk rzęzi to znaczy że praca wrę :P
azp.exe jest wywołany jako proces z niskim priorytetem, u mnie średnio cała procedura trwa 12min, 30min to coś za dużo... można wiedzieć jaki masz procek ? Albo możesz spojrzeć do menadżera zadań i zobaczyć ile % CPU bierze azp.exe ?

a właśnie zauważyłem, przycisk ma tytuł 'wyście' - więc przerwałeś (pewnie krzywy klik) - musialeś nacisnąć 'przerwij' :D Od nowa... :P

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2010 16:20 przez aszek, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
M'cin
Post : 03 wrz 2010 16:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Albo błąd wypakowywania i nie ustawiłeś w programie komendy typu "wyskocz okienko <coś się sp********, zapraszamy ponownie>". Gdy spróbowałem wypakować na już spierniczonego 7.62, od razu po patchu przerwij zmienił się na wyłącz bez info o błędzie.

A jednak, sprawdziłem, samo się przerywa, czyli cuś nie tak.

aszek pisze:
Kolejność instalacji:
- 7.62 HC
- Zawartość Patch 1.06 wrzucić do folderu gry i potraktować 'PatchMe.bat', utworzy się 'Patch_1_12.azp'
- Zawartość Blue Sun 1.01 wrzucić do folderu gry

No chyba że wszystko powinienem przenieść do folderu gry, bo nie pisałeś, że przy updaterze trzeba :)


W ogóle, co oznacza "Wypakowywanie: D:\7.62-high calibre\_update\pack0.azp" - on wypakowuje do tego pliku czy ten plik? bo ani podfolder _update, anie plik pack0 nie istnieje u mnie. Czyżbyś coś przemilczał.


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2010 16:54 przez M'cin, łącznie zmieniany 3 razy

*
 
aszek
Post : 03 wrz 2010 17:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Wiesz, updatera robiłem kilka godzin i jak to bywa z takimi naprędce skleconymi aplikacjami nie zajmowałem się obsługa błędów, dlatego jest ta informacja że przerwanie procesu aktualizacji spowoduje konieczność reinstalki. Jest po prostu kilka faz aktualizacji które są od siebie zależne i tysiące rzeczy może pójść nie tak. Przyjąłem po prostu, że user gdzieś ściągnie na HDD:
- patch
- BSa
- Media Packi
- aktualizator, który ładnie i w całości wypakuje do jakiegoś folderu (byle z dala od 7.62)

- i właśnie zainstalował HC

Nic nie przenoś do folderu gry, nie pomagaj updaterowi w żaden sposób (jakieś grzebanie, przenoszenie czy kasowanie) po prostu instalka gry, pokaż updaterowi gdzie masz patcha, BSa i Media Packi i tyle. Jeśli mu przerwiesz to zabawa od nowa.

Ta informacja wypakowywane czegoś przez azp.exe czy .dll jest powiadomieniem dla Ciebie, że coś się dzieje. Aplikacja po prostu zleca zrobienie danej czynności zewnętrznemu programowi. Nie znam specyfikacji pliku .azp, więc odpalam azp.exe z poziomu aplikacji, w osobnym wątku z odpowiednimi parametrami i mogę tylko czekać na efekt, bo nie mam wglądu w sam proces ani tym bardziej w postęp tego co azp.exe robi. Oprogramowywać .dll'ek dla samego progress bara mi się nie chciało, choć można.

Folder \_update\ jest tworzony ma potrzeby bieżącego zadania (folder roboczy), updater potem tam posprząta. Tam trafiają .azp (i jak przerwiesz aktualizację to tam znajdziesz bieżący rozpakowywany/pakowany plik. azp).

W zasadzie jest możliwe aby po przerwaniu aktualizacji proces się mógł wznowić, wystarczy przerzucić plik pack0.azp z folderu \_update\ do głównego folderu gry, ale nie polecam tego robić bo jest kilka dodatkowych warunków (zależy czy foldery z gry zostały już przeniesione), więc zrób to raz a dobrze -

instalnij grę i aktualizuj od nowa. Patcha już masz, więc będzie oki.

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
M'cin
Post : 03 wrz 2010 18:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


A czy muszę instalować? Nie wystarczy uprzednio zrobiona kopia zapasowa folderu z grą? po formacie partycji C sprawdziłem, i gra radziła sobie bez rejestru.


*
 
aszek
Post : 03 wrz 2010 19:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Jeśli masz kopie zapasową świeżo zainstalowanej gry to nie nie musisz jej ponownie instalować, równie dobrze można potraktować to updaterem (stąd nawet opcja wyboru gdzie ma przebiegać konsolidacja) i możesz wskazać inne miejsce gdzie jest mirror gry.

Tylko jedna uwaga, uprawnij się że folder gdzie będziesz aktualizował gierce jest pozbawiony \_update\ (do wywalenia ręcznie), bo jeśli on istnieje to updater traktuje to jako pozostałość po poprzedniej, nieudanej aktualizacji. Normalnie po aktualizacji tego folderu już nie będzie.

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
M'cin
Post : 03 wrz 2010 19:42
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Nic, nic, nic. Tak samo. Zauważyłem za to, że updater pomija media packi - najpierw unofficial patch, Blue Sun i od razu pack0 się wiesza, koniec. A pisałeś coś wcześniej, że bez tych paczek mod nie rusza. Może powinienem je wcześniej ręcznie wypakować?


*
 
aszek
Post : 03 wrz 2010 20:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Najpierw idze patch na grę, potem rozpakowanie tego co siedzi w konfigu \ini\vts.ini, czyli: pack0.azp, patch_1_01.azp, patch_1_02.azp, patch_1_10.azp, hwm.azp w takiej właśnie kolejności do folderu \_update\. Potem przesuwane są całe foldery (już z patchem) do \_update i tworzony jest pojedynczy .azp gry. Potem idzie czyszczenie \_update\ i rozpakowywanie tam BlueSuna (również z jego .azp), następuje znowu remanent folderów i mod jest docelowo pakowany jako osobne .azp. Media paki są aplikowane na sam koniec wprost do folderu gry. Na koniec folder _update jest usuwany i poprawiane są konfigi gry.

Nie ma takiej możliwości, aby widział jak BS jest obrabiany najpierw a potem pack0.azp.

Obawiam się, że archiwum w bazie na JAC znowu ma podfolder (qrwa!) i updater zgłupiał, ale możesz zrobić jeszcze jedno, mianowicie przy wyborze patcha/moda może być on już wypakowany do jakiegoś osobnego folderu i wówczas możesz wskazywać te miejsce (wybrać filter plików tekstowych - jest tam już odpowiednia, przedefiniowana jego nazwa) i ją wybrać. Updater poleci z aktualizacją już sam.

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
M'cin
Post : 03 wrz 2010 20:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Otworzyłem Blue Sun moda i tam nie ma ani jednego podfolderu... chyba że po prostu musi być taka sama nazwa, w przypadku patcha to na stronie i to podrzucone przez ciebie nazywało się inaczej... A ze się nie orientuję, jak to powinno się zwać... cóż, help :(

Załącznik poszeeedł... oczywiście tych dwóch plików na dole i rara aszek do updatera nie wrzucam :)


Załączniki:
bsab.JPG
bsab.JPG [ 22.59 KiB | Przeglądany 2949 razy ]


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2010 20:27 przez M'cin, łącznie zmieniany 2 razy
*
 
aszek
Post : 03 wrz 2010 20:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Nazwa nie ma znaczenia, liczy się żeby struktura folderów patcha/moda/media.paków była taka sama jak w relasie R@Sa.

Zrób to o czym mówiłem wcześniej, rozpakuj swojego BSa i tam powinieneś mieć:

\Actors
Autoexec
BFX.ico
BlueSun.azp
E6.exe
\INI
keys.cfg
LOCAL.TXT
msvcr71.dll
\Quests
The Blue Sun Mod .txt
Tips.txt

wskaż plik: 'The Blue Sun Mod .txt' - to powie updaterowi że archiwum jest rozpakowane i zawartość ma brać wprost z danego folderu.

edit:

ps. nie używasz Total Commandera ?? :D Wprost z eksploratora windows ? Ja bym ta nie mógł (żyć) :D :D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


Ostatnio zmieniony 03 wrz 2010 20:34 przez aszek, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna


cron