Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
aszek
Post : 18 mar 2011 13:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


BS 1.6 ma własny exec (BlueSunMod.exe) który napisany jest w Visual Studio i do jego odpalenia potrzebne są biblioteki runtime tego języka (trzeba dociągnąć osobno):

wersja x86
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=a7b7a05e-6de6-4d3a-a423-37bf0912db84

wersja x64
http://www.microsoft.com/downloads/en/details.aspx?FamilyID=BD512D9E-43C8-4655-81BF-9350143D5867

Nie jestem tylko do końca pewien wersji, czy 2005 czy coś nowszego, np. 2010 (i wymagającego tego całego śmietnika z .net frameworka),

ponadto exec posiłkuje się biblioteką HLA.DLL z modu HardLife dla 7.62HC Reload i ta jest razem z modem. Rolą nowego exeka jest uruchomienie E6.exe i wstrzyknięcie do jego procesu kodu który znosi ograniczenie ilości broni z 255 do nowej bariery 4K. Sam BS 1.6 ma już więcej niż te 255 pukawek i gra uruchomiona normalnie zgłupieje jak tylko zacznie wczytywać jego zabawki - dlatego moda trzeba odpalić przez nowego execa.

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Lutek70
Post : 18 mar 2011 20:19
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 54
  • Dołączył: 29.07.2010


Chyba sobie daruję,mam XP z serwis pakiem2gim a ten cały C++2010 go nie obsługuje ale dzięki za pomoc


*
 
Lutek70
Post : 10 kwie 2011 15:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 54
  • Dołączył: 29.07.2010


Udało mi się odpalić najnowszego BSMa i zauważyłem że sprzedane magazynki znikają u handlarzy i nie można ich już "klonować",czy ktoś wie jak to zmienić?


*
 
aszek
Post : 11 kwie 2011 15:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Tak się dzieje (BS 1.6) jeśli masz jakąś rzecz która wyprzedza epokę (CGL). Na szczęście jest inna metoda i można to obejść przez handel bagażnikiem pojazdu - ładujesz magazynki czy zdekompletowane pukawki do bagażnika i je opychasz. Za moment będą już załadowane/skompletowane i wystawione. Aby uzbierać zestaw magazynków trzeba się nieco namęczyć, więc warto zawczasu kupować osprzęt dla docelowej broni jak tylko je zobaczysz. W tej wersji BSa jest jeszcze jeden motyw, mianowicie osprzęt się sam w sklepie spawnuje (wykupisz zapas, a on się zaraz odnawia) - widać więc że w przyrodzie nic nie ginie :D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2011 15:03 przez aszek, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
Lutek70
Post : 18 kwie 2011 15:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 54
  • Dołączył: 29.07.2010


Handel "z bagażnika"działa i owszem ale z tym respawnowaniem sprzętu to tak niekoniecznie;sprawdziłem i zapasy się jednak wyczerpują :D


*
 
aszek
Post : 18 kwie 2011 16:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Działa działa, kup np. jakiś tłumik u Rica w Cali a zobaczysz jak rozmnoży :P

Przy okazji, BS 1.7 wyszedł:

http://bluesunmod.webs.com/

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Lutek70
Post : 19 kwie 2011 09:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 54
  • Dołączył: 29.07.2010


No nieeeee,dopiero się rozkręcam przy BS 1.6 a tu już nowa wersja :D .Ciekawe czy popracowali nad stabilnością bo trochę kuleje


*
 
aszek
Post : 22 kwie 2011 11:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


W 1.6 dużo nie grałem, R@S szybko zapowiedział że pod koniec kwietnia wyda 1.7 więc postanowiłem poczekać. Dziś się rozejrzałem dokładnie po nowym asortymencie (1.7) i chyba odpalę nową sesję specjalnie dla tej zabawki:

Obrazek

:D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 22 kwie 2011 19:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


aszek pisze:
i chyba odpalę nową sesję specjalnie dla tej zabawki

Mi by starczył G36 z szyną Weaver (ponoć już jest).

_________________
Obrazek


*
 
tomek54
Post : 04 lip 2011 12:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 16
  • Dołączył: 28.02.2011


Witam. Mam pytanko czy tylko ja mam takie odczucie, czy faktycznie jest coś nie tak.
V1.6 do 1.7 jest diametralnie odkręcona, np. wzrosła celność pm, smg. O ile w 1.6 wydaje mi się że było to całkiem dobrze dobrane o tyle 1,7 mamy do czynienia z strzelnica w dzień. Dochodzi do scen z westernów że lepszy jest ten co szybciej wystrzeli. I w sumie nie bardzo ma znaczenie sprzęt jaki ma najemnik, bo byle bandyta z podrzędnym karabinem zachowuje się jak snajper. Niestety to jest bolączka która najbardziej drażni. I tu jest pytanko, czy to tylko moje fanaberie czy faktycznie jest tak jak opisałem?


*
 
aszek
Post : 04 lip 2011 18:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Wynika to z tego, że frakcje mają dostęp do nowej (to co wnosi BS), lepszej broni (podrasowane parametry) jak również NPC losują lepsze statystyki umiejętności, to wszystko zostało wprowadzone dla przeciwwagi supremacji gracza (CGL i dostęp do sprzętu przez sklepy). Po prostu nie dopuszczaj do sytuacji żeby przeciwnik podszedł za blisko (przydaje się ktoś kto prowadzi ogień zaporowy), lub przygotuj komitet powitalny i sprowokuj atak na własną pozycję (narób hałasu).

Prz okazji, dziś premiera BSa 1.8:
http://bluesunmod.webs.com/

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
tomek54
Post : 05 lip 2011 08:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 16
  • Dołączył: 28.02.2011


Czy w związku z tym w 7.62 jest zaimplementowana funkcja w kwestii ognia zaporowego?.
Np. pod ogniem zaporowym, przeciwnikowi podnosi się adrenalina i spada celność lub coś podobnego w działaniu?
Właśnie to w tej grze nie jest rozwinięte, chodzi mi o wykorzystanie drużyn snajperskich i ciężkich karabinów maszynowych.
Nie wykluczam też mojego baraku wiedzy na temat gry i braków w strategi :lol:
Czy wie ktoś co nowego wprowadza 1.8? Bo nie mogłem wygrzebać tego na stronie modu.


Dodano: 05 lip 2011 08:44


Ostatnio zmieniony 05 lip 2011 08:45 przez tomek54, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Svean
Post : 05 lip 2011 09:07
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 389
  • Dołączył: 13.03.2009


Hmmm - generalnie z tego co pamiętam w 7.62 jak w pobliżu latają pociski to ludkom skacze ostro adrenalina (i spada celność, ale rośnie szybkość ruchu). Dlatego RKM u jednego z najemników jest bardzo dobrym rozwiązaniem - sypiesz byle dużo i byle szybko w odpowiednim kierunku, a w tym czasie snajper (snajperzy) namierzają i likwidują pojedynczych wrogów.

Niemniej nadmiernie podkręcone statystyki celności mogą być upierdliwe bo jednak mimo wszystko na polu walki powinno dominować "spray and pray" a nie pojedynki w stylu westernowym...

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 05 lip 2011 11:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Każdy typ broni ma swoje zastosowanie taktyczne. Jest taki czas w grze że równocześnie najmitą daje pistolet (z tłumikiem), PM (z kolimatorem), strzelbę (najchętniej mosberga) i jeszcze ktoś taszczy karabin snajperski i działo przeciwlotnicze (RPM hehe ;p). Zwróć uwagę, że zabawki mają zróżnicowany czas pojedynczego strzału/czasu serii (czyli czas potrzebny na wymierzenie i naciśnięcie spustu), siłę rażenia oraz efektywny dystans. Na bliskie dystanse (do 30m) dobrze używać pistoletów maszynowych, ta broń nie bez przyczyny istnieje w grze (szybkostrzelność), np. taki uzi ma czas pojedynczego strzału w granicach pół sekundy (0,63s) i pozwala to uszkodzić (bo rzadko pierwszy strzał zabija choć zdarza się) wroga zanim on strzeli i przez to daje Ci czas na jego wykończenie kiedy się chwieje z bólu (lub inny najmita dobija ze strzelby). Możliwości zastosowań jest co niemiara - co innego bierzesz w teren a co innego do terenów zurbanizowanych.


Dodano: 05 lip 2011 11:16

a co nowego w BS 1.8 ?

Kod:
What's new?

Blue sun Mod 1.8
- New weapons:
Taurus Model 850 (.38 Special)
Taurus Model 650 (.357 Magnum)
Remington New Model Army 1863 (.45 Colt)
Smith & Wesson Model 29 (.44 Magnum)
Taurus Model 44 (.44 Magnum)
Colt Anaconda (.45 Colt)
Dan Wesson PPC (.357 Magnum)
M1911A1 pistol (.45 ACP)
M911A1 Vietnam era pistol (.45 ACP)
M1911A1 gold-plated pistol (.45 ACP)
Browning Hi-Power (.40 S&W)
Zastava M70(d) (9x19 mm)
Bul Cherokee (9x19 mm)
Walther P99 (9x19 mm)
OTs-33 Pernach (9x18 mm)
Beretta M93R (9x19 mm)
Glock 19 (9x19 mm)
Glock 35 (.40 S&W)
Beretta Px4 Storm (.40 S&W)
Luger P08 (9x19 mm)
SIG Sauer P220 (.45 ACP)
SIG Sauer P226 (.357)
SIG Sauer P228 (.357)
HK USP Tactical (.45 ACP)
HK USP45 (.45 ACP)
HK USP45 Match (.45 ACP)
HK Mark 23 (.45 ACP)
M1911A1 Tactical v1 (.45 ACP)
M1911A1 Tactical v2 (.45 ACP)
SVI Infinity Pistol  (.45 ACP)
Five-seveN USG (5.7x28 mm)
North Korean Type 68 (7.62x25 mm)
M3A1 Grease Gun (9x19 mm)
FMK-3 (9x19 mm)
Walter MPL (9x19 mm)
Intratec TEC-9 (9x19 mm)
Jati-Matic GG-95 PDW (9x19 mm)
Heckler-Koch HK USC carbine (.45 ACP)
Ruger MP9 (9x19 mm)
MAC-11 (9x19 mm)
Mini MAC-11 (9x19 mm)
Brugger Thomet MP9 (9x19 mm)
Coach Gun (12 gauge)
Scatter Gun (12 gauge)
Beretta 470 Silver Hawk (12 gauge)
Gold-plated Remington M870 Magnum (12 gauge)
Remington M870 Magnum (12 gauge)´
HK CAWS (12 gague)
AA-12 (12 gague)
Benelli M4 Tactical (12 gauge)
Winchester Model 1873 (.45 Colt)
Karabiner 98k (7.62x54R mm)
M1903 Springfield (.30-06)
Gewehr 43 (7.92x57 Mauser)
FG42 (7.92x57 Mauser)
Ruger Mini-30 (7.62x39 mm)
M14 Black (7.62x51 mm)
Colt XM-177E2 (5.56x45 mm)
M4 CQB/R Mk 18 Mod 0 (5.56x45 mm)
Rusty M4A1 (5.56x45 mm)
Colt M4A1 (5.56x45 mm)
Olympic Arms M16A4 (5.56x45 mm)
M8 Compact CQB (5.56x45 mm)
HK XM-8 Compact CQB (5.56x45 mm)
HK XM-8 (5.56x45 mm)
AK47 (7.62x39 mm)
AKS47 (7.62x39 mm)
Rk95 (7.62mm)
Rk95 Woodland (7.62mm)
IMBEL MD-2 (5.56x45 mm)
IMBEL MD-3 (5.56x45 mm)
FAMAS F1 (5.56x45 mm)
Z-M Weapons LR-300-14.5 (5.56mm)
Steyr AUG A3 Carbine 16inch (5.56x45 mm)
ACR 10 Woodland (5.56mm)
ACR 14 Woodland (5.56mm)
ACR 18 Woodland (5.56mm)
ACR 10 Urban (5.56mm)
ACR 14 Urban (5.56mm)
ACR 18 Urban (5.56mm)
ACR 10 Desert (5.56mm)
ACR 14 Desert (5.56mm)
ACR 18 Desert (5.56mm)
SCAR-L Desert (5.56x45 mm)
SCAR-L Black (5.56x45 mm)
Dragunov SVD Wood (7.62x54R mm)
Mark 14 Mod 0 EBR (7.52x51 mm)
CheyTac M200 (.50 BMG)
Accuracy International AS50 (.50 BMG)
Barret M82A1 (12.7mm)
M1918A2 Browning Automatic Rifle (.30-06)
MG34 (7.92x57 Mauser)

- New caliber (7.92x57 Mauser)
- New clips and ammo boxes
- Bug fixes
- 2 new mini campaigns


oraz wszystkie zabawki dostały większą ilość polygonów (+ ładne tekstury) co upiększyło gierkę. Tyle widzę na razie (robię mini kampanię polegającą na wyrzynaniu coraz lepiej uzbrojonych i liczniejszych wrogów w losowych sektorach, narazie 7/10 dla mnie i 8ma w toku), ale nowe zabaweczki są równie śliczne i zabójcze (później może dam trochę screenów).

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
tomek54
Post : 06 lip 2011 08:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 16
  • Dołączył: 28.02.2011


Wczoraj podjąłem walkę według wskazówek aszka i jest całkiem Fajnie :D
Jedna rzecz mnie trapi. Mianowicie czy przy wykonywaniu misji z organizacji BLUE SAN rośnie CGL?


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna


cron