Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 92 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna
Autor Wiadomość
Stridingshadow
Post : 01 gru 2010 18:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Dzięki.
Tak naprawdę, to już sobie z wszystkim poradziłem.
Teraz mam inną sprawę, ale to pewnie bug.
Jak wiadomo, Paquito dołącza do naszej drużyny wnosząc oprócz siebie wkład w postaci samochodu osobowego.
Ponieważ niezbyt ciągnąłem tym razem fabułę, to jeszcze nie zacząłem questu Willy'ego Krauf'a, i z samochodów mam tylko ową nieszczęsną osobówkę.
Nie wiem zatem, czy tyczy się to wszystkich wozów, ale jeżdżąc Fordem po zonie niebezpiecznej, mam wysyp regularnie z okazji każdej zasadzki.

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 01 gru 2010 19:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


To pewnie kwestia kamuflażu tego wozu, mimo to nie powinieneś się tak często natykać na bandytów. Zajrzyj do konfiga BS'a i może ustaw sobie dłużysz czas między losowymi spotkaniami:

Kod:
MinTimeTillEnc "6"           //Min time next random encounter; 1 - 600


ten parametr jest chyba w godzinach.

Ale można też inaczej, np. idziesz do bankiera i bierzesz kasę na krechę ($1M) na nowe BMP, a potem do Rica w Cali (albo po APC do portu). Tą pożyczkę łatwo spłacić (nie wiem co sie dzieje jak się nie odda...) :D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 01 gru 2010 19:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


aszek pisze:
To pewnie kwestia kamuflażu tego wozu, mimo to nie powinieneś się tak często natykać na bandytów.

Chyba mnie nie zrozumiałeś.
Nie chodzi o częste zasadzki, tylko o crash'e przy każdej z nich.

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 01 gru 2010 20:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


A.. no tak, w rzeczy samej.

Ta gra crashuje nawet jak jej tekstur zabraknie (które sama psuje). W odpowiednich podfolderach pojawiają się wtedy uszkodzone pliki. Nie wiem czy przy instalacji BS'a używałeś mojego softu, ale polecam, bo to rozwiązuje tego typu problemy - najwyżej się taki cały podfolder wywala (bo go nie było).

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 01 gru 2010 20:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


aszek pisze:
Ta gra crashuje nawet jak jej tekstur zabraknie (które sama psuje). W odpowiednich podfolderach pojawiają się wtedy uszkodzone pliki. Nie wiem czy przy instalacji BS'a używałeś mojego softu, ale polecam, bo to rozwiązuje tego typu problemy - najwyżej się taki cały podfolder wywala (bo go nie było).

Przed instalką zapisałem pliki, w GAMEDIR\BMP\HUD\ jako 'read only'.
Inna sprawa, że właśnie dowiedziałem się, że nie powinienem instalować gry do folderu 'program files' (ze strony BS), bo 'stwarza to problemy'.
Gra crashuje bardzo rzadko, na pewno rzadziej niż dotychczas, ale REGULARNIE crashuje w sytuacji Ford + encounter.

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 01 gru 2010 22:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Mnie akurat problem encounterów nie dotyczył (mimo że gra siedziała w standardowym folderze), za to żołnierze z bazy BSa mieli same głowy (gra nie wyświetlała pełnej sylwetki), w BS 1.4 RV doszły jeszcze problemy z teksturami na pasku zdrowia/energii najmitów, może o takie problemy chodzi z program files. R@S sugeruje nie brać za dużo questów na raz (paczki/listy) bo timer (sprawdzanie czasu) nie wyrabia i wtedy gra wywala.

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 05 gru 2010 12:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Chciałbym się podzielić spostrzeżeniem:
To miło, że ktoś wpadł na pomysł, żeby zwiększyć liczebność, zagęszczenie i standard uzbrojenia bandytów, ale po pewnym epizodzie grania, uważam to za przegięcie.
Wykonuję właśnie misję "Backstab" dla Willy'ego Krauff'a, i napotykam bandytów na tajnym szlaku przemytniczym częściej niż straż graniczną.
Nie żebym narzekał, ale ktoś chyba tego nie przetestował, ani się nie zastanowił.
W obecnym momencie w Algierii sytuacja wygląda tak:
Główną i najważniejszą frakcją polityczną jest partia zielonych (powszechnie znana jako bandyci), bandyci siedzą w lesie nie dlatego, że ktoś im zagraża (w końcu jest ich więcej niż mrówków w mrowisku), ale dlatego że kochają przyrodę).
O drugie miejsce walczą Lojaliści (tzw. oficjalny rząd) oraz Rebelianci (czyli ruch oporu).

Ogólnie jest fajnie, mam broni, amunicji, sprzętu i kasy jak lodu, moja postać się rozwija, ale momentami bandytów jest więcej niż much na tygodniowym trupie.

_________________
Obrazek


*
 
M'cin
Post : 05 gru 2010 12:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Prawda. Trochę jest denerwujące, jak wykonując jakąś misję muszę latać od miasta do miasta, nieustannie klepiąc banditos. Szczególnie, że inteligencją nie zawsze grzeszą (na pewno mniej, niż w "ustawionych" walkach) i nie raz zdarzało mi się pokonywać kilkunastu po prostu crouchując po mapie i zaznaczając kolejne cele. Of korz, bywało ciekawiej i to nie raz nie dwa, niemniej...


*
 
aszek
Post : 05 gru 2010 14:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


No to zazdroszczę tych walk z bandytami, zawsze to jakieś urozmaicenie... ostatnio jak grałem w E6 (jakiś miech temu, a narazie czekam na BS'a 1.5 z opcją transportu heli) bandytów tak spacyfikowałem, że siedzieli cicho z 2tyg. czasu gry :( Może działo się to dlatego że w tym czasie ostro wyrzynałem armię Palinero (wątek BSa) a AI uznało że nie będzie mi przeszkadzać, hehe... jednym słowem mnie zawsze banditos brakuje, za darmo dostarczają sprzęt/kasę i są dobrym ćwiczebnym mięsem armatnim :D

Tak sobie myślę, że przy następnej sesji zwiększe bandytom medianę liczebności, tak średnio z 30 chłopa się akurat nada - szczególnie że od BS'a 1.4 ekipa może liczyć 11tu najmitów (ostatnio ograniczyłem się na 8miu) :P

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 05 gru 2010 15:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


aszek pisze:
No to zazdroszczę tych walk z bandytami

Ja się wkurzyłem, bo podczas tych walk zajeździłem dwie M14tki (czyszczę po każdej walce), a amunicja powoli się kończyła.
W pewnym momencie stwierdziłem, że ja się tak nie bawię, i przerzuciłem się na AKMy.

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 05 gru 2010 16:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


A nie możesz sobie po prostu rozmnożyć magazynków z sklepie ? M14 to dobry sprzęt, snajperka, ma ogień ciągły, magazynek łączony na 40 pocisków, wchodzi lunetka, doskonały balans - więc warto go trochę 'powymieniać' :D Magazynki też Ci w sklepie załadują :D

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 05 gru 2010 16:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


aszek pisze:
A nie możesz sobie po prostu rozmnożyć magazynków z sklepie ?

Nie umiem rozmnażać magazynków (a przydałoby się do G3 ;) ), umiem tylko rozmnażać amunicję.

Nie miałem problemu z dostępem do amunicji, po prostu nie myślałem że moi ludzie zużyją po 120 nabojów karabinowych.

Największym problemem z M14, jest brak chromowania czegokolwiek :P
Karabin się bardzo szybko zużywa, jeżeli nie jest czyszczony SUPER REGULARNIE (w tym także podczas krótkiej przerwy w walce, jeżeli wymaga tego stan zabrudzenia).

Jeżeli w najbliższym czasie będę potrzebował DMRa to skuszę się raczej na G3A3, który jest znacznie bardziej niezawodny (i chyba mam jakiegoś ACOG'a w tym standardzie).

Swoją drogą: znalazłem ostatnio G3A4K, celność gorsza od AKM :/

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 05 gru 2010 16:49
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Sztuczka z rozmnażaniem magazynków a tak wogóle to z rozmnażaniem standardowego wyposażenia każdej pukawki polega na sprzedaniu broni bez żadnych dodatków (w tym przypadku bez magazynka), gdzie po opuszczeniu sklepu i ponownym wejściu do niego (z dialogu z handlarzem) pukawka ma już standardowy mag - wtedy można 'odkupić' taką pukawkę, a różnica (między sprzedażą a kupnem) to wartość magazynka (czasem będzie to jeszcze np. celownik)... powtarzając tą zabawę N-razy można sobie skompletować pełny ekwipunek dla każdej giwery. No, i sprzedawcy zawsze napełnią Ci magazynek (który im odsprzedajesz na sekund pięć) :D

M14 się trochę brudzi, to prawda, więc grzanie z niej seriami skraca żywotność, najlepsze ratio do takiej walki mają KMy, np. FN minimi potrafi za jednym zamachem wypruć 3-4 pudła po 200 sztuk, albo z wczesno CGLowych para-KMów kałasze czy FAMASy są całkiem niezłe :D Za to G36 to idealne połączenie wszystkich cech broni, czasami miałem już dość jego widoku (znudziło mi się już) i próbowałem adaptować jakieś HK 41x czy TARy-21... no, ale szybko zmieniałem zdanie ;p

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Stridingshadow
Post : 05 gru 2010 19:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


aszek pisze:
M14 się trochę brudzi, to prawda, więc grzanie z niej seriami skraca żywotność

Kto mówił cokolwiek o grzaniu seriami?
Seriami to ja grzeję z kałacha, jeżeli akurat mam kilku wrogów pod lufą.
Szkoda marnować amunicji, za pomocą której można na 80m skasować wroga jednym strzałem bez optyki ;)

aszek pisze:
powtarzając tą zabawę N-razy można sobie skompletować pełny ekwipunek dla każdej giwery.

Tak naprawdę opłaca się dopiero na wyższym CGLu, u sprzedawcy który kupi i sprzeda tanio.

Sam zaś opracowałem nowy trick.
Powiedzmy że kupiliśmy sobie G3A3. G3A3 jest celny i niezawodny, nawet bardzo niezawodny.
Do G3A3 (i kilku innych modeli broni) bardzo trudno zdobyć solidną optykę.
Sprzedawca ma na stanie G3SG/1 z celownikiem Hensoldt (G3SG/1 to G3A3 z dwójnogiem i przyspieszaczem), który też jest fajny, jednak zauważalnie mniej niezawodny.
Normalnie trzeba było kupić taki karabin, żeby wymontować z niego cokolwiek (magazynek, celownik, laser itd...).
Teraz wystarczy wziąć broń do ręki u sprzedawcy, zamontować na niej (własny lub pochodzący ze sklepu) ekwipunek, który sprawi, że interesująca nas część wyposażenia zostanie odłączona.
Teraz kwintesencja całego triku: własny/własnoręcznie dołączony dodatek już można ręcznie usunąć z oglądanej broni.
W ten sposób można kupować nieintegralne dodatki do broni, oraz magazynki.

_________________
Obrazek


*
 
aszek
Post : 17 gru 2010 17:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 260
  • Dołączył: 13.11.2009


Kolejny BS 1.5, tym razem R@S dołożył m.in. transport heli i handel niewolnikami (najmitami):

http://www.mediafire.com/?rnm8sz09bc6r17w (70 MB, .7z)

Cytuj:
The Blue Sun Mod 1.5

What's new:

- The mechanic at the base accepts weapon manuals and upgrades a few weapons, as in BE5
- Skyrider and MedEvac system implemented. Entry added in BlueSunMod.ini
- Changed the Headphone hearing increase issue, it now increases hearing 3x instead of a fixed number(250)
- New merc handler, recruitment through field radio or bartender. Entry added in BlueSunMod.ini
- 18 Slaves added, the bartenders handles the buying and selling
- New random encounter enemies, Slave Traders and Immortal Badasses
- Throw away function for some quest items added
- Some tweaks on weapons and their textures
- Re-worked some inventories
- Removed alternative WEAPONINFO, new realistic system in the pipeline
- Added an on/off switch for random quests and reputation check in BlueSunMod.ini

Ważna uwaga. Nowy konfig moda (BlueSunMod.ini) teraz standardowo limituje liczbę najmitów do 5ciu, więc na dzień dobry trzeba sobie to poprawić. Podobnie z włączeniem nowych funkcji moda (np. losowe questy BadAsses), ew. nowość w postaci ignorowana reputacji gracza przy możliwości dostawaniu questów - zresztą warto przejrzeć i pozałączać co komu wygodne.

_________________
Obrazek kogo by tu jeszcze sprać, no kogo... ? - Wojmił (brat księcia Mirmiła)


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Następna


cron