Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna
Autor Wiadomość
PeseiK
Post : 09 lis 2006 19:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 126
  • Dołączył: 11.06.2006
  • Skąd: Zewsząd


lukasamd pisze:
(możliwości DirectX10? Wpiszcie w google "Crysis" i dajcie na obrazki ;) ).


O ja (piiiiiiip)

TAKIEJ GRAFY JESZCZE NIE WIDZIAŁEM!!! O matko... Czy aby na pewno to jest gra ?! O Boże, strach pomyśleć jakie to będzie miało wymagania...

Żeby offtopa nie robić. Ja tam dalej szczerzę zęby na JA3D, screeny są bardzo fajne, ale faktycznie, wygładzanie krawędzi to by mogło się tu pojawić.


*
 
suicidegirl
Post : 09 lis 2006 20:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 08.11.2006
  • Skąd: Warschau


Patrzę, na te screeny i powoli zaczynam być pewna, że to nie jest to.

Grafika jest super, świetna, fantastyczna, same superlatywy, ale to nie będzie już Jagged Alliance. Zero klimatu.

_________________
http://nathalie.zan.pl/blog


*
  WWW
Len
Post : 10 lis 2006 15:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


suicidegirl pisze:
Grafika jest super, świetna, fantastyczna, same superlatywy, ale to nie będzie już Jagged Alliance. Zero klimatu.

Może klimatu nie czujesz dlatego, że nie grałaś? ;) Gdy się pokaże komukolwiek screeny z JA2 to też nie poczuje klimatu, trzeba w to najpierw zagrać, wgłębić się w fabułę, akcję i muzykę.


*
  WWW
snick
Post : 10 lis 2006 15:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Racja, sama grafa nie tworzy klimatu. Dochodzi przede wszystkim fabuła, postacie (każdy najemnik ma swój charakter, wygląd + npc) i muzyka.


*
  WWW
lukasamd
Post : 10 lis 2006 17:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No tak ale ja mam kolejną wadę do JA3D - każda gra na którą długo czekałem niestety okazala się jakaś taka nijaka - niby fajnie jest i w ogóle ale jakoś się grać nie chce. Może to przez to przereklamowanie? Miałem coś takiego w przypadku Dooma 3 i HL2. Na szczęscie JA3D nie jest aż tak bardzo reklamowane i są duże szanse że będzie inaczej ;)


*
  WWW
Len
Post : 10 lis 2006 17:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Szczerze mówiąc wolałbym już gdyby było przereklamowane :) Wtedy znacznie więcej byłoby fanów.


*
  WWW
suicidegirl
Post : 10 lis 2006 18:52
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 08.11.2006
  • Skąd: Warschau


Miałam na myśli klimat poprzednich części gry - to, co widać na screenach ma z nim wspólnego tyle, co nic. I od kiedy fabuła wpływa nań znacząco?

_________________
http://nathalie.zan.pl/blog


*
  WWW
Len
Post : 10 lis 2006 18:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


suicidegirl pisze:
I od kiedy fabuła wpływa znacząco na klimat?

A no wpływa :) Przykładem jest polska gra turowa Gorky 17, która ma świetną fabułę wprowadzającą świetny tajemniczy klimat.

A screeny może nie nasuwają skojarzeń ponieważ musieli przenieść to w trójwymiar. Już eksperymentowali z takimi barwami jak w JA2 co widać na pierwszych screenach, ale chyba wszyscy przyznają, że wyglądało to co najmniej mało ciekawie.


*
  WWW
snick
Post : 10 lis 2006 20:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Cytuj:
I od kiedy fabuła wpływa nań znacząco?


Hmm... Chyba od zawsze. ;) To od fabuły zależy, czy gracz wpadnie w klimat gry, czy też ze znudzeniem pomyśli o niej, jak o kolejnym produkcie średniej marki. Zależy od niej, czy z wypiekami na twarzy śledzić będzie rozwój wypadków, czy też podąży jak po nici do kłębka, ziewając przy tym od czasu do czasu.


*
  WWW
lukasamd
Post : 11 lis 2006 11:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Mi teraz JA3D przypomina bardzo Silent Storma albo Hidden and dangerous (chyba tak to się zwało), cieszę się że grafa nie wygląda źle (choć mogłaby być lepsza).


*
  WWW
suicidegirl
Post : 11 lis 2006 21:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 08.11.2006
  • Skąd: Warschau


@snick: Czy podbijając kolejne sektory dumasz nad nieszczęściem mieszkańców Arulco, czy raczej zastanawiasz się, kim i od której strony zaatakujesz?

_________________
http://nathalie.zan.pl/blog


*
  WWW
snick
Post : 11 lis 2006 21:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


@suicidegirl: Gdyby gra ograniczała się tylko i wyłącznie do schematu "kim i z której strony zaatakować sektor", to byłaby, moim zdaniem, nudna. A fabuła zawsze dodaje element zaskoczenia, ciekawości. Nigdy, a przynajmniej grając za pierwszym razem, nie wie się, czy w sektorze, do którego do którego wchdzisz, spotkasz tylko żołnierzy wroga, a może jakąś ciekawą postać powiązaną z fabułą. Nie wiesz, czy w sektorze, do którego wchodzisz znajduje się Kingpin, a może i sama królowa... I to sprawia, że gra nie jest ani nudna, ani wtórna lecz po prostu ma klimat.

Chyba trochę zbytnio odbiegamy od tematu przewodniego ;)


*
  WWW
suicidegirl
Post : 12 lis 2006 15:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 08.11.2006
  • Skąd: Warschau


@snick: nie powiedziałam, że z mojego punktu widzenia tylko i wyłącznie o to tam chodzi. Ale gdyby było tak, jak mówisz, to JA2 można by skończyć tylko raz, bo przechodząc grę po raz kolejny zasypialibyśmy z nudów... a wszyscy wiedzą, że wcale tak nie jest. Nie twierdzę, że fabuła nie ma żadnego wpływu na klimat gry, ale jest wiele innych ISTOTNIEJSZYCH aspektów, które o nim stanowią.

Koniec offtopa ;)

_________________
http://nathalie.zan.pl/blog


*
  WWW
Len
Post : 29 lis 2006 16:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


News 29 listopada 2006r.
Jagged Alliance Center pisze:
Po tym jak Strategy First zerwał umowę z GFI na mocy której gra z roboczą nazwą Jagged Alliance 3D musiała zmienić nazwę byliśmy pewni, że to i tak wciąż będzie jagged, ze względu na zbliżającą się premierę, a wiadomo że przez krótki czas nie da się za wiele zmienić.
Lecz niestety po najnowszych screenach z gry widać wyraźnie, że grę mocno zmieniono... [więcej]


Screeny co prawda pojawiły się już 2 tygodnie temu ale jakoś nikt o nich jeszcze nie wspomniał, i to na żadnej polskiej stronie o JA. Przyjrzyjcie się im, linki do screenów są w newsie, widać wyraźnie, że to już zupełnie inna grafika, gdyby tak od razu miał wyglądać JA3D. Strategy First już im nie rządzi więc mogą stworzyć co chcą.
Szkoda tylko, że tak bardzo zmienili interfejs, obecny nie podoba mi się. Tamten był bardzo jaggedowy. Pytanie tylko na ile podobna będzie teraz ta gra do serii JA...

JAZZ: Work on the Hire zmienia swe oblicze - News


*
  WWW
snick
Post : 29 lis 2006 17:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Grafika prezentuje się całkiem fajnie, urzekła mnie siatka maskująca na tym screenie http://www.ag.ru/screenshots/jagged_alliance_3d/186500

Pierwsze skojarzenie z nowym interfejsem - Fallout. Interfejs nie wygląda źle, ale z pewnością brakuje mi portretów najemników na dole. I ten wielokąt na mapie... Wolałem prostokąt... ;)


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 9  Następna


cron