Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 133 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna
Autor Wiadomość
Fireox
Post : 29 lis 2006 19:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 201
  • Dołączył: 04.06.2006
  • Skąd: Zamość


A mi sie gra podoba tzn screeny :D Grafika fajna interfejs taki sobie nie przypomina jaggeda ale jest ładny :P
Dopuki nie nie pogram w tą gre nie powiem o niej ani jednego złego słowa :P


*
 
Grizzli
Post : 29 lis 2006 20:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 267
  • Dołączył: 02.08.2006
  • Skąd: że :)


hmm.. Grafa całkiem całkiem :) - co do gry to mam nadzieję, że będzie wygladała jak połaczenie brygady e5+ klimat z ja2 (+ew. jakieś aluzje do niego)

_________________
"Losing my sight Losing my mind Wish somebody would tell me I'm fine"


*
  WWW
Bartek0511
Post : 30 lis 2006 06:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Grafika i interfejs strasznie przypominają mi Fallouta, jak dla mnie ze strony graficznej gra wygląda świetnie. :one:


*
 
lukasamd
Post : 30 lis 2006 07:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Jak dla mnie grafika w porównaniu ze starszymi screenami to wielki PLUS (+++) ! :) Gra wygląda sporo lepeij niż kiedyś - dzięki temu możliwe że sięgnie po nią więcej osób niż było to do przewidzenia dotychczas. Jak dla mnie iterfejs nie jest zły a już na pewno nie stanowi żadnego problemu.


*
  WWW
Len
Post : 30 lis 2006 09:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Ciekawe tylko jak bardzo wzrosły wymagania gry. Już wtedy były duże, trzeba mieć nadzieję, że oprócz grafiki popracowali także nad optymalizacją kodu.


*
  WWW
Lemur
Post : 29 sty 2007 17:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007




*
 
Len
Post : 29 sty 2007 18:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


A jakby tego mało data premiery z pierwszego kwartału 2007r. została zmieniona na drugi kwartał :|


*
  WWW
Lemur
Post : 29 sty 2007 19:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Nie jestem zaskoczony, mam nadzieję że będzie to....pierwszy czerwca :


*
 
snick
Post : 29 sty 2007 19:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Nie sądzicie, że menu w lewym dolnym rogu jest za duże? Zajmuje ono kawał powierzchni, na której mogą np. ukrywać się wrogowie...


*
  WWW
Lemur
Post : 29 sty 2007 19:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Zgadzam się w pełni!!! :( . Porażka!. Te bambusowe kije po co?? Żeby się między nimi wrogowie kryli? :-< . Takie utrudnienie? :027:


*
 
lukasamd
Post : 29 sty 2007 20:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


IMO i data przesunięcia i te screeny to poracha (choć grafa totalnie zła nie jest) - moje wróżby raczej się nie spełnią :/ Pozostaje czekać nam na JA3


*
  WWW
Lemur
Post : 29 sty 2007 20:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Moim zdaniem grafa taka bardzo zła nie jest, da się przełknąć. Ktoś mówił że to engine Alfa: Antiterror i ma dobrą grafę. Grałem w demo i grafa...jak grafa szczerze mówiąc dla nic specjalnego. Co nie zmienia faktu że jeżeli gra będzie dobra to kwestia wizualna jest gdzieś na końcowym miejscu....Nie wiem jak wy, ale ja w produkcji Jazz od dawna wyczuwam "parcie na tarcie". Chęć (mimo przesunięcia daty) wydania gry jak najszybciej i ściągnięcia kabony...
Oby chociaż jedna z 3 oczekiwanych przez mnie gier była dobra...


*
 
Len
Post : 31 sty 2007 15:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Jak pierwszy raz to zobaczyłem to też nie byłem zachwycony. Te interfejs z JA3D był doskonały (a ten w JA3 to katastrofa :/). Interfejs z JAZZ za dużo zasłania, ale czy przez to ominiemy jakiegoś wroga? Wątpię, ta gra jest na pewno wzorowana na JA2 więc pewnie jest gdzieś zaznaczone ilu widzimy wrogów i/lub oni sami są zaznaczeni tak, że nie sposób ominąć.


*
  WWW
Lemur
Post : 31 sty 2007 16:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


No jasne. Na screenach widać żę wrogowie są oznaczeni wykrzyknikami.Możliwe że nawet jeżeli nie będą widoczni na ekranie to jakiś symbol będzie pokazywać gdzie się znajdują (podobnie jak Silent Stormie). No ale co jest brzydkie i niefunkconalne, pozostaje brzydkie i niefunkcjonalne:-F.


*
 
snick
Post : 03 lut 2007 21:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Cytuj:
Wątpię, ta gra jest na pewno wzorowana na JA2 więc pewnie jest gdzieś zaznaczone ilu widzimy wrogów i/lub oni sami są zaznaczeni tak, że nie sposób ominąć.


Chodziło mi raczej o to, że gdyby nie było tych badyli, to bez obracania kamery moglibyśmy widzieć 2 wrogów (jeśli jeden akurat stałby za badylem). A tak, trzeba bawić się w przesuwanie kamery, aby mieć odpowiedni widok na pole walki.

W JA liczy się taktyka, a nie zbędne udziwnienia i zasłaniające mapę połacie interface'u...


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna