Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 60 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Wigen
Post : 05 lip 2008 15:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Uważam że do testowania polskiej wersji gry nie podchodzono profesjonalnie co widać po wychwyconych niedociągnięciach. Jedna osoba nie wychwyci większości błędów. Jakby sztab ten składał się z góra 4-5 (2 od polonizacji a 3 od grafiki) testerów efekt tych prac byłby zupełnie inny, gracze nie denerwowaliby się że gra wywala do Windy, a lista zgłaszanych błędów byłaby o wiele, wiele mniejsza. To teraz trzeba będzie czekać nam na łatki. :/ :-<


*
 
gvk
Post : 05 lip 2008 15:41
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 20.06.2008


Topware odpowiadał prawdopodobnie tylko i wyłącznie za polskie teksty, dostali już srogo zabugowaną grę na której przeprowadzano lokalizacje, więc to nie ich wina, że jest jak jest...


*
 
Wigen
Post : 05 lip 2008 15:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Chodzi mi o całą grę, a nie tylko o polonizację. ;)


*
 
Len
Post : 05 lip 2008 15:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Wigen pisze:
Uważam że do testowania polskiej wersji gry nie podchodzono profesjonalnie co widać po wychwyconych niedociągnięciach.

GVK dobrze mówi. Chyba nie oczekujesz, że polski wydawca będzie poprawiał niedociągnięcia twórców gry? GFI jest odpowiedzialne za grę, TopWare za wszystko co w niej polskie, proste.

Ja mam kolejny babol - granatnik. Nie wiem czemu ale, żeby trafić najemnika z granatnika to muszę go widzieć w linii prostej. Pociski z karabinu owszem lecą po linii prostej ale nie granat. W JA2 mogliśmy strzelać ponad płotem, wstrzeliwać granaty na dachy, których nie widzimy a tutaj nie. Tutaj musimy ten dach widzieć. Jak mogli o tym nie pomyśleć?!

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
GrU
Post : 05 lip 2008 17:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 258
  • Dołączył: 04.03.2008


czyli jak narazie dobrze ze Ci twórcy zrobili HD a nie JA3 ?, bo widząc z tego co piszecie (sam jeszcze nie grałem) ta gra to bubel

_________________
Jeżeli historia nas czegoś uczy, to tego, że każdego można zabić


*
 
Len
Post : 05 lip 2008 17:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


nie, bublem nie jest. Ona jest po prostu trudna na początku. Przez pierwsze sektory potrafi irytować ale przyznam, że sprawia mi ona coraz większą przyjemność.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
gvk
Post : 05 lip 2008 18:08
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 20.06.2008


W moim przypadku gra niestety dostarczyła mi więcej nerw i zgryzot niż zadowolenia :-(


*
 
Hagis
Post : 06 lip 2008 09:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Szeregowy
  • Posty: 2
  • Dołączył: 26.06.2008


jesli chodzi o kamere po loadzie to mozna to zmienic parametrem w konfigu

r_hcamera_auto_camera = "0"

i po zawodach...


Jesli o mnie chodzi to denerwuje mnie brak mozliwosci oceny skutecznosci strzalu oraz calkowita ich przypadkowosc - nie ma w tym za grosz rozsadku - zeby najemni zboje za ciezkie pieniadze, ktorzy strzelaja dziennie wiadra amunicji nie mogli trafic tak na oko z 30 -50 m w przeciwnika - bezedura! Marzy mi sie system analizy strzalu z Silent Storma - procencik i wszytko jasne - strzelam albo podchodze.

Najgorsze to jest niestety to beznadziejne odnajdywanie sciezki. Ludzie! jeden pacjent stoi na trapie na stacji kolejowej ktora tak na oko siega drugiemu do kolan (peron) a ten sierota - najemnik - zabojca, postrach dziewic - nie moze na to wejsc i na okolo stacji chce zasowac - litosci!!! Albo! - murek na okolo jakiejs budowy z czego jedno przeslo rozbite w puch, kilka cegielek lezy - a ten "komandos" jeden z drugim zafajdany nie da rady - nie placa mu za to - on woli po rownym terenie 20 km na okolo zrobic- kpiny.
Jak tu rozegrac taktycznie taka walke jak widze ze bym sobie tedy i owedy przeszedl, zakradl sie, pierdyknal granata a tu za przeproszeniem sznownych kolegow dupa blada bo "najemnik" nie da rady nogi w kolanie zgiac i uniesc sie ponad poziomy...
- ponownie - Marze o wyszukiwaniu sciezki z Silent Storma.

Reszta to pikus...

ja u siebie zwisow nie zaobserwowalem a jedynie denerwujace blokowania - nie moge obrucic mapy, to nie reaguja "najemnicy" - (chyba z osrodka opieki spolecznej notabene).

Jak juz pisalem to pikus bo nie ma to bezposrednio wplywu na rozgrywke lecz wymienione przeze mnie powyzsze elementy maja kluczowe znaczenie dla radosci rozgrywki - slowa te dedykuje tworcom i dystrybutorowi ktory byc moze ma sile sprawcza aby wplynac na tego pierwszego

Howgh - ide odpalac SS :D


*
 
Ravender
Post : 13 lip 2008 16:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 26
  • Dołączył: 25.11.2006


Jestem szczerze zawiedziony. Gra wykrzacza się praktycznie przy każdym wyjściu z mapy taktycznej. Do tego wróg ma granatów na potęgę, a to tego nie możemy wynajmować od razu wszystkich najemników. O godzinie 1:00 w nocy jest jasno jak w dzień. Brak krwi. Postacie mówią jak przez radio.

Ogólnie... nie podoba mi się.. 60 zeta w kosz


*
 
Len
Post : 27 lip 2008 15:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Zebrałem wasze opinie w jedną całość. Wszystkie zostaną przesłane do TopWare, a sttma, już przetłumaczone, do GFI, gdzie już pracują nad patchem do gry. Jeśli macie jeszcze jakieś sugestie to walcie śmiało, oto pełna lista:

Cytuj:
- Po wczytaniu gry, ustawienie kamery wraca do pozycji domyślnej (pionowo nad naszymi najemnikami, średnia wysokość) &#8211; strasznie to irytuje gdy po każdym loadzie trzeba ustawiać kamerę na nowo &#8211; jej pozycja powinna być taka sama jak przy zapisie.
- Wrogowie mają zdecydowanie za dużo granatów. Zasypują nas nimi, gdy tylko postawimy stopę w nowym sektorze. Doprowadza to do sytuacji, że wchodząc do sektora, trzeba próbować kilkanaście razy czekając na szczęście.
- Celowniki podłączane do broni niszczą się zdecydowanie za szybko.
- Głośność wypowiedzi najemników, a także część efektów takich jak wybuchy, odgłosy walk na mapie taktycznej, od czasu do czasu staje się bardzo głośna (można dostać palpitacji serca), by po chwili wrócić do normalnej.
- Czasem, po dłuższej grze, słychać dziwne echo. Odgłosy (np. wystrzałów) powtarzają się.
- Obszar widzenia naszych najemników zmienia się po wczytaniu gry tzn. zapisuje grę - nikogo nie widzę, robię quickload i nagle się okazuję, że jednak przeciwnika widać, kolejny quickload i znowu nikogo nie widać.
- W większych sektorach, w momencie przejścia z trybu turowego na tryb czasu rzeczywistego, gra mocno zwalnia, skacze nawet na mocnych komputerach. Taka sytuacja nie zdarza się w trybie turowym.
- Brak tekstowego powiadomienia o podwyższeniu umiejętności danego najemnika. Co prawda, jest odpowiedni sygnał dźwiękowy, ale łatwo go nie usłyszeć.
- Trafieni wrogowie nie krwawią.
- W sektorze z dwoma mostami nad przepaścią, nie można wejść do jednego z budynków w którym ukrywa się dwóch wrogów. I to mimo, iż drzwi są otwarte. Pomaga dopiero wysadzenie ściany.
- Najemnicy nie zawsze radzą sobie z otwieraniem drzwi. Czasem zdarza się, że zamiast podejść do drzwi, które mają przed sobą, biegną na około budynku i otwierają je od środka.
- Martwi wrogowie czasem się ruszają.
- Granatnik źle działa. Możemy z niego strzelać tylko w linii prostej. Nie możemy np. strzelić ponad wzgórzem, by trafić przeciwnika, którego nie widzimy jak to było w JA2.
- Nawet najlepsi najemnicy czasami nie potrafią trafić przeciwnika z bliskiej odległości.
- Odnajdywanie ścieżki przez najemników - potrafią przebiec pół sektora tylko dlatego, że nie umieją pokonać małego podestu, który sięga im do kolan.
- Za każdym ueuchomieniem gry, zmieniają się ustawienia graficzne


Najbardziej dziękuję użytkownikowi Gvk, który zgłosił mich najwięcej.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


Ostatnio zmieniony 28 lip 2008 09:39 przez Len, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
khazel
Post : 28 lip 2008 09:34
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Szeregowy
  • Posty: 5
  • Dołączył: 11.06.2008


Mam problem z ustawieniami. Za każdym razem wchodząc do gry muszę ustawiać wszelkie opcje na nowo(powracają do standardowych).


*
 
Len
Post : 28 lip 2008 09:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


No właśnie, też to mam. Dopisałem :)

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Wigen
Post : 30 lip 2008 01:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1292
  • Dołączył: 30.01.2007
  • Skąd: Warszawa


Nie wiem czy to można dodać ale nowo stworzona przez nas postać w ogóle nie dostaje broni i potrzebnego jej wyposażenia (hełm, kamizelka, amunicja).


*
 
lukasamd
Post : 30 lip 2008 20:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5313
  • Dołączył: 31.05.2006


To chyba normalne, wszystko przecież można kupić w sklepie zaraz po stworzeniu postaci.


*
  WWW
Len
Post : 31 lip 2008 11:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Zgłoszenia zostały wysłane do TopWare. Zostaną one przetłumaczone i wysłane do GFI.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4  Następna


cron