Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 103 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna
Autor Wiadomość
Popuś
Post : 01 lip 2008 11:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Cell pisze:
Jeden granat zabiera mi 35% życia

W rzeczywistości jakbyś dostał granatem pod nogi to zostaloby z Ciebie tylko 35% szczątków ;)

Aha, aktualizacje sterowników nie zawsze pomagają - mam najnowsze i też wywala do windy


*
  WWW
Popers
Post : 01 lip 2008 11:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 596
  • Dołączył: 31.01.2007


Cell pisze:
Siła granatów jest porażająca . Jeden granat zabiera mi 35% życia


no to nie taka znowu porażająca. Wciaż daleka od realizmu ,z tego co widzę.


*
 
Len
Post : 01 lip 2008 11:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Popers pisze:
no to nie taka znowu porażająca. Wciaż daleka od realizmu ,z tego co widzę.

Owszem, ale nie wyobrażam sobie co by było gdyby było realistycznie. Już teraz ich ogromna siła rażenia powoduje, że można dostać nerwicy. Jak ja widzę, że przeciwnik chowa broń i sięga po granat to nawet nie czekam, od razu wczytuję. To bardzo denerwuje.


*
  WWW
Cell
Post : 01 lip 2008 11:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 500
  • Dołączył: 25.03.2008
  • Skąd: Świdnik


Popers pisze:
no to nie taka znowu porażająca.



W grze jest porażająca. A najgorsze jest, że cała grupka się rani i płaszczy ;) . W grze te minus 35% życia to tragedia - jeszcze jeden granat i niemam 70% życia :P


*
 
gvk
Post : 01 lip 2008 11:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 20.06.2008


Czasami zdarza się jednak, że przeciwnik chowa broń, wyciąga granat, ale po chwili zaraz go odkłada albo markuje rzut... jakby się rozmyślił, a może to prowadzi z nami jakąś psychologiczną grę :D


*
 
Cell
Post : 01 lip 2008 11:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 500
  • Dołączył: 25.03.2008
  • Skąd: Świdnik


gvk pisze:
a może to prowadzi z nami jakąś psychologiczną grę



Ech, to chyba prawda, bo co bardziej wyczuleni gracze mogą już sztywnieć i się denerwować jak tylko zobaczą, że enemy soldier wyciąga granat :-D


*
 
Popuś
Post : 01 lip 2008 11:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


A jak wygląda sprawa w drugą stronę? Kiedy my rzucamy granatem? Bo szczerze mówiac choć mam ich trochę nie spradziłem - nie dopuszczam wrogów na odległość rzutu...


*
  WWW
Len
Post : 01 lip 2008 11:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Ja jeszcze nie znalazłem ani jednego granatu. Ale spokojnie, Dickie Jay niedługo mi dostarczy :D


*
  WWW
Cell
Post : 01 lip 2008 12:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Chorąży
Chorąży
  • Posty: 500
  • Dołączył: 25.03.2008
  • Skąd: Świdnik


Popuś pisze:
A jak wygląda sprawa w drugą stronę? Kiedy my rzucamy granatem?



Ja jeszcze też niepróbowałem.



I ja mam pytanie: Czy jak jesteśmy wzniesieniu to przewaga wysokości coś nam daje? Mamy plus do celności, albo coś w tym guście?


*
 
Jats
Post : 01 lip 2008 12:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 30.06.2008


Granaty dzialaja dobrze w obie strony :D
Wkurzaja mnie potezne karabiny maszynowe, ktore maja malutka sile ognia i zerowa celnosc, pomijajac ze maja bardzo ograniczony kont dzialania...
Zajalem wlasnie stacje kolejowa, rzucilem wszystkich najemnikow na gorke z 2 ciezkimi karabinami, zeby je zajac, udalo sie... i ani razu z nich nie strzelalem, bo przeciwnicy nie chcieli wejsc centralnie pod nie :]


*
 
Popuś
Post : 01 lip 2008 12:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Młodszy chorąży
Młodszy chorąży
  • Posty: 382
  • Dołączył: 01.06.2006
  • Skąd: I tak tu nie trafisz


Jats pisze:
pomijajac ze maja bardzo ograniczony kont dzialania...

Jak jest zamontowany na czymś to go nie obrócisz o 360 stopni
A co do celności to zauważyłem że opłaca się od razu odpalić tryb serii - na większe odległości wzrasta celność (co jest dziwne)


*
  WWW
Popers
Post : 01 lip 2008 13:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży
Starszy chorąży
  • Posty: 596
  • Dołączył: 31.01.2007


Len pisze:
Owszem, ale nie wyobrażam sobie co by było gdyby było realistycznie


ja sobie wyobrażam - po prostu trzeba zmienić sposób użycia granatów. Niech będą wyjebiście mocne ALE
1- rzut zależy od doświadczenia osoby miotającej. Wiadomo - wyszkolony żołnierz odczeka 3 sekundy i dopiero rzuci . Rekrut - po wyjęciu zawleczki rzuca od razu, dając wrogowi parę sekund na reakcję <powiedzmy jedną turę>

2-Wbrew pozorom trafienie w dany punkt granatem nie jest łatwe. powinno się mocno ograniczyć celność

3- granaty NIE powinny być tak powszechne. Co innego zdobyć AK na czarnym rynku co innego "cytrynkę". Takie środki wybuchowe są trudne w magazynowaniu i utrzymaniu w gotowości bojowej. Poza tym są zwyczajnie drogie. W granaty powinni być wyposażeni tylko najlepiej wyszkoleni i opłacani bojownicy.

4-System obrażeń powinien być nieco inny. Albo gość doznaje obrażeń i ma *duży* problem w przypadku np. granatów obronnych, albo uznajemy że miał farta i w ogóle nie dostał odłamkiem. W przypadku granatów zaczepnych dałbym widełki 10-80% obrażeń i moim zdaniem byłoby sensownie, ale przy takich granatach zasięg ich rażenia musi być mocno ograniczony.

No cóż, ja jestem maniakiem realizmu i ciężko mnie zadowolić <szczególnie że jednak wiekszość graczy woli mniej realistyczne fajerwerki>.


*
 
Len
Post : 01 lip 2008 13:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Popers, oczywiście masz rację ale obawiam się, że przeciętny gracz nazwałby nas hardcorowcami ;)


*
  WWW
gvk
Post : 01 lip 2008 17:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 29
  • Dołączył: 20.06.2008


Chyba nie sądzisz, ze przeciętny gracz zainteresuje się Hired Guns...


*
 
lukasamd
Post : 02 lip 2008 08:06
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Grałem troszeczkę i podzielę się wrażeniami:

- bardzo wygodne menu z mapą i laptopem, pytania psychologiczne mnie po prostu rozwaliły :D

- muzyka niby nie daje o sobie znać tak jak w JA2 ale jest całkiem niezła, może po dłuższym czasie wpadnie w ucho na dobre

- grafika jest całkiem niezła choć bardzo brakuje mi możliwości włączenia wygładzania krawędzi (antyaliasing) - czasami naprawdę mi to przeszkadza. Kolory są nieco zbyt cukierkowate.

- filmik-intro to katastrofa, nie wiem czy taka niska jakość i szumy to zamierzony cel ale jeżeli tak, to na pewno nie na plus.

- fizyka - w budynku: po strzale w przeciwnika z pistoletu z odległości około metra, odbija się od podłogi, sufitu a potem ląduje za moim najemnikiem, oczywiście ciągle żyje... załamka

- nie wiem czemu ale nie czuję klimatu... tyle na to czekałem a po prostu nie chce mi się grać, na siłę też tego robić nie będę... dziś / jutro pogram i jeżeli nic w tym się nie zmieni to grę odstawiam...


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3, 4, 5 ... 7  Następna