Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
micand1989
Post : 28 lis 2011 18:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Rekrutacja robota następuje po dostarczeniu do MadLab-a kamery i odpowiedniego karabinu.

Można go używać tylko przy pomocy 'pilota do robota' umieszczonego w slocie "na głowie" (nie mylić ze slotem hełmu). W 1.13 również działa trzymany w prawej ręce.

Kamerę można kupić w L12: Balime u Franz-a lub Sam-a.

Karabiny bojowe i maszynowe, które NIE pasują dla robota:
Tutaj proszę zamieszczać sprawdzone przykłady:

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Starchris
Post : 28 lis 2011 19:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


W 1.13 to nie mam pojęcia, które bronie pasują, a które nie pasują. Jest tam ich tyle, że pewnie nikt sobie tym głowy nie zawraca. Natomiast w klasycznej wersji jak najbardziej tak. Na zdjęciu poniżej są wszystkie bronie razem z przypisaną do nich klasą broni. Tylko i wyłącznie broń z klasą o numerze trzy i cztery może być dołączona do robota. Innej broni po prostu MadLab nie przyjmie.

Załącznik:
30.jpg
30.jpg [ 130.75 KiB | Przeglądany 1962 razy ]

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
Andrew Vysotsky
Post : 16 sty 2022 22:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 82
  • Dołączył: 21.10.2010


W czym problem? Przecież mechanik mówi wyraźnie, które klasy broni można montować do robota... Wszystko z tych klas pasuje. Chyba :) No bo jak to sprawdzić?

_________________
Obrazek
Ignorancja jest pychą, a pycha ignorancją.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron