Jagged Alliance Center - Forum https://forum.jagged-alliance.pl/forum/ |
|
Zgłaszanie błędów w Renegade Republic https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=44&t=837 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | lukasamd [ 07 lut 2009 19:53 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
Czasami pojawia się też inna przypadłość - trenujemy samoobronę czy coś takiego, któryś najemnik coś powie i... ikonki od: - menu - laptopa - kompresji czasu są "na szaro" tzn. nie możemy na nie kliknąć = w sumie nic nie możemy zrobić. Pomaga tylko CTRL+ALT+DEL |
Autor: | Olinka [ 07 lut 2009 20:31 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
To dodam jeszcze, że czasami nie ładuje sie wejscie do sektora z poziomu panelu taktycznego. Po prostu nie pojawia sie niebieski pasek podstępu |
Autor: | djt [ 08 lut 2009 00:12 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
U mnie z kolei najczęściej wywala podczas real time. jak się zrobi wszystko na szaro mogę użyć ALT+X... |
Autor: | Nemeczek [ 09 lut 2009 12:44 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
U mnie gra regularnie wywala się przy walkach obronnych samoobrony. Nie wiem czy to bug ale można się wyładować z helikoptera w wrogim sektorze i jak sie zapsize i odczyta to potem zapis nie działa... Ten cały Konsul mi nie zleca teraz żadnych misji... I jest za dużo najemników z umiejętnością snajperstwo. I można by chociaż trochę to merc odpicować... |
Autor: | Paker111 [ 05 mar 2009 20:05 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
właściwie to nie jestem pewny czy to błąd RR czy ogólnie JA- wrodzy żołnierze, którzy wycofają się z sektora gdzie toczą z nami walkę (i co istotne zostali istotnie zranieni) po naszym zaatakowaniu ich w sektorze do którego się wycofali, mają pełnię pkt. życia- a uciekali z krytycznym |
Autor: | lukasamd [ 05 mar 2009 20:18 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
To chyba normalne, tak samo jak atakowanie jednego sektora kilka razy bez wygrywania - wrogowie raczej będą mieli życie na maxa. |
Autor: | Paker111 [ 05 mar 2009 21:35 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
Zdziwiłbym się gdyby to nie było raportowane, ale nie znalazłem: karabin SA vz.58P waży 32kg! No bez jaj panowie (wiki podaje +-3, załadowaną). Havoc do najęcia w barze króla półświatka gdy odmówi mu się zatrudnienia za 1,5 kafla dziennie i tak się do nas przyłącza. |
Autor: | Stridingshadow [ 08 mar 2009 13:07 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
Właśnie chciałem napisać że SA Vz. 58 w wersji przystosowanej do montowania granatnika waży 33.1(karabin bez amunicji) + .07(granatnik)= 33.8 kg zamiast 3.3+07 =4. Ponadto jest sporo mniejszych błędów w uzbrojeniu jak np. to że Beryl i mini-Beryl nie są kompatybilne z NATO-wskimi celownikami i nie mają ogranicznika ognia ciągłego (serii trzystrzałowej) podczas gdy rzeczywiście mają takie cechy. Broń z serii AUG oraz pm'y Gorda mają chwyty przednie które można usunąć (nie jestem pewien jak jest z Gordą ale przy AUG to chwyt przedni jest na 100% integralny do lufy, w AUG para nie można go nawet złożyć, w innych wersjach owszem.). Ponadto kilka karabinów snajperskich ma w opisie integralny dwójnóg którego jednak nie ma (można dołączyć zwykły dwójnóg). Pas nośny do automatu Kałasznikowa waży 800g (chyba jest z łańcucha "krowiaka). Broń z kolbą składaną jest bardziej szybkostrzelna i ma mniejszy zasięg (podczas gdy powinna mieć identyczną szybkostrzelność i być szybsza w przygotowaniu do strzelania). Nie wiem kto wpadł na pomysł żeby składać kolbę za pomocą śrubokrętu ale to jest raczej średnio błyskotliwe. PM-98 Glauberyt jest obecnie produkowany w wersji na nabój 9*19 Para, to PM-84 miał 2 wersje na 9*18 Makarowa a potem 9*19 Para, w grze PM-98 jest właśnie na nabój 9*18 Makarow co jest trochę nieścisłe. W kilku rodzajach broni można wymontować integralne celowniki laserowe. Dalej będę się jeszcze bardziej czepiał Profilowana kolba zwiększa zasięg broni (a powinna ułatwić celowanie), ponadto zajmuje slot'a w akcesoriach, można by zrobić z niej coś w deseń zestawu do SCAR w 2 1.13 (modyfikuje kształt broni i jej nazwę, odzyskuje się przy tym część zamienną). Sig SG 550 i M-16A3 mają zasięg podobny do zasięgu FAL'a czy Galila ARM co jest trochę śmieszne ze względu na to że FAL i ARM to karabiny i mają około półtora raza większy zasięg niż SG550 i M-16A3 które są karabinkami i strzelają amunicją o 2 razy mniejszej energii. A tak w ogóle to gra jest fajna (na niedociągnięcia można przymknąć oczy bo poza tą akcją z SA Vz. 58 nie utrudniają one zabawy), jedyne co wkurza to częste zawiechy (bardzo częste zawiechy). |
Autor: | Patrick300 [ 01 maja 2015 11:31 ] |
Tytuł: | Re: Zgłaszanie błędów w Renegade Republic |
Witam, mam problem który kompletnie nie pozwala mi dokończyć gry.. Otóż w momencie gdy chcę wczytać ostatnie savy dochodzi do wczytywania a następnie wywala mnie do pulpitu.. Dodam że przy innych savach normalnie się wczytuje i lecz nie pogram dłużej niż 5 minut i przy okazji wczytywania np. sektora znowu wywala. Z czym to się może wiązać i jak można to w jakiś sposób naprawić? Proszę o rady. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |