Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 59 ]  Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 26 gru 2006 15:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Dnia 20 grudnia 2006r. w rosyjskim czasopiśmie o grach Game World Navigator pojawił się wywiad z twórcami Jagged Alliance 3, czyli firmą F3 Games. Jest to pierwszy wywiad z twórcami, no i standardowo został on przez nas przetłumaczony na język polski lecz niestety tylko najważniejsze rzeczy. A i to tylko dzięki Snapowi, który wyłapał i przetłumaczył z rosyjskiego na angielski najważniejsze punkty.

Ogólnie rzecz biorąc są to pierwsze oficjalne informacje z których fani mogą być zadowoleni. Wszystkie poprzednie brzmiały jak takie "widzi mi się" jednego z ludzi odpowiedzialnych za projekt (choć nie brali bezpośredniego udziału w projekcie).

A cóż możemy się dowiedzieć? A mnóstwo szczegółów, jak choćby fakt, że nie będzie mozna już trenować samoobrony, że będą zmienne warunki pogodowe, ograniczenie liczy najemników jednego oddziału o 10, zmodyfikowany system tur, fabuła, nowe frakcje czy misje. Lecz wciąż bardzo przypomina to zapowiedzi JA3D, dla przykładu może posłurzyć ilość misji, jest taka sama lub ilość frakcji i ich wykorzystanie. To wszystko już słyszeliśmy, słyszeliśmy nawet więcej, jak choćby system wystrzelonego pocisku. Ale jeśli chodzi o wywiadu z twórcami JA3D zapraszam tutaj.

Aczkolwiek bardzo się cieszę, że wreszcie postanowiono ujawnić nam pierwsze szczegóły. Czekamy na kolejne.

Wywiad z F3 Games dla Game World Navigator


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 przez Len, łącznie zmieniany 2 razy

*
  WWW
Bartek0511
Post : 26 gru 2006 18:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


No nie powiem, artukuł barzdzo ciekawy, screeny fajne tylko drażni mnie jedna rzecz czy Ci najemnicy muszą wyglądać prawie tak samo, w końcu to nie JA2. :D


*
 
lukasamd
Post : 26 gru 2006 19:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No właśnie ;)


*
  WWW
Len
Post : 11 kwie 2007 17:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Igromania przeprowadza wywiad z twórcami JA3!

Ileż to czasu minęło odkąd pojawiły się ostatnie informacje o Jagged Alliance 3 i to pomimo iż prace trwają od roku a projekt zapowiedziany został 4-5 miesięcy temu nie wiedzieliśmy o nim zbyt wiele, aż do teraz gdyż rosyjski serwis Igromania przeprowadził wywiad z twórcami trzeciego Jagged Alliance!

Jagged Alliance Center nie śpi i standardowo przetłumaczyło dla was cały wywiad, więc jest to jedyne pełne polskie tłumaczenie. Na pytania odpowiadał Boris Julin, scenarzysta JA3. Pytań nie ma zbyt wiele ale nie było konieczne zadawać ich wiele ponieważ Boris bardzo się rozpisuje. Czytaj dalej...

Wywiad z twórcami JA3 (Igromania) - Przeczytaj


Moim zdaniem...
Nareszcie mamy jakąś garść informacji, tego brakowało bo projekt został ogłoszony już 5 miesięcy temu a tymczasem wiedzieliśmy naprawdę nie wiele. Pytań nie ma zbyt wiele ale Boris bardzo się rozpisywał, czasami aż za bardzo bo schodził z tematu :)
Jest sporo informacji jednak mogłoby być więcej. Główną wadą jest to, że mało jest w nim szczegółów no ale jeśli projekt jest w tak wczesnej fazie produkcji to nie mogą wiedzieć nic na pewno :]


Ostatnio zmieniony 12 lip 2008 12:37 przez Len, łącznie zmieniany 1 raz

*
  WWW
Bartek0511
Post : 11 kwie 2007 17:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


Mi się bardzo podoba wywiad, w końcu jakieś porządniejsze info nt. JA3 no i co najważniejsze wywiad przetłumaczony cały (jedyny w Polsce!).


Ostatnio zmieniony 01 sty 1970 01:00 przez Bartek0511, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
lukasamd
Post : 11 kwie 2007 18:05
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


No wywiad jest nad wyraz ciekawy i mówi naprawdę wiele. Najbardziej ucieszyła mnie informacja o realistyczności i sporym rozbudowaniu broni - koniec z nonsensami (mam nadzieję) które zdarzały się w JA2.

Kolejna sprawa - silnik gry jest oparty na Silent Storm i jak świetnie ujął to Boris: "Pamiętacie, jak siedzieliście na dachu i zdejmowaliście jednego wroga za drugim?". Teraz to się już skończy czyli będzie sporo trudniej.

Ja tam jestem tylko zły na teren gry czyli Afganistan, nie jest to mocno zabudowany kraj a jak wiadomo ja preferuję właśnie takie tereny w Jagged Alliance. Z drugiej strony tu będzie 3D a to już zupełnie inna bajka...


*
  WWW
Lemur
Post : 11 kwie 2007 21:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


Możecie mi powiedzieć gdzie jest ten wywiad?. Wszystkie inne udało mi się jak dotąd przeczytać bez problemu:-). W każdym razie po kliknięciu na "przeczytaj wywiad" pojawia się strona z artykułami, wchodzę na wywiady, ale tego konkretnego nie widzę. Mógłby mnie ktoś "oświecić"?.

_________________
http://www.taktykazone.pl/


*
 
Bartek0511
Post : 11 kwie 2007 21:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Porucznik
Porucznik
  • Posty: 1043
  • Dołączył: 11.07.2006


@Len czemu zostawiłes go w DU??

@lemur teraz sprubój ;)


*
 
Lemur
Post : 11 kwie 2007 21:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


@Bartek0511
Yo, teraz jest :). Dzięki!.

Opinia na gorąco:

Cieszy kwestia przylożenia się devsów do uzbrojenia merców i to że będzie (wspominana już wcześniej) możliwość modyfikacji broni. No ale, cyt.: "(...) że każdy szanujący się strzelec nie pójdzie na misję z rewolwerem kalibru .38"?. Proszę wybaczyć Panie Borisie, ale tak się składa że jeszcze nie tak dawno niemiecka GSG-9 używała rewolwerów kalibru .38 Special. Poza tym nie jest to taka zła broń w sytuacji "obrony ostatecznej".
Nurtuje mnie jeszcze kwestia lokacji. Jest ich 20, a frakcji 4-5. Jeżeli każdy z sektorów będzie można odwiedzić kilkukrotnie to po 3-4 misjach (ze względu na engine SS) zostaną z niego same zgliszcza i parę kamieni. Jeżeli natomiast twórcy zalożyli że sektor/lokację będzie można odwiedzić tylko raz (jedna misja - jeden sektor), to jak to pogodzić z wykonywaniem misji dla takiej ilośći frakcji?. No chyba żę gracz wybierając stronę konfliktu będzie mógł wykonywać misje tylko dla niej, bez możliwości zmiany strony lub równoleglego wykonywania misji dla przeciwnej frakcji.

Ciekawe, co o tym myślicie?.

_________________
http://www.taktykazone.pl/


Ostatnio zmieniony 11 kwie 2007 21:51 przez Lemur, łącznie zmieniany 2 razy

*
 
Len
Post : 04 maja 2007 19:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Chyba się zapomnieliśmy :D

Cytuj:
Jest ich 20, a frakcji 4-5. Jeżeli każdy z sektorów będzie można odwiedzić kilkukrotnie to po 3-4 misjach (ze względu na engine SS) zostaną z niego same zgliszcza i parę kamieni. Jeżeli natomiast twórcy zalożyli że sektor/lokację będzie można odwiedzić tylko raz (jedna misja - jeden sektor), to jak to pogodzić z wykonywaniem misji dla takiej ilośći frakcji?


Lemur słusznie o tym wspomniał. Jeśli zrobią tak jak piszą to wyjdzie na to, że nie mamy swobody ruchu takiej jak w JA2 o której przecież pisali :|


*
  WWW
snick
Post : 05 maja 2007 09:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Ehm... A może sektory będą odbudowywane? Albo będziemy walczyć pośród zgliszcz.


*
  WWW
lukasamd
Post : 05 maja 2007 09:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Jeżeli odbudowywane to gra będzie trwała kilkanaście lat (tzn. czas w grze) ;) Moim zdaniem dobra byłaby walka wśród całkowitych gruzów, tego jeszcze w Jaggedzie nie było - były mody ale w żadnym jak było napisane "zniszczone" to i tak całkowitych ruin nie było.


*
  WWW
emanuel
Post : 05 maja 2007 12:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 29.04.2007
  • Skąd: Warszawa/Zabrze


właśnie, jakby były gruzy, to można by wykorzystać to że najemnicy potrafią się wspinać, i zrobić kilka poziomów planszy (że niby wchodzi się na hałdę gruzu, albo w lej po bombie)

_________________
interiesno o czem dumajet kamandir... ;)
Obrazek
Obrazek


*
  WWW
Lemur
Post : 05 maja 2007 13:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 361
  • Dołączył: 11.01.2007


snick pisze:
Ehm... A może sektory będą odbudowywane? Albo będziemy walczyć pośród zgliszcz.


No tak, ale musi byc przeciez jakies logiczne wytlumaczenie odbudowania, prawda?. Lokacja po walce cala poorana od granatnikow i granatow, wracamy tam za jakis czas i widzimy ze miasteczko cacy-malina jak spod igly :> . Develeperzy musieliby by znalezc naprawde dobre wytlumaczenie zeby to nie wygladalo idiotycznie. Natomiast jezeli bedziemy walczyc na gruzach to stwarza to inne problemy. Wyobrazmy sobie np. sprzedawce ktory para sie handlem bronia w szczatkach budynku. Bez scian, sufitu itd. kolezka rozklada swoj towar w leju po bombie ;) . Moze sie myle, ale dla NPCow i innych postaci teoretycznie sprawi to dla gry i jej kodowania spory problem do udzwigniecia. No chyba ze sektory beda "jednorazowe", bez NPCow. Jezeli tak, to jest ich zdecydowanie za malo.

emanuel pisze:
właśnie, jakby były gruzy, to można by wykorzystać to że najemnicy potrafią się wspinać, i zrobić kilka poziomów planszy (że niby wchodzi się na hałdę gruzu, albo w lej po bombie)


Szczerze mowiac nie wyobrazam sobie czegos takiego, zarowno pod wzgledem chybionej grywalnosci jak i trudnosci w opracowaniu takiego rozwiazania. Bylby to jak sadze raj dla baboli (przynajmniej na tym enginie).

Konstrukcja gry nie pozwala na takie rozwiazania. W "7,62" bedzie tylko czesciowa mozliwosc niszczenia otoczenia, prawdopodobnie ze wzgledu na te same aspekty jak w JA 3.

Na razie to tylko spekulacje, mam nadzieje ze devsi zdecyduja sie na jakies logiczne i dobrze dzialajace rozwiazanie (nie ujmujac nic grywalnosci).

_________________
http://www.taktykazone.pl/


*
 
snick
Post : 05 maja 2007 20:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 686
  • Dołączył: 17.07.2006
  • Skąd: Zabrze


Do tego, co napisał Lemur:

1. - może po prostu jak się zniszczy miasto, to ludność zacznie mniej przepadać za najemnikami. Spadną dochody, więc niszczenie nie będzie opłacalne?

2. -
Cytuj:
Bez scian, sufitu itd. kolezka rozklada swoj towar w leju po bombie

Ee... Zakładając, że postacie zawsze pozostają w jednym miejscu - postać już by nie żyła po takim ataku, po którym zostały zgliszcza.
Zakładając, że postacie mogą się przemieszczać - sprzedawca może przejść do innego sektora...


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2, 3, 4  Następna


cron