Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 17 ]  Przejdź na stronę   1, 2  Następna
Autor Wiadomość
Len
Post : 19 kwie 2010 20:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Jagged Alliance odżywa - Wywiad z nowym właścicielem marki!
Cytuj:
Wiadomość, która obiegła świat na początku marca przyszła równie niespodziewanie, co poniższy artykuł. I choć sami czyniliśmy starania, nie udało się uzyskać odpowiedzi na pytanie o wywiad. Wyprzedził nas niemieckojęzyczny portal PC Games, który przed dwoma dniami zamieścił wywiad ze Stephanem Barnickelem, pełniącym funkcję Product Managera w firmie bitComposer Games. A ta, przypomnijmy, przejęła wszystkie prawa do marki Jagged Alliance. Przez ostatni miesiąc zadawaliśmy sobie pytania: jaka będzie przyszłość serii? Co z dotychczasowym JA3? Odpowiedzi na te pytania znajdziecie w krótkim wywiadzie, który przetłumaczyliśmy specjalnie dla Was.

"Nasze JA3 nie ma nic wspólnego z dwoma poprzednimi"
Wywiad zawiera zaledwie 7 pytań ale odpowiedź na jedno z nich jest szczególnie ważna. Dowiadujemy się bowiem, że niemieckie studio zamierza tworzyć Jagged Alliance 3 od podstaw, a więc nie wykorzysta tego, co przez ostatnie 3 lata robiła rosyjska Akella. Oznacza to dłuższy proces produkcji ale za to istnieje szansa, że gra będzie... multiplatformowa. Ponadto, pierwsza część Jagged Alliance zadebiutuje w wersji przeglądarkowej, prawdopodobnie darmowej. Ale największe zaskoczenie wzbudzić może zmartwychwstanie Jagged Alliance 2, bowiem niemieccy właściciele praw mają w planach remake "dwójki"! Zaprawdę powiadamy wam, jeśli te plany się ziszczą to seria Jagged Alliance czasy świetności ma dopiero przed sobą.


Wywiad z twórcami nowego Jagged Alliance 3

Multiplatformowe JA3, remake JA2, przeglądarkowe JA1... Też jesteście tak podnieceni jak ja? :D


*
  WWW
mtl
Post : 19 kwie 2010 21:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Mnie najbardziej niepokoi to - "Czy system walki turowy, a może w czasie rzeczywistym?"

Jeżeli tutaj mają jakieś wątpliwości, to żeby tylko nie skończyło się jak z Fallout 3.

Poza tym, jeżeli chcą zrobić naprawdę dobre i porządne Jagged Alliance 3, to IMO powinni wziąć wszystko to co dobre z 1.13, dodać do tego oprawę 3D i dobry silnik zniszczeń, aby możliwe było wysadzanie całych budynków. Takie JA3 mnie satysfakcjonowało by w 100% ;-) Ot, takie 1.13 + CryEngine :->

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Len
Post : 19 kwie 2010 21:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


To jest podyktowane sytuacją na rynku. Sam tytuł Jagged Alliance przyciągnie starych wyjadaczy, a rzeczywisty czas akcji nowych graczy, taka gra ma znacznie większe szanse na dobrą sprzedaż.


*
  WWW
mtl
Post : 19 kwie 2010 21:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


Wiem, że to zabrzmi z punktu widzenia producenta gier dziwnie i nieracjonalnie, ale albo chcą zrobić dobrą kontynuację JA, która zadowoli fanów, albo chcą pójść za obecnymi trendami na rynku i mieć dobrą sprzedaż. Nie ważne, jakie okoliczności dyktowały by taką decyzję, ale dla mnie JA bez walki w turach to nie JA (Fallout patrz tak samo).

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Aver
Post : 19 kwie 2010 21:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 259
  • Dołączył: 07.04.2010


Wywiad z jednej strony napawa optymizmem gdyż wygląda że będzie to produkt wysokiej jakości, jednak z drugiej strony multiplatformowość i rozważanie zrobienia gry w czasie rzeczywistym są dla mnie trochę niepokojące. Wszyscy wiemy jak było z F3, wyszła gra ciekawa, ale to nie był Fallout.


*
 
Stridingshadow
Post : 19 kwie 2010 22:09
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


mtl pisze:
IMO powinni wziąć wszystko to co dobre z 1.13

O ile znają tego moda :P
Na pewno nie oddadzą nawet 20% sprzętu, bo to zwyczajnie za dużo roboty z grafiką :/

mtl pisze:
dodać do tego oprawę 3D i dobry silnik zniszczeń, aby możliwe było wysadzanie całych budynków.

-"Wrzucimy do studni granaty!"
-"A może jednak ukryli się w stodole, stodole, stodole..."

mtl pisze:
Czy system walki turowy, a może w czasie rzeczywistym

Możecie mnie zlinczować, ale uważam, ze aktywna pauza jest ok.
Walka turowa ma swoje minusy: przede wszystkim prowadzi do paradoksalnych sytuacji, które mało pasują do gier taktycznych.

_________________
Obrazek


*
 
Jaahquubel
Post : 20 kwie 2010 05:11
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Coś podejrzanie dużo na raz chcą robić. Ale nic to, może się uda.
Może chcą zrobić tak, że zrobią turowe JA2 w cud-miód oprawie dla starych graczy, a JA3 w czasie rzeczywistym dla nowych graczy i wszyscy będą zadowoleni? No, może jeszcze jakiś dodatek do JA2, żeby była nowa fabuła?


*
  WWW
Beowulf
Post : 20 kwie 2010 08:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 128
  • Dołączył: 20.12.2008
  • Skąd: Kozienice/Kraków


Stridingshadow pisze:
Możecie mnie zlinczować, ale uważam, ze aktywna pauza jest ok.



Na pewno nie będę pierwszym, który rzuci kamieniem, również uważam, że system aktywnej pauzy (jaki zastosowano np: w E5 i 7.62) jest o wiele lepszy rozwiązaniem niż system turowy. Czas, aby wreszcie gry koncepcyjnie dogoniły możliwości techniczne (moc obliczeniowa) komputerów.


*
 
lukasamd
Post : 20 kwie 2010 19:01
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Moim zdaniem, taka zmiana, o ile miałaby miejsce, byłaby w Jaggedach dobrym rozwiązaniem. Zamierzają zrobić JA3 - trzeba zachować klimat, ale aby nie glebnąć na rynku w chwilę po starcie, trzeba również nieco zmienić. Aby zachować klasykę, ma być chyba remake ;)

Interesująca jest też ta przeglądarkowa wersja gry... już przedtem to zapowiadano, ale ciągle nie wyobrażam sobie, jak by to wykonali.


*
  WWW
mtl
Post : 20 kwie 2010 19:14
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 954
  • Dołączył: 12.06.2006


lukasamd pisze:
Interesująca jest też ta przeglądarkowa wersja gry... już przedtem to zapowiadano, ale ciągle nie wyobrażam sobie, jak by to wykonali.


IMO pewnie takie The Crims + walka w sektorach we flashu (nawet ktoś kiedyś rzucił linkiem do gierki we flashu wzorowanej na JA2). Tylko czy np. walka tylko na misjach itp, czy np. między graczami też.

_________________
"There are two kinds of people in the world, my friend.
Those who have a loaded gun and those who dig. You dig!"


*
 
Aver
Post : 20 kwie 2010 20:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 259
  • Dołączył: 07.04.2010


Skoro Quake'a zrobili w przeglądarce to czemu nie JA? ;)

Co do aktywnej pauzy to sama w sobie jest świetnym rozwiązaniem. Jednak się obawiam że idąc tokiem myślenia "Międzyplatofmowa, przyciągnięcie nowych graczy itp." to coraz bardziej to widzę jako "taktycznego" shootera, ale nie ma co gdybać. Poczekam na pierwsze wiadomości z produkcji :).


*
 
Len
Post : 21 kwie 2010 10:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Jeśli Niemcy chcą zarobić na JA3 to powinni przestać słuchać fanów. Tak słucham wielu tych opinii na "idealne JA3" i dochodzę do wniosku, że ludzie sami nie wiedzą czego chcą. Jestem absolutnie przekonany, że gdyby w bitComposer zrobili grę według "widzimisie" fanów, to wyszedłby z tego twór niegrywalny dla 99% graczy. Czyli coś jak 7.62: High Calibre, który ma wszystko poza jednym - graczy. Ilu z was sięgnęło po tą grę? A ilu z was nie zrezygnowało na pierwsze wrażenie?

Przypominam, że JA2 było chyba pierwszą i jak dotąd jedną z niewielu grywalną grą taktyczną. Nie róbmy z tego encyklopedii amunicji, rodzajów kucania i toru lotu pocisków. To ma być przede wszystkim GRA, a gry wg definicji mają sprawiać przyjemność.


*
  WWW
M'cin
Post : 21 kwie 2010 11:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Fanów taktycznych turówek wciąż jest na tyle dużo, e można zrobić grę w tej konwencji i zarobić. Ja bym wolał tury, bo po prstu lubie tury, ale jak będzie walka w stylu E5 nie będę narzekał ;). Mądrze gadał ten z BitComposer - Jagged Alliance jest i realistyczna, i w miarę przystępna, dlatego jest popularna. mam tylko nadzieję, e parcie na konsole i mniej hardkorowych graczy nie doprowadzi do tego że powstanie coś, gdzie taktyki jest tyle, co w Gears of War (czyli coś, co przy dużej dozie optymizmu ciężko mi nazwać marna imitacją taktyki i kombinowania). niech zrobią to na PC, a jak będzie zainteresowanie, też na konsolki. chociaż jeśli jest takim fanem JA2 jak mi się to wydaje, to nie mam się czego obawiać.
A i na Aperion bym nie narzekał - dzięki takim firmom my, hardkory, mamy w co grać bez narzekania na uproszczenia i nagięcia realizmu ;) gdyby robienie takich gier nie miało sensu spakowaliby torby i poszli do łopaty, a jakoś ciągną i już druga ich gra siedzi na naszych kompach ;)D


*
 
Olinka
Post : 21 kwie 2010 12:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Len pisze:
Multiplatformowe JA3, remake JA2, przeglądarkowe JA1... Też jesteście tak podnieceni jak ja? :D

tak, w głowie sie nei miesci

jezeli to prawda to ja juz sie nie moge doczekac

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
lukasamd
Post : 21 kwie 2010 16:04
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Len pisze:
Jeśli Niemcy chcą zarobić na JA3 to powinni przestać słuchać fanów. Tak słucham wielu tych opinii na "idealne JA3" i dochodzę do wniosku, że ludzie sami nie wiedzą czego chcą. Jestem absolutnie przekonany, że gdyby w bitComposer zrobili grę według "widzimisie" fanów, to wyszedłby z tego twór niegrywalny dla 99% graczy. Czyli coś jak 7.62: High Calibre, który ma wszystko poza jednym - graczy. Ilu z was sięgnęło po tą grę? A ilu z was nie zrezygnowało na pierwsze wrażenie?

Przypominam, że JA2 było chyba pierwszą i jak dotąd jedną z niewielu grywalną grą taktyczną. Nie róbmy z tego encyklopedii amunicji, rodzajów kucania i toru lotu pocisków. To ma być przede wszystkim GRA, a gry wg definicji mają sprawiać przyjemność.


Trudno się nie zgodzić, no ale wysoki stopień skomplikowania daje duże pole do popisu.
Najlepszym rozwiązanie byłoby więc chyba stworzenie gry standardowo dosyć prostej, ale z możliwością łatwego zmodyfikowania i dodania nowych postaci, broni, map itp.
Jagged Alliance Sandbox? :lol:


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   1, 2  Następna


cron