amber-coffeeCat pisze:
Tak. Jeśli wcześniej pogadasz z Rudym (tym eskimosem) on powie Ci, że wentylator staje na chwilę w momencie, gdy wyją syreny. Jeśli wtedy nie zdążysz przezeń przejść, drugi raz już się nie zatrzyma i musisz go rozwalić.
Jeszcze jedna koncepcja: chyba że inaczej zaplanować całą grę i podzielić najemników na DWA ZESPOŁY UDERZENIOWE (nie myślę teraz o niebojowym teamie "naprawczym").
1 podstawowy szybki zespół uderzeniowy złożony z najsilniejszych najemników jak najszybciej przechodzi przez wentylator byleby zdążyć przed syreną w J13 w tym jedynym dostępnym momencie w grze jak wentylator staje, a drugi zespół uderzeniowy potem "dokańcza" J13 zdobywa zasoby (i ewentualnie potem dołącza wraz z teamem naprawczym).
Tyko czy pierwszy szybki zespół uderzeniowy tak po prostu w całości przejdzie przez wentylator w tym JEDYNYM momencie w grze i to jeszcze w trakcie boju i pewnie w trybie turowym jak wyje syrena i wentylator staje - czy będzie z tym problem bo programiści JAUB jednak nie przewidzieli takiej "kombinacji" dla ułatwienia dalszej gry i jednak tak się nie da - gra się wysypie/zawiesi/wyjdzie do pulpitu - i dalej grać się nie da.
Po prostu, " w założeniu musimy" wysadzić wentylator i dalej już ma być trudna rozgrywka bo musimy zaalarmować wrogów dalej w podziemiach czekających na nas w pełnej gotowości. Bo tak założyli programiści JAUB i tak musi być.