Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 7 ] 
Autor Wiadomość
marcinl0
Post : 25 lut 2023 02:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 162
  • Dołączył: 03.03.2012


Od xxx lat gram a nie wiem tego. Czy KONIECZNIE trzeba wysadzać wentylator w sektorze J13 i alarmować wrogów dalej w podziemiach czekających na nas w pełnej gotowości - czy jest jakaś metoda / albo stała godzina kiedy wentylator po prostu "staje" na chwilę i można cicho przejść - bez jego alarmującego wszystkich wysadzania ?


*
 
amber-coffeeCat
Post : 25 lut 2023 20:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 36
  • Dołączył: 04.09.2020


Tak. Jeśli wcześniej pogadasz z Rudym (tym eskimosem) on powie Ci, że wentylator staje na chwilę w momencie, gdy wyją syreny. Jeśli wtedy nie zdążysz przezeń przejść, drugi raz już się nie zatrzyma i musisz go rozwalić.


*
 
marcinl0
Post : 26 lut 2023 12:22
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 162
  • Dołączył: 03.03.2012


Tylko że ta syrena wyje już w trakcie zdobywania sektora J13 jeszcze w trakcie walki nawet w trybie turowym...

Chyba że za cel postawić nie zdobycie sektora J13 cennych zasobów wyeliminowanie wrogów - a JAK NAJSZYBSZE dostanie się całą drużyną do samego wentylatora nawet kosztem strat ran w drużynie. Byleby zdążyć przed syreną.

Ciekawe czy wtedy wrogowie w podziemiach będą otumanieni zaskoczeni - i czy cała dalsza rozgrywka będzie łatwiejsza.


Jak rozumiem powrotu nie ma do powierzchni J13 żadną metodą choćby po cenne zasoby..


*
 
marcinl0
Post : 26 lut 2023 12:36
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 162
  • Dołączył: 03.03.2012


amber-coffeeCat pisze:
Tak. Jeśli wcześniej pogadasz z Rudym (tym eskimosem) on powie Ci, że wentylator staje na chwilę w momencie, gdy wyją syreny. Jeśli wtedy nie zdążysz przezeń przejść, drugi raz już się nie zatrzyma i musisz go rozwalić.


Jeszcze jedna koncepcja: chyba że inaczej zaplanować całą grę i podzielić najemników na DWA ZESPOŁY UDERZENIOWE (nie myślę teraz o niebojowym teamie "naprawczym").

1 podstawowy szybki zespół uderzeniowy złożony z najsilniejszych najemników jak najszybciej przechodzi przez wentylator byleby zdążyć przed syreną w J13 w tym jedynym dostępnym momencie w grze jak wentylator staje, a drugi zespół uderzeniowy potem "dokańcza" J13 zdobywa zasoby (i ewentualnie potem dołącza wraz z teamem naprawczym).

Tyko czy pierwszy szybki zespół uderzeniowy tak po prostu w całości przejdzie przez wentylator w tym JEDYNYM momencie w grze i to jeszcze w trakcie boju i pewnie w trybie turowym jak wyje syrena i wentylator staje - czy będzie z tym problem bo programiści JAUB jednak nie przewidzieli takiej "kombinacji" dla ułatwienia dalszej gry i jednak tak się nie da - gra się wysypie/zawiesi/wyjdzie do pulpitu - i dalej grać się nie da.
Po prostu, " w założeniu musimy" wysadzić wentylator i dalej już ma być trudna rozgrywka bo musimy zaalarmować wrogów dalej w podziemiach czekających na nas w pełnej gotowości. Bo tak założyli programiści JAUB i tak musi być.


*
 
amber-coffeeCat
Post : 26 lut 2023 20:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapral
Kapral
  • Posty: 36
  • Dołączył: 04.09.2020


Wydaje mi się, że ciche wejście skutkuje mniejszą ilością przeciwników w sektorach tunelowych (a może nie ma ich tam nawet wcale).


*
 
marcinl0
Post : 26 lut 2023 20:38
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 162
  • Dołączył: 03.03.2012


A może masz możliwość potwierdzenia tej informacji - wtedy byłoby warto za cel postawić nie zdobycie od razu sektora J13 cennych zasobów wyeliminowanie wrogów - a JAK NAJSZYBSZE dostanie się do samego wentylatora nawet kosztem strat ran w drużynie. Byleby zdążyć przed syreną. I wtedy inny plan na całą grę.


*
 
lukasamd
Post : 27 lut 2023 12:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Z tego co pamiętam, to gdy wejdzie się bez wysadzania, to przeciwników nie będzie.
Aby to zrobić, należałoby w całym J13 raczej się skradać niż prowadzić walkę ew. eliminować przeciwników po cichu

Nieco info jest zresztą na mapie ;)
https://tracona.jagged-alliance.pl/

Inna sprawa: czy naprawdę warto?
W kompleksie i tak jest sporo walki (sprzętu też) i tam już będzie przeciwników sporo niezależnie od tego, co zrobimy w elektrowni.
W przypadku UB lepiej wydaje się sprawdzać strategia "taranem ich" tj. nie bawimy się w półśrodki


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron