Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 37 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3
Autor Wiadomość
Len
Post : 04 maja 2010 12:23
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


A może by tak zrobić z tego artykuł w stylu ciekawostek z JA, lecz zatytułować go podobnie jak ten temat. Jednakże, takich "nieścisłości" musielibyśmy mieć przynajmniej 10.


*
  WWW
Jaahquubel
Post : 04 maja 2010 12:35
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Do tej pory w tym wątku mamy pewnie z 5. Postarajmy się jeszcze trochę i się uzbiera.
Pomysł z artykułem bardzo dobry.

Kolejna sprawa:
Szefem elektrowni jest Rudy - człowiek zmuszony do tej pracy. Czy czymś takim nie powinien zajmować się ktoś zaufany? Jeśli w wojsku nie było kogoś takiego, to może korporacja Ricci przysłałaby jakiegoś eksperta?


*
  WWW
lukasamd
Post : 04 maja 2010 12:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


IMO dobry pomysł, to jest jedno - kolejna rzecz to latające dachy (albo unoszące się wszędzie opary narkotyzujące, jak kto woli :D)

@Jaahquubel:
Prześledźmy sobie północne Arulco: Omerta jest w klimacie raczej umiarkowanym, nawet-nawet pasuje to do okolic Varrez.
Ale co mamy na zachodzie? Tropikalne rejony Chitzeny z wybrzerzem, a gdyby kierować się informacjami z gry, to morze powinno być to samo, które mamy zaraz po rozbiciu się helikopterem. Jaki więc dystans dzieli te kraje, że jest taka różnica klimatyczna, a razem na pewno sąsiadują one ze sobą? Trzeba pod uwagę wziąć również fakt, że rakiety mają ograniczony zasięg - te widoczne w kompleksie to raczej nie ICBMy :)


Jaahquubel pisze:
Szefem elektrowni jest Rudy - człowiek zmuszony do tej pracy. Czy czymś takim nie powinien zajmować się ktoś zaufany? Jeśli w wojsku nie było kogoś takiego, to może korporacja Ricci przysłałaby jakiegoś eksperta?


Pewnie oszczędzają, podobnie jak na Biggins'ie :)


*
  WWW
Jaahquubel
Post : 04 maja 2010 12:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


lukasamd pisze:
kolejna rzecz to latające dachy (albo unoszące się wszędzie opary narkotyzujące, jak kto woli )

Latające dachy? Co masz na myśli? Tyle w to grałem, a nie kumam.


*
  WWW
lukasamd
Post : 04 maja 2010 12:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


Jaahquubel pisze:
Latające dachy? Co masz na myśli? Tyle w to grałem, a nie kumam.


Była kiedyś daaaaaaaaaawno temu spora dyskusja na ten temat. Pomysłów dotyczących powodu mniej więcej tyle, ile piszących osób :)
realizm-w-jagged-alliance-t125.html


*
  WWW
Len
Post : 04 maja 2010 14:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


lukasamd pisze:
Prześledźmy sobie północne Arulco: Omerta jest w klimacie raczej umiarkowanym, nawet-nawet pasuje to do okolic Varrez.
Ale co mamy na zachodzie? Tropikalne rejony Chitzeny z wybrzerzem, a gdyby kierować się informacjami z gry, to morze powinno być to samo, które mamy zaraz po rozbiciu się helikopterem. Jaki więc dystans dzieli te kraje, że jest taka różnica klimatyczna, a razem na pewno sąsiadują one ze sobą? Trzeba pod uwagę wziąć również fakt, że rakiety mają ograniczony zasięg - te widoczne w kompleksie to raczej nie ICBMy :)

Należy dodać, że oba sąsiadujące ze sobą kraje (Arulco i Tracona) leżą na wyspie :] Można to wytłumaczyć dużą różnicą poziomu gleby, ale w JA2 przez sektory walec przecież przejechał :)


*
  WWW
Jaahquubel
Post : 06 maja 2010 09:26
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Wiszące dachy to nie sprawa fabuły, tylko silnika. Zostawmy.
Len pisze:
Należy dodać, że oba sąsiadujące ze sobą kraje (Arulco i Tracona) leżą na wyspie Można to wytłumaczyć dużą różnicą poziomu gleby, ale w JA2 przez sektory walec przecież przejechał

Te sektory są płaskie, ale w intencji autorów one idą po skosie. Sektorami od H7 w prawo schodzimy z gór. Można by przyjąć, że z geograficznego punktu widzenia wszystko jest OK, gdyby w H7 między miejscem katastrofy a morzem była skarpa (albo i dwie). Ale i tak nie tłumaczyłoby to drogi z Varrez, przez posterunek do H7. I to drogi pilnowanej na sporym odcinku.

Posterunek też jest bez sensu. 4 wartowników, snajper, co najmniej 2 żołnierzy między płotami (razem już 7) i do tego jeszcze iluś między budynkami. A łóżek tylko 7. Za mało nawet przy założeniu, że nie ma zmienników. No i jakie znaczenie ma dal armii Trakony ten posterunek?

Myślałem o tym, że można zrobić modyfikację do JA2,5. Nawet może kampania wystarczy. Modyfikację polegającą na urealnieniu rozgrywki.
Takie np. są możliwości:
  1. usunięcie drogi do H7 lub dodanie w H7 czegoś, co uzasadniałoby jej istnienie
  2. dodanie skarp w H7
  3. zdecydowane przyspieszenie przybywania posiłków do sektorów
  4. posiłki do sektorów przy ich krańcach, nie gdzieś w środku
  5. upuszczanie pełnego ekwipunku
  6. zmiana posterunku w coś bardziej sensownego
  7. dorysowanie drogi idącej od kompleksu (teraz urywa się kawałek od bramy)
  8. ew. zmiana treści wypowiedzi Rudy'ego, np. tak, że Rudy dobrowolnie pracuje dla Morrisa


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2, 3


cron