Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 15 ] 
Autor Wiadomość
revote2
Post : 14 lip 2008 12:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 13.07.2008


witam, chciałbym się dowiedzieć czy można jakoś zmienić głosy moich najemników, tak żeby mówili jak w JA 2, trochę mnie to irytuję , kompletnie mi to nie pasuje. taki na przykład Reaper czy Trevor w JA 2 miał o wiele ciekawszy "głosik";)


*
 
lukasamd
Post : 14 lip 2008 15:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


W sumie tak, na 2 sposoby:

1. Jeżeli masz angielską wersję JA2,5UB (ale to bez sensu, bo po co wtedy grać w PL nie?) - wrzucasz plik speech z data do polskiej wersji.

2. Gdy masz polską wersję JA2 (ale z kinowym spolszczeniem) - możesz rozpakować ten sam plik przy pomocy slf explore i wrzucić jako katalog speech do JA2,5UB. Nie daję gwarancji że wszystko będzie działać poprawnie.


*
  WWW
revote2
Post : 14 lip 2008 16:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 13.07.2008


no trochę nie sprecyzowałem, mam w JA 2 PL(wersję z kinowym spolszczeniem)(tak jak napisałeś w drugim punkcie) i chcę właśnie aby tak samo było w ja 2.5 , ściągnąłem programik otworzyłem zawartość katalogu speach (w JA 2.5) , przeniosłem niby pliki z JA 2 do tego katalogu i niestety nic się nie zmieniło... chciałem te pliki które były w speach (w JA 2.5) usunąć, tak aby tylko pozostały te które przeniosłem... ale nie wiem jak, może wiesz czy da się jakoś je usunąć przy pomocy slf explorer

wiem trochę to wszystko zagmatwanie napisałem, ale mam nadzieję że się połapiesz co mam na myśli

PS. dzięki za szybką, pierwszą odpowiedź


*
 
lukasamd
Post : 15 lip 2008 07:40
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 5321
  • Dołączył: 31.05.2006


1. Utwórz na pulpicie folder speech

2. Uruchom SLF Explorer, otwórz plik speech.slf w JA2.

3. Wrzuć przez program cała zawartość pliku speech.slf do katalogu który utworzyłeś na pulpicie

4. Wrzuć katalog speech z pulpitu do JA2,5UBData


*
  WWW
revote2
Post : 16 lip 2008 17:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Szeregowy
  • Posty: 3
  • Dołączył: 13.07.2008


wielkie dzięki, działa :ok:


*
 
wht
Post : 28 gru 2009 03:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 28.12.2009
  • Skąd: Pruszków


Witam,

niedawno skończyłem (po 10 latach gry z przerwami kilkuletnimi) JA2, więc zainstalowałem UB - mało się nie popłakałem - głosy...
poszperałem, znalazłem to forum i spróbowałem opisanego sposobu i nie zadziałał u mnie do końca tak jak powinien.
po pierwsze - rozpakowanie speecha z JA2PL (kinowe) trwało morderczą ilość czasu - to ponad 11 tysięcy plików.
po drugie nie zadziałało.
dlatego pożyczyłem ANG wersję UB i podmieniłem speecha, ALE

i to powód mojego posta:

nie wystarczy zmienić sam speech - najemnicy będą zgłaszać się ciągle "po polsku"
dodatkowo podmienić należy jeszcze battlesnds.slf, dopiero wtedy mamy kinową wersję spolszczenia UB.

_________________
aquila non captat muscas


*
 
Olinka
Post : 28 gru 2009 15:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Czy to samo można zrobic w Vietnam SOG 69?
Nie wiem jaka mam wersje spolszczenia.
Czy kinowa czy inna.
na pewno jest beznadziejna (mowa o Ja2 UB)

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Jazz
Post : 28 gru 2009 16:59
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 325
  • Dołączył: 09.12.2006


Opisze jak szybko pozbyć się denerwujących dźwięków

1.Tworzymy katalog „Speech" . Na przykład C:\speech
2.Kopiuję do niego BattleSNDS.slf i Speech.slf z JA2
3.Kopiuję program unslf.exe - > http://www.legion.zone.zg.pl/lib/exe/fe ... /unslf.rar
4.W tym samym katalogu tworzymy plik o nazwie „start.bat” z zawartością :
Kod:
unslf.exe -o Speech.slf 000*.*
unslf.exe -o Speech.slf 001*.*
unslf.exe -o Speech.slf 002*.*
unslf.exe -o Speech.slf 003*.*
unslf.exe -o Speech.slf 004*.*
unslf.exe -o Speech.slf 005*.*
unslf.exe -o Speech.slf 006*.*
unslf.exe -o Speech.slf 007*.*
unslf.exe -o Speech.slf 008*.*
unslf.exe -o Speech.slf 009*.*
unslf.exe -o Speech.slf 010*.*
unslf.exe -o Speech.slf 011*.*
unslf.exe -o Speech.slf 012*.*
unslf.exe -o Speech.slf 013*.*
unslf.exe -o Speech.slf 014*.*
unslf.exe -o Speech.slf 015*.*
unslf.exe -o Speech.slf 016*.*
unslf.exe -o Speech.slf 017*.*
unslf.exe -o Speech.slf 018*.*
unslf.exe -o Speech.slf 019*.*
unslf.exe -o Speech.slf 020*.*
unslf.exe -o Speech.slf 021*.*
unslf.exe -o Speech.slf 022*.*
unslf.exe -o Speech.slf 023*.*
unslf.exe -o Speech.slf 024*.*
unslf.exe -o Speech.slf 025*.*
unslf.exe -o Speech.slf 026*.*
unslf.exe -o Speech.slf 027*.*
unslf.exe -o Speech.slf 028*.*
unslf.exe -o Speech.slf 029*.*
unslf.exe -o Speech.slf 030*.*
unslf.exe -o Speech.slf 031*.*
unslf.exe -o Speech.slf 032*.*
unslf.exe -o Speech.slf 033*.*
unslf.exe -o Speech.slf 034*.*
unslf.exe -o Speech.slf 035*.*
unslf.exe -o Speech.slf 036*.*
unslf.exe -o Speech.slf 037*.*
unslf.exe -o Speech.slf 038*.*
unslf.exe -o Speech.slf 039*.*
unslf.exe -o Speech.slf 030*.*
unslf.exe -o Speech.slf 041*.*
unslf.exe -o Speech.slf 042*.*
unslf.exe -o Speech.slf 043*.*
unslf.exe -o Speech.slf 044*.*
unslf.exe -o Speech.slf 045*.*
unslf.exe -o Speech.slf 046*.*
unslf.exe -o Speech.slf 047*.*
unslf.exe -o Speech.slf 048*.*
unslf.exe -o Speech.slf 049*.*
unslf.exe -o Speech.slf 050*.*
unslf.exe -o Speech.slf 051*.*
unslf.exe -o Speech.slf 052*.*
unslf.exe -o Speech.slf 053*.*
unslf.exe -o Speech.slf 054*.*
unslf.exe -o Speech.slf 055*.*
unslf.exe -o Speech.slf 056*.*

unslf.exe -o battlesnds.slf 000*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 001*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 002*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 003*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 004*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 005*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 006*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 007*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 008*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 009*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 010*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 011*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 012*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 013*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 014*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 015*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 016*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 017*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 018*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 019*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 020*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 021*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 022*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 023*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 024*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 025*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 026*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 027*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 028*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 029*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 030*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 031*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 032*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 033*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 034*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 035*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 036*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 037*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 038*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 039*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 030*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 041*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 042*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 043*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 044*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 045*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 046*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 047*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 048*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 049*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 050*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 051*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 052*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 053*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 054*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 055*.*
unslf.exe -o battlesnds.slf 056*.*



unslf.exe -o battlesnds.slf BAD0_CURSE.WAV   
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD0_DIE.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD0_HIT1.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD0_HIT2.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD0_LAUGH.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD1_CURSE.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD1_DIE.WAV   
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD1_HIT1.WAV   
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD1_HIT2.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD1_LAUGH.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD2_CURSE.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD2_DIE.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD2_HIT1.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD2_HIT2.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD2_LAUGH.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD3_CURSE.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD3_DIE.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD3_HIT1.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD3_HIT2.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD3_LAUGH.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD4_CURSE.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD4_DIE.WAV   
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD4_HIT1.WAV   
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD4_HIT2.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD4_LAUGH.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD5_CURSE.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD5_DIE.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD5_HIT1.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD5_HIT2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD5_LAUGH.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD6_CURSE.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD6_DIE.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD6_HIT1.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD6_HIT2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD6_LAUGH.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD7_CURSE.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD7_DIE.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD7_HIT1.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD7_HIT2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD7_LAUGH.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD8_CURSE.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD8_DIE.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD8_HIT1.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD8_HIT2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf BAD8_LAUGH.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf D_057_DYING.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf D_057_HIT1.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf D_057_HIT2.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf D_058_DYING.WAV         
unslf.exe -o battlesnds.slf D_058_HIT1.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf D_058_HIT2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf D_059_DYING.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf D_059_HIT1.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf D_059_HIT2.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf F_ATTN.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf F_COOL.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf F_CURSE.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf F_DIE.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf F_GOTIT.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf F_HIT1.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf F_HIT2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf F_HUMM.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf F_LAUGH.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf F_LMATTN.WAV           
unslf.exe -o battlesnds.slf F_LMOK1.WAV           
unslf.exe -o battlesnds.slf F_LMOK2.WAV           
unslf.exe -o battlesnds.slf F_LOCKED.WAV         
unslf.exe -o battlesnds.slf F_NOTH.WAV   
unslf.exe -o battlesnds.slf F_OK1.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf F_OK2.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf JOHN_ATTN.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf JOHN_DYING.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf JOHN_HIT1.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf JOHN_HIT2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf JOHN_OK1.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf JOHN_OK2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf KID0_CURSE.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf KID0_DYING.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf KID0_HIT1.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf KID0_HIT2.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf KID0_HIT3.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf KID0_LAUGH.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf KID1_DYING.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf KID1_HIT1.WAV             
unslf.exe -o battlesnds.slf KID1_HIT2.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_ATTN.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_COOL.WAV                   
unslf.exe -o battlesnds.slf M_CURSE.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_DIE.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_GOTIT.WAV               
unslf.exe -o battlesnds.slf M_HIT1.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_HIT2.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_HUMM.WAV                 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_LAUGH.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_LMATTN.WAV 
unslf.exe -o battlesnds.slf M_LMOK1.WAV   
unslf.exe -o battlesnds.slf M_LMOK2.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf M_LOCKED.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf M_NOTH.WAV
unslf.exe -o battlesnds.slf M_OK1.WAV   
unslf.exe -o battlesnds.slf M_OK2.WAV   


zapisujemy i uruchamiamy start.bat

Po rozpakowaniu uzyskamy katalog BattleSNDS i Speech. Katalogi kopiujemy do JA2UB\Data

Ta podmian zamienia dźwięki MERC, AIM i IMP. Wszystko inne pozostaje bez zmian.

_________________
Archiwum : Jagged Allians 2 : Deadly Games


*
 
wht
Post : 29 gru 2009 02:17
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 13
  • Dołączył: 28.12.2009
  • Skąd: Pruszków


Olinka pisze:
Czy to samo można zrobic w Vietnam SOG 69?
Nie wiem jaka mam wersje spolszczenia.
Czy kinowa czy inna.
na pewno jest beznadziejna (mowa o Ja2 UB)



Kinowa wersja spolszczenia polega na tym, że głos jest oryginalny, a napisy są PL.
Pełne spolszczenie oznacza dubbing.
IMO idzie wytrzymać wersję kinową w UB, ale za dubbing odpowiedzialni powinni dostać jakiś dłuuugi wyrok.
a ten SOG to chyba mod (nie znam jeszcze, na razie walczę z UB w oryginale) - sądzę, że jeśli nie zmieniono za bardzo najemników, to głosy powinny pasować (o ile teksty nie uległy zmianie).
Sposób podany wyżej (z plikeim .bat) też może okazać się ciekawy, chociaż podmiana plików z angielskiej wersji UB była szybsza.

Edit: hmm, na stronie http://www.ironsquad.pl/artykul51/jagge ... lszczenie/ jest spolszczenie do Vietnam SOG 69, ale nie wiem czy to o to Ci chodziło. (nie grałem jeszcze w mody)

_________________
aquila non captat muscas


*
 
Olinka
Post : 10 sty 2010 20:21
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Nie, dzieki nei o to spolszczenie m ichodzi.
To juz mam.
Chodzi mi o powrót do głosów angielskich bo juz nie moge słuchac tych dubbingowanych, koszmar.
mam wyłaczony dzwiek dla najemników.

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
Olinka
Post : 11 sty 2010 16:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Podporucznik
Podporucznik
  • Posty: 958
  • Dołączył: 26.08.2008
  • Skąd: A.I.M


Jazz pisze:
Opisze jak szybko pozbyć się denerwujących dźwięków

...
Po rozpakowaniu uzyskamy katalog BattleSNDS i Speech. Katalogi kopiujemy do JA2UB\Data

Ta podmian zamienia dźwięki MERC, AIM i IMP. Wszystko inne pozostaje bez zmian.

Jazz nawet nie wiesz ja ksie ciesze z tej zmiany bo jednak głosy dubbingowe sa beznadziejne i o ile sie da to wytrzymac przy UB to w dłuzszej kampanii to jest niemozliwe.

Jedynie mój IMP gada ciagle po Polsku.
Jak by cos sie dało tu zmienic jeszcze to byłoby fajnie


EDIT: mój IMP mówi dwoma jezykami :):):) raz j.polski, raz j.angielski ;)

ja chce tylko j.angielski
ktos jest w stanie m ipomóc?


Len?

_________________
Pozdrawiam, Olinka

Moja mała "pasja"


*
 
maciek4218
Post : 19 sie 2010 16:16
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 59
  • Dołączył: 18.06.2010


Mnie najbardziej denerwują polskie głosy Steroida,Flo i drugiego męskiego głosu IMP :\ ,w JA 2 ich oryginalne głosy były najlepsze.


*
 
Stridingshadow
Post : 19 sie 2010 16:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


maciek4218 pisze:
Steroida,

Bo Steroid rzeczywiście ma najbardziej zwalony głos w 2.5.

_________________
Obrazek


*
 
Jaahquubel
Post : 19 sie 2010 17:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1154
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Stridingshadow pisze:
Bo Steroid rzeczywiście ma najbardziej zwalony głos w 2.5.
Się nazywa patriotyzm.


*
  WWW
maciek4218
Post : 19 wrz 2010 12:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 59
  • Dołączył: 18.06.2010


Denerwują mnie jeszcze polskie głosy Biffa,Scully'ego i Blooda :/ W JA2 ich oryginalne głosy były niezłe.W polskiej wersji UB już więcej ich nie zwerbuję.


Ostatnio zmieniony 19 wrz 2010 12:55 przez maciek4218, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie


cron