Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 24 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2
Autor Wiadomość
zadra666
Post : 28 sie 2008 14:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Przeszedłem znowu UB 1 najemnikiem na ekspercie (nie importowany) ...jest łatwo :)

_________________
...


*
 
Jaahquubel
Post : 28 sie 2008 14:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1126
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Kim? Ile Ci to zajęło? Jakieś wrażenia warte odnotowania?


*
  WWW
zadra666
Post : 28 sie 2008 19:55
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Oczywiście , że impem. Zajęło mi to 24 dni gry , a "normalnych" dni 2. Wrażenia to tylko z walki w ciasnych tunelach kompleksu wojskowego - o ja PIE****E! (ekspert operacji nocnych = nie pchaj się w tunele) Ratowały mnie farty ;p

_________________
...


*
 
Jaahquubel
Post : 29 sie 2008 09:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1126
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Nie rozumiem. Ekspert operacji nocnych źle czuje się w tunelach?


*
  WWW
zadra666
Post : 29 sie 2008 13:25
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 796
  • Dołączył: 23.11.2007
  • Skąd: Rozpoznanie


Nie o to chodzi! Po prostu w tunelach nie można wykorzystać przewagi odległości w nocy.
A to kluczowe w związku z ta umiejętnością ;p

_________________
...


*
 
DeanThomas
Post : 06 mar 2009 10:50
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 85
  • Dołączył: 31.08.2008
  • Skąd: Staszów


Gdy przechodzę grę jednym gościem to niepotrzebny mi możdzierz(w Wildfire mam v94) ani zestaw narzędzi jak mi się coś zepsuje to wymieniam. Oczywiście mech. ma dużą bo musi otwierać zamki.


*
 
konefka
Post : 06 lip 2009 18:57
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 14
  • Dołączył: 26.10.2008
  • Skąd: Kraków


Nie wiem czy wam chodzi o całkowite granie jednym gościem bo ja przeszedłem JA 2 i JA WF jednym gościem ale np. do otwierania drzwi to mam trevora i gości z dużą siłą jako tragarzy oni w ogóle nie uczestniczą w strzelaninie, chyba że muszę otworzyć drzwi trevorem bo ktoś się schował w jakimś zamkniętym pomieszczeniu, lub jeśli przypadkiem ktoś z wrogów nadzieje się na tragarzy to oni są odpowiednio wyposażeni:)

Także można by powiedzieć że całą grę przeszedłem jednym najemnikiem robię IMPA:
zdrowie max można wyćwiczyć dużo podróżując po mapie taktycznej wolno wzrasta
zręczność max można wyćwiczyć bijąc krowy i dzikie koty i przy zakładaniu opatrunków średnio wzrasta
zwinność max można wyćwiczyć na dzikich kotach i przy skradaniu się do wroga wolno wzrasta
siła 35 można wyćwiczyć łatwo niosąc jak najcięższe rzeczy lub na dzikich kotach lub krowach
inteligencja 35 można łatwo wyćwiczyć rozbrajając i podkładając TNT lub inne materiały wybuchowe ale TNT najszybciej zdobywamy
umiejętności strzeleckie max albo można coś odjąć bo strasznie się szybko uczy w połowie gry masz 100 albo i wcześniej
Zdolności Przywódcze max można wyćwiczyć szkoląc samoobronę
materiały wybuchowe 35 patrz inteligencja
medycyna 35 prawie w ogóle nie przydatna ale nie kiedy się nie obejdzie bez tego-można wyćwiczyć opatrując ranną samoobronę
mechanika 0 bo mamy trevora próbowałem kiedyś też mieć mechanika ale to nie to samo co trevor:) lepiej dać 0

Jeśli wam zabraknie na rozdanie tych punktów to odejmijcie ze zręczności lub z zdolności przywódczych

A umiejętności to operacje nocne i skradanie się może być nie za ciekawe są te umiejętności;/


*
 
Gryf
Post : 11 sie 2011 23:54
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 138
  • Dołączył: 18.05.2008
  • Skąd: Warszawa


Przechodze JA2 1.13 na expercie jednym zawodnikiem.. zyczcie mi powodzenia :D
Btw wrogowie sa znacznie bardziej agresywni niz na insane... dziwne (kiedy naprawialem rzeczy w w samach przy chitzenie weszli mi 8 razy w ciagu 6 dni, potem dwa razy na chitzene i zajeli sektor w san monie z tonym i siedza tam od tygodnia a to sie nigdy nie zdazylo). Ulatwieniem jest to, ze w sektorze zwykle ich jest 12 zamiast 20, utrudnieniem ze od poczatku nie dropia dobrych broni... ciagle bujam sie z famasem a P90 ani widu ani slychu. Ide na drassen!!

_________________
I was born, like a twister, to walk alone.


Ostatnio zmieniony 12 sie 2011 00:00 przez Gryf, łącznie zmieniany 1 raz

*
 
Jaahquubel
Post : 13 sie 2014 10:24
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Kapitan
Kapitan
  • Posty: 1126
  • Dołączył: 28.05.2007
  • Skąd: Z Trakony


Odkopię.
Wczoraj właśnie skończyłem grę jednym najemnikiem.
Kiedyś już zacząłem grać jednym najemnikiem (chyba IMP z operacjami nocnymi i skradaniem) i coś mi nie poszło.
Potem zacząłem grę Stogie'm, ale jak miałem wytłumioną broń (MAC-10 z prętem i sprężyną albo VAL) i noktowizor, to było za łatwo (na łatwym poziomie trudności).
No to teraz zagrałem Stogie'm, ale bez akcji nocą. I samą głośną bronią. Posterunek w miarę łatwo mi się udało przejść, bo jak się nie używa tłumika, to żołnierze wroga sami pchają się pod lufę. Nie pamiętam już jak zdjąłem snajpera, ale albo jakoś się udało podkraść od południa, albo zestrzeliłem go zza zachodniej budki wartowniczej przy zachodniej bramie.
Pierwsza część Varrez jak zwykle łatwa. Druga, ku memu zaskoczeniu, też. Z ośmiu wepchnęło mi się pod lufę, bo zgrupowali się między domkami i wychodzili po jednym. Stogie robił przerwanie i strzelał serią. Snajpera zdjąłem przez błąd (lub Easter Egg) w projekcie sektora: jeden domek na północnym zachodzie ma dach spadzisty, ale z jednym polem płaskiego dachu, na który można wejść. A wtedy to już snajper nie ma przewagi i da się go zdjąć jak każdego innego. Ponadto, z tego miejsca można jeszcze z dwóch na ziemi zdjąć.
Pierwszy raz elektrownię atakowałem od zewnątrz (nie od kopalni). I było dość łatwo. Z Barrettem wszystko jest łatwe.
Do podziemi zabrałem G11 i FAL z podwieszonym granatnikiem, oraz trochę pirotechniki i granatów. Granatów wziąłem za dużo, trotylu za mało, co kosztowało mnie trochę ran. Ale i tak nie było jakoś trudno.
Największe trudności miałem z... tygrysami. Bo zapomniałem jak się z nimi powinno załatwić sprawę i nie miałem niebieskiej amunicji.
I na chwilę zrobiłem wyjątek od grania jednym najemnikiem: zatrudniłem Bigginsa, żeby mi zmontował wykrywacz rentgenowski, bo Stogie za nic w świecie tego nie umie zrobić. Zaraz potem Bigginsa zwolniłem.

248 zabójstw, 19 asyst, celność 84% (dużo strzelania serią, inaczej byłaby większa). 24 bitwy, 92 odniesione rany (większość w elektrowni i kompleksie). Zwinność skoczyła o 6 do 84 (bez uczenia na sucho), zręczność o 5 do 89 (dzięki naprawom), celność o 10 do 99, mechanika o 18 do 92 (znów dzięki naprawom), wybuchy o 44 do 87 (trochę szkoliłem), medycyna o 43 do 54 (też trochę szkoliłem). Doświadczenie wzrosło o 2, do 9.

Plan na przyszłość: gra IMP-em, na najwyższym poziomie trudności, bez wykrywacza rentgenowskiego, za dnia. I chyba sobie to nagram.


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1, 2


cron