Jagged Alliance Center - Forum https://forum.jagged-alliance.pl/forum/ |
|
Mały problemik https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=491 |
Strona 1 z 1 |
Autor: | djt [ 01 kwie 2007 16:13 ] |
Tytuł: | Mały problemik |
Chciałem zapytać tylko, czy spotkał się ktoś z problemem braku kotów w magazynie sklepu Betty? Sklepikarka daje zadanie, wchodze do magazynu o którym mówi... a tam pustki. W dalszej grze to raczej nie przeszkadza, jednakże obawiam się, czy takich błędów nie będzie więcej. A może magazyn jest w innym sektorze? Pozdrowienia. |
Autor: | gonzo_68 [ 01 kwie 2007 16:35 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
Ja również nie miałem kotów (Vietnam SOG'69 na polskim JA2,5 + patch ENG). Cofnąłem się do zapisu z poprzedniego sektora, a koty wstawiłem edytorem. Zadziałało OK, nic się nie psuło. Jeśli nie załatwi się tego, to dość długo poczekamy na lepszy wybór sprzętu u pani Fung (u mnie to były chyba 2 tygodnie). Dalej będzie ona biadolić na koty, ale asortyment się poprawi - zwłaszcza o cenne noktowizory. |
Autor: | lukasamd [ 01 kwie 2007 16:54 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
U mnie też tego nie było... zresztą... poleciałem już pierwszym helikopterem w miejsce bitwy i całkowicie zapomniałem o Fung... |
Autor: | Len [ 01 kwie 2007 17:12 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
Hmm... dobrze, że o tym wspomniałeś djt. Postaram się wrzucić poprawiony sektor z kotami w magazynie do spolszczenia |
Autor: | djt [ 01 kwie 2007 21:10 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
Gonzo, Len, dzieki Gramy dalej >:) |
Autor: | emanuel [ 02 maja 2007 20:34 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
no dobra. mam pytanie. gdzie jest ten magazyn bo go coś nie widzę, oraz jak wstawić kotka przy pomocy młotka |
Autor: | gonzo_68 [ 02 maja 2007 22:24 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
Magazynu nie ma. Kotki mogą chyba stać w dowolnym miejscu mapy. Jeśli to nie zadziała, to umieść je w budynku gdzie stoi Trang, dokładnie w jego wschodniej części, za drzwiami, aby nie rzuciły się na Tranga. Ta część budynku odpowiada ("na oko") położeniem dawnemu magazynowi. Dokładnie w stare miejsca będziesz musiał odprowadzić pilota i więźniów (tak jak turystów w JA2). Inaczej się sami nie odczepią. To jednak później. Wstawienie kotów edytorem jest proste. Ja sam pierwszy raz się nim posłużyłem i dałem radę. Odpalisz edytor, potem klikniesz na load (map), wybierzesz mapę (to chyba sektor I10), znajdziesz tabelkę wrogów (enemy troops), na jej dole są koty (wyżej wojsko, elita i wroga samoobrona), ustalisz ilość kotów dla różnych poziomów trudności, a potem przejdziesz na zakładkę MERCS, tam klikniesz BLOODCATS i na mapie lewym klikiem wsadzisz koty na wybrane miejsce. Jeszcze tylko save changes (zapisz zmiany) i wychodzisz z edytora. Jeszcze możesz zaznaczyć radarmap - inaczej minimapa w dolnym prawym rogu będzie czarna. Oczywiście robisz to przed eksploracją mapy. |
Autor: | emanuel [ 03 maja 2007 11:24 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
oczywiście tak zrobiłem i... kotki mi się nie pojawiły. zrobiłem tak z innymi przedmiotami, i się pokazały a kotki nie... odnotowuję także podmiany amunicji, wsadzam do gnata czerwoną wyjmuję niebieską itp. albo wyjmuję z guna 9 mm amunicję .45 która już nie chce się dać załadować do tej samej broni wywala mnie czasem przy próbie przejścia do sektora 3 oddziałami (prawdopodobnie czeka tam wróg). no i Ruiz nie cierpi Magika i to nawet będąc w innym oddziale - szlag... a można te kotki wstawić w innym sektorze żeby zaliczyć tę misję? pewnie nie bardzo... |
Autor: | gonzo_68 [ 03 maja 2007 11:59 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
Koty są potrzebne w sektorze ze sklepem, to tam pani Fung ma z nimi problem. Kłopoty z amunicją są typowe dla MOD-ów. Zwłaszcza wyjmowanie niewłaściwej amunicji przy pierwszym rozładowaniu broni, która w podstawie gry była inną spluwą. Najlepiej pierwszy magazynek wystrzelać do końca. Zwykle od drugiego jest już OK. Z kłopotów miewałem jeszcze w SOG (i nie tylko): Zwiechy przy wypowiedziach najemników - zapętlenie gadki na ostatnim wyrazie ("więcej złych kolesi, kolesi, kolesi...") "Przeklęta strzelba" - wystrzał wroga ze strzelby powoduje zawieszenie, trzeba gościa uspokoić zanim gruchnie z shotguna. Zwykle był to jeden gość, nawet jeśli uzbrojonych w strzelby było więcej. Inni strzelali spoko, a ten skubany wieszał grę. |
Autor: | lukasamd [ 03 maja 2007 14:28 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
U mnie kotow nie było ale nie będę już ich teraz dodawał bo IMO nie ma sensu - nie walczę w nocy więc np. noktowizory dla całego oddziału na są mi potrzebne a takie elementy jak apteczka czy zestaw narzędzi już dostać można bez zabijania kotów. |
Autor: | emanuel [ 03 maja 2007 20:52 ] |
Tytuł: | Re: Mały problemik |
nie mogę przejść 3 oddziałami do sektora w którym prawdopodobnie jest wróg stawiałem łatkę polonizacyjną na UB która eliminowała ten problem, i przeszedłem dziarsko kilka sektorów, ale od kiedy mam kilkunastu najemników podzielonych na 3 oddziały idą idą dochodzą do sektora i wypad do windowsa... no cóż - spróbuję ten sektor przejść jednym oddziałem, a wy zastanówcie się jakie informacje, albo jaką łatkę muszę dograć... Aha. próbowałem UB z SOG69 potraktować znowu tą łatką polonizacyjną, ale... wypisuje mi coś o niewłaściwym pliku JA2UB.exe (o ile dobrze pamiętam)... i przerwalem aktualizację edit: aha. dwoma oddziałami udało mi się wejść do sektora. musiałem zostawić oddział w którym był m.in. Ruiz (coś czuję że to ta postać powoduje u mnie problemy)... edit2: a jednak Ruiz wmycił się mi do oddziału któremu udało się wejść na mapę, nie zauważyłem typa aż do momentu kiedy zaczął strzelać |
Strona 1 z 1 | Strefa czasowa UTC+1godz. [letni] |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |