Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

Mały problemik
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=28&t=491
Strona 1 z 1

Autor:  djt [ 01 kwie 2007 16:13 ]
Tytuł:  Mały problemik

Chciałem zapytać tylko, czy spotkał się ktoś z problemem braku kotów w magazynie sklepu Betty? Sklepikarka daje zadanie, wchodze do magazynu o którym mówi... a tam pustki. W dalszej grze to raczej nie przeszkadza, jednakże obawiam się, czy takich błędów nie będzie więcej.
A może magazyn jest w innym sektorze?

Pozdrowienia.

Autor:  gonzo_68 [ 01 kwie 2007 16:35 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

Ja również nie miałem kotów (Vietnam SOG'69 na polskim JA2,5 + patch ENG).
Cofnąłem się do zapisu z poprzedniego sektora, a koty wstawiłem edytorem. Zadziałało OK, nic się nie psuło.
Jeśli nie załatwi się tego, to dość długo poczekamy na lepszy wybór sprzętu u pani Fung (u mnie to były chyba 2 tygodnie). Dalej będzie ona biadolić na koty, ale asortyment się poprawi - zwłaszcza o cenne noktowizory.

Autor:  lukasamd [ 01 kwie 2007 16:54 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

U mnie też tego nie było... zresztą... poleciałem już pierwszym helikopterem w miejsce bitwy i całkowicie zapomniałem o Fung...

Autor:  Len [ 01 kwie 2007 17:12 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

Hmm... dobrze, że o tym wspomniałeś djt. Postaram się wrzucić poprawiony sektor z kotami w magazynie do spolszczenia :)

Autor:  djt [ 01 kwie 2007 21:10 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

Gonzo, Len, dzieki :-)

Gramy dalej >:)

Autor:  emanuel [ 02 maja 2007 20:34 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

no dobra. mam pytanie. gdzie jest ten magazyn bo go coś nie widzę, oraz jak wstawić kotka przy pomocy młotka :diabel:

Autor:  gonzo_68 [ 02 maja 2007 22:24 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

Magazynu nie ma.
Kotki mogą chyba stać w dowolnym miejscu mapy. Jeśli to nie zadziała, to umieść je w budynku gdzie stoi Trang, dokładnie w jego wschodniej części, za drzwiami, aby nie rzuciły się na Tranga. Ta część budynku odpowiada ("na oko") położeniem dawnemu magazynowi.

Dokładnie w stare miejsca będziesz musiał odprowadzić pilota i więźniów (tak jak turystów w JA2). Inaczej się sami nie odczepią. To jednak później.

Wstawienie kotów edytorem jest proste. Ja sam pierwszy raz się nim posłużyłem i dałem radę.
Odpalisz edytor, potem klikniesz na load (map), wybierzesz mapę (to chyba sektor I10), znajdziesz tabelkę wrogów (enemy troops), na jej dole są koty (wyżej wojsko, elita i wroga samoobrona), ustalisz ilość kotów dla różnych poziomów trudności, a potem przejdziesz na zakładkę MERCS, tam klikniesz BLOODCATS i na mapie lewym klikiem wsadzisz koty na wybrane miejsce. Jeszcze tylko save changes (zapisz zmiany) i wychodzisz z edytora. Jeszcze możesz zaznaczyć radarmap - inaczej minimapa w dolnym prawym rogu będzie czarna.
Oczywiście robisz to przed eksploracją mapy.

Autor:  emanuel [ 03 maja 2007 11:24 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

oczywiście tak zrobiłem i... kotki mi się nie pojawiły. zrobiłem tak z innymi przedmiotami, i się pokazały a kotki nie... :-(

odnotowuję także podmiany amunicji, wsadzam do gnata czerwoną wyjmuję niebieską itp. albo wyjmuję z guna 9 mm amunicję .45 która już nie chce się dać załadować do tej samej broni

wywala mnie czasem przy próbie przejścia do sektora 3 oddziałami (prawdopodobnie czeka tam wróg).

no i Ruiz nie cierpi Magika i to nawet będąc w innym oddziale - szlag...

a można te kotki wstawić w innym sektorze żeby zaliczyć tę misję? pewnie nie bardzo...

Autor:  gonzo_68 [ 03 maja 2007 11:59 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

Koty są potrzebne w sektorze ze sklepem, to tam pani Fung ma z nimi problem.

Kłopoty z amunicją są typowe dla MOD-ów. Zwłaszcza wyjmowanie niewłaściwej amunicji przy pierwszym rozładowaniu broni, która w podstawie gry była inną spluwą. Najlepiej pierwszy magazynek wystrzelać do końca. Zwykle od drugiego jest już OK.

Z kłopotów miewałem jeszcze w SOG (i nie tylko):
Zwiechy przy wypowiedziach najemników - zapętlenie gadki na ostatnim wyrazie ("więcej złych kolesi, kolesi, kolesi...")
"Przeklęta strzelba" - wystrzał wroga ze strzelby powoduje zawieszenie, trzeba gościa uspokoić zanim gruchnie z shotguna. Zwykle był to jeden gość, nawet jeśli uzbrojonych w strzelby było więcej. Inni strzelali spoko, a ten skubany wieszał grę.

Autor:  lukasamd [ 03 maja 2007 14:28 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

U mnie kotow nie było ale nie będę już ich teraz dodawał bo IMO nie ma sensu - nie walczę w nocy więc np. noktowizory dla całego oddziału na są mi potrzebne a takie elementy jak apteczka czy zestaw narzędzi już dostać można bez zabijania kotów.

Autor:  emanuel [ 03 maja 2007 20:52 ]
Tytuł:  Re: Mały problemik

nie mogę przejść 3 oddziałami do sektora w którym prawdopodobnie jest wróg

stawiałem łatkę polonizacyjną na UB która eliminowała ten problem, i przeszedłem dziarsko kilka sektorów, ale od kiedy mam kilkunastu najemników podzielonych na 3 oddziały idą idą dochodzą do sektora i wypad do windowsa... :-(

no cóż - spróbuję ten sektor przejść jednym oddziałem, a wy zastanówcie się jakie informacje, albo jaką łatkę muszę dograć...

Aha. próbowałem UB z SOG69 potraktować znowu tą łatką polonizacyjną, ale... wypisuje mi coś o niewłaściwym pliku JA2UB.exe (o ile dobrze pamiętam)... i przerwalem aktualizację :/

edit:
aha. dwoma oddziałami udało mi się wejść do sektora. musiałem zostawić oddział w którym był m.in. Ruiz (coś czuję że to ta postać powoduje u mnie problemy)...

edit2:
a jednak Ruiz wmycił się mi do oddziału któremu udało się wejść na mapę, nie zauważyłem typa aż do momentu kiedy zaczął strzelać :diabel2:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/