Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 156 ]  Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna
Autor Wiadomość
Stridingshadow
Post : 20 kwie 2009 22:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Rzecz jasna chodziło mi o kaprala Len'a Andersona, tego z bitwy pod Angetta :D

_________________
Obrazek


*
 
gonzo_68
Post : 20 kwie 2009 22:48
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 17.08.2006


Sarge Zeke Anderson ma zablokowany rozwój, tak jak i Len w JA2. Można to odblokować w proedit (czy jakoś tak), sam to kiedyś zrobiłem, Zeke zaczął się powoli rozwijać. To była chyba zmiana evolution none na evolution normal. Jest jeszcze evolution reversed, to uskutecznia Larry po paru głębszych.
Chyba cała czwórka nowych jest z serialu Tour of Duty (u nas to szło jako "Rok w piekle"). Spotykamy też na swojej drodze innych z filmowych dzieł o tym temacie. Kto widział te filmy, ten pozna.


*
 
emanuel
Post : 21 kwie 2009 08:56
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 29.04.2007
  • Skąd: Warszawa/Zabrze


mi się wydawało że Spookie i Taylor mignęli mi w Plutonie, ale głowy nie dam

_________________
interiesno o czem dumajet kamandir... ;)
Obrazek
Obrazek


*
  WWW
Kelly
Post : 21 kwie 2009 13:51
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Sierżant
Sierżant
  • Posty: 269
  • Dołączył: 25.03.2007
  • Skąd: Warszawa


Stridingshadow pisze:
Moim zdaniem stwierdzenie że stosunek większych magazynków do mniejszych był jak 1:100 to mocna przesada, chyba że masz na to dowody.

Niestety nie mam albumu 'Nam Photography History 1965-1972 a jak wynika z gry zaopatrzenie zdobywamy na Vietcongu oraz w bazach US Army. Rozumiem sporą ilość 30 nabojówek gdyby to były bazy SOGu, SF czy LRRPs/


*
  WWW
Stridingshadow
Post : 21 kwie 2009 17:47
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2260
  • Dołączył: 07.03.2009
  • Skąd: Bejrut


Nie zrozum mnie źle, magazynki 20 nabojowe stanowiły większość ale proporcja 1:100 to lekka przesada. Amerykańskie magazynki nie są tak solidne jak np. Radzieckie, nie są wykonane z blachy stalowej tylko z aluminiowej a ich sprężyny są po prostu słabe. Te magazynki były (i są)jedną z przyczyn zawodności broni z rodziny M-16.
Należy pamiętać że choć żołnierz Radziecki otrzymywał 4 magazynki do swojego automatu a resztę amunicji miał nosić luzem (w paczkach), o tyle żołnierz Amerykański dostawał całą amunicję w magazynkach i mógł nie nosić ich ze sobą z powrotem, dostałby nowe (m.in dlatego były dość niskiej jakości, one nie miały służyć zbyt długo). Dlatego Amerykanie wymieniali (i uzupełniali) te magazynki dość szybko i jest dość możliwe żeby podczas wojny przynajmniej część jednostek miała wystarczający ich zapas.

_________________
Obrazek


*
 
emanuel
Post : 21 kwie 2009 22:29
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 29.04.2007
  • Skąd: Warszawa/Zabrze


orajt, kolejny błąd w SOG

po odprowadzeniu Bullocka do bazy w An Loc, rozstaniu się z nim (btw. miejsce jest trochę dziwne, nie łatwo wpaść gdzie należy go poprowadzić, zwłaszcza że on nawija cos o ciepłym materacu co sugerowałoby że trzeba go odprowadzić do placu gdzie stoją łóżka :lol2: ) kliknąłem sobie już na mapę, zauważyłem że mam na mapie helikopter, pojawił się jakaś kwestia Bullocka i następnie kliknąłem na ikonkę helikoptera na mapie i wyskoczył mi błąd oraz wyjazd do windy:

Cytuj:
Missing file for character #97, quote #23.

_________________
interiesno o czem dumajet kamandir... ;)
Obrazek
Obrazek


*
  WWW
gonzo_68
Post : 22 kwie 2009 00:12
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 17.08.2006


Brakuje jego odzywki na początek, później na przyjęcie trasy, na dostrzeżenie wroga na dole, na koniec lotu... Możesz skopiować odzywki dowolnej postaci, wpisując odpowiednie numery. Pożytek z tego średni, polatasz tylko w obszarze północno-wschodnim (jak sądzę, mnie dalej nie pokazało dostępnej trasy, blokada na lądzie i w powietrzu).


*
 
emanuel
Post : 22 kwie 2009 07:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 29.04.2007
  • Skąd: Warszawa/Zabrze


z poradnikiem na stronie mogę stworzyć własne odzywki, tylko nie znam numerów :>

_________________
interiesno o czem dumajet kamandir... ;)
Obrazek
Obrazek


*
  WWW
gonzo_68
Post : 22 kwie 2009 11:00
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 114
  • Dołączył: 17.08.2006


Numery Ci wyświetla przy każdym komunikacie o braku odzywki. Character 97 to Bullock/Skyrider, quote 23 (albo inne) to cytat, jego wypowiedź, plik 097_23. Później następne numery dla character 97, czyli brakujące quote. Odzywki są w katalogu Data, foldery speech i npc_speech. Jest to mały plik dżwiękowy (+ plik GAP). Możesz wyciągnąć dowolny plik, dać mu na przodzie numer postaci 97, a zmieniać końcówkę numeru na tę, której brakuje. Nawet kilka razy kopiując ten sam plik (ale o nieco innym numerze) do npc_speech. Plik 097_23 to chyba wypowiedź Skyridera o tym, że popytał w okolicy o inne wyrzutnie SAM. Możesz wyciągnąć dowolną odzywkę kogokolwiek i zmienić jej numer, u mnie zadziałało. Co innego wyświetla się w tekście wypowiedzi, co innego słychać, ale gra idzie, helikopter leci i nie wywala do windy.
Bullock/Skyrider tekst:
"Jakie masz plany wobec mojego ptaka?"
Głos Fox:
"W życiu nie widziałam tylu napalonych facetów".


*
 
emanuel
Post : 22 kwie 2009 11:30
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 29.04.2007
  • Skąd: Warszawa/Zabrze


:D ostatnia podmianka wymiata

_________________
interiesno o czem dumajet kamandir... ;)
Obrazek
Obrazek


*
  WWW
Len
Post : 21 cze 2009 17:13
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Polska wersja JA2: Vietnam SOG '69 w nowej wersji
Oprócz wydanej 3 tygodnie temu polskiej wersji gry Jagged Alliance 2'005, w naszych planach znajdowała się jeszcze aktualizacja projektu z 2007 roku. Rzecz tyczy się gry JA2: Vietnam SOG '69, naszej drugiej polonizacji gry. I prawdę mówiąc, owa aktualizacja nie powstała by nigdy gdyby nie emanuel - użytkownik forum JACenter, który przez cały ten czas pilnował, abyśmy o projekcie nie zapomnieli. Tak więc, gracze - kierujcie podziękowania do emanuela oraz Bartka0511, który pomógł w tworzeniu nowej wersji.

Głównym powodem dla którego powróciliśmy do tego projektu była wada gry JA2: Unfinished Business na której opiera się modyfikacja Vietnam SOG '69. Mianowicie, podczas przechodzenia najemnikami z jednego sektora do drugiego, niekiedy występował problem uniemożliwiający tą operację. Wiemy, że to zniechęciło niektóre osoby. Dlatego stworzyliśmy wersję 1.4, która zawiera całkowicie nowy plik EXE, dzięki czemu ww. problem nie powinien już przeszkadzać. Ponadto, poprawiono wypowiedzi dwóch postaci oraz wygląd menu głównego. Do tego dochodzą liczne pomniejsze poprawki, których wymieniać nie będziemy. [Przejdź do newsa]


_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
emanuel
Post : 21 cze 2009 17:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 29.04.2007
  • Skąd: Warszawa/Zabrze


czuję się taki zaszczycony :D

od wtorku/środy zacznę testowanie tej wersji. chyba będę musiał zacząć od początku żeby sprawdzić czy wszystko działa jak trzeba :diabel2:

_________________
interiesno o czem dumajet kamandir... ;)
Obrazek
Obrazek


*
  WWW
Len
Post : 21 cze 2009 17:45
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Hehe, teraz fanki nie dadzą Ci żyć - "byłeś taki twardy..." :D

Mnie dziwi to, że dalej nam przypominałeś choć dawno temu powiedziałem, że nowej wersji nie będzie :) Jak widać, i ja czasem ustępuję :diabel: I nie ukrywam, że prawdopodobnie już nigdy nie wróciłbym do tego projektu, gdybyś nie pojawił się na tym forum ;)

Ale raczej nie ma sensu zaczynać od nowa, Vietnam SOG '69 to dość długa i bardzo trudna kampania, którą przeszli do końca tylko najwytrwalsi :) A oprócz usunięcia poważnego błędu z przechodzeniem najemnikami do wrogiego sektora, pozostałe poprawki są wręcz niezauważalne. Pewnie nawet nie zauważysz, co się zmieniło w menu głównym, choć teraz prezentuje się o wiele lepiej (siła szczegółu) :)

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
emanuel
Post : 22 cze 2009 11:31
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 209
  • Dołączył: 29.04.2007
  • Skąd: Warszawa/Zabrze


Cytuj:
Hehe, teraz fanki nie dadzą Ci żyć - "byłeś taki twardy..."

ach co te cztery belki plutonowego robią z człowieka :lol:

ale amunicja już będzie ZAWSZE pasować do typu broni? :>

_________________
interiesno o czem dumajet kamandir... ;)
Obrazek
Obrazek


*
  WWW
Len
Post : 22 cze 2009 12:15
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


No niestety, z amunicją nie ma gwarancji. Jeśli dobrze pamiętam to był kiedyś jakiś patch, który chyba to poprawiał ale zaginał w akcji.

_________________
Iron Squad | FonoGAME | Gry.Gery.pl | Jagged Alliance Center


*
  WWW
Nowy temat Odpowiedz w temacie Przejdź na stronę   Poprzednia   1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11  Następna