Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 10 ] 
Autor Wiadomość
haoz
Post : 11 gru 2006 21:44
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 11.12.2006


W moim małym modziku przeciwnicy biegają z Type85, AK i SKS od samego początku, ale gdy chcę rozładować zdobytą broń wtedy zamiast magazynka ukazuje się "NADA" tak jakby gra nie widziała tej amunicji w AK, czy SKS (ale przecież do moich strzelali i to skutecznie!) Czy popełniłem jakiś błąd xml'ach? Dodam że Type85 rozładowuje się z amunicji 7,62x25 bez problemu, nawet zostaje kilka zapasowych magazynków po walce, czyli problemy są tylko z magazynkami 7,62x39. Może będą dostępne dopiero po kilku "wirtualnych dniach" w grze gdy nadejdzie ich pora?
Proszę o pomoc w testowaniu i znalezieniu rozwiązania. Dziekuję


Załączniki:
Komentarz: przerobione pliki do kat. Tabledata (oryginały proszę zachować, bo zostaną zastąpione!)
TableData.rar [125.75 KiB]
Pobrany 337 razy
*
 
micand1989
Post : 02 gru 2013 13:53
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Pozwolę sobie odpowiedzieć w temacie aby problem został wyjaśniony a temat wyczerpany.

Do rozwiązania w/w problemu należy edytować pliki Weapons.xml i AmmoStrings.xml

Przykład dla AK-47

Weapons.xml

<WEAPON>
<uiIndex>347</uiIndex>
<szWeaponName>AK-47</szWeaponName>
<ubWeaponClass>3</ubWeaponClass>
<ubWeaponType>6</ubWeaponType>
<ubCalibre>10</ubCalibre>
<ubReadyTime>15</ubReadyTime>
<ubShotsPer4Turns>12.85</ubShotsPer4Turns>
<ubBurstPenalty>7</ubBurstPenalty>
<ubBulletSpeed>22</ubBulletSpeed>
<ubImpact>30</ubImpact>
<ubDeadliness>30</ubDeadliness>
<bAccuracy>4</bAccuracy>
<ubMagSize>30</ubMagSize>
<usRange>330</usRange>
<usReloadDelay>200</usReloadDelay>
<BurstAniDelay>50</BurstAniDelay>
<ubAttackVolume>80</ubAttackVolume>
<ubHitVolume>8</ubHitVolume>
<sSound>358</sSound>
<sBurstSound>45</sBurstSound>
<sSilencedBurstSound>111</sSilencedBurstSound>
<sReloadSound>102</sReloadSound>
<sLocknLoadSound>108</sLocknLoadSound>
<SilencedSound>157</SilencedSound>
<bBurstAP>13</bBurstAP>
<bAutofireShotsPerFiveAP>3</bAutofireShotsPerFiveAP>
<APsToReload>20</APsToReload>
<SwapClips>1</SwapClips>
<MaxDistForMessyDeath>7</MaxDistForMessyDeath>
<AutoPenalty>8</AutoPenalty>
<ManualReloadSound>476</ManualReloadSound>
<nAccuracy>63</nAccuracy>
<bRecoilX>4</bRecoilX>
<bRecoilY>11</bRecoilY>
<ubAimLevels>4</ubAimLevels>
<Handling>15</Handling>
</WEAPON>

AmmoStrings.xml

<AMMO>
<uiIndex>10</uiIndex>
<AmmoCaliber>7.62x39mm</AmmoCaliber>
<BRCaliber>7.62x39mm</BRCaliber>
</AMMO>

W obu plikach na zielono zaznaczyłem informacje które charakteryzują kaliber broni. Tutaj akurat 7.62x39mm. Możemy ustawić aby "kałach" strzelał amunicją 5.7x28mm (taką jak P90) ustawiając wartość oznaczoną na zielono na 12. A następnie zmieniamy pojemność magazynka na 20 bądź 50 (instrukcja poniżej)
Na niebiesko zaznaczyłem pojemność magazynka która musi zgadzać się z standartowymi ilościami z pliku Magazines.xml;
Idąc tym tropem do klasycznego "kałacha" możemy wybrać trzy rodzaje magazynków: 10 (taki jak od SKS), 30 (standart), 75 (drum od RPD).

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
haoz
Post : 02 gru 2013 22:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 11.12.2006


micand1989 pisze:
Pozwolę sobie odpowiedzieć w temacie aby problem został wyjaśniony a temat wyczerpany.

Do rozwiązania w/w problemu należy edytować pliki Weapons.xml i AmmoStrings.xml

...


WOW!
lata całe minęło odkąd w to grałem, ale Bóg zapłać za rzetelną analizę :)


*
 
micand1989
Post : 02 gru 2013 23:32
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


haoz pisze:
lata całe minęło odkąd w to grałem, ale Bóg zapłać za rzetelną analizę :)

Ściągnąłem Cię na forum po 5 latach? Ostatnią wizytę miałeś w 2008 roku? Ciesze się że mogłem pomóc :ok:

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
M'cin
Post : 03 gru 2013 00:10
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy chorąży sztabowy
Starszy chorąży sztabowy
  • Posty: 775
  • Dołączył: 18.11.2009


Pewnie dostał powiadomienie na e-maila ;)


*
 
haoz
Post : 06 gru 2013 13:39
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 11.12.2006


M'cin pisze:
Pewnie dostał powiadomienie na e-maila ;)

a i owszem - jakoś się to konto mailowe uchowało :)


*
 
Starchris
Post : 06 gru 2013 14:27
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Pułkownik
Pułkownik
  • Posty: 2054
  • Dołączył: 25.06.2010


Że też pamiętałeś hasło do konta po 5 latach nie używania. Podziw!

_________________
Obrazek
Poradniki Modera


*
 
SaviolaMaster
Post : 06 gru 2013 15:43
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Plutonowy
Plutonowy
  • Posty: 211
  • Dołączył: 23.12.2010


Starchris pisze:
Że też pamiętałeś hasło do konta po 5 latach nie używania. Podziw!


Starchris - normalka ;P, zwłaszcza, kiedy to było już podobne hasło do tego, który używasz obecnie.
Chociaż w czasach gimbazy kiedy hasła były jakie były to i owszem, można tylko liczyć na farta;d.


*
 
haoz
Post : 07 gru 2013 08:37
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy szeregowy
Starszy szeregowy
  • Posty: 12
  • Dołączył: 11.12.2006


Starchris pisze:
Że też pamiętałeś hasło do konta po 5 latach nie używania. Podziw!


no właśnie musiałem wdrożyć procedurę odzyskiwania hasła... bo przed laty wymyśliłem coś takiego, na co bym teraz nie wpadł ;)))

apropos hobby - męczę teraz UFO: AS, stara ale świetna gra strat-takt ze sporymi możliwościami modowania:
Obrazek


*
 
micand1989
Post : 07 gru 2013 11:02
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


Panowie, Panowie koniec offtopa. To jest dział o modyfikowaniu.

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie