|
Major |
|
-
Posty:
1585
-
Dołączył:
30.12.2010
-
Skąd:
Łagiewniki Nowe
|
Plik odpowiadający za przedmioty króre wybuchają, oświetlają, wypuszczają gazy, itp.
Przykład Granat hukowo-błyskowy typu flashbang
<EXPLOSIVE> <uiIndex>75</uiIndex> <ubType>9</ubType> <ubDamage>0</ubDamage> <ubStunDamage>250</ubStunDamage> <ubRadius>9</ubRadius> <ubVolume>20</ubVolume> <ubVolatility>0</ubVolatility> <ubAnimationID>11</ubAnimationID> <ubDuration>1</ubDuration> <ubStartRadius>0</ubStartRadius> <ubMagSize>1</ubMagSize> </EXPLOSIVE>
<uiIndex> numer katalogowy (ważna zachowana kolejność). W pliku Items.xml odpowiada linii <ubClassIndex>75</ubClassIndex> <ubType> rodzaj przedmiotu. Tutaj 9=granat <ubDamage> wartość obrażeń <ubStunDamage> wartość ogłuszenia <ubRadius> maksymalny zasięg rażenia <ubVolume> zasięg odgłosu eksplozji wyrażony w kratkach gry <ubVolatility> jeszcze nie rozgryzłem tego ale w grze nic za to nie odpowiada <ubAnimationID> rodzaj animacji. Tutaj 11=błysk, huk i fala uderzeniowa. <ubDuration> długość działania. 1=jednorazowa eksplozja; im wyższa wartość tym więcej tur trwa gaz, dym, oświetlenie. <ubStartRadius> początkowy (zaraz po eksplozji) promień rażenia; występuje przy gazie, dymie i oświetleniu <ubMagSize> ilość ładunków. Np. magazynki 20mm i 25mm mają po 6 granatów
WAŻNA INFORMACJA
Wartości z pliku Explosives.xml nie są poprawione o wartość mnożnika procentowego z pliku Ja2_Options.INI (można edytować ręcznie albo w INI Edytorze). Domyślnie - EXPLOSIVES_DAMAGE_MODIFIER = 100 ale gdy zwiększymy do 200% to żadna wartość z pliku Explosives.xml nie zmieni swojej wartości obrażeń. Jest to mnożone tylko w samej rozgrywce.
_________________
|
|