Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Maxwell
Post : 24 wrz 2006 03:28
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy kapral
Starszy kapral
  • Posty: 90
  • Dołączył: 31.08.2006


Przed zamieszczeniem na jakiejkolwiek stronie (całości lub fragmentów) proszę mnie poinformować o zamiarze.

________________

uiIndex - indeks kolejności - po prostu dać kolejny przy nowym typie.

fontColour - kolor czcionki amunicji (0-255)

grayed - nie wiem dokładanie za co odpowiada... ale chyba nie jest zbyt istotne.

offNormal - kontroluje ikonkę pocisku (amunicji) w szczegółach broni (odnosi się do interfaceinfobox.sti): 1, 5, 9, 13, 17, 21, 25. Kolejno są to: zwykły (brązowy), czerwony, niebieski, czarny, żółty, zielony, fioletowy (na Jagged Alliance Legion są zdjęcia).

onNormal - jak powyżej, ale z 'wciśniętą' ikonką: 3, 7, 11, 15, 19, 23, 27 (ta sama kolejność kolorów)

structureImpactReductionMultiplier + Divisor - licznik i mianownik odpowiadający za wpływ trafionych struktur na kulę np. amunicja HP ma 2/1 i bardzo wytraci siłę od kontaktu np. ze ścianą, zaś amunicja XAP ma 1/2 więc odczuje to zmniej.

armourImpactReductionMultiplier + Divisor - licznik i mianownik odpowiadający za wpływ pancerza na kulę - im mniejsza wartość tym lepiej, np. amunicja HP ma 3/2 (nie jest dobra na pancerze), zaś amunicja XAP 1/2 więc znacznie lepiej radzi sobie z opancerzonym celem.

beforeArmourDamageMultiplier + Divisor - licznik i mianownik obrażeń zadawanych przed penetracją pancerza - Zubożony Uran miałby tu 3/1 więc poważnie uszkadzał by pancerz.

afterArmourDamageMultiplier + Divisor - licznik i mianownik obrażeń zadawanych po penetracji pancerza (przykładowo amunicja AET ma 17/10 czyli siła pozostała po przebiciu pancerza zostanie pomnożona przez 1.7)

zeroMinimumDamage - minimalne możliwe obrażenia zadawane przez amunicję wynoszą zero (1 tak, 0 nie)

canGoThrough - pocisk jest w stanie (nad)penetrować cele miękkie - może przelecieć na wylot jednej osoby i trafić następną. (1 tak, 0 nie)

standardIssue - amunicja jest standardowym wyposażeniem dla wroga (większe szanse że ją znajdziemy) - używane np. przy amunicji AP dla karabinów. (1 tak, 0 nie)

numberOfBullets - ilość kul wystrzeliwanych przy pojedynczym strzale. Od 1 do 9. Śrut (buckshot) ma 9.

multipleBulletDamageMultiplier + Divisor - licznik i mianownik modyfikatora obrażeń dla każdej wystrzelonej kuli - przy śrucie (buckshot) jest to 1/4 bo mamy tam 9 kul - więc jeśli wszystkie trafią wówczas mamy obrażenia 2.25 razy większe.

highExplosive - amunicja odłamkowa (1 tak, 0 nie)

explosionSize - wielkość eksplozji dla amunicji odłamkowej:
0 = brak
1 = mała
2 = średnia
3 = duża

antiTank - może uszkodzić czołg (1 tak, 0 nie)

dart - strzałka paraliżująca (1 tak, 0 nie)

knife - nóż (1 tak, 0 nie)

monsterSpit - ślina potwora. Tworzy efekt gazu, oślepienia itp. (1 tak, 0 nie)

acidic - żrące - powoduje poważne uszkodzenie pancerza (jak ślina potwora). (1 tak, 0 nie)

ignoreArmour - ignoruje kamizelki i spodnie (1 tak, 0 nie), stosowane przy nożach i ślinie potworów.

lockBustingPower - gdy większe od zera to ten typ amunicji zawsze trafia w zamki w drzwiach i może zniszczyć te o trudności mniejszej niż wartość tego parametru. Parametr jest również dodawany do obrażeń jakie otrzymuje zamek.


*
 
Len
Post : 09 gru 2006 17:33
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Generał broni
Generał broni
  • Posty: 4003
  • Dołączył: 02.06.2006


Opis pliku AmmoTypes.xml znajduje się także na stronie Iron Squad. Wszystkie komentarze, opinie lub napotkane błędy proszę zgłaszać tutaj.


*
  WWW
micand1989
Post : 10 paź 2011 14:46
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Major
Major
  • Posty: 1585
  • Dołączył: 30.12.2010
  • Skąd: Łagiewniki Nowe


A jak można zmienić dodatkowe opcje amunicji?

Dla amunicji MATCH:
zwiększony zasięg, poprawienie celności

Dla amunicji COLD:
wyciszenie

-------------------------
Edit 02-12-2013

Edytując plik Items.xml
Znajdujemy magazynek i dopisujemy linię (gdzie X to wartość bonusu)

<AimBonus>X</AimBonus>
<RangeBonus>X</RangeBonus>
<PercentNoiseReduction>X</PercentNoiseReduction>

_________________
Obrazek
Obrazek


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie