Jagged Alliance Center - Forum

Nowy temat Odpowiedz w temacie  [ Posty: 3 ] 
Autor Wiadomość
Premislaus
Post : 08 sie 2008 11:20
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Awatar użytkownika
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 291
  • Dołączył: 14.02.2008
  • Skąd: zachodnia Małopolska


W 1.13 jest event o strategicznym ataku na Drassen. A da radę zrobić tak by było wiele triggerów? Na przykład musi zaistnieć kilka, czy kilkanaście różnych sytuacji, wyborów, czy rozwiązań w przejściu questaquestów by coś innego się stało, np. miałeś zrobić rekonesans i nowym przedmiotem - aparatem porobić zdjęcia i przekazać do sztabu, w razie możliwości podłożyć pare bombek(gdy milicja będzie atakować baze, to się je wysadzi ;-)) , ale nie zrobiłeś tego tylko wszystkich wystrzelałeś, albo zabiłeś kogoś, czy ogłuszyłeś strażnika i się skapli, są poszukiwania, odnajdują bazę rebeliantów, etc. Tak by wiele różnych decyzji podczas gry wpływało na jej dlaszy przebieg? By trzeba było spełnić kilka warunków by coś w grze wystąpiło? Da się to komplikować, czasem bardzo mocno, czy mogą być jedynie proste skrypty? Fajnie by było jakbyśmy napadli na transport z pomocą humanitarną, a potem dochodzimy do miasta gdzie ono miało dotrzeć i ludzie tam umierają na ulicach z głodu i chorób. To znaczy nie fajnie, że tak się stało, ale, że jest taki realizm. I tak dalej.

_________________
„Myśl, że państwo jest potrzebne do tworzenia prawa, jest tak samo mitem jak to, że jest potrzebne do dostarczania usług pocztowych lub policyjnych.”

prof. Murray Newton Rothbard


*
  WWW
Jazz
Post : 10 sie 2008 18:03
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Starszy sierżant
Starszy sierżant
  • Posty: 325
  • Dołączył: 09.12.2006


To co tu opisałeś jest do zrobienia . Można tworzyć rozbudowane tiggery tylko trzeba trochę pogrzebać w kodzie . A co do tego aparatu to nawet mam koncepcje jak to wykonać .

_________________
Archiwum : Jagged Allians 2 : Deadly Games


*
 
JollyBuszko
Post : 24 kwie 2011 19:58
Cytowanie selektywne Odpowiedz z cytatem
Offline
Kapral
Kapral
  • Posty: 70
  • Dołączył: 21.03.2011
  • Skąd: Uciekinier z Wawy zamieszkały w Olsztynie . :)


Albo ataki cywili kamikadze na twój oddział . No stworzenie triggera i klasy Hakerów dla obu stron konfliktu . Np . Eliot mógłby dokonywać kradzieży naszych funduszy . Agenci Diedriany mordujący ważnych NPC np. Sky Ridera .


Dodano: 24 kwi 2011 19:58

Ja mam taki problem że w 1.13 po ustawieniu w pliku INI na 32 w laptopie opisanych i widocznych jest jedynie 16 . Może nie jest duży kłopot dla standardowych ustawień 1.13 ale ja obecnie testuje Wild Fire 6.04 + AIM + STOMP i chciałbym wiedzieć o wszystkich moich ludziach .

Druga sprawa że nasi kumple z Bear's Pit umieścili całkiem ładne animacje sztuk walki i skoków po czym znowu zaczęli wciskać kit że nie mogą tego wstawić do 1. 13 bo się gra zawiesza . Ja się tak zastanawiam jakiego programu trzeba be użyć do edytowania animacji ?

Nadal uważam że gdyby w multi istniała możliwość stanięcia po stronie rządu Arluco było by to bardzo ciekawe . Od tak Dwudziestu na dwudziestu ... Każda ze stron miała by własną bazę główną . Drassen dla rebeliantów , Meduna lub jakieś małe miasto portowe w pobliżu Meduny .


*
 
Nowy temat Odpowiedz w temacie