Starszy szeregowy |
|
-
Posty:
14
-
Dołączył:
28.02.2017
|
Po kilkunastu godzinach gry w 1.13 7609, zauważyłem różnice i pewne błędy w grze. Mam następujące pytania i wątpliwości:
1. Przy grafikach broni widnieją różne ikony/znaki. Nie widziałem ich w 4870. W starym JA2 zielona gwiazdka oznaczała, że mamy coś dołączone. Tutaj nie wiem co oznacza korona (?) trzyramienna w lewym górnym rogu. Znak celownika i liczba np 2 oznacza zapewne celownik x2. Czy jest jakiś poradnik co dany znaczek oznacza? Po jakimś czasie wydaje mi się, że owa korona to oznaczenie mechanicznych przyrządów celowniczych, tj. muszka i szczerbinka, mam rację?
2. Tak jak poprzednio w edytorze map wstawiłem jeep, by mieć środek transportu. Jednak w 7609 zamiast nazwy jeep w grze jest "brak" i tworzy się czasami drugi jeep. Poza tym tworząc w edytorze dwa jeepy jednego mogę opróżnić z pasażerów, natomiast w drugim musi być ktokolwiek, bo inaczej jest error przy wysiadaniu całego oddziału. Do tego jeep lub "brak" potrzebuje wody do picia-inaczej spada mu wytrzymałość/zdrowie. Wstawiając hummer nie mogę w grze do niego wejść-widnieje czerwony X, tak jak w oryginale. Najpierw zapłata w L11 10.000$ i potem mogłem wejść oddziałem-tak było. Tylko w 1.13 np w A9 komu zapłacić, by od początku cieszyć się hummerem?
3. W 4870 ustawiając podstawę tileset militare base w edytorze map można było budować worki z piaskiem. W 7609 zamiast worków widzę jakieś gruzy. Istnieje opcja, by były one dostępne w 7609 tak jak w 4870? Zmieniając tilesety zauważyłem, że obiekty zmieniają się czyli posiadają pewnie jakiś ukryty Nr i do tego Nr w zależności od podkładu mapy wstawiany jest obiekt? Istnieje możliwość podmiany choć jednego obiektu w danym tilesecie?
4. Pytanie na które nigdy nie potrafiłem odpowiedzieć. Kładąc przedmioty na zamknięte skrzynie i inne pojemniki na mapie widać owe przedmioty dopiero po otwarciu. Skrzynię można ponownie zamknąć po zabraniu wszystkich przedmiotów. Czy istnieje możliwość otwarcia skrzyni, gdzie np. posiadam mnóstwo granatów, by zabrać tylko 3 sztuki i zamknąć wieko zachowawszy w skrzyni pozostałe granaty? Nie chciałbym otwartych skrzyń.
5. Podczas tworzenia IMP widzę, że można ich utworzyć aż 10, a nie max 6 jak w 4870. Zauważyłem także 4 dodatkowe głosy męskie. Pytanie to jakiej są one narodowości? Nr 4 to angielski, słyszałem także rosyjski, reszta to jakie narodowości? Jeden z nowych głosów męskich wydaje się jakby kobiecy- ten rosyjski chyba.
6. Widzę dużo elementów gry nadal w języku angielskim. Bardzo chciałbym je przetłumaczyć. Czego należy użyć lub jakie pliki wyedytować? Emaile są po angielsku, także podczas tworzenia IMP pewne cechy i ich znaczenia. Dodatkowo expert rewolwerowiec wyświetla się jako "Pistolero"- czy można to jakoś poprawić? Proszę o kontakt w sprawie tłumaczeń. Jeżeli to zbyt trudne, to czy znajdzie się ktoś, kto podłoży przetłumaczone przeze mnie teksty w odpowiednie pliki? Bardzo chętnie przetłumaczę podesłane treści. Zapraszam do kontaktu.
7. Chciałem zbudować posterunek oparty na śniegu ale wybierając w edytorze map tileset "heavy snow" edytor wyłącza się poprzez error. Jak temu zaradzić?
8. Każdy sektor posiada nazwę np. Desert, roads lub forest, farmland itd. Pytanie jak zmienić nazwę sektora w jakimkolwiek edytorze?
|
|