Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

IMP o największej sile rażenia
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=3592
Strona 1 z 1

Autor:  calderon [ 15 sty 2017 14:59 ]
Tytuł:  IMP o największej sile rażenia

Cześć, chciałbym się Was poradzić jakie umiejętności wybrać aby w 1.13 v7609 IMP najlepiej sobie radził w walce na krótki i średni dystans karabinem szturmowym. Gram na OCTH.

strzelec wyborowy
broń automatyczna
operacje nocne

W 90% przypadkach używam M16A4( lub Abakan jak się trafi). Słabiej bronione sektory zdobywam za dnia a silniej bronione jak np w Orcie tylko nocą. Ostatnim razem wyszkoliłem IMP do 8 poziomu doświadczenia ale nie jestem zadowolony ze strzelania na średnie dystanse(do 20 pól) 1 nabojem karabinem szturmowym jw. i snajperką SVDS oraz M24. Seria 2-3 naboje ze szturmowca celna do 5-8 pól(bez celowania) bez zastrzeżeń ale karabin na na średni dystans i snajperka mają za słabą celność.

Czy w dłuższej rozgrywce i przy wysokich umiejętnościach IMP wybranie umiejętności snajper daje co najmniej taką samą lub lepszą celność karabinu seria 2-3 naboje(używam tylko karabinów szturmowych półautomatycznych) jak przy wybraniu broń automatyczna + strzelec wyborowy? Zastanawiam się czy lepszym wyborem nie będzie utworzenie typowego snajpera.

snajper
operacje nocne lub skradanie lub atletyka

Operacje nocne dają tylko +2 do przerwań nocą(reszta dla mnie nie ma znaczenia bo mam gogle i słuchawki). Pytanie czy skradanie z -20% szansy na przerwanie IMP również działa w nocy jak +2 do przerwań w operacje nocne? Czy lepiej wziąć skradanie zamiast operacje nocne?
W skradaniu w opisie jest -50% AP w skradaniu ale tak na prawdę to jest tylko 25%(najemnik bez dodatkowych umiejętności potrzebuje na skradanie w 1 kratce 20 AP, najemnik z umiejętnością skradanie 16 AP, atletyka 17 AP a atletyka + skradanie 13 AP). Atletyka z -25% AP na ruch i -33% AP na energię również jest ciekawą alternatywą jak dla mnie.

Czy wg Was lepiej jest wziąć dodatkową umiejętność nocne operacje czy skradanie czy może atletyka?

Autor:  Mixtero [ 16 sty 2017 17:56 ]
Tytuł:  Re: IMP o największej sile rażenia

W moim przypadku posiadam FN SCAR-H SV (Celownik7x,LAM,kolimator,Grippod,Zawieszenie taktyczne,Pręt i sprężyna,Tłumik płomieni) Strzelec wyborowy,Broń Automatyczna,Opercje nocne za dnia radzi sobie przyzwoicie ,natomiast w nocy sadzi banie na każdej odległości :-D :-D :ok:

Autor:  kosciogryz [ 28 lut 2017 17:21 ]
Tytuł:  Re: IMP o największej sile rażenia

Mam pytanie odnośnie ilości umiejętności do wybrania w wersji 4870 i 7609. Chodzi i nowe umiejętności.
W pierwszej mogłem wybrać np. snajpera (zaznaczając dwa kwadraciki), następnie w pomniejszych wybierałem np. zwiad i cichy. Czyli posiadałem umiejętność ekspert (pogrubiona czcionka) oraz dwie inne.
Natomiast w wersji 7609 mogę wybrać jedną ekspert i jedną pomniejszą cechę- nie mogę już wziąć dwóch. Szukałem ustawień w edytorze ale nic nie znalazłem. Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Jest możliwe ustawienie jak w 4870?

Autor:  kwachu [ 28 lut 2017 19:55 ]
Tytuł:  Re: IMP o największej sile rażenia

Odpowiedź na to czego szukasz znajdziesz w pliku Skills_Settings.ini. Znajdziesz go w folderze Data-1.13. Tam na samym początku znajdują się następujące wiersze:

Kod:
MAX_NUMBER_OF_TRAITS = 3

; Number if Skill Traits available when creating IMP.
MAX_NUMBER_OF_TRAITS_FOR_IMP = 3
; Number of Major Trait slots allowed for player mercs.
; Values from 2 to 20 are allowed.

NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED = 2
; Number of Major Trait slots allowed when creating IMP.
; Values from 2 to 20 are allowed.
NUMBER_OF_MAJOR_TRAITS_ALLOWED_FOR_IMP = 2


Zmieniając powyższe wartości możesz sobie koksić IMPa jak dusza zapragnie.

Autor:  kosciogryz [ 01 mar 2017 18:43 ]
Tytuł:  Re: IMP o największej sile rażenia

Zrobiłem wedle Twoich wskazówek- podziałało. Dziękuję za pomoc w rozwiązaniu problemu.

Autor:  Xafloz [ 10 mar 2017 15:20 ]
Tytuł:  Re: IMP o największej sile rażenia

Polecam grę na INSANE + 10 IMPów z wykoskwanymi triatami. Jest fun. Ewentualnie do tego zombi opcja...

Strona 1 z 1 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/