Jagged Alliance Center - Forum
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/

Vengeance: Reloaded
https://forum.jagged-alliance.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=3588
Strona 5 z 5

Autor:  Halucyn [ 19 mar 2017 14:30 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Wie ktoś co należy zrobić by mieć 100% dochód z rafinerii w Oronegro? Przejąłem sektor po cichu, porozmawiałem z szefem - Calvinem, który zagwarantował mi przychód i zrekrutowałem go. Jednak gdy biorę go na brygadzistę, to zyski pomniejszają się zamiast zwiększyć (złodziej?). W każdym razie mam 100% lojalności w mieście, a rafineria daje mi 50% zysków bez brygadzisty (3600$).

Autor:  Xafloz [ 19 mar 2017 16:38 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Calvina trzeba zwolnić (przynajmniej z tej funkcji), bo jest niekompetentny i dlatego bez niego zarabiasz więcej niż z nim. To jest celowy zabieg twórców moda. Z tego co pamiętam, to zawsze brakowało mi jednego uzdolnionego nafciarza (npc z triatem "nafciarz" czy jakoś podobnie), wiec na 3 rafinerie miałem 2 nafciarzy a najmniejsza platforma wiertnicza musiała się obyć bez obsługi..

Autor:  DanielS [ 28 kwie 2017 18:25 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Pojawiła się druga wersja beta modyfikacji http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index.php?t=msg&th=23264&goto=349669&#msg_349669

Autor:  Starchris [ 20 maja 2017 19:22 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Nowa wersja została wprowadzona do działu download.

https://jagged-alliance.pl/plik645/

Autor:  DanielS [ 27 gru 2017 21:38 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Pojawiła się nowa wersja
http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... msg_351695

Autor:  luk3Z [ 25 cze 2018 22:05 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Obecnie najnowsza wersja VR jest z 2.07.2018:

http://kermi.pp.fi/JA_2/Mods_v1.13/Vengeance_Reloaded/
+ pliki exe do starszych wersji moda:
https://drive.google.com/drive/folders/ ... YF7pvvv_al

Źródło: http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... &start=40&

Autor:  DanielS [ 03 sty 2019 09:39 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Pojawiła się noworoczna aktualizacja.
Więcej szczegółów http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index.php?t=msg&th=23264&start=0&

Autor:  Iluvatar [ 18 paź 2019 11:19 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Cześć,

Na początku chciałem podziękować za udostępnienie moda oraz cenne wskazówki.
Gra się świetnie. Nowa intryga dodaje tylko smaczku :) Zresztą, nigdy nie trzeba było mnie przekonywać by marnować dnie i noce na tą grę.

Mam jednak kilka małych problemów.
1. Miguel - gdzie on jest? Z wielu informacji w necie wyczytałem, że znajduje się w Balime, w pałacu. Od Manuela w grze również to usłyszałem, jednakże gdy zdobyłem miasto, to nigdzie go nie znalazłem. Stoczyłem najcięższą bitwę w historii mojego grania... tylko po to by zastać pusty pałac. Kielich Wolności znalazłem w O9... u żołnierzy Kingpina. Ochroniarza też nie było.
Pojeździłem po sektorach na około Balime, Cambrii czy Almy, ale nigdzie Miguela nie znalazłem.
2. Wsparcie rakietowe. W modzie 1.13 przy użyciu radiostacji mogłem bombardować sąsiednie sektory. Tutaj nawet posiadając radiooperatora, nie jest to możliwe. Nie mogę też przywołać jednostek czy zagłuszyć komunikacji. De facto, radiostacja jest bezużyteczna.
3. Rakiety Scud. Zdobyłem dyskietkę, znalazłem komputer obok Almy, ale nic z tego nie powstało. Mało rozumiem o co tu chodzi i co z tym zrobić. Po połączeniu dyskietki i komputera powstaje jakiś list z pozwoleniem na użytek rakiet i tyle. Znalazłem jakiegoś gościa, który się zwie RPC65, ale jedyne co mogłem to go zrekrutować :P Przynajmniej mi szkoli samoobrone w Almie.
4. Hicks i Kingpin. Pozbyłem się rafinerii obok Cambrii, ale żołnierze Hicksa są wszędzie i cały czas powracają. Na przykład w sektorach obok Drassen czy Cambrii. Wracają za każdym razem gdy zaglądam do tych sektorów. Żołnierze Kingpina są wszędzie, ale w sumie podobnego problemu z ich zmartwychwstaniem nie ma.
5. Crepitusy. Tak jak pisaliście. Wychodzą tylko na powierzchnie, w kopalni ich nie znajdę. Jednakże im głębiej zajdę do kopalni, tym nagle obrzydliwe korytarze zmieniają się w zwykłe zabudowane podziemia, na 3 i 4 poziomie. Pojawiają się żołnierze Hicksa, na których najemnicy reagują obrzydzeniem jak w stosunku do Crepitusów. Po ich pokonaniu można znaleźć wyjście, które prowadzi na południe od Drassen, gdzie znów trzeba z nimi walczyć. Gdy wrócę do kopalni lub tych sektorów... to oczywiście wracają. Tak naprawdę, zejście do kopalni i walka z nimi jest bezsensem, bo co chwile cudownie powstają z martwych. Żadnego zombie moda nie mam odpalonego.
6. Tixa. Dynamo nie chce się przyłączyć, pomimo wysokiego dowodzenia. Shanka nie ma w ogóle w Tixie. Nie mogę przez to załatwić paliwa w Estonii i Skyrider ma ograniczone pole do latania na jednym baku :(
7. System żywienia i wody to suka, ale zapewnia dodatkowe emocje :D
8. Nie ma tego Pana w San Monie, co chciał sklep ze skórzanymi kurtkami.
9. Pielęgniarka w Cambrii mówiła o jakimś lekarzu na północnym wschodzie, ale nikogo takiego nie znalazłem. Jest ktoś podobny do Vince'a pod Drassen, ale po zrekrutowaniu go, dostaje najemnika ze słabymi statystykami medycyny.
10. Po co mi ta kamerka od Matsuko?

Przede mną jeszcze Orta i Meduna, więc jeszcze nie skończyłem gry.
Z góry dzięki za odpowiedź na powyższe kwestie.

Autor:  DanielS [ 18 paź 2019 13:53 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Odnośnie kamery coś takiego jest na Bear Pit
Cytuj:
Natsuko should give out a video camera after successfully finishing her quest and normally her video camera should be the only one in whole game/mod which is not useless (Think about Madlab's Robot!)! 

Było sporo aktualizacji tego moda oraz samego pliku exe (dedykowanego) korygujących mniejsze lub większe błędy. Pytanie czy masz najnowszą wersję.

Edit: Teraz sobie przypomniałem że na pewno w pierwszych wersjach moda był błąd który uniemożliwia znalezienie Miguela.

Autor:  Iluvatar [ 18 paź 2019 20:12 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Ściągnąłem tę wersję z linka.
https://jagged-alliance.pl/plik645/

Rozumiem, że muszę ściągnąć stąd i zaczynać od nowa? Szczerze mówiąc przy takim stopniu zaawansowania kampanii już mi się to nie widzi :( Zresztą, z tego co czytałem, to tylko dodatek do gry, a nie jej główna misja.
http://thepit.ja-galaxy-forum.com/index ... 4&start=0&

A wiadomo o co chodzi z tymi Hicksami w kopalniach i innych sektorach, gdzie nie da się ich wytępić? Oraz o co chodzi z rakietami Scud?

Autor:  DanielS [ 21 paź 2019 12:26 ]
Tytuł:  Re: Vengeance: Reloaded

Sądząc po dacie to wczesna wersja.
Odpowiedzi najlepiej szukać na Bear Pit.

Strona 5 z 5 Strefa czasowa UTC+1godz. [letni]
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/